Ik hoop morgen wakker te worden dat het 30 graden isquote:Op woensdag 16 december 2009 01:43 schreef ondeugend het volgende:
Ik hoop morgen wakker te worden in een vreemde witte wereld.
Idd zal niks zijn vandaag, enkel voor het noorden/westen. En zondag is nog ver weg dus kan nog helemaal veranderenquote:Op woensdag 16 december 2009 07:41 schreef INViCTuS het volgende:
voor vandaag zal het hier wel tegenvallen denk ik...de nacht naar zondag en zondagochtend wordt er meer verwacht in oost...
Zal ik alvast de trein nemenquote:Op woensdag 16 december 2009 09:24 schreef kikoooooo het volgende:
Even wachten aub tot ik thuis ben vanavond (nijmegen - groningen)
Weerdirect:quote:"Komende avond en nacht gaat het op steeds meer plaatsen sneeuwen. De minimumtemperatuur ligt tussen de -1 graad aan de kust en -4 graden in het oosten van het land."
quote:Vanavond en vannacht draait de wind naar noord tot noordoost en dan is er vooral in het zuidwesten nog enige sneeuw, elders valt een sneeuwbui maar het binnenland blijft zo goed als droog. Minimum van 0 graden aan de Zeeuwse kust tot -5 in het oosten.
Door de sneeuw van komende nacht in het zuidwesten zal daar morgen een laagje liggen. Verder is er vannacht en morgenochtend in het westen op veel plekken gladheid door bevriezing van natte weggedeelten. Overdag is er af en toe zon en zeker in het binnenland is het weer een mooie winterdag.
Provincie of stad?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:11 schreef themauster het volgende:
Hier vallen de eerste vlokken in Groningen
http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspxquote:Op woensdag 16 december 2009 10:18 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Provincie of stad?
Hier in centrum nog niet namelijk.
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:22 schreef kepler het volgende:
Nu ben ik blij dat ik in het westen woon
Haren ook nog niet, wel donker aan het worden dus het komt. De eerste sneeuw.quote:
Hier in Tholen ook zwaar bewolkt, temperatuur onder het vriespunt.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:13 schreef junkiexp het volgende:
Even in de gaten houden http://www.vismarkt-groningen.nl/.
Hier in Rotterdam wordt het steeds bewolkter.
Het strand ligt er ook wit bijquote:Op woensdag 16 december 2009 11:09 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
![]()
Eerste sneeuwfoto van vandaag op weerwoord:
[ afbeelding ]
Theo, Buren Ameland
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:18 schreef Stevie_ het volgende:
Kleeeeine vlokjes in centrum Groningen
Net buiten het centrum van Groningen ook sneeuw.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:18 schreef Stevie_ het volgende:
Kleeeeine vlokjes in centrum Groningen
Ik zie een rood kruisje.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:31 schreef Stevie_ het volgende:
Je ziet de sneeuw op de webcamhttp://www.vismarkt-groningen.nl/
Pre-paniek alweer.quote:121 Teletekst wo 16 dec
Kort nieuws binnenland
` De ANWB verwacht vannacht en morgen
vroeg in de ochtend veel problemen op
de Nederlandse wegen.De weerdiensten
verwachten dat het vannacht overal gaat
sneeuwen en dat er in het midden van
het land tot 15 centimeter kan vallen.
Dat leidt volgens de ANWB vrijwel zeker
tot een ochtendspits met lange files.
Op 5 januari was de laatste spits in de
sneeuw;toen stond er 520 km file.
Ben ik even blij dat ik avonddienst heb.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Pre-paniek alweer.
En de vismarkt wordt al aardig wit nu.
Ik weet niet waar jij in Groningen zit, maar hier in de Tuinwijk sneeuwt het lekker door, hoor.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:55 schreef Jakie het volgende:
Het gaat niet echt hard hier in groningen
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
http://java.com/getjava/
Ja volgens Piet ja, die ziet het wel zitten. Ik moet het nog zien...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:59 schreef CartWOman het volgende:
Heerlijk die sneeuw![]()
Vanavond/vannacht en morgen wordt er nogal wat verwachthttp://www.pietsweer.nl/2009/sneeuw-onderweg/
Precies, tis Piet.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:03 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ja volgens Piet ja, die ziet het wel zitten. Ik moet het nog zien...
Je plaatjes doen het niet bij me.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:42 schreef Stevie_ het volgende:
11.45 centrum Groningen:
[ afbeelding ]
11:55 centrum Groningen:
[ afbeelding ]
quote:Zuidoostelijke helft houdt het waarschijnlijk tot in de avond droog. Komende nacht en donderdag overdag breidt de neerslag zich verder over het land uit. Op veel plaatsen valt de neerslag als sneeuw. Uiteindelijk kan er plaatselijk een sneeuwdekje van enkele cm's ontstaan. Smalle kuststrook blijft problematisch wat betreft de neerslagsoort. Daar zijn diverse neerslagvormen (regen, sneeuw, natte sneeuw zelfs ijzel of ijsregen) op voorhand niet uit te sluiten.
Heerlijk..... als je dat zo zietquote:Op woensdag 16 december 2009 11:31 schreef Stevie_ het volgende:
Je ziet de sneeuw op de webcamhttp://www.vismarkt-groningen.nl/
Ik zit zelf in Beijum. Misschien heb ik te hoge verwachtingen qua sneeuwval.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik weet niet waar jij in Groningen zit, maar hier in de Tuinwijk sneeuwt het lekker door, hoor.
Hmm, door heel Europa zijn er waarschuwingen, misschien toch wel sneeuw? http://www.meteoalarm.eu/default.asp?lang=NL&ShowDate=quote:Op woensdag 16 december 2009 12:27 schreef IHVK het volgende:
Hmm, blijft toch spannend voor omgeving ZuidWest. Vannacht waarschijnlijk wel sneeuw, maar morgen weer kans op regen.
Tja, er werd gisteren ook al opgemerkt dat die kaarten even veranderlijk zijn als het weer, hopelijk wordt het geen ijzel in ZW, dat zou toch wel redelijk funest zijn voor de avondspits....quote:Op woensdag 16 december 2009 12:30 schreef IHVK het volgende:
Nee maar volgens de KNMI regiokaartjes gaat het in het zuidwesten net echt sneeuwen als het net eventjes een paar graden boven 0 komt.
De rest van het land vrijwel zeker sneeuw nu.
Maar ook voor het ZW is nog niks bepaald, dit soort situaties zijn heel lastig in te schatten. Vanochtend kreeg het ZW nog de meeste sneeuw.
In die gedeelte zit mijn zus ookquote:Op woensdag 16 december 2009 12:16 schreef Jakie het volgende:
[..]
Ik zit zelf in Beijum. Misschien heb ik te hoge verwachtingen qua sneeuwval.
* Prowl kijkt naar buitenquote:Op woensdag 16 december 2009 12:59 schreef -CRASH- het volgende:
Het Sneeuwt.... Wel hele kleine pietpeuterige vlokjes .....maar het is sneeuw
er komt een kleine opklaring. maar er valt nog watquote:
Kan kloppen jij zit ook in het + 0 graden gebied...quote:Op woensdag 16 december 2009 13:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mah hier begint het zowaar te regenen
0.7 graden bij dp van -0.3!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:23 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Kan kloppen jij zit ook in het + 0 graden gebied...
Ja, euh, ik weet de precieze benaming niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Motsneeuw? Ik vind het ienieminie-vlokjes.
Hier in Baarlo nog steeds maar een beetje.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, euh, ik weet de precieze benaming niet.
Het sneeuwt nu in ieder geval best flink met ieniemienie vlokjes.
Maar dat had je zelf denk ik ook wel gezien
Ah, zelfde gemeente (over een week of 2), maar toch heel ander weerquote:Op woensdag 16 december 2009 14:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hier in Baarlo nog steeds maar een beetje.
Maar wat er nu valt zeg ik geen motsneeuw tegenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, euh, ik weet de precieze benaming niet.
Het sneeuwt nu in ieder geval best flink met ieniemienie vlokjes.
Maar dat had je zelf denk ik ook wel gezien
En dat is hier nu ook gearriveerdquote:Op woensdag 16 december 2009 14:27 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Maar wat er nu valt zeg ik geen motsneeuw tegen
In mijn tuin ligt nog wel wat. Op mijn auto niet meer, maar zo te zien heeft iemand alle sneeuw er af gehaald om een sneeuwbal te maken.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:45 schreef kikoooooo het volgende:
Hier in Tiel komt de zon er door![]()
Zometeen maar terug naar Groningen rijden. Ligt er nog wat? Of is alles inmiddels alweer weg?
Het is hier (bijna in de stad, omgeving Paddepoel als je dat wat zegtquote:Op woensdag 16 december 2009 14:45 schreef kikoooooo het volgende:
Hier in Tiel komt de zon er door![]()
Zometeen maar terug naar Groningen rijden. Ligt er nog wat? Of is alles inmiddels alweer weg?
Kijk dan op buienradar, komt eraan...quote:Op woensdag 16 december 2009 14:37 schreef MaLo het volgende:
Hebben ze Twente overgeslagen. Hier (nog?) geen sneeuw.
Ik ben vrij, maar ga mijn wekker vroeg zetten om extra lang te kunnen genieten van een prachtig wit plaatjequote:Op woensdag 16 december 2009 14:55 schreef Frutsel het volgende:
Hopelijk morgen wakker worden en een pak sneeuw buiten vinden
Het zonnetje dat eerst nog een beetje scheen is nu wel helemaal weg.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kijk dan op buienradar, komt eraan...
Komt nog een boel sneeuw aan vanavond, rond 17:00 ongeveer in de stad.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:51 schreef CubicX het volgende:
[..]
Het is hier (bijna in de stad, omgeving Paddepoel als je dat wat zegt) al aan het smelten...zoveel is er ook niet gevallen helaas
. Als ik echter naar buiten kijk, ziet de lucht eruit alsof er nog wel wat sneeuw gaat vallen. Een lichtgrijze lucht
.
Hier ook niet. Nijverdalquote:Op woensdag 16 december 2009 14:37 schreef MaLo het volgende:
Hebben ze Twente overgeslagen. Hier (nog?) geen sneeuw.
Volgens buienradar moet daar al wel een klein vlokje vallen nuquote:
Hier ook niet, maar op de grote markt is er ook al wel veel weg, misschien is het in 'drukke' wijken wel warmer?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:11 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Komt nog een boel sneeuw aan vanavond, rond 17:00 ongeveer in de stad.
Trouwens het smelt in het centrum niet echt ofzo, ligt nog wel wat...
Hier ookquote:Op woensdag 16 december 2009 15:30 schreef -CRASH- het volgende:
Begint toch langzaamaan wit te worden in Venlo
Vetquote:Op woensdag 16 december 2009 16:00 schreef themauster het volgende:
Noord-Groningen(provincie) valt nu dikke sneeuw
Ja laat ienieminie er even lekker buiten.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Motsneeuw? Ik vind het ienieminie-vlokjes.
Jep, maar het stelt nog vrij weinig voor.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:34 schreef Frutsel het volgende:
Enschede, Hengelo en Oldenzaal melden een sneeuwlaagje
LaagJE inderdaad. Maar het is wel al meteen spekglad hier in de wijkquote:Op woensdag 16 december 2009 16:34 schreef Frutsel het volgende:
Enschede, Hengelo en Oldenzaal melden een sneeuwlaagje
Valt me op dat kleinere buitjes niet zichtbaar zijn op de buienradar.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jep, maar het stelt nog vrij weinig voor.
Grappig hoe het kan gaan, niets van sneeuw voorspeld voor limburg maar ondertussen ligt er al bijna een centimeter en sneeuwt het lekker verderquote:Op woensdag 16 december 2009 08:35 schreef Woogy het volgende:
[..]
Idd zal niks zijn vandaag, enkel voor het noorden/westen. En zondag is nog ver weg dus kan nog helemaal veranderen
Ja ...afgelopen Januariequote:Op woensdag 16 december 2009 16:20 schreef MissHobje het volgende:
iemand al verse sneeuw foto's gemaakt?
Gaat wel langzaam: http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspxquote:Op woensdag 16 december 2009 16:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
De eerste strook heeft ons net gemist en is over de stad Groningen gegaan rond 16:00. De tweede strook lijkt ons nu te bereiken
Vind em niet echt super...volgens mij deugt dit ook voor geen meter...quote:Op woensdag 16 december 2009 17:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gaat wel langzaam: http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx
Het wordt tijd dat de wind gaat draaien!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vind em niet echt super...volgens mij deugt dit ook voor geen meter...
Ben benieuwd wat het hier zometeen gaat doen, temps boven nul zelfs de dp dus schat ik op regen/ijsregen groot in, later in de avond overgaand in sneeuw
Nee idd, schiet niet echt op, volgens buienradar hebben we hier een temp van -0.9, het is ook ontzettend glad, net ff naar de AH geweest.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vind em niet echt super...volgens mij deugt dit ook voor geen meter...
Ben benieuwd wat het hier zometeen gaat doen, temps boven nul zelfs de dp dus schat ik op regen/ijsregen groot in, later in de avond overgaand in sneeuw
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:01 schreef junkiexp het volgende:
Sneeuwt echt onwijs hard in Groningen volgens mij http://www.vismarkt-groningen.nl/
klopt dikke vlokken....quote:Op woensdag 16 december 2009 18:01 schreef junkiexp het volgende:
Sneeuwt echt onwijs hard in Groningen volgens mij http://www.vismarkt-groningen.nl/
Damn.....quote:Op woensdag 16 december 2009 18:21 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Jeroen Latijnhouwers: "Sander, komen wij nog wel op ons werk morgen?"
Verslaggever: "Dat weet ik niet. Misschien als je om vier uur vertrekt."
Hmz, in het Westen kans op ijzel, ik denk dat de ochtendspits idd spannend gaat worden.quote:woensdag 16 december en donderdag 17 december 2009
Vooral in het noorden en noordwesten regen en sneeuw.
Geleidelijk aan neemt overal de bewolking verder toe. Vanuit het noorden nadert een frontale storing met de daarbij behorende neerslag. Met name het noorden en noordwesten krijgen vanavond met deze neerslag te maken. In het noorden valt sneeuw, in het noordwesten voornamelijk regen. In de westelijke kuststrook valt ook regen, verder landinwaarts valt (natte) sneeuw. In het overgangsgebied tussen sneeuw en regen kan zeer lokaal ijzel voorkomen. Het neerslaggebied breidt zich in de avond uiterst langzaam zuidwaarts over het land uit. De zuidoostelijke helft van het land houdt het waarschijnlijk tot laat in de avond droog. De temperatuur ligt tussen -2 graden in het zuidoosten en +4 graden in het noordwesten. De vorstgrens loopt ongeveer van het westen van Brabant naar het westen van Groningen. De wind is langs de kust zuidwestelijk en (vrij) krachtig, 5 a 6, in het binnenland zuidelijk en meest matig, kracht 3 tot 4.
De komende nacht sneeuwt het vooral in het midden en westen, aan de kust valt regen. De minimumtemperatuur ligt tussen de +2 graden aan de kust en -3 graden in het oosten van het land.
Donderdag is het bewolkt en ook dan sneeuwt het van tijd tot tijd. Uiteindelijk moet dat op veel plaatsen een sneeuwdek van enkele centimeters opleveren. De middagtemperatuur ligt rond het vriespunt. De wind draait naar een oost- tot noordoostelijke richting en neemt in de kustgebieden toe tot krachtig, windkracht 6.
het zakt heel langzaam idd. maar voor de westkust lijkt het alsof er wat aan het indraaien is.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:23 schreef aloa het volgende:
Het schiet ook niet op met die buien boven de wadden. Het lijkt de hele dag op dezelfde plaats te liggen.
OMGquote:Op woensdag 16 december 2009 18:21 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Editie NL heeft een live verslaggever in Groningen. Ziet er leuk uit qua sneeuw.
Verder wordt er natuurlijk meteen weer een drama van gemaakt.
Jeroen Latijnhouwers: "Sander, komen wij nog wel op ons werk morgen?"
Verslaggever: "Dat weet ik niet. Misschien als je om vier uur vertrekt."
Hmmz morgen kan het leuk worden, sneeuw bij 6bftquote:Op woensdag 16 december 2009 18:22 schreef kahaarin het volgende:
KNMI
[..]
Hmz, in het Westen kans op ijzel, ik denk dat de ochtendspits idd spannend gaat worden.
Lol, Paddepoel in Groningen. Een jaar of 10 terug nog een brief geschreven naar de gemeente Groningen om te zeggen dat het bord niet klopt. Het moet zijn ´Paddestoel´...quote:Op woensdag 16 december 2009 14:51 schreef CubicX het volgende:
[..]
Het is hier (bijna in de stad, omgeving Paddepoel als je dat wat zegt) al aan het smelten...zoveel is er ook niet gevallen helaas
. Als ik echter naar buiten kijk, ziet de lucht eruit alsof er nog wel wat sneeuw gaat vallen. Een lichtgrijze lucht
.
Ter hoogte van Alkmaar is het nu -2. Nog geen vlok te zien btw...quote:Op woensdag 16 december 2009 18:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier blijft de sneeuw ook liggenniet verwacht met temperatuur van +0.9 en dp van +0.1 graden.
Hoax!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 18:57 schreef N.icka het volgende:
Ik moet het eerst allemaal nog maaar eens zien, al die sneeuw
In Venlo???quote:Op woensdag 16 december 2009 19:03 schreef -CRASH- het volgende:
En het sneeuwt... en het sneeuwt...en het sneeuwt... en het sneeuwt... en het sneeuwt...
Waar?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:03 schreef -CRASH- het volgende:
En het sneeuwt... en het sneeuwt...en het sneeuwt... en het sneeuwt... en het sneeuwt...
quote:
En glad is het, zelfs hier in de stadquote:GLADHEID
In het noorden van het land en in Twente en in Limburg is het lokaal glad door sneeuwval.
woensdag 16 december 2009 18.20 uur
Helaas geen grote vlokken.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is volgens mij dat heel lokale buitje op de buienradar
Voor het noorden en oosten,quote:Op woensdag 16 december 2009 19:28 schreef lezzer het volgende:
RTL-nieuws: "De ochtendspits wordt een HEL"....
Zaag niet,ik moet om 8quote:Op woensdag 16 december 2009 19:16 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik moet morgen met de fiets naar school (11:00) en de grond is erg koud+regen = ijzel = ijsbaan?
(regio Rotterdam)
Ja en als het sneeuwt zijn het wat mietige vlokjes zoals bij mij nuquote:Op woensdag 16 december 2009 20:09 schreef firecow het volgende:
Nou ik weet precies hoe het gaat.. Beetje mij gek maken overal met sneeuw bla bla en die lijn zit al de hele dag rond de wadden eilanden... Morgen trek ik me gordijn open en is alles nog netzoals nu![]()
IK WIL SNEEEUW !
Volgens buienradar zou het hier nu ook moeten sneeuwen. Maar er komt helemaal niets naar beneden.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:09 schreef firecow het volgende:
Nou ik weet precies hoe het gaat.. Beetje mij gek maken overal met sneeuw bla bla en die lijn zit al de hele dag rond de wadden eilanden... Morgen trek ik me gordijn open en is alles nog netzoals nu![]()
IK WIL SNEEEUW !
Liever niet mijn voordeur draait naar binnenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:20 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik wil morgen als ik mijn deur opendoet dat ik hard moet duwen omdat er zoveel sneeuw ligt
LOL, bij mijn eerste oogopslag dacht ik dat dit een schuine satellietfoto van Nederland was met Noord-Holland, Utrecht en Zuid-Holland onder een onbewolkte hemelquote:Op woensdag 16 december 2009 20:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
Sfeerpics:
[ afbeelding ] Mijn voetstap
LOL nu je het zegtquote:Op woensdag 16 december 2009 20:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
LOL, bij mijn eerste oogopslag dacht ik dat dit een schuine satellietfoto van Nederland was met Noord-Holland, Utrecht en Zuid-Holland onder een onbewolkte hemel
Precies wat ik ook al wilde posten.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:54 schreef N.icka het volgende:
En waar is hier?
Hier (Oss) al 0.0 CM!!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:58 schreef horned_reaper het volgende:
Winschoten meld nu + 5 CM !!![]()
Ongelofelijk wat een sneeuw hier !!! het dit gaat 2005 evenaren !
OMG !! EDIT !!!! 6 CM inmiddels !!! ħDħDħDħħDquote:Op woensdag 16 december 2009 20:58 schreef horned_reaper het volgende:
Winschoten meld nu + 5 CM !!![]()
Ongelofelijk wat een sneeuw hier !!! het dit gaat 2005 evenaren !
Mijn pics dus ook hèquote:
Laten we hopen van niet.. Die flits kwam trouwens uit t zuiden..quote:
Ik denk dat het een lawinepijl isquote:Op woensdag 16 december 2009 21:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik zag net een bliksemflits..
Mooi, ik ben sneeuw-fan maar morgen gaan ze hier 'n nieuw dakraam plaatsen dus laat 't maar rustig weer wezenquote:Vanavond is het bewolkt en valt er soms wat motsneeuw. Bij een zwakke zuidelijke wind koelt het af tot -3 graden. Ook morgen is het bewolkt en kan er van tijd tot tijd wat motsneeuw vallen. Bij een zwakke zuidoostelijke wind wordt het rond het vriespunt.
Het sneeuwt nu wel lekker door.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hier sneeuwt t weer. Maar veel minder dan zonet. Hoop dat er zich wat meer sneeuwbuien gaan ontwikkelen. Want die 3cm is mager
Juh da hek deur joah, hest al zien dat 't nait lang meer snait op buienroadar?quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Juh da hek deur joah, hest al zien dat 't nait lang meer snait op buienroadar?
Joa dat he'k sien. Meskain ien de nacht nog wat snij?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bist zulf ein halve frysk! Westerkwartairquote:Op woensdag 16 december 2009 21:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Joa dat he'k sien. Meskain ien de nacht nog wat snij?
En ach Piet kin k nait vertrouw'n. Hai is toch mor 'n Fries...
Op Fok! moet je in het Nederlands posten.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
och, dit is toch nog wel te doen? Anders vraag je om ondertiteling. :pquote:Op woensdag 16 december 2009 21:40 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Op Fok! moet je in het Nederlands posten.
Sorry, ik ril nog wat na vanwege mijn tocht door de sneeuw net.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moet je eroverheen wrijven, dan wordt hij wel groter
Oja, ik houdt![]()
![]()
Hier nog niet eens een sneeuwvlokje, niet huilenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:02 schreef ondeugend het volgende:
In Assen is het echt teleurstellend.... nog niet eens een laagje..
Terwijl die mallebonendaar in groningen centimeters hebben !
Natuurlijk wel, ik heb er 3 geteld!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:06 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Hier nog niet eens een sneeuwvlokje, niet huilen
Laat staan Eindhoven..quote:Op woensdag 16 december 2009 22:22 schreef Apache4U het volgende:
Komt dat spul ook nog richting regio Den Bosch? Ik zit hier de hele dag al een beetje te hopen...Maarvnog niks hoor.
Ja. Pl¤pquote:Op woensdag 16 december 2009 22:30 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ben ik een vreugdebederver als ik zeg dat zowel het Europese als het Amerikaanse model steeds duidelijker voor verzachting lijken te gaan vanaf dinsdag/woensday? Steeds meer members kiezen voor een warme optie. Bovendien lijkt het er in deze EC-run ook op dat Oost-Europa volgende week wordt volgepompt met warme lucht.
Best wel vaag, Groningen Zuid en Winschoten zou elkaar niet zo veel moeten maken toch? Hier sneeuwt het ook nog lekker, was net even wat minder maar dat is weer overgebeterd.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:30 schreef horned_reaper het volgende:
Hier ligt wel twee keer het dubbele van bovenstaand plaatje![]()
Inmiddels sneeuwt het weer redelijk... terwijl buienradar aangeeft dat het hier al over zou moeten zijn
Klopt, Hoornsemeer, jij Beijum?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:35 schreef Radio-silence het volgende:
Groningen(stad) ligt echt al een pak sneeuw, en nu sneeuwt het nog flink!![]()
Wat je op buienradar niet kon zien maar op de duitse radar wel was dat er een net wat donkerder sneeuwgebied over het oosten van Groningen trok.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Best wel vaag, Groningen Zuid en Winschoten zou elkaar niet zo veel moeten maken toch? Hier sneeuwt het ook nog lekker, was net even wat minder maar dat is weer overgebeterd.
@de andere fotomakers: koud he?
Okay, kan gebeuren, magoed, het sneeuwt hier nu ook weer lekker door.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:38 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wat je op buienradar niet kon zien maar op de duitse radar wel was dat er een net wat donkerder sneeuwgebied over het oosten van Groningen trok.
Lol, idd, zo af en toe is het maar goed dat er stoepranden bestaan, zag net iemand superlangzaam de weg op glijden.....quote:Op woensdag 16 december 2009 22:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
Lulz.. Komt net een BMW M5 langs rijden met gangetje 20 kmh...
stoepranden kunnen vervelend zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, idd, zo af en toe is het maar goed dat er stoepranden bestaan, zag net iemand superlangzaam de weg op glijden.....
Nee centrum, Gedempte Zuiderdiepquote:Op woensdag 16 december 2009 22:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, Hoornsemeer, jij Beijum?
De weg hier heeft geen stoeprand. De eerste kilometer van deze weg knal je zeker weten tegen een boom aan als je van de weg af raakt, en bij de rest beland je in de sloot. (Beide zijden vd weg)quote:Op woensdag 16 december 2009 22:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, idd, zo af en toe is het maar goed dat er stoepranden bestaan, zag net iemand superlangzaam de weg op glijden.....
Zoals ik zei, het ging heel langzaam.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:58 schreef Intenso het volgende:
[..]
stoepranden kunnen vervelend zijn.
weet van vorig jaar nog dat iemand hier in de bocht rechtdoor ging en de hele velg dubbel had op de stoeprand
Oh, sorry. Had Beijum voorbij zien komen.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:00 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Nee centrum, Gedempte Zuiderdiep
Dat nogwel, er is ook wel redelijk gestrooid.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, sorry. Had Beijum voorbij zien komen.Rijden de bussen nog?
Lol, hier ook wel, alleen niet in de zijstraatjes, die had ik op de foto gezet.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:02 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Dat nogwel, er is ook wel redelijk gestrooid.
Geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 16 december 2009 23:18 schreef krullendoos het volgende:
niks in hoorn![]()
![]()
SNEEEUUUUUWWWWWWWW KOM NOUUUUUUUUUU
Ik heb geen idee.... sorry.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:10 schreef Apache4U het volgende:
Als ik de reacties hier zo lees is buienradar niet echt betrouwbaar mbt sneeuw.
Is er iets betrouwbaarders beschikbaar?
Zelfs in Moerwijk nietquote:Op woensdag 16 december 2009 22:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
In Den Haag nog geen enkel vlokje
dit doet me denken aan dat monster van afgelopen zomer.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heerlijk de mensen die hier nu al lopen klagen terwijl dit nog niet het echte werk is![]()
JONGENS MEISJES!!
Het echte werk komt nog!!!!!
Ja inddquote:Op woensdag 16 december 2009 23:40 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dit doet me denken aan dat monster van afgelopen zomer.
Savonds al mooie onweer en denken dat dat t was en snachts brak de hel los![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:37 schreef michiel_merk het volgende:
't hele gebiedje trekt gewoon weer van friesland naar groningen
dat word een flink pak morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |