In mijn tuin ligt nog wel wat. Op mijn auto niet meer, maar zo te zien heeft iemand alle sneeuw er af gehaald om een sneeuwbal te maken.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:45 schreef kikoooooo het volgende:
Hier in Tiel komt de zon er door![]()
Zometeen maar terug naar Groningen rijden. Ligt er nog wat? Of is alles inmiddels alweer weg?
Het is hier (bijna in de stad, omgeving Paddepoel als je dat wat zegtquote:Op woensdag 16 december 2009 14:45 schreef kikoooooo het volgende:
Hier in Tiel komt de zon er door![]()
Zometeen maar terug naar Groningen rijden. Ligt er nog wat? Of is alles inmiddels alweer weg?
Kijk dan op buienradar, komt eraan...quote:Op woensdag 16 december 2009 14:37 schreef MaLo het volgende:
Hebben ze Twente overgeslagen. Hier (nog?) geen sneeuw.
Ik ben vrij, maar ga mijn wekker vroeg zetten om extra lang te kunnen genieten van een prachtig wit plaatjequote:Op woensdag 16 december 2009 14:55 schreef Frutsel het volgende:
Hopelijk morgen wakker worden en een pak sneeuw buiten vinden
Het zonnetje dat eerst nog een beetje scheen is nu wel helemaal weg.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kijk dan op buienradar, komt eraan...
Komt nog een boel sneeuw aan vanavond, rond 17:00 ongeveer in de stad.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:51 schreef CubicX het volgende:
[..]
Het is hier (bijna in de stad, omgeving Paddepoel als je dat wat zegt) al aan het smelten...zoveel is er ook niet gevallen helaas
. Als ik echter naar buiten kijk, ziet de lucht eruit alsof er nog wel wat sneeuw gaat vallen. Een lichtgrijze lucht
.
Hier ook niet. Nijverdalquote:Op woensdag 16 december 2009 14:37 schreef MaLo het volgende:
Hebben ze Twente overgeslagen. Hier (nog?) geen sneeuw.
Volgens buienradar moet daar al wel een klein vlokje vallen nuquote:
Hier ook niet, maar op de grote markt is er ook al wel veel weg, misschien is het in 'drukke' wijken wel warmer?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:11 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Komt nog een boel sneeuw aan vanavond, rond 17:00 ongeveer in de stad.
Trouwens het smelt in het centrum niet echt ofzo, ligt nog wel wat...
Hier ookquote:Op woensdag 16 december 2009 15:30 schreef -CRASH- het volgende:
Begint toch langzaamaan wit te worden in Venlo
Vetquote:Op woensdag 16 december 2009 16:00 schreef themauster het volgende:
Noord-Groningen(provincie) valt nu dikke sneeuw
Ja laat ienieminie er even lekker buiten.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Motsneeuw? Ik vind het ienieminie-vlokjes.
Jep, maar het stelt nog vrij weinig voor.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:34 schreef Frutsel het volgende:
Enschede, Hengelo en Oldenzaal melden een sneeuwlaagje
LaagJE inderdaad. Maar het is wel al meteen spekglad hier in de wijkquote:Op woensdag 16 december 2009 16:34 schreef Frutsel het volgende:
Enschede, Hengelo en Oldenzaal melden een sneeuwlaagje
Valt me op dat kleinere buitjes niet zichtbaar zijn op de buienradar.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jep, maar het stelt nog vrij weinig voor.
Grappig hoe het kan gaan, niets van sneeuw voorspeld voor limburg maar ondertussen ligt er al bijna een centimeter en sneeuwt het lekker verderquote:Op woensdag 16 december 2009 08:35 schreef Woogy het volgende:
[..]
Idd zal niks zijn vandaag, enkel voor het noorden/westen. En zondag is nog ver weg dus kan nog helemaal veranderen
Ja ...afgelopen Januariequote:Op woensdag 16 december 2009 16:20 schreef MissHobje het volgende:
iemand al verse sneeuw foto's gemaakt?
Gaat wel langzaam: http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspxquote:Op woensdag 16 december 2009 16:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
De eerste strook heeft ons net gemist en is over de stad Groningen gegaan rond 16:00. De tweede strook lijkt ons nu te bereiken
Vind em niet echt super...volgens mij deugt dit ook voor geen meter...quote:Op woensdag 16 december 2009 17:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gaat wel langzaam: http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx
Het wordt tijd dat de wind gaat draaien!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vind em niet echt super...volgens mij deugt dit ook voor geen meter...
Ben benieuwd wat het hier zometeen gaat doen, temps boven nul zelfs de dp dus schat ik op regen/ijsregen groot in, later in de avond overgaand in sneeuw
Nee idd, schiet niet echt op, volgens buienradar hebben we hier een temp van -0.9, het is ook ontzettend glad, net ff naar de AH geweest.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vind em niet echt super...volgens mij deugt dit ook voor geen meter...
Ben benieuwd wat het hier zometeen gaat doen, temps boven nul zelfs de dp dus schat ik op regen/ijsregen groot in, later in de avond overgaand in sneeuw
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:01 schreef junkiexp het volgende:
Sneeuwt echt onwijs hard in Groningen volgens mij http://www.vismarkt-groningen.nl/
klopt dikke vlokken....quote:Op woensdag 16 december 2009 18:01 schreef junkiexp het volgende:
Sneeuwt echt onwijs hard in Groningen volgens mij http://www.vismarkt-groningen.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |