Damn.....quote:Op woensdag 16 december 2009 18:21 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Jeroen Latijnhouwers: "Sander, komen wij nog wel op ons werk morgen?"
Verslaggever: "Dat weet ik niet. Misschien als je om vier uur vertrekt."
Hmz, in het Westen kans op ijzel, ik denk dat de ochtendspits idd spannend gaat worden.quote:woensdag 16 december en donderdag 17 december 2009
Vooral in het noorden en noordwesten regen en sneeuw.
Geleidelijk aan neemt overal de bewolking verder toe. Vanuit het noorden nadert een frontale storing met de daarbij behorende neerslag. Met name het noorden en noordwesten krijgen vanavond met deze neerslag te maken. In het noorden valt sneeuw, in het noordwesten voornamelijk regen. In de westelijke kuststrook valt ook regen, verder landinwaarts valt (natte) sneeuw. In het overgangsgebied tussen sneeuw en regen kan zeer lokaal ijzel voorkomen. Het neerslaggebied breidt zich in de avond uiterst langzaam zuidwaarts over het land uit. De zuidoostelijke helft van het land houdt het waarschijnlijk tot laat in de avond droog. De temperatuur ligt tussen -2 graden in het zuidoosten en +4 graden in het noordwesten. De vorstgrens loopt ongeveer van het westen van Brabant naar het westen van Groningen. De wind is langs de kust zuidwestelijk en (vrij) krachtig, 5 a 6, in het binnenland zuidelijk en meest matig, kracht 3 tot 4.
De komende nacht sneeuwt het vooral in het midden en westen, aan de kust valt regen. De minimumtemperatuur ligt tussen de +2 graden aan de kust en -3 graden in het oosten van het land.
Donderdag is het bewolkt en ook dan sneeuwt het van tijd tot tijd. Uiteindelijk moet dat op veel plaatsen een sneeuwdek van enkele centimeters opleveren. De middagtemperatuur ligt rond het vriespunt. De wind draait naar een oost- tot noordoostelijke richting en neemt in de kustgebieden toe tot krachtig, windkracht 6.
het zakt heel langzaam idd. maar voor de westkust lijkt het alsof er wat aan het indraaien is.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:23 schreef aloa het volgende:
Het schiet ook niet op met die buien boven de wadden. Het lijkt de hele dag op dezelfde plaats te liggen.
OMGquote:Op woensdag 16 december 2009 18:21 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Editie NL heeft een live verslaggever in Groningen. Ziet er leuk uit qua sneeuw.
Verder wordt er natuurlijk meteen weer een drama van gemaakt.
Jeroen Latijnhouwers: "Sander, komen wij nog wel op ons werk morgen?"
Verslaggever: "Dat weet ik niet. Misschien als je om vier uur vertrekt."
Hmmz morgen kan het leuk worden, sneeuw bij 6bftquote:Op woensdag 16 december 2009 18:22 schreef kahaarin het volgende:
KNMI
[..]
Hmz, in het Westen kans op ijzel, ik denk dat de ochtendspits idd spannend gaat worden.
Lol, Paddepoel in Groningen. Een jaar of 10 terug nog een brief geschreven naar de gemeente Groningen om te zeggen dat het bord niet klopt. Het moet zijn ´Paddestoel´...quote:Op woensdag 16 december 2009 14:51 schreef CubicX het volgende:
[..]
Het is hier (bijna in de stad, omgeving Paddepoel als je dat wat zegt) al aan het smelten...zoveel is er ook niet gevallen helaas
. Als ik echter naar buiten kijk, ziet de lucht eruit alsof er nog wel wat sneeuw gaat vallen. Een lichtgrijze lucht
.
Ter hoogte van Alkmaar is het nu -2. Nog geen vlok te zien btw...quote:Op woensdag 16 december 2009 18:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier blijft de sneeuw ook liggenniet verwacht met temperatuur van +0.9 en dp van +0.1 graden.
Hoax!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 18:57 schreef N.icka het volgende:
Ik moet het eerst allemaal nog maaar eens zien, al die sneeuw
In Venlo???quote:Op woensdag 16 december 2009 19:03 schreef -CRASH- het volgende:
En het sneeuwt... en het sneeuwt...en het sneeuwt... en het sneeuwt... en het sneeuwt...
Waar?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:03 schreef -CRASH- het volgende:
En het sneeuwt... en het sneeuwt...en het sneeuwt... en het sneeuwt... en het sneeuwt...
quote:
En glad is het, zelfs hier in de stadquote:GLADHEID
In het noorden van het land en in Twente en in Limburg is het lokaal glad door sneeuwval.
woensdag 16 december 2009 18.20 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |