Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
of de fipo halenquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan je mooi een nieuw topic openen
Weet je wel hoe moeilijk schaatsen isquote:
ik hoop toch niks gescheurdquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je wel hoe moeilijk schaatsen is.
Ik heb op mijn 15e één keer op schaatsen gestaan, en zelfs met zo'n ijsrollator maakte ik nog een halve spagaat... dus dat was eens maar nooit weer.
* meldtquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb op mijn 15e één keer op schaatsen gestaan, en zelfs met zo'n ijsrollator maakte ik nog een halve spagaat... dus dat was eens maar nooit weer.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik heb zelfs 2 paarquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:00 schreef Ladylike het volgende:
Ik wil er best weer op, heb alleen geen schaatsen
dat is je geluktquote:
Ik trok alleen bijna de ijsrollator in twee stukken omdat mijn armen steeds wijder gingen staanquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik hoop toch niks gescheurd
Ik ben geen nerd en ik kan het niet... het heeft me ook nooit geboeid en die ene keer was het veel moeilijker dan het leek. Dus toen ben ik maar wat leukers gaan doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
dat is wel knap.
schaatsen is echt niet moeilijk![]()
ik ben een nerd en zelfs ik kan het, je moet zijwaarts afzetten, en dan glijden.
pootjeover is misschien wat lastiger te leren maar als je een beetje evenwichts gevoel hebt moet het lukken.
hier in maastricht hebben ze een schaatsbaan gezet voor de feestdagen, ik zie er regelmatig mensen op staan die niet kunnen schaatsenquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
* meldt
Ik mag er graag naar kijken, maar mij krijg je er niet meer op
ik heb er hier nog liggen weet alleen niet welke maatquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:00 schreef Ladylike het volgende:
Ik wil er best weer op, heb alleen geen schaatsen
alleen is doodgaan op het ijs minder voorkomend dan verdrinkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hier in maastricht hebben ze een schaatsbaan gezet voor de feestdagen, ik zie er regelmatig mensen op staan die niet kunnen schaatsen![]()
![]()
als je niet kunt zwemmen ga je toch ook niet proberen te zwemmen
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hier in maastricht hebben ze een schaatsbaan gezet voor de feestdagen, ik zie er regelmatig mensen op staan die niet kunnen schaatsen![]()
![]()
als je niet kunt zwemmen ga je toch ook niet proberen te zwemmen
GMTAquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet het toch leren?
met zwemen kan je verdrinken maar het risco dat je dood valt met schaatsen is iets kleiner (hoop ik)
Mja, niet handig als je niet kan schaatsen en je komt in de buurt van een wak...quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet het toch leren?
met zwemen kan je verdrinken maar het risco dat je dood valt met schaatsen is iets kleiner (hoop ik)
nou ik vind nederland niet meer een schaatsland, als ik een scandienavie geboren was zou ik het wel kennen denk ikquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet het toch leren?
Global Warmingquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nou ik vind nederland niet meer een schaatsland, als ik een scandienavie geboren was zou ik het wel kennen denk ik
Friesland is meer schaatsland dan Nederlandquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nou ik vind nederland niet meer een schaatsland, als ik een scandienavie geboren was zou ik het wel kennen denk ik
ja daar kun jij niet tegenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:10 schreef indahnesia.com het volgende:
ah, hier zijn de ijskoude Nederlanders gebleven.
Heb jij je 642 nou al binnen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Global Warmingvorige winter sinds 12 jaar weer kunnen schaatsen op natuur ijs, TWAALF
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Friesland is meer schaatsland dan Nederland.
quote:
Ik moest inloggen en toen lukte het wel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
begrijp alleen niet waarom ik het niet kon aanpassen
dat vroeg hij ook aan mij maar ik geloof dat ik daar geen rechten heb ofzo want de wiki kende me nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest inloggen en toen lukte het wel.
Daar moet je je apart registrerenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat vroeg hij ook aan mij maar ik geloof dat ik daar geen rechten heb ofzo want de wiki kende me niet
heb je een account dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat vroeg hij ook aan mij maar ik geloof dat ik daar geen rechten heb ofzo want de wiki kende me niet
Ik zit het hele jaar in Limburgquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
het word een tropisch oord hier, 1 tenzuiden van nederland, 1 in Indonesië, 1 onderweg naar panama, 1 onder weg naar het warme zuiden, en 2 in limburg.
quote:
onderweg... nou ja... ik denk dat ik er op zn vroegst in 2012 pas zit...quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
het word een tropisch oord hier, 1 tenzuiden van nederland, 1 in Indonesië, 1 onderweg naar panama, 1 onder weg naar het warme zuiden, en 2 in limburg.
Je gaat lopendquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
onderweg... nou ja... ik denk dat ik er op zn vroegst in 2012 pas zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |