LOL, bij mijn eerste oogopslag dacht ik dat dit een schuine satellietfoto van Nederland was met Noord-Holland, Utrecht en Zuid-Holland onder een onbewolkte hemelquote:Op woensdag 16 december 2009 20:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
Sfeerpics:
[ afbeelding ] Mijn voetstap
LOL nu je het zegtquote:Op woensdag 16 december 2009 20:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
LOL, bij mijn eerste oogopslag dacht ik dat dit een schuine satellietfoto van Nederland was met Noord-Holland, Utrecht en Zuid-Holland onder een onbewolkte hemel
Precies wat ik ook al wilde posten.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:54 schreef N.icka het volgende:
En waar is hier?
Hier (Oss) al 0.0 CM!!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:58 schreef horned_reaper het volgende:
Winschoten meld nu + 5 CM !!![]()
Ongelofelijk wat een sneeuw hier !!! het dit gaat 2005 evenaren !
OMG !! EDIT !!!! 6 CM inmiddels !!! ħDħDħDħħDquote:Op woensdag 16 december 2009 20:58 schreef horned_reaper het volgende:
Winschoten meld nu + 5 CM !!![]()
Ongelofelijk wat een sneeuw hier !!! het dit gaat 2005 evenaren !
Mijn pics dus ook hèquote:
Laten we hopen van niet.. Die flits kwam trouwens uit t zuiden..quote:
Ik denk dat het een lawinepijl isquote:Op woensdag 16 december 2009 21:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik zag net een bliksemflits..
Mooi, ik ben sneeuw-fan maar morgen gaan ze hier 'n nieuw dakraam plaatsen dus laat 't maar rustig weer wezenquote:Vanavond is het bewolkt en valt er soms wat motsneeuw. Bij een zwakke zuidelijke wind koelt het af tot -3 graden. Ook morgen is het bewolkt en kan er van tijd tot tijd wat motsneeuw vallen. Bij een zwakke zuidoostelijke wind wordt het rond het vriespunt.
Het sneeuwt nu wel lekker door.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hier sneeuwt t weer. Maar veel minder dan zonet. Hoop dat er zich wat meer sneeuwbuien gaan ontwikkelen. Want die 3cm is mager
Juh da hek deur joah, hest al zien dat 't nait lang meer snait op buienroadar?quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Juh da hek deur joah, hest al zien dat 't nait lang meer snait op buienroadar?
Joa dat he'k sien. Meskain ien de nacht nog wat snij?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bist zulf ein halve frysk! Westerkwartairquote:Op woensdag 16 december 2009 21:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Joa dat he'k sien. Meskain ien de nacht nog wat snij?
En ach Piet kin k nait vertrouw'n. Hai is toch mor 'n Fries...
Op Fok! moet je in het Nederlands posten.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
och, dit is toch nog wel te doen? Anders vraag je om ondertiteling. :pquote:Op woensdag 16 december 2009 21:40 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Op Fok! moet je in het Nederlands posten.
Sorry, ik ril nog wat na vanwege mijn tocht door de sneeuw net.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moet je eroverheen wrijven, dan wordt hij wel groter
Oja, ik houdt![]()
![]()
Hier nog niet eens een sneeuwvlokje, niet huilenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:02 schreef ondeugend het volgende:
In Assen is het echt teleurstellend.... nog niet eens een laagje..
Terwijl die mallebonendaar in groningen centimeters hebben !
Natuurlijk wel, ik heb er 3 geteld!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:06 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Hier nog niet eens een sneeuwvlokje, niet huilen
Laat staan Eindhoven..quote:Op woensdag 16 december 2009 22:22 schreef Apache4U het volgende:
Komt dat spul ook nog richting regio Den Bosch? Ik zit hier de hele dag al een beetje te hopen...Maarvnog niks hoor.
Ja. Pl¤pquote:Op woensdag 16 december 2009 22:30 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ben ik een vreugdebederver als ik zeg dat zowel het Europese als het Amerikaanse model steeds duidelijker voor verzachting lijken te gaan vanaf dinsdag/woensday? Steeds meer members kiezen voor een warme optie. Bovendien lijkt het er in deze EC-run ook op dat Oost-Europa volgende week wordt volgepompt met warme lucht.
Best wel vaag, Groningen Zuid en Winschoten zou elkaar niet zo veel moeten maken toch? Hier sneeuwt het ook nog lekker, was net even wat minder maar dat is weer overgebeterd.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:30 schreef horned_reaper het volgende:
Hier ligt wel twee keer het dubbele van bovenstaand plaatje![]()
Inmiddels sneeuwt het weer redelijk... terwijl buienradar aangeeft dat het hier al over zou moeten zijn
Klopt, Hoornsemeer, jij Beijum?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:35 schreef Radio-silence het volgende:
Groningen(stad) ligt echt al een pak sneeuw, en nu sneeuwt het nog flink!![]()
Wat je op buienradar niet kon zien maar op de duitse radar wel was dat er een net wat donkerder sneeuwgebied over het oosten van Groningen trok.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Best wel vaag, Groningen Zuid en Winschoten zou elkaar niet zo veel moeten maken toch? Hier sneeuwt het ook nog lekker, was net even wat minder maar dat is weer overgebeterd.
@de andere fotomakers: koud he?
Okay, kan gebeuren, magoed, het sneeuwt hier nu ook weer lekker door.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:38 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wat je op buienradar niet kon zien maar op de duitse radar wel was dat er een net wat donkerder sneeuwgebied over het oosten van Groningen trok.
Lol, idd, zo af en toe is het maar goed dat er stoepranden bestaan, zag net iemand superlangzaam de weg op glijden.....quote:Op woensdag 16 december 2009 22:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
Lulz.. Komt net een BMW M5 langs rijden met gangetje 20 kmh...
stoepranden kunnen vervelend zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, idd, zo af en toe is het maar goed dat er stoepranden bestaan, zag net iemand superlangzaam de weg op glijden.....
Nee centrum, Gedempte Zuiderdiepquote:Op woensdag 16 december 2009 22:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, Hoornsemeer, jij Beijum?
De weg hier heeft geen stoeprand. De eerste kilometer van deze weg knal je zeker weten tegen een boom aan als je van de weg af raakt, en bij de rest beland je in de sloot. (Beide zijden vd weg)quote:Op woensdag 16 december 2009 22:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, idd, zo af en toe is het maar goed dat er stoepranden bestaan, zag net iemand superlangzaam de weg op glijden.....
Zoals ik zei, het ging heel langzaam.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:58 schreef Intenso het volgende:
[..]
stoepranden kunnen vervelend zijn.
weet van vorig jaar nog dat iemand hier in de bocht rechtdoor ging en de hele velg dubbel had op de stoeprand
Oh, sorry. Had Beijum voorbij zien komen.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:00 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Nee centrum, Gedempte Zuiderdiep
Dat nogwel, er is ook wel redelijk gestrooid.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, sorry. Had Beijum voorbij zien komen.Rijden de bussen nog?
Lol, hier ook wel, alleen niet in de zijstraatjes, die had ik op de foto gezet.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:02 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Dat nogwel, er is ook wel redelijk gestrooid.
Geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 16 december 2009 23:18 schreef krullendoos het volgende:
niks in hoorn![]()
![]()
SNEEEUUUUUWWWWWWWW KOM NOUUUUUUUUUU
Ik heb geen idee.... sorry.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:10 schreef Apache4U het volgende:
Als ik de reacties hier zo lees is buienradar niet echt betrouwbaar mbt sneeuw.
Is er iets betrouwbaarders beschikbaar?
Zelfs in Moerwijk nietquote:Op woensdag 16 december 2009 22:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
In Den Haag nog geen enkel vlokje
dit doet me denken aan dat monster van afgelopen zomer.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heerlijk de mensen die hier nu al lopen klagen terwijl dit nog niet het echte werk is![]()
JONGENS MEISJES!!
Het echte werk komt nog!!!!!
Ja inddquote:Op woensdag 16 december 2009 23:40 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dit doet me denken aan dat monster van afgelopen zomer.
Savonds al mooie onweer en denken dat dat t was en snachts brak de hel los![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:37 schreef michiel_merk het volgende:
't hele gebiedje trekt gewoon weer van friesland naar groningen
dat word een flink pak morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |