Heb hier op "Niet OK" gedrukt. Niks mis met jailbait, maar blote meisjesborsten gaan echt te verquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb nog een 2e link van de gezamenlijke hyves gepost, check die pics
en dit is geen kerel, dit is een jongetje
aan het zwembad:
[ afbeelding ]
echt, faal niet zo hard!!!!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Heb hier op "Niet OK" gedrukt. Niks mis met jailbait, maar blote meisjesborsten gaan echt te ver
Ik beroep me op mijn vorige postquote:
Whehehhehequote:Op dinsdag 15 december 2009 13:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Heb hier op "Niet OK" gedrukt. Niks mis met jailbait, maar blote meisjesborsten gaan echt te ver
jij bent echt zon wijf van "je moet geen ruzie met mij hebben"quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik beroep me op mijn vorige post
ze lullen zich eruit door te zeggen dat ze aan het trollen warenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:08 schreef Turquaz52 het volgende:
Jong!! DAT JOCH IS EEN EEN VENT![]()
Damn.. stelletje Gaylords hier![]()
Ik ben heel aardig hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:16 schreef Opkloter het volgende:
[..]
jij bent echt zon wijf van "je moet geen ruzie met mij hebben"
zoiets, ik pas op
De enige die hier aan het trollen is ben jij, iedereen hier ziet gewoon dat het een meisje is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze lullen zich eruit door te zeggen dat ze aan het trollen waren
[..]
Ik ben heel aardig hoor
ja, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De enige die hier aan het trollen is ben jij, iedereen hier ziet gewoon dat het een meisje is.
yes, ik krijg een kusjequote:Op dinsdag 15 december 2009 14:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze lullen zich eruit door te zeggen dat ze aan het trollen waren
[..]
Ik ben heel aardig hoor
Neeequote:
Natuurlijk, je gaat toch ook niet in discussie met een kind van 5?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Neee![]()
Je hebt je overgegeven..
Nog maar 1 man in de strijd![]()
ik geef me er teminste niet aan overquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Natuurlijk, je gaat toch ook niet in discussie met een kind van 5?
Dus jij denkt serieus nog dat het een kerel is?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Neee![]()
Je hebt je overgegeven..
Nog maar 1 man in de strijd![]()
Ik weet zeker dat het een jochie is van de brugklas van een vmbo bbl opleiding..quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dus jij denkt serieus nog dat het een kerel is?
Ik kan Penisbaard niet naar zijn kamer sturenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik geef me er teminste niet aan over
Nooit geleerd wanneer je moet stoppen zeker? Gast, eerst was het nog grappig, maar een paar posts geleden al niet meer hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dus jij denkt serieus nog dat het een kerel is?
hardstikkequote:Op dinsdag 15 december 2009 15:36 schreef sjaak_trekbek het volgende:
niet zo janken joh.
ik vind het nog hardstikke grappig.
x
Hahaha ja ik ook niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:36 schreef sjaak_trekbek het volgende:
niet zo janken joh.
x
xxxquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:36 schreef sjaak_trekbek het volgende:
niet zo janken joh.
x
dan ben je een van de weinigenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:36 schreef sjaak_trekbek het volgende:
niet zo janken joh.
x
verkapt kom-fappen-op-mijn-fobo-postquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:50 schreef P.F het volgende:
Ik ben bijna 10 jaar ouder en ik zie er ook zo uit, in ieder geval niet heeel veel ouder![]()
![]()
quote:
Er valt niet veel te fappen op jouw fotoboekquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
verkapt kom-fappen-op-mijn-fobo-post
[..]
wow wat goed van jou, je post een foto uit mn fobo.. wowquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Er valt niet veel te fappen op jouw fotoboek
[ afbeelding ]
Jij hebt niet eens foto's in je fobo.. internetheldquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik snap het nut van "haar" laatste post nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens foto's in je fobo.. internetheld
Waarom zou ik foto's in mijn FoBo plaatsenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens foto's in je fobo.. internetheld
Waarom heb je anders een foboquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Waarom zou ik foto's in mijn FoBo plaatsen?!
Als jij als vrouw zijnde wil fappen, wat voor extra's heb jij dan aan je lichaam laten aanmeten?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:56 schreef P.F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"ze" stond iig niet vooraan bij het uitdelen van verstandquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom heb je anders een fobo
Goeie vraag. Kan hem net zo goed uitzetten, heb immers een PM box.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom heb je anders een fobo
Waar lees je dat ik dat wil doen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als jij als vrouw zijnde wil fappen, wat voor extra's heb jij dan aan je lichaam laten aanmeten?
Omdat "ze" zich aangevallen voelde wrsquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
In dat zelfde bericht dat ik quotte.
Zo niet, waarom doe jij er dan een uitspraak over?
Zou ik ook zeggen als ik zo lekker als jij was.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:16 schreef VeerEli het volgende:
Wat is dat toch triest he, mensen die hun eigen kop niet durven te laten zien, maar wel stoer doen en andermans foto's in een topic posten waar dat helemaal niet de bedoeling is. Om zichzelf beter te laten voelen
So sad
Zei en lekkerquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik zo lekker als jij was.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:21 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Zei en lekker
ik zou mn hond er nog van afschoppen
[ afbeelding ]
zo toepasselijk nu...quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:16 schreef VeerEli het volgende:
Wat is dat toch triest he, mensen die hun eigen kop niet durven te laten zien, maar wel stoer doen en andermans foto's in een topic posten waar dat helemaal niet de bedoeling is. Om zichzelf beter te laten voelen
So sad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |