Het sneeuwt nu wel lekker door.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hier sneeuwt t weer. Maar veel minder dan zonet. Hoop dat er zich wat meer sneeuwbuien gaan ontwikkelen. Want die 3cm is mager
Juh da hek deur joah, hest al zien dat 't nait lang meer snait op buienroadar?quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Juh da hek deur joah, hest al zien dat 't nait lang meer snait op buienroadar?
Joa dat he'k sien. Meskain ien de nacht nog wat snij?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bist zulf ein halve frysk! Westerkwartairquote:Op woensdag 16 december 2009 21:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Joa dat he'k sien. Meskain ien de nacht nog wat snij?
En ach Piet kin k nait vertrouw'n. Hai is toch mor 'n Fries...
Op Fok! moet je in het Nederlands posten.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
och, dit is toch nog wel te doen? Anders vraag je om ondertiteling. :pquote:Op woensdag 16 december 2009 21:40 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Op Fok! moet je in het Nederlands posten.
Sorry, ik ril nog wat na vanwege mijn tocht door de sneeuw net.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moet je eroverheen wrijven, dan wordt hij wel groter
Oja, ik houdt![]()
![]()
Hier nog niet eens een sneeuwvlokje, niet huilenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:02 schreef ondeugend het volgende:
In Assen is het echt teleurstellend.... nog niet eens een laagje..
Terwijl die mallebonendaar in groningen centimeters hebben !
Natuurlijk wel, ik heb er 3 geteld!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:06 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Hier nog niet eens een sneeuwvlokje, niet huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |