Genoeg, genoeg.. Ik kom niks tekort hoorquote:
marcquote:
Eerlijk delen dan?quote:
Waar is het vleesch? Ik kom niet als er geen vleesch isquote:Op maandag 14 december 2009 19:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Eerlijk delen dan?
Ik snowboarden, jij schaatsen. Allebei sjokiemel, jij zonder slagroom en rum, ik met?
En dan daarna samen geen kerst vieren, maar wel ergens zitten waar het warm is en de zon schijnt?
Jij lijkt me nou echt zo'n vega-tiepjequote:Op maandag 14 december 2009 19:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Waar is het vleesch? Ik kom niet als er geen vleesch is
Ga je mond spoelen.quote:Op maandag 14 december 2009 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij lijkt me nou echt zo'n vega-tiepje
jij bent een kloon van LLquote:Op maandag 14 december 2009 19:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Behalve dat die twee het vleesch allebei in een verschillend mondje willen stoppenquote:
Wehehe proostquote:
quote:
Op de BBQ in dat warme, kerstloze oordquote:Op maandag 14 december 2009 19:42 schreef Fha het volgende:
[..]
*proestquote:Op maandag 14 december 2009 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Behalve dat die twee het vleesch allebei in een verschillend mondje willen stoppen
Daar staat die pan van jou niet in. Moet ik zeker weer het woordenboek Limburgs-Nederlands hebben?quote:[b]Op maandag 14 december 2009 19:31 schreef MPG
Lees je in, oftewel, pak er eens een spreekwoordenboek bij.
limbabsquote:Op maandag 14 december 2009 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar staat die pan van jou niet in. Moet ik zeker weer het woordenboek Limburgs-Nederlands hebben?.
Jij dacht zeker dat hij een bouwpakket van een pan had gekocht?quote:Op maandag 14 december 2009 19:56 schreef Muck het volgende:
[..]
limbabs
de eerste keer dat MPG iets over een pan af hebben tegen me zei, zaten we in een discussie over de blokker, toen was ik het helemaal kwijt
ik begreep het gewoon nietquote:Op maandag 14 december 2009 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij dacht zeker dat hij een bouwpakket van een pan had gekocht?.
Ik begrijp het nog steeds nietquote:
Het lijkt me ook erg verwarrend voor iemand die toen CUL-mod was, een pan die niet af is, kan dan helemaal niet, natuurlijkquote:
daaromquote:Op maandag 14 december 2009 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het lijkt me ook erg verwarrend voor iemand die toen CUL-mod was, een pan die niet af is, kan dan helemaal niet, natuurlijk.
to pan or not to panquote:Op maandag 14 december 2009 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een flauweCUL. Ik vind het gewoon GEEN pan
sommige moeten datquote:
Zouden we ergens een panklare oplossing hebben om MPG te helpen zijn pan af te maken?quote:Op maandag 14 december 2009 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een flauweCUL. Ik vind het gewoon GEEN pan
Mag ik voor deze inspiratieloze chick een panaanvraag doen?quote:
quote:
te laatquote:Op maandag 14 december 2009 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag ik voor deze inspiratieloze chick een panaanvraag doen?
Scheelt je meteen weer een veeg uit de pan!quote:Op maandag 14 december 2009 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kun je tenminste ook niet aan de pan blijven hangen.
Met van die kleffe broodjes?quote:Op maandag 14 december 2009 20:23 schreef Fha het volgende:
Ik ga gewoon een pannetje knakworst opwarmen
En dan op een boterham? Pan wit of zo!quote:Op maandag 14 december 2009 20:23 schreef Fha het volgende:
Ik ga gewoon een pannetje knakworst opwarmen
Bruine boterhamquote:Op maandag 14 december 2009 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan op een boterham? Pan wit of zo!.
Ja waar is Pien eigenlijk?quote:Op maandag 14 december 2009 20:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
en ineens gaat het over potten en pannen
Omdat MPG zijn pan niet af kan maken... doet me denken aan die man met zijn hond. Dat arme beest had maar drie poten. Dus die man ging naar de dierenarts en vroeg of hij zijn hond kon afmaken. De dierenarts zei dat hij dat wel kon. Een week later stond de dierenarts echter wel raar te kijken. Kwam die man terug om te vragen of zijn hond al af was.quote:Op maandag 14 december 2009 20:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
en ineens gaat het over potten en pannen
quote:Op maandag 14 december 2009 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat MPG zijn pan niet af kan maken... doet me denken aan die man met zijn hond. Dat arme beest had maar drie poten. Dus die man ging naar de dierenarts en vroeg of hij zijn hond kon afmaken. De dierenarts zei dat hij dat wel kon. Een week later stond de dierenarts echter wel raar te kijken. Kwam die man terug om te vragen of zijn hond al af was.
die is aan het lurkenquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat MPG zijn pan niet af kan maken... doet me denken aan die man met zijn hond. Dat arme beest had maar drie poten. Dus die man ging naar de dierenarts en vroeg of hij zijn hond kon afmaken. De dierenarts zei dat hij dat wel kon. Een week later stond de dierenarts echter wel raar te kijken. Kwam die man terug om te vragen of zijn hond al af was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |