LOL, bij mijn eerste oogopslag dacht ik dat dit een schuine satellietfoto van Nederland was met Noord-Holland, Utrecht en Zuid-Holland onder een onbewolkte hemelquote:Op woensdag 16 december 2009 20:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
Sfeerpics:
[ afbeelding ] Mijn voetstap
LOL nu je het zegtquote:Op woensdag 16 december 2009 20:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
LOL, bij mijn eerste oogopslag dacht ik dat dit een schuine satellietfoto van Nederland was met Noord-Holland, Utrecht en Zuid-Holland onder een onbewolkte hemel
Precies wat ik ook al wilde posten.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:54 schreef N.icka het volgende:
En waar is hier?
Hier (Oss) al 0.0 CM!!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:58 schreef horned_reaper het volgende:
Winschoten meld nu + 5 CM !!![]()
Ongelofelijk wat een sneeuw hier !!! het dit gaat 2005 evenaren !
OMG !! EDIT !!!! 6 CM inmiddels !!! ±D±D±D±±Dquote:Op woensdag 16 december 2009 20:58 schreef horned_reaper het volgende:
Winschoten meld nu + 5 CM !!![]()
Ongelofelijk wat een sneeuw hier !!! het dit gaat 2005 evenaren !
Mijn pics dus ook hèquote:
Laten we hopen van niet.. Die flits kwam trouwens uit t zuiden..quote:
Ik denk dat het een lawinepijl isquote:Op woensdag 16 december 2009 21:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik zag net een bliksemflits..
Mooi, ik ben sneeuw-fan maar morgen gaan ze hier 'n nieuw dakraam plaatsen dus laat 't maar rustig weer wezenquote:Vanavond is het bewolkt en valt er soms wat motsneeuw. Bij een zwakke zuidelijke wind koelt het af tot -3 graden. Ook morgen is het bewolkt en kan er van tijd tot tijd wat motsneeuw vallen. Bij een zwakke zuidoostelijke wind wordt het rond het vriespunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |