Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
of de fipo halenquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan je mooi een nieuw topic openen
Weet je wel hoe moeilijk schaatsen isquote:
ik hoop toch niks gescheurdquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je wel hoe moeilijk schaatsen is.
Ik heb op mijn 15e één keer op schaatsen gestaan, en zelfs met zo'n ijsrollator maakte ik nog een halve spagaat... dus dat was eens maar nooit weer.
* meldtquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb op mijn 15e één keer op schaatsen gestaan, en zelfs met zo'n ijsrollator maakte ik nog een halve spagaat... dus dat was eens maar nooit weer.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik heb zelfs 2 paarquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:00 schreef Ladylike het volgende:
Ik wil er best weer op, heb alleen geen schaatsen
dat is je geluktquote:
Ik trok alleen bijna de ijsrollator in twee stukken omdat mijn armen steeds wijder gingen staanquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik hoop toch niks gescheurd
Ik ben geen nerd en ik kan het niet... het heeft me ook nooit geboeid en die ene keer was het veel moeilijker dan het leek. Dus toen ben ik maar wat leukers gaan doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
dat is wel knap.
schaatsen is echt niet moeilijk![]()
ik ben een nerd en zelfs ik kan het, je moet zijwaarts afzetten, en dan glijden.
pootjeover is misschien wat lastiger te leren maar als je een beetje evenwichts gevoel hebt moet het lukken.
hier in maastricht hebben ze een schaatsbaan gezet voor de feestdagen, ik zie er regelmatig mensen op staan die niet kunnen schaatsenquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
* meldt
Ik mag er graag naar kijken, maar mij krijg je er niet meer op
ik heb er hier nog liggen weet alleen niet welke maatquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:00 schreef Ladylike het volgende:
Ik wil er best weer op, heb alleen geen schaatsen
alleen is doodgaan op het ijs minder voorkomend dan verdrinkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hier in maastricht hebben ze een schaatsbaan gezet voor de feestdagen, ik zie er regelmatig mensen op staan die niet kunnen schaatsen![]()
![]()
als je niet kunt zwemmen ga je toch ook niet proberen te zwemmen
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hier in maastricht hebben ze een schaatsbaan gezet voor de feestdagen, ik zie er regelmatig mensen op staan die niet kunnen schaatsen![]()
![]()
als je niet kunt zwemmen ga je toch ook niet proberen te zwemmen
GMTAquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet het toch leren?
met zwemen kan je verdrinken maar het risco dat je dood valt met schaatsen is iets kleiner (hoop ik)
Mja, niet handig als je niet kan schaatsen en je komt in de buurt van een wak...quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet het toch leren?
met zwemen kan je verdrinken maar het risco dat je dood valt met schaatsen is iets kleiner (hoop ik)
nou ik vind nederland niet meer een schaatsland, als ik een scandienavie geboren was zou ik het wel kennen denk ikquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet het toch leren?
Global Warmingquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nou ik vind nederland niet meer een schaatsland, als ik een scandienavie geboren was zou ik het wel kennen denk ik
Friesland is meer schaatsland dan Nederlandquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nou ik vind nederland niet meer een schaatsland, als ik een scandienavie geboren was zou ik het wel kennen denk ik
ja daar kun jij niet tegenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:10 schreef indahnesia.com het volgende:
ah, hier zijn de ijskoude Nederlanders gebleven.
Heb jij je 642 nou al binnen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Global Warmingvorige winter sinds 12 jaar weer kunnen schaatsen op natuur ijs, TWAALF
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Friesland is meer schaatsland dan Nederland.
quote:
Ik moest inloggen en toen lukte het wel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
begrijp alleen niet waarom ik het niet kon aanpassen
dat vroeg hij ook aan mij maar ik geloof dat ik daar geen rechten heb ofzo want de wiki kende me nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest inloggen en toen lukte het wel.
Daar moet je je apart registrerenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat vroeg hij ook aan mij maar ik geloof dat ik daar geen rechten heb ofzo want de wiki kende me niet
heb je een account dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat vroeg hij ook aan mij maar ik geloof dat ik daar geen rechten heb ofzo want de wiki kende me niet
Ik zit het hele jaar in Limburgquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
het word een tropisch oord hier, 1 tenzuiden van nederland, 1 in Indonesië, 1 onderweg naar panama, 1 onder weg naar het warme zuiden, en 2 in limburg.
quote:
onderweg... nou ja... ik denk dat ik er op zn vroegst in 2012 pas zit...quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
het word een tropisch oord hier, 1 tenzuiden van nederland, 1 in Indonesië, 1 onderweg naar panama, 1 onder weg naar het warme zuiden, en 2 in limburg.
Je gaat lopendquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
onderweg... nou ja... ik denk dat ik er op zn vroegst in 2012 pas zit...
hij wacht tot de noordzee bevroren is en gaat schaatsenquote:
nee, zwemmendquote:
daar zul jij als eend geen moeite mee hebbenquote:
druk?quote:
is nou gedaanquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar moet je je apart registreren.
quote:
dokter WOK's hoofdpijn tips.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn hoofdpijn wordt zelfs erger![]()
Fun!
Had ik nu maar 2 trekjes van een jointje, dan was het zo voorbij
ik denk dat je dan beter kunt wachten tot je een sons weegt en dan hopen op Oostenwindquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij wacht tot de noordzee bevroren is en gaat schaatsen
quote:Top 100 van maandag 14 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
006. 200 goldfinger1963
023. 133 wel.o.k
033. 108 indahnesia.com
048. 093 Ladylike
086. 067 Fha
098. 061 Dr_Flash
dat is niet goedquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
druk?
Mijn hoofdpijn wordt zelfs erger![]()
Fun!
Had ik nu maar 2 trekjes van een jointje, dan was het zo voorbij
En waar zijn die van zondag?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
eindelijk de top 100 cijfers![]()
[..]
heb ik vandaag nog geen last van gehadquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:43 schreef wel.o.k het volgende:
Op dit moment is FOK! even uit de lucht, we doen er alles aan om FOK! weer in de lucht te krijgen. Tot die tijd zul je even geduld moeten hebben.
Heel scherp, waarom denk je dat ik niet ga lopenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar zul jij als eend geen moeite mee hebben
De hoeveelste keer is het dat je deze tips geeft?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dokter WOK's hoofdpijn tips.
[...]
die zijn er nog niet en ook niet die van de vrijdag en de zaterdagquote:
Ja, dat is wel zo sociaal!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:46 schreef DaMart het volgende:
Ik zag net in de AT deze TT:
[Prijsvraag] Win kaarten voor de film Hachi
Mijn eerste reactie: gezondheid.
Zo niet, dan komt hij op -73 uit zeker?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:51 schreef VergaderEend het volgende:
Over die cijfers vergaderen we nog: tellen we de smileys van gf mee.
dan kom ik nog hoger uitquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:51 schreef VergaderEend het volgende:
Over die cijfers vergaderen we nog: tellen we de smileys van gf mee.
ik plaats alleen maar kwaliteitquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo niet, dan komt hij op -73 uit zeker?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
Moeten jullie geen werken zoeken oid
Wat voor werken, kunstwerken, boetseerwerken, haakwerken?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
Moeten jullie geen werken zoeken oid
ga jij maar weer vergaderenquote:
waterwerkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat voor werken, kunstwerken, boetseerwerken, haakwerken?
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik plaats alleen maar kwaliteit
quote:
de tweede quote was toch jouw kwartet postquote:
hierniet neequote:Op dinsdag 15 december 2009 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is niet goed
en dat mag daar niet
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dokter WOK's hoofdpijn tips.
Weg met hoofdpijn, tip 3: Rust
Hoofdpijn kan ook worden veroorzaakt door stress. Rust daarom voldoende. Slaap genoeg uren en neem voldoende pauzes. Zet er toch hoofdpijn door, maak dan eens een wandeling van 5 minuten.
Weg met hoofdpijn, tip 4: Ontspan
Geen tijd om 5 minuten de hoofdpijn weg te wandelen? Sluit de ogen dan en wrijf tegen de zijkanten van uw hoofd. Ook op de kruin van uw hoofd, tussen uw wenkbrauwen en bij uw oren zitten drukpunten tegen hoofdpijn, Ontspan! Masseer deze punten en de hoofdpijn zal verminderen.
hier ook nietquote:
in SC'S wordt er uberhaupt geen kwaliteit gepostquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:10 schreef Ladylike het volgende:
die cijfers interesseren mij geen ene reet
het zegt niets over de kwaliteit van de posts
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de tweede quote was toch jouw kwartet post
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klopt.
maar het was een kwaliteits post, dus die gebruik ik nog een keer
Ja, nou is de lol er wel afquote:
was er eerst lol aan dan?quote:
Voor Mart wel, die zat gniffelend achter zijn pcquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ga nou niet gelijk uit je pannetje
kennelijk welquote:
ik denk eerder schaterlachendquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor Mart wel, die zat gniffelend achter zijn pc.
Maarja, hij heeft dan ook een pan af.
oh.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor Mart wel, die zat gniffelend achter zijn pc.
Maarja, hij heeft dan ook een pan af.
die is raarquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:17 schreef john-frusciante het volgende:
Hier een echte kwaliteitspost
[ afbeelding ]
heb je geen handige (bijna) buurman?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:17 schreef Fha het volgende:
helluh
Goed, is er nog iemand hier die vandaag in de buurt van Deventer is en die heel graag even mijn wasmachine wil maken? Ik wil zo graag wassen
Fhaquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:17 schreef Fha het volgende:
helluh
Goed, is er nog iemand hier die vandaag in de buurt van Deventer is en die heel graag even mijn wasmachine wil maken? Ik wil zo graag wassen
helaas niet in deventer, maar wil m wel maken, maar daar heb je weinig aanquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:17 schreef Fha het volgende:helluh
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb je geen handige (bijna) buurman?
en hoi
quote:Op maandag 14 december 2009 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar staat die pan van jou niet in. Moet ik zeker weer het woordenboek Limburgs-Nederlands hebben?.
Toch bedanktquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
helaas niet in deventer, maar wil m wel maken, maar daar heb je weinig aan
whehe ik zou het JUIST gaan vragen, met minirokje aan (rest van de kleren is immers vuilquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:19 schreef Fha het volgende:
[..]1 buurman is nooit thuis, de andere is zwaar psychotisch en de derde.. nou.. zijn vriendin kijkt mij altijd dood
Dus dat ga k ook maar niet vragen.
Oh thanx, gedeeltelijk bijgelezenquote:
fhaquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:17 schreef Fha het volgende:
helluh
quote:
quote:
aah, ik vond die limburgers al gek met hun "je hebt een pan af"quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een pan af hebben = gek zijn
In limburg toch
we hebben een pan afquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
aah, ik vond die limburgers al gek met hun "je hebt een pan af"
dus ik zat in de buurt.
als hij maar mooi is.quote:
denk het ookquote:
Succesquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:26 schreef john-frusciante het volgende:
zo ik ga vertrekken, wish me luck, nja voor randall dan he
Randall: sterkte lieverdquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:26 schreef john-frusciante het volgende:
kort:quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Succes![]()
En nu dus even terug lezen wat er dan aan de hand is..
JFquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:26 schreef john-frusciante het volgende:
Randall, good luck. may the force be with youquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:26 schreef john-frusciante het volgende:
Ik kon het al niet vindenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Randall: sterkte lieverd![]()
en JF: succes met troosten
[..]
kort:
2e griepprik voor de kleine
ongeveer wat ik had met springersknieën maar dan wat lager, aan het scheenbeen.quote:
Ik wil het best fixen, maar ik zit een beetje ver wegquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:17 schreef Fha het volgende:
helluh
och, als ie klaar is zegt ie toch "Maak neet oet, geit wèl euverquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kon het al niet vinden
Aaaahw sterkte!!![]()
Vet zielig
MIquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
och, als ie klaar is zegt ie toch "Maak neet oet, geit wèl euver"
Much info?quote:
jammer jammer!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil het best fixen, maar ik zit een beetje ver weg.
Mental Imagequote:
das toch veel te moeilijke taalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Ohquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh
TMI is too much info dussss...
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das toch veel te moeilijke taal
dat staat toch in die brieven van advocaten en deurwaarders die jij me altijd moet uitleggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
whehehehe ja, juistquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat staat toch in die brieven van advocaten en deurwaarders die jij me altijd moet uitleggen
L_Lquote:
Lennyquote:
lennyquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een kleur?
mij ookquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehehe ja, juist
zie je wel dat je slimmer bent dan je zelf dacht
die keer dat "mijn" brief aan die advocaat beantwoord werd met "Ik heb de brief van uw advocaat ontvangen..." heeft me wel overtuigd dat ik goede brieven schrijf
ben je al zolang niet meer geweestquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Yoquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Even on topic. Is er nog hier iemand die Senseo drinkt of ben ik de enige overgebleven rukker die dat nog doet?
Sinds 7 septemberquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Even on topic. Is er nog hier iemand die Senseo drinkt of ben ik de enige overgebleven rukker die dat nog doet?
Sukkel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Sinds 7 september.
MPG als nieuws-ER op de Frontpage
Ik drink het ook nog.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bek houwequote:
quote:
Ah, dat valt me mee. Dacht dat er altijd zo'n afgunst heerste jegens Senseo.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik drink het ook nog steeds
nee hoor, geen aversie hier..quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Ah, dat valt me mee. Dacht dat er altijd zo'n afgunst heerste jegens Senseo.
Sinds ik dat ding uit de keuken heb gehaald en op mijn bureau heb gezet drink ik echt veel meer koffie dan eerst.
Enige nadeel is dat ik nu mijn dagelijkse bak onder de douche vergeet maar ach, daar kom ik ook wel weer overheen.
ze zijn gewoon overgenomen door de gekeurdenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Door de gekleurde ben ik al mijn kloons kwijt!
Het zal weer eens niet..quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze zijn gewoon overgenomen door de gekeurden
Met koffie wel natuurlijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Thee..! Daar win je toch geen oorlog mee..
senseoquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee hoor, geen aversie hier..
alleen merkte ik dus wel dat ik "het recept" voor koffie met een filter was vergeten
Cohen wint er anders wel oorlogen meequote:Op dinsdag 15 december 2009 15:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Thee..! Daar win je toch geen oorlog mee..
Maar die moest dan ook verdomd hard compenseren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Napoleon is een van de grootste koffiedrinkers uit de geschiedenis.
Wie?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ohen wint er anders wel oorlogen mee
heb al geeditquote:
het nut ontgaat me compleet iigquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:01 schreef Fha het volgende:
Dat zijn gewoon de kansloze kut userts LL
Is ook geen nutquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het nut ontgaat me compleet iig
maar thanx voor je reply
oeh het wordt een backfire topic jegens "haar"quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Is ook geen nutMaar daar moet je op Fok sowieso niet naar zoeken
![]()
En graag gedaan hoor![]()
Ik zie het jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oeh het wordt een backfire topic jegens "haar"
dan verhuis je toch?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:11 schreef wel.o.k het volgende:
of ik een baan wil waarvoor ik iedere dag 100km heen en weer moet rijden.![]()
toch bedankt
Iets van 20 juni ofzo denk ik eerderquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:20 schreef Fha het volgende:
op zoek naar auto's op marktplaats voor een vriend. Echt.. sommige mensen
APK TOT BIJNA JULI 2010!!
Dus dat zal wel tot 1 januari zijn ofzo
Het gaat om het idee dat het een ontzettend falende opmerking isquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Iets van 20 juni ofzo denk ik eerder
Je zou A4'tjes vol kunnen typen met dergelijke opmerkingen op marktplaatsquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:20 schreef Fha het volgende:
op zoek naar auto's op marktplaats voor een vriend. Echt.. sommige mensen
APK TOT BIJNA JULI 2010!!
Dus dat zal wel tot 1 januari zijn ofzo
Absoluut waarquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je zou A4'tjes vol kunnen typen met dergelijke opmerkingen op marktplaats
nja het verkoopt beterquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Het gaat om het idee dat het een ontzettend falende opmerking is
En toch is het een vorm van jezelf voor de gek houden. Goede marketingtruc, dat welquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja het verkoopt beter
een auto uit sept 1993 kun je beter verkopen (mondeling wel) als bijna 94
klinkt stom maar JF en ik merken in de praktijk dat mensen erg gevoelig zijn voor zoiets
net als: maar 9,95.. voor 10,00 koopt niemand het
Het werkt, dat is voor ons als verkoper het belangrijkstequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En toch is het een vorm van jezelf voor de gek houden. Goede marketingtruc, dat wel
zielige vertoning iigquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:59 schreef Ladylike het volgende:
misschien weten jullie het:
wat willen mensen met dit soort posts 13-jarige smatjes die er spang uitzien. nou bereiken?
Ik heb die pic zelf al gepost, mn fobo is openbaar...
of ben ik nou te dom om dat te snappen?
wokquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het werkt, dat is voor ons als verkoper het belangrijkste
Smakelijk!quote:
Zelfde als gisterquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Smakelijk!
Wat staat er op het menu?
Dan eet jij trouwens ook vroegquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Zelfde als gisterAardappels, boontjes en een javaanse schijf.
Ik had hongerquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan eet jij trouwens ook vroegNog plannen vanavond dan?
Dan klopt je biologische klok toch ook niet meerquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik had hongerEn ik moet waken vannacht
Dus ik werk straks van 11 tot 8, dus ik moet sowieso wat meer eten vandaag anders hou ik dat niet vol. Dit is meer een late lunch dus eigenlijk, dan maak ik straks nog tosti ofzo en ik neem brood mee straks
Daarom slaap ik als ik thuis kom tot 11 uur ongeveer en ga ik morgen rond 9 uur weer naar bed. Dan is het weer goedquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan klopt je biologische klok toch ook niet meer
Ik zou dat volgens mij echt niet kunnenquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Daarom slaap ik als ik thuis kom tot 11 uur ongeveer en ga ik morgen rond 9 uur weer naar bed. Dan is het weer goed
Omdat ik een nacht in de week 's nachts wakker blijf? Mijn sociale leven is iets stabieler dan dat gelukkigquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zou dat volgens mij echt niet kunnenMaar dan is het ook
met je sociale leven of niet?
Nee ik dacht dat je dat vaker hadquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat ik een nacht in de week 's nachts wakker blijf? Mijn sociale leven is iets stabieler dan dat gelukkig
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat je dat vaker had
MPGquote:
Kan me ook niet voorstellen dat je dat vrijwillig elke dag zou willen..quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:11 schreef Fha het volgende:
[..]Mag niet
Dus inderdaad omdat je dan geen leven meer overhoudt
Ik ook niet neequote:Op dinsdag 15 december 2009 17:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat je dat vrijwillig elke dag zou willen..
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan klopt je biologische klok toch ook niet meer
Niet echt relax lijkt mequote:Op dinsdag 15 december 2009 17:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
je klok gaat wel anders lopen![]()
Ook dat is je biologische klok. Puberquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
je klok gaat wel anders lopen![]()
voor mij wel ben niet anders meer gewendquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ook dat is je biologische klok. Puber
Oja daarom dequote:Op dinsdag 15 december 2009 17:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
daar had ik het ook over broekie
ja ging over mijn eigen klokquote:
DJquote:
hierquote:
In de winkel. Ik heb wel theequote:
dat ben ik nou net aan het drinkenquote:
een hele potquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:46 schreef Fha het volgende:
Ik heb net een pot thee leeg gedronken dus ik wacht maar weer even
Doe wel vlak voor ik weg moet weer, dan kan ik warmer op de fiets
Ja wel in de afgelopen twee uur ofzo hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een hele pot
ik heb eigenlijk thee gedronken omdat dat heter is dan koffie en dan krijg ik sneller warmere handen
nadeel van thee is dat ik wel veel naar de wc moet
quote:
quote:
Het kwam nogal droog overquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:58 schreef Fha het volgende:
[..]
ik moet nog werken dus zo raar is het niet
Sorryquote:
Een stagiair.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:48 schreef TJDoornbos het volgende:
wie gaat er koffie halen voor een harde werker?
Dat is toch geen slecht nieuws?!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Een stagiair.
Owja, ik heb slecht nieuws voor je, met oudjaar moet je Rotterdam uit: Rotterdam bant ordeverstoorders
we hebben hier geen stagiair.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Een stagiair.
Owja, ik heb slecht nieuws voor je, met oudjaar moet je Rotterdam uit: Rotterdam bant ordeverstoorders
Nee, natuurlijk geloof ik dat nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
we hebben hier geen stagiair.
Ik gedraag me maar dat geloof je vast niet.
Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is toch geen slecht nieuws?!
RotterdamDaar moet je gewoon sowieso niet zijn
Nee hoor, maar dat weet je best.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat is jou falende mensenkennis. Niet de mijne.
Nee. Ik ben er wel klaar mee.quote:
Popcorn buddyquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een zak popcorn liggen.
ik vind een mening over Rotterdam niet echt een reden om te vechten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:09 schreef Fha het volgende:
Wat een vrolijkheid zegGa lekker achter de schermen bekvechten
Jaaaquote:
We weten allebei dat dat niet de echte reden is van de gezelligheidquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik vind een mening over Rotterdam niet echt een reden om te vechten.
Lekkerquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaaa
eigenlijk niet, maar ik wil je niet teleurstellen
quote:
hallo ik zeg er NIKS over. Hij valt mij aan. Maar ik vind het prima. Ik blijf hier wel lekker weg! Geen zin in gezeik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:16 schreef Fha het volgende:
[..]
We weten allebei dat dat niet de echte reden is van de gezelligheidEn dat gene hoort hier gewoon niet thuis
Van mij hoef je niet weg te blijvenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hallo ik zeg er NIKS over. Hij valt mij aan maar ik vind het prima. Ik blijf hier wel lekker weg!
Ik maak me meer zorgen om de NS nuquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof dat blijft liggen in Nederland.
Ik ookquote:
Ik ook. Ik neem maar extra brood mee om de avond door te komen in een trein die onder 1 mm sneeuw is ingesneeuwdquote:
Als ik jou was zou ik voor de zekerheid ook een slaapzak mee nemenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook. Ik neem maar extra brood mee om de avond door te komen in een trein die onder 1 mm sneeuw is ingesneeuwd.
Ik zal maar niet de grap maken die bij MPG ongetwijfeld een TMI-reactie oproeptquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik voor de zekerheid ook een slaapzak mee nemen
Niet tofquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:37 schreef DaMart het volgende:
Potver! Een paar weken geleden had ik iets geschreven in een document. Nu wilde ik daar op verder gaan, maar die hele pagina is onvindbaar... ik vermoed dus dat het verkeerde bestand overschreven is bij een back-upactie.
Mja, voor mij wel. Ik schrijf af en toe wat gedachten en gevoelens van me af, en dit was best een goede tekst, die ik nu wel opnieuw ga schrijven, maar ik kan hem niet meer 100% reproduceren zoals hij was. Ik moet toch echt eens gaan zorgen voor een beter bestandscirculatiesysteemquote:
Pen en papier vriend, pen en papierquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, voor mij wel. Ik schrijf af en toe wat gedachten en gevoelens van me af, en dit was best een goede tekst, die ik nu wel opnieuw ga schrijven, maar ik kan hem niet meer 100% reproduceren zoals hij was. Ik moet toch echt eens gaan zorgen voor een beter bestandscirculatiesysteem.
Foto maken!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:42 schreef wel.o.k het volgende:
boom is af, kan iemand bolle tegen houden?
er zitten zuurstokjes in
Typmachine en papier vriend, typmachine en papier!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, dan kan ik het na een paar maanden niet meer ontcijferen.
Maar dan blijf ik het overtypen als ik een fout ziequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Typmachine en papier vriend, typmachine en papier!
Jij wil gewoon niet geholpen worden hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dan blijf ik het overtypen als ik een fout zie.
Er is nog een optie over hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij wil gewoon niet geholpen worden hoor![]()
Dat kan ook nog jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is nog een optie over hoor.
Een secretaresse nemen, en dicteren.
Jaja...quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is nog een optie over hoor.
Een secretaresse nemen, en dicteren.
heftig verhaalquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:57 schreef Fha het volgende:
De meneer waar ik straks moet waken heeft echt een zielig verhaal
Hij werd ziek, bleek blaaskanker te hebben. Door al dat achterlijke kastje-muur gezeik hiero in dit pokkeland duurde het een eeuwigheid voor hij eindelijk hulp kreeg en toen was het dus al te laatUitzaaiingen door zijn hele lijf en nu gaat hij dus dood
Man wat kan ik daar verschrikkelijk boos om worden zeg.
Dus ik wou het even vertellen
Ja dat snap je toch niet?! Ik kan daar zo verschrikkelijk boos om worden..quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heftig verhaal![]()
maar herken het wel.
niet in verhouding maar de knie operatie van mijn vrouw, operatie klaar, ontwaakt uit narcosenaar huis.
wat ze gedaan hebben, revalideren ?![]()
gelukkig hebben we een fysio die erg behulpzaam is. anders had ze nu nog op krukken gelopen en had ik inplaats van een liefde vol gevuld broodtrommeltje een bak gestapelde boterhammen gehad.
artsen zijn net IT-ers, goed in hun vak maar comunicerenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat snap je toch niet?! Ik kan daar zo verschrikkelijk boos om worden..
En helemaal bij wat oudere mensen, die zich vaak ook niet bewust zijn van hun rechten en hoe het ook anders kan en die dus ook zelf geen herrie gaan schoppen (Wat veel jongere mensen gelukkig wel doen).
Aaaaarg.. echt... sommige artsen..
Heb je ook verstand van wasmachines?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
artsen zijn net IT-ers, goed in hun vak maar comuniceren![]()
eehh, had ik verteld dat eigenlijk electrischiën ben
Hopelijk wel, want van artsen niet echt veel zo te horenquote:
omgeving Den Boschquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nijnsvriendinnetje
![]()
waar zit je tegenwoordig?
ik kan ze uit elkaar halen en in elkaar zetten, repareren maar niet bedienenquote:
Meer heb ik niet nodigquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan ze uit elkaar halen en in elkaar zetten, repareren maar niet bedienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |