Ik hoop morgen wakker te worden dat het 30 graden isquote:Op woensdag 16 december 2009 01:43 schreef ondeugend het volgende:
Ik hoop morgen wakker te worden in een vreemde witte wereld.
Idd zal niks zijn vandaag, enkel voor het noorden/westen. En zondag is nog ver weg dus kan nog helemaal veranderenquote:Op woensdag 16 december 2009 07:41 schreef INViCTuS het volgende:
voor vandaag zal het hier wel tegenvallen denk ik...de nacht naar zondag en zondagochtend wordt er meer verwacht in oost...
Zal ik alvast de trein nemenquote:Op woensdag 16 december 2009 09:24 schreef kikoooooo het volgende:
Even wachten aub tot ik thuis ben vanavond (nijmegen - groningen)
Weerdirect:quote:"Komende avond en nacht gaat het op steeds meer plaatsen sneeuwen. De minimumtemperatuur ligt tussen de -1 graad aan de kust en -4 graden in het oosten van het land."
quote:Vanavond en vannacht draait de wind naar noord tot noordoost en dan is er vooral in het zuidwesten nog enige sneeuw, elders valt een sneeuwbui maar het binnenland blijft zo goed als droog. Minimum van 0 graden aan de Zeeuwse kust tot -5 in het oosten.
Door de sneeuw van komende nacht in het zuidwesten zal daar morgen een laagje liggen. Verder is er vannacht en morgenochtend in het westen op veel plekken gladheid door bevriezing van natte weggedeelten. Overdag is er af en toe zon en zeker in het binnenland is het weer een mooie winterdag.
Provincie of stad?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:11 schreef themauster het volgende:
Hier vallen de eerste vlokken in Groningen
http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspxquote:Op woensdag 16 december 2009 10:18 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Provincie of stad?
Hier in centrum nog niet namelijk.
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:22 schreef kepler het volgende:
Nu ben ik blij dat ik in het westen woon
Haren ook nog niet, wel donker aan het worden dus het komt. De eerste sneeuw.quote:
Hier in Tholen ook zwaar bewolkt, temperatuur onder het vriespunt.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:13 schreef junkiexp het volgende:
Even in de gaten houden http://www.vismarkt-groningen.nl/.
Hier in Rotterdam wordt het steeds bewolkter.
Het strand ligt er ook wit bijquote:Op woensdag 16 december 2009 11:09 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
![]()
Eerste sneeuwfoto van vandaag op weerwoord:
[ afbeelding ]
Theo, Buren Ameland
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:18 schreef Stevie_ het volgende:
Kleeeeine vlokjes in centrum Groningen
Net buiten het centrum van Groningen ook sneeuw.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:18 schreef Stevie_ het volgende:
Kleeeeine vlokjes in centrum Groningen
Ik zie een rood kruisje.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:31 schreef Stevie_ het volgende:
Je ziet de sneeuw op de webcamhttp://www.vismarkt-groningen.nl/
Pre-paniek alweer.quote:121 Teletekst wo 16 dec
Kort nieuws binnenland
` De ANWB verwacht vannacht en morgen
vroeg in de ochtend veel problemen op
de Nederlandse wegen.De weerdiensten
verwachten dat het vannacht overal gaat
sneeuwen en dat er in het midden van
het land tot 15 centimeter kan vallen.
Dat leidt volgens de ANWB vrijwel zeker
tot een ochtendspits met lange files.
Op 5 januari was de laatste spits in de
sneeuw;toen stond er 520 km file.
Ben ik even blij dat ik avonddienst heb.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Pre-paniek alweer.
En de vismarkt wordt al aardig wit nu.
Ik weet niet waar jij in Groningen zit, maar hier in de Tuinwijk sneeuwt het lekker door, hoor.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:55 schreef Jakie het volgende:
Het gaat niet echt hard hier in groningen
http://java.com/getjava/quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
http://java.com/getjava/
Ja volgens Piet ja, die ziet het wel zitten. Ik moet het nog zien...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:59 schreef CartWOman het volgende:
Heerlijk die sneeuw![]()
Vanavond/vannacht en morgen wordt er nogal wat verwachthttp://www.pietsweer.nl/2009/sneeuw-onderweg/
Precies, tis Piet.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:03 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ja volgens Piet ja, die ziet het wel zitten. Ik moet het nog zien...
Je plaatjes doen het niet bij me.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:42 schreef Stevie_ het volgende:
11.45 centrum Groningen:
[ afbeelding ]
11:55 centrum Groningen:
[ afbeelding ]
quote:Zuidoostelijke helft houdt het waarschijnlijk tot in de avond droog. Komende nacht en donderdag overdag breidt de neerslag zich verder over het land uit. Op veel plaatsen valt de neerslag als sneeuw. Uiteindelijk kan er plaatselijk een sneeuwdekje van enkele cm's ontstaan. Smalle kuststrook blijft problematisch wat betreft de neerslagsoort. Daar zijn diverse neerslagvormen (regen, sneeuw, natte sneeuw zelfs ijzel of ijsregen) op voorhand niet uit te sluiten.
Heerlijk..... als je dat zo zietquote:Op woensdag 16 december 2009 11:31 schreef Stevie_ het volgende:
Je ziet de sneeuw op de webcamhttp://www.vismarkt-groningen.nl/
Ik zit zelf in Beijum. Misschien heb ik te hoge verwachtingen qua sneeuwval.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik weet niet waar jij in Groningen zit, maar hier in de Tuinwijk sneeuwt het lekker door, hoor.
Hmm, door heel Europa zijn er waarschuwingen, misschien toch wel sneeuw? http://www.meteoalarm.eu/default.asp?lang=NL&ShowDate=quote:Op woensdag 16 december 2009 12:27 schreef IHVK het volgende:
Hmm, blijft toch spannend voor omgeving ZuidWest. Vannacht waarschijnlijk wel sneeuw, maar morgen weer kans op regen.
Tja, er werd gisteren ook al opgemerkt dat die kaarten even veranderlijk zijn als het weer, hopelijk wordt het geen ijzel in ZW, dat zou toch wel redelijk funest zijn voor de avondspits....quote:Op woensdag 16 december 2009 12:30 schreef IHVK het volgende:
Nee maar volgens de KNMI regiokaartjes gaat het in het zuidwesten net echt sneeuwen als het net eventjes een paar graden boven 0 komt.
De rest van het land vrijwel zeker sneeuw nu.
Maar ook voor het ZW is nog niks bepaald, dit soort situaties zijn heel lastig in te schatten. Vanochtend kreeg het ZW nog de meeste sneeuw.
In die gedeelte zit mijn zus ookquote:Op woensdag 16 december 2009 12:16 schreef Jakie het volgende:
[..]
Ik zit zelf in Beijum. Misschien heb ik te hoge verwachtingen qua sneeuwval.
* Prowl kijkt naar buitenquote:Op woensdag 16 december 2009 12:59 schreef -CRASH- het volgende:
Het Sneeuwt.... Wel hele kleine pietpeuterige vlokjes .....maar het is sneeuw
er komt een kleine opklaring. maar er valt nog watquote:
Kan kloppen jij zit ook in het + 0 graden gebied...quote:Op woensdag 16 december 2009 13:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mah hier begint het zowaar te regenen
0.7 graden bij dp van -0.3!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:23 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Kan kloppen jij zit ook in het + 0 graden gebied...
Ja, euh, ik weet de precieze benaming niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Motsneeuw? Ik vind het ienieminie-vlokjes.
Hier in Baarlo nog steeds maar een beetje.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, euh, ik weet de precieze benaming niet.
Het sneeuwt nu in ieder geval best flink met ieniemienie vlokjes.
Maar dat had je zelf denk ik ook wel gezien
Ah, zelfde gemeente (over een week of 2), maar toch heel ander weerquote:Op woensdag 16 december 2009 14:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hier in Baarlo nog steeds maar een beetje.
Maar wat er nu valt zeg ik geen motsneeuw tegenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, euh, ik weet de precieze benaming niet.
Het sneeuwt nu in ieder geval best flink met ieniemienie vlokjes.
Maar dat had je zelf denk ik ook wel gezien
En dat is hier nu ook gearriveerdquote:Op woensdag 16 december 2009 14:27 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Maar wat er nu valt zeg ik geen motsneeuw tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |