SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:10 schreef UnderSiege het volgende:
Geil likkennn befffen pijpen allesssss geile kutjesssssssssssss
Intrappen?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
Wel ziek ja.
Sommige lijken gewoon al 18+.
Wat kut als je daar in trapt trouwens tijdens uitgaan ofso.
Dat dus inderdaad.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:09 schreef o.us het volgende:
En maar klagen dat er zo veel pedo's rondlopen.
Ouders moeten eerst eens naar hun dochters kijken.
Excuseer mijn taalfout.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:12 schreef UnderSiege het volgende:
[..]
Intrappen?
Instampen bedoelde gij
Whaha is dit serieus zo?quote:Sub-klacht: niet naar jonge sletjes kunnen zoeken op Hyves doordat de zoekfunctie pas begint vanaf 16.
Dat hebben ze natuurlijk ook niet voor niets gedaanquote:Op woensdag 9 december 2009 16:08 schreef Chriz2k het volgende:
Sub-klacht: niet naar jonge sletjes kunnen zoeken op Hyves doordat de zoekfunctie pas begint vanaf 16.
Google staat er vol mee!quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:19 schreef xyz147 het volgende:
Hoe zullen de smatjes van 2025 er wel niet uitzien?
OMGquote:Op woensdag 9 december 2009 16:25 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ongelooflijk dat er meerderjarigen zijn die hier op geilen, te walgelijk voor woorden!
Waarom wachten als je haar ook zelf kunt posten?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:28 schreef L-IS het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten tot mijn nichtje langs komt
Post jij ze maarquote:Op woensdag 9 december 2009 16:28 schreef L-IS het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten tot mijn nichtje langs komt
Dat zijn nou douchebagsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het staat in onzquote:Op woensdag 9 december 2009 17:02 schreef Chriz2k het volgende:
Vroeger, toen dit soort topics nog binnen twee uur werden volgepost met kwaliteit.
Aidsverwensing, banaan!quote:Op woensdag 9 december 2009 17:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat speelt inderdaad ook mee, dus bij deze wens ik Adelante zeer nare dingen toe.
Hoax, ik wenste hem kanker toequote:Op woensdag 9 december 2009 17:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Aidsverwensing, banaan!
[ afbeelding ]
!
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:18 schreef o.us het volgende:
Als goedmakertje mijn 14-jarige buurmeisje:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAH!quote:Op woensdag 9 december 2009 16:25 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Ongelooflijk dat er meerderjarigen zijn die hier op geilen, te walgelijk voor woorden!
Het is dat ze een poes hebben, en beetje tieten/kont.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:37 schreef Rockabella het volgende:
Getver, geplamuurde 13 jarigen zonder eigen mening, enigzins een figuur en kledingsmaak..
Ik zou ook liever dames willen waar ik over Brave New World, Grapes of Wrath, WE of Thomas Pynchon kan praten, maar het gros leest liever Komt een Vrouw bij de Dokter...quote:Op woensdag 9 december 2009 18:37 schreef Rockabella het volgende:
Getver, geplamuurde 13 jarigen zonder eigen mening, enigzins een figuur en kledingsmaak..
Wat een natuurlijke schoonheid. Typisch zo iemand die te mooi is om te geven, ik zou enkel de liefde met haar bedrijven, haar liefkozen.quote:
alquote:Op donderdag 10 december 2009 14:08 schreef Opkloter het volgende:
Ik voel mezelf nu wel laag,![]()
maar TERING!!! WAT EEN GEILE WIJVEN......toen ik 13 was zagen die vrouwen van mij leeftijd er echt niet zo uit.![]()
kut en nu ben ik al 18
herkenbaarquote:Op donderdag 10 december 2009 14:08 schreef Opkloter het volgende:
Ik voel mezelf nu wel laag,![]()
maar TERING!!! WAT EEN GEILE WIJVEN......toen ik 13 was zagen die vrouwen van mij leeftijd er echt niet zo uit.![]()
kut en nu ben ik al 18
Vies ventjequote:Op donderdag 10 december 2009 14:25 schreef gniffie het volgende:
dat was bijna een insta-cum, wat een rit
ja, sorry dat jij al zo n grote meid bentquote:
gayquote:Op donderdag 10 december 2009 14:58 schreef Opa_Fok het volgende:
Moohh heb er nog niet echt iets tussen zien staan, dat ik denk van DAAMMNNN ROAAR
waar blijft die kwaliteit mensen?
Een duidelijk voorbeeld van weinig ervaring met vrouwenquote:
Hodverdomme! had ik nu maar wel de opleiding genomen voor gymleraarquote:Op donderdag 10 december 2009 16:12 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is 14, ook goed?
Roffol iksdee pannekoek.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:28 schreef Marijke-san het volgende:
Ja sinds er internet is, en die KINDEREN (want dat zijn het heren!) die zo makkelijk te beinvloeden zijn, dit soort foto's plaatsen (gedwongen of niet), hebben PEDOFIELEN het wel heel makkelijk.
Walgelijke topic dit! Ik denk dat Wilders misschien toch gelijk heeft over hoe pedofielen behandeld moeten worden.
En lekker rukken achter je computertje maar! Want dat is toch wat jullie de godganse trieste dag zitten te doen?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |