Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:34 schreef BrandX het volgende:
TT fix
En ik zie een toffe note in de OP mbt Sebasser
why de long facequote:
Die heb ik er maandag ingezetquote:Op woensdag 18 november 2009 23:34 schreef BrandX het volgende:
TT fix
En ik zie een toffe note in de OP mbt Sebasser
trouwens mooie pc die je hebt gekocht BXquote:
Naamgenootquote:
Thanks! Ben er erg blij mee. Draait super, en het beeldscherm is een verademing. En een niet glinsterend beeldschermquote:Op woensdag 18 november 2009 23:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trouwens mooie pc die je hebt gekocht BX
vooral op je scherm ben ik jaloersquote:Op woensdag 18 november 2009 23:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
Thanks! Ben er erg blij mee. Draait super, en het beeldscherm is een verademing. En een niet glinsterend beeldscherm
Dat is het enige kleine minpuntje, windows vista. Daarom was hij ook goedkoop. De PC zelf kostte maar 400. Beeldscherm 200.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat voor besturingssysteem heb je erop?
heb het net ff zitten googlen is geen slechte prijsquote:Op woensdag 18 november 2009 23:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is het enige kleine minpuntje, windows vista. Daarom was hij ook goedkoop. De PC zelf kostte maar 400. Beeldscherm 200.
Specs pc:
Intel Core 2 Quad CPU @ 2.50 GHZ - 2.50 GHz
RAM 4GB
HD: 750
ATI Redeon HD 4350 grafische kaart (meer dan genoeg, daar ik geen zware spellen speel)
Overal en nergens zitten meerdere USB ingangen, en verder ingebouwde tig andere kaart/schijflees 'gaten'
En voor wat betreft mijn beeldscherm: daar zitten allemaal kabeltjes bij, ik schijn er een gewone dvd-speler er op aan te kunnen sluiten en TV via te kunnen kijken
vanwaar mijn extra grote blijheidquote:Op woensdag 18 november 2009 23:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb het net ff zitten googlen is geen slechte prijs
zit trouwens overal wat ik heb gevonden vista op.
dat scherm is wel helemaal toppie
Ziet er netjes uitquote:Op woensdag 18 november 2009 23:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is het enige kleine minpuntje, windows vista. Daarom was hij ook goedkoop. De PC zelf kostte maar 400. Beeldscherm 200.
Specs pc:
Intel Core 2 Quad CPU @ 2.50 GHZ - 2.50 GHz
RAM 4GB
HD: 750
ATI Redeon HD 4350 grafische kaart (meer dan genoeg, daar ik geen zware spellen speel)
Overal en nergens zitten meerdere USB ingangen, en verder ingebouwde tig andere kaart/schijflees 'gaten'
En voor wat betreft mijn beeldscherm: daar zitten allemaal kabeltjes bij, ik schijn er een gewone dvd-speler er op aan te kunnen sluiten en TV via te kunnen kijken
Hoiquote:Op woensdag 18 november 2009 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Naamgenoot. Hoe is 't?
Nog nieuws van je collega?
ben ook nog aan het kijken voor een andere wil er dan 2 of 3 kopen dus eerst maar centjes gaan verdienenquote:Op donderdag 19 november 2009 00:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
vanwaar mijn extra grote blijheid
Ik had max 600 te spenderen. Ben er dus erg verguld mee
quote:
en ben je nou wat vrolijkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |