Yoquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Even on topic. Is er nog hier iemand die Senseo drinkt of ben ik de enige overgebleven rukker die dat nog doet?
Sinds 7 septemberquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een kleur?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Even on topic. Is er nog hier iemand die Senseo drinkt of ben ik de enige overgebleven rukker die dat nog doet?
Sukkel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Sinds 7 september.
MPG als nieuws-ER op de Frontpage
Ik drink het ook nog.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bek houwequote:
quote:
Ah, dat valt me mee. Dacht dat er altijd zo'n afgunst heerste jegens Senseo.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik drink het ook nog steeds
nee hoor, geen aversie hier..quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Ah, dat valt me mee. Dacht dat er altijd zo'n afgunst heerste jegens Senseo.
Sinds ik dat ding uit de keuken heb gehaald en op mijn bureau heb gezet drink ik echt veel meer koffie dan eerst.
Enige nadeel is dat ik nu mijn dagelijkse bak onder de douche vergeet maar ach, daar kom ik ook wel weer overheen.
ze zijn gewoon overgenomen door de gekeurdenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Door de gekleurde ben ik al mijn kloons kwijt!
Het zal weer eens niet..quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze zijn gewoon overgenomen door de gekeurden
Met koffie wel natuurlijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Thee..! Daar win je toch geen oorlog mee..
senseoquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee hoor, geen aversie hier..
alleen merkte ik dus wel dat ik "het recept" voor koffie met een filter was vergeten
Cohen wint er anders wel oorlogen meequote:Op dinsdag 15 december 2009 15:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Thee..! Daar win je toch geen oorlog mee..
Maar die moest dan ook verdomd hard compenseren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Napoleon is een van de grootste koffiedrinkers uit de geschiedenis.
Wie?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ohen wint er anders wel oorlogen mee
heb al geeditquote:
het nut ontgaat me compleet iigquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:01 schreef Fha het volgende:
Dat zijn gewoon de kansloze kut userts LL
Is ook geen nutquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het nut ontgaat me compleet iig
maar thanx voor je reply
oeh het wordt een backfire topic jegens "haar"quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Is ook geen nutMaar daar moet je op Fok sowieso niet naar zoeken
![]()
En graag gedaan hoor![]()
Ik zie het jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oeh het wordt een backfire topic jegens "haar"
dan verhuis je toch?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:11 schreef wel.o.k het volgende:
of ik een baan wil waarvoor ik iedere dag 100km heen en weer moet rijden.![]()
toch bedankt
Iets van 20 juni ofzo denk ik eerderquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:20 schreef Fha het volgende:
op zoek naar auto's op marktplaats voor een vriend. Echt.. sommige mensen
APK TOT BIJNA JULI 2010!!
Dus dat zal wel tot 1 januari zijn ofzo
Het gaat om het idee dat het een ontzettend falende opmerking isquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Iets van 20 juni ofzo denk ik eerder
Je zou A4'tjes vol kunnen typen met dergelijke opmerkingen op marktplaatsquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:20 schreef Fha het volgende:
op zoek naar auto's op marktplaats voor een vriend. Echt.. sommige mensen
APK TOT BIJNA JULI 2010!!
Dus dat zal wel tot 1 januari zijn ofzo
Absoluut waarquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je zou A4'tjes vol kunnen typen met dergelijke opmerkingen op marktplaats
nja het verkoopt beterquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Het gaat om het idee dat het een ontzettend falende opmerking is
En toch is het een vorm van jezelf voor de gek houden. Goede marketingtruc, dat welquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja het verkoopt beter
een auto uit sept 1993 kun je beter verkopen (mondeling wel) als bijna 94
klinkt stom maar JF en ik merken in de praktijk dat mensen erg gevoelig zijn voor zoiets
net als: maar 9,95.. voor 10,00 koopt niemand het
Het werkt, dat is voor ons als verkoper het belangrijkstequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En toch is het een vorm van jezelf voor de gek houden. Goede marketingtruc, dat wel
zielige vertoning iigquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:59 schreef Ladylike het volgende:
misschien weten jullie het:
wat willen mensen met dit soort posts 13-jarige smatjes die er spang uitzien. nou bereiken?
Ik heb die pic zelf al gepost, mn fobo is openbaar...
of ben ik nou te dom om dat te snappen?
wokquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het werkt, dat is voor ons als verkoper het belangrijkste
Smakelijk!quote:
Zelfde als gisterquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Smakelijk!
Wat staat er op het menu?
Dan eet jij trouwens ook vroegquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Zelfde als gisterAardappels, boontjes en een javaanse schijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |