Ik hoop morgen wakker te worden dat het 30 graden isquote:Op woensdag 16 december 2009 01:43 schreef ondeugend het volgende:
Ik hoop morgen wakker te worden in een vreemde witte wereld.
Idd zal niks zijn vandaag, enkel voor het noorden/westen. En zondag is nog ver weg dus kan nog helemaal veranderenquote:Op woensdag 16 december 2009 07:41 schreef INViCTuS het volgende:
voor vandaag zal het hier wel tegenvallen denk ik...de nacht naar zondag en zondagochtend wordt er meer verwacht in oost...
Zal ik alvast de trein nemenquote:Op woensdag 16 december 2009 09:24 schreef kikoooooo het volgende:
Even wachten aub tot ik thuis ben vanavond (nijmegen - groningen)
Weerdirect:quote:"Komende avond en nacht gaat het op steeds meer plaatsen sneeuwen. De minimumtemperatuur ligt tussen de -1 graad aan de kust en -4 graden in het oosten van het land."
quote:Vanavond en vannacht draait de wind naar noord tot noordoost en dan is er vooral in het zuidwesten nog enige sneeuw, elders valt een sneeuwbui maar het binnenland blijft zo goed als droog. Minimum van 0 graden aan de Zeeuwse kust tot -5 in het oosten.
Door de sneeuw van komende nacht in het zuidwesten zal daar morgen een laagje liggen. Verder is er vannacht en morgenochtend in het westen op veel plekken gladheid door bevriezing van natte weggedeelten. Overdag is er af en toe zon en zeker in het binnenland is het weer een mooie winterdag.
Provincie of stad?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:11 schreef themauster het volgende:
Hier vallen de eerste vlokken in Groningen
http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspxquote:Op woensdag 16 december 2009 10:18 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Provincie of stad?
Hier in centrum nog niet namelijk.
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:22 schreef kepler het volgende:
Nu ben ik blij dat ik in het westen woon
Haren ook nog niet, wel donker aan het worden dus het komt. De eerste sneeuw.quote:
Hier in Tholen ook zwaar bewolkt, temperatuur onder het vriespunt.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:13 schreef junkiexp het volgende:
Even in de gaten houden http://www.vismarkt-groningen.nl/.
Hier in Rotterdam wordt het steeds bewolkter.
Het strand ligt er ook wit bijquote:Op woensdag 16 december 2009 11:09 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
![]()
Eerste sneeuwfoto van vandaag op weerwoord:
[ afbeelding ]
Theo, Buren Ameland
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:18 schreef Stevie_ het volgende:
Kleeeeine vlokjes in centrum Groningen
Net buiten het centrum van Groningen ook sneeuw.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:18 schreef Stevie_ het volgende:
Kleeeeine vlokjes in centrum Groningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |