pics van je dochterquote:Op donderdag 10 december 2009 16:28 schreef Marijke-san het volgende:
Ja sinds er internet is, en die KINDEREN (want dat zijn het heren!) die zo makkelijk te beinvloeden zijn, dit soort foto's plaatsen (gedwongen of niet), hebben PEDOFIELEN het wel heel makkelijk.
Walgelijke topic dit! Ik denk dat Wilders misschien toch gelijk heeft over hoe pedofielen behandeld moeten worden.
En lekker rukken achter je computertje maar! Want dat is toch wat jullie de godganse trieste dag zitten te doen?!
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:28 schreef Marijke-san het volgende:
Ja sinds er internet is, en die KINDEREN (want dat zijn het heren!) die zo makkelijk te beinvloeden zijn, dit soort foto's plaatsen (gedwongen of niet), hebben PEDOFIELEN het wel heel makkelijk.
Walgelijke topic dit! Ik denk dat Wilders misschien toch gelijk heeft over hoe pedofielen behandeld moeten worden.
En lekker rukken achter je computertje maar! Want dat is toch wat jullie de godganse trieste dag zitten te doen?!
Ziekelijk.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:28 schreef L-IS het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten tot mijn nichtje langs komt
Je kent zijn nichtje wil je zeggen?quote:
Nicequote:Op woensdag 9 december 2009 17:18 schreef o.us het volgende:
Als goedmakertje mijn 14-jarige buurmeisje:
[ afbeelding ]
Hij verheugt zich op z'n nichtje.quote:Op maandag 14 december 2009 00:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kent zijn nichtje wil je zeggen?
ze kiezen er toch zelf voor om zo hoerig op de foto te gaanquote:Op donderdag 10 december 2009 16:28 schreef Marijke-san het volgende:
Ja dat dus.quote:Op maandag 14 december 2009 10:56 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ze kiezen er toch zelf voor om zo hoerig op de foto te gaan
quote:Op maandag 14 december 2009 12:41 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ja dat dus.
"ja maar ze moeten tegen zichzelf beschermd worden boehoehoe"
Nee kuthoer, ze moeten gewoon keihard gebatst worden.
quote:Op maandag 14 december 2009 12:41 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ja dat dus.
"ja maar ze moeten tegen zichzelf beschermd worden boehoehoe"
Nee kuthoer, ze moeten gewoon keihard gebatst worden.
Klopt, mijn vriendin is ook vele jaren jonger dan mij. Sowieso meiden onder de 18quote:Op donderdag 10 december 2009 16:32 schreef Marijke-san het volgende:
Blijkbaar zien vrouwen van jullie eigen leeftijd (65?:)) jullie niet staan. Het is inderdaad makkelijker een kind te beinvloeden (dwingen!)![]()
Tja, kun je geen vrouw krijgen, moet je het misschien maar doen met kwijlen achter je beeldscherm, he?
En als je inderdaad in het leven niks zinnigs te doen hebt, ga je zoeken op hyves naar 'geile kinderen'. Cool man!
Die geile slet wil me! Checkquote:Op donderdag 10 december 2009 16:20 schreef garriej het volgende:
http://miss--sunglasses.hyves.nl/ 15![]()
voorproefje [ afbeelding ]
quote:Hey Hey Joey!
Leuk Dat je er bent
Stuur me gerust een krabbel, ik reageer niet op priveberichten.
Voeg www.Jordi--Jessica.hyves.nl toe!
kusjes Jessica
Flikker eens op jaloerse teef. Jouw trauma welke je op je dertiende hebt opgelopen vanwege je uiterlijk hoef je hier niet te melden. Open je eigen topic!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:28 schreef Marijke-san het volgende:
1e krabbel:quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:45 schreef PietPossum het volgende:
http://glamorous2.hyves.nl/
[ afbeelding ]
BOI-OI--OI-OINGGGG
overigens wel 'rimpels' voor dr leeftijd
Haar zus mag er ook zijn.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:20 schreef garriej het volgende:
http://miss--sunglasses.hyves.nl/ 15![]()
voorproefje [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:01 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Haar zus mag er ook zijn.
Wie start de countdown naar 18?
wat een nerdquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:10 schreef Chriz2k het volgende:
Die boy van haar trouwens, what the hell.
[ afbeelding ]
Ik zou haar raken, ondanks het gebrek aan tietquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:10 schreef Chriz2k het volgende:
Die boy van haar trouwens, what the hell.
[ afbeelding ]
uhh.. dat is een jochquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zou haar raken, ondanks het gebrek aan tiet
uhh. jawelquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zou haar raken, ondanks het gebrek aan tiet
jawelquote:
dan is ze lesbisch aangezien er ook staat dat diegene op de foto haar grote liefde is.quote:
hij is blind homoquote:
Als dat een jongen is, dan is mijn zusje ook een jongen. Dat jij nou het verschil niet kan zien..quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan is ze lesbisch aangezien er ook staat dat diegene op de foto haar grote liefde is.
Het is een jongentje.. punt
ik zal een tweede pic posten van die gozerquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:51 schreef Chriz2k het volgende:
Willen Turquaz52, VeerEli en Ladylike niet zo hard falen, ik krijg last van plaatsvervangende schaamte.
Bij voorbaat dank.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:51 schreef Chriz2k het volgende:
Willen Turquaz52, VeerEli en Ladylike niet zo hard falen, ik krijg last van plaatsvervangende schaamte.
Bij voorbaat dank.
Dat is toch duidelijk een meisje. Ik weet niet op wat voor kerels jij valt, maar zo heb ik ze nooit gezien.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik zal een tweede pic posten van die gozer
kijk hier
http://miss--sunglasses.h(...)os/793783339/0/eiFP/
hij heet Yordi en dit is hun gezamenlijkehyves
http://jordi--jessica.hyves.nl/
Ik heb nog een 2e link van de gezamenlijke hyves gepost, check die picsquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk een meisje. Ik weet niet op wat voor kerels jij valt, maar zo heb ik ze nooit gezien.
dan troll jij meequote:Op dinsdag 15 december 2009 13:56 schreef Chriz2k het volgende:
PENISBAARD LOOPT GEWOON TE TROLLEN!
Kánker, leer sarcasme herkennen, dit is beschamend.
tuurlijk niet, dat is een lekker wijf, heb je dr zus gezien?quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:57 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Dan is dit volgens jullie zeker ook een kerelTypisch iets voor jaloerse vrouwen dit, alles wat lekkerder dan hun is mannelijk noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |