Helaas geen grote vlokken.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is volgens mij dat heel lokale buitje op de buienradar
Voor het noorden en oosten,quote:Op woensdag 16 december 2009 19:28 schreef lezzer het volgende:
RTL-nieuws: "De ochtendspits wordt een HEL"....
Zaag niet,ik moet om 8quote:Op woensdag 16 december 2009 19:16 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik moet morgen met de fiets naar school (11:00) en de grond is erg koud+regen = ijzel = ijsbaan?
(regio Rotterdam)
Ja en als het sneeuwt zijn het wat mietige vlokjes zoals bij mij nuquote:Op woensdag 16 december 2009 20:09 schreef firecow het volgende:
Nou ik weet precies hoe het gaat.. Beetje mij gek maken overal met sneeuw bla bla en die lijn zit al de hele dag rond de wadden eilanden... Morgen trek ik me gordijn open en is alles nog netzoals nu![]()
IK WIL SNEEEUW !
Volgens buienradar zou het hier nu ook moeten sneeuwen. Maar er komt helemaal niets naar beneden.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:09 schreef firecow het volgende:
Nou ik weet precies hoe het gaat.. Beetje mij gek maken overal met sneeuw bla bla en die lijn zit al de hele dag rond de wadden eilanden... Morgen trek ik me gordijn open en is alles nog netzoals nu![]()
IK WIL SNEEEUW !
Liever niet mijn voordeur draait naar binnenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:20 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik wil morgen als ik mijn deur opendoet dat ik hard moet duwen omdat er zoveel sneeuw ligt
LOL, bij mijn eerste oogopslag dacht ik dat dit een schuine satellietfoto van Nederland was met Noord-Holland, Utrecht en Zuid-Holland onder een onbewolkte hemelquote:Op woensdag 16 december 2009 20:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
Sfeerpics:
[ afbeelding ] Mijn voetstap
LOL nu je het zegtquote:Op woensdag 16 december 2009 20:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
LOL, bij mijn eerste oogopslag dacht ik dat dit een schuine satellietfoto van Nederland was met Noord-Holland, Utrecht en Zuid-Holland onder een onbewolkte hemel
Precies wat ik ook al wilde posten.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:54 schreef N.icka het volgende:
En waar is hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |