Ik ben hier gewoon user.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ! Waarom niet ?
Een paar van de users die dat doen posten hier al van af het begin van deze reeks.
We mogen onze mening toch wel geven ? En dat een paar dat doen in lange maar wel duidelijke stukken.
Dat is voor ieder een manier van posten.
Wat dan klachten gehad ?
Mensen die positief willen zijn over het huidige gtst kunnen hier prima naast de mensen posten die naar vroeger verlangen.
En ja wie zich dan toch aan de ander stoort die gaat maar weg.
Hehe, maar hij wil je alleen maar even geruststellen, dat je zelfs 's nachts niet bang voor hem hoeft te zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 03:10 schreef verleiding het volgende:
Brr, Arthur die ineens 's nachts in je keuken staat.
quote:Op maandag 21 december 2009 20:06 schreef alors het volgende:
Het kan wel dat bv Maxime zegt dat Barbara weer kanker heeft en dat Barbara meegaat in die leugen.
Of dat ze (zoals Carly in ATWT) eerst een valse diagnose krijgt en daarna niet vertelt dat ze geen kanker heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:49 schreef Frey het volgende:
[..]Net even gekeken.. Niet te gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
walgelijk zeg idd. Dit is echt hun dieptepuntquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
En de schrijvers brengen het nog zo dat martijn zelf de conclusies trekt .
Ieder normaal mens zou dan zeggen nee je hebt het fout maar Barbara niet hoor.
Bingquote:Op woensdag 23 december 2009 16:05 schreef antartica het volgende:
van wie is Ronja ook alweer zwanger geweest? ben het helemaal vergeten
Tja... wie anders danquote:Op woensdag 23 december 2009 15:41 schreef Purdey het volgende:
Wel geestig trouwens,Charlie en de rest zijn helemaal into Arthur en dan zoekt Ronja meteen een medestander in Sjors nadat ze haar eerst maanden genegeerd heeftMeteen dikke vriendinnen,zwangerschapstesten voor elkaar regelen,lekker samen janken..Heerlijk
Haha 3 keerquote:Op woensdag 23 december 2009 16:10 schreef antartica het volgende:
bing heeft goed zaad..gaaat dwars door de pil heen al 2 x(figuuurlijk dan)
Als jij hier 10 keer dezelfde mening leest, kan jij nooit door het onderdeel begrijpend lezen heen zijn gekomen op de basisschool, iedere keer wanneer wij onze mening geven is dit naar aanleiding van een gebeurtenis in het huidige gtst. Hiervan trekken wij parallelen naar het verleden, je zult hier nooit 10 keer at random een zin vinden dat het vroeger beter was zonder dat het gerelateerd is aan de zoveelste misser van deze tijd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben hier gewoon user.
Van mij mag je je mening geven, waar ik me aan stoor is dat ik 10 keer in één en elk topic dezelfde mening lees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |