oh.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor Mart wel, die zat gniffelend achter zijn pc.
Maarja, hij heeft dan ook een pan af.
die is raarquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:17 schreef john-frusciante het volgende:
Hier een echte kwaliteitspost
[ afbeelding ]
heb je geen handige (bijna) buurman?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:17 schreef Fha het volgende:
helluh
Goed, is er nog iemand hier die vandaag in de buurt van Deventer is en die heel graag even mijn wasmachine wil maken? Ik wil zo graag wassen
Fhaquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:17 schreef Fha het volgende:
helluh
Goed, is er nog iemand hier die vandaag in de buurt van Deventer is en die heel graag even mijn wasmachine wil maken? Ik wil zo graag wassen
helaas niet in deventer, maar wil m wel maken, maar daar heb je weinig aanquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:17 schreef Fha het volgende:helluh
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb je geen handige (bijna) buurman?
en hoi
quote:Op maandag 14 december 2009 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar staat die pan van jou niet in. Moet ik zeker weer het woordenboek Limburgs-Nederlands hebben?.
Toch bedanktquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
helaas niet in deventer, maar wil m wel maken, maar daar heb je weinig aan
whehe ik zou het JUIST gaan vragen, met minirokje aan (rest van de kleren is immers vuilquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:19 schreef Fha het volgende:
[..]1 buurman is nooit thuis, de andere is zwaar psychotisch en de derde.. nou.. zijn vriendin kijkt mij altijd dood
Dus dat ga k ook maar niet vragen.
Oh thanx, gedeeltelijk bijgelezenquote:
fhaquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:17 schreef Fha het volgende:
helluh
quote:
quote:
aah, ik vond die limburgers al gek met hun "je hebt een pan af"quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een pan af hebben = gek zijn
In limburg toch
we hebben een pan afquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
aah, ik vond die limburgers al gek met hun "je hebt een pan af"
dus ik zat in de buurt.
als hij maar mooi is.quote:
denk het ookquote:
Succesquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:26 schreef john-frusciante het volgende:
zo ik ga vertrekken, wish me luck, nja voor randall dan he
Randall: sterkte lieverdquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:26 schreef john-frusciante het volgende:
kort:quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Succes![]()
En nu dus even terug lezen wat er dan aan de hand is..
JFquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:26 schreef john-frusciante het volgende:
Randall, good luck. may the force be with youquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:26 schreef john-frusciante het volgende:
Ik kon het al niet vindenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Randall: sterkte lieverd![]()
en JF: succes met troosten
[..]
kort:
2e griepprik voor de kleine
ongeveer wat ik had met springersknieën maar dan wat lager, aan het scheenbeen.quote:
Ik wil het best fixen, maar ik zit een beetje ver wegquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:17 schreef Fha het volgende:
helluh
och, als ie klaar is zegt ie toch "Maak neet oet, geit wèl euverquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kon het al niet vinden
Aaaahw sterkte!!![]()
Vet zielig
MIquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
och, als ie klaar is zegt ie toch "Maak neet oet, geit wèl euver"
Much info?quote:
jammer jammer!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil het best fixen, maar ik zit een beetje ver weg.
Mental Imagequote:
das toch veel te moeilijke taalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Ohquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh
TMI is too much info dussss...
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das toch veel te moeilijke taal
dat staat toch in die brieven van advocaten en deurwaarders die jij me altijd moet uitleggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
whehehehe ja, juistquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat staat toch in die brieven van advocaten en deurwaarders die jij me altijd moet uitleggen
L_Lquote:
Lennyquote:
lennyquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een kleur?
mij ookquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehehe ja, juist
zie je wel dat je slimmer bent dan je zelf dacht
die keer dat "mijn" brief aan die advocaat beantwoord werd met "Ik heb de brief van uw advocaat ontvangen..." heeft me wel overtuigd dat ik goede brieven schrijf
ben je al zolang niet meer geweestquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een kleur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |