Het staat in onzquote:Op woensdag 9 december 2009 17:02 schreef Chriz2k het volgende:
Vroeger, toen dit soort topics nog binnen twee uur werden volgepost met kwaliteit.
Aidsverwensing, banaan!quote:Op woensdag 9 december 2009 17:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat speelt inderdaad ook mee, dus bij deze wens ik Adelante zeer nare dingen toe.
Hoax, ik wenste hem kanker toequote:Op woensdag 9 december 2009 17:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Aidsverwensing, banaan!
[ afbeelding ]
!
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:18 schreef o.us het volgende:
Als goedmakertje mijn 14-jarige buurmeisje:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAH!quote:Op woensdag 9 december 2009 16:25 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Ongelooflijk dat er meerderjarigen zijn die hier op geilen, te walgelijk voor woorden!
Het is dat ze een poes hebben, en beetje tieten/kont.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:37 schreef Rockabella het volgende:
Getver, geplamuurde 13 jarigen zonder eigen mening, enigzins een figuur en kledingsmaak..
Ik zou ook liever dames willen waar ik over Brave New World, Grapes of Wrath, WE of Thomas Pynchon kan praten, maar het gros leest liever Komt een Vrouw bij de Dokter...quote:Op woensdag 9 december 2009 18:37 schreef Rockabella het volgende:
Getver, geplamuurde 13 jarigen zonder eigen mening, enigzins een figuur en kledingsmaak..
Wat een natuurlijke schoonheid. Typisch zo iemand die te mooi is om te geven, ik zou enkel de liefde met haar bedrijven, haar liefkozen.quote:
alquote:Op donderdag 10 december 2009 14:08 schreef Opkloter het volgende:
Ik voel mezelf nu wel laag,![]()
maar TERING!!! WAT EEN GEILE WIJVEN......toen ik 13 was zagen die vrouwen van mij leeftijd er echt niet zo uit.![]()
kut en nu ben ik al 18
herkenbaarquote:Op donderdag 10 december 2009 14:08 schreef Opkloter het volgende:
Ik voel mezelf nu wel laag,![]()
maar TERING!!! WAT EEN GEILE WIJVEN......toen ik 13 was zagen die vrouwen van mij leeftijd er echt niet zo uit.![]()
kut en nu ben ik al 18
Vies ventjequote:Op donderdag 10 december 2009 14:25 schreef gniffie het volgende:
dat was bijna een insta-cum, wat een rit
ja, sorry dat jij al zo n grote meid bentquote:
gayquote:Op donderdag 10 december 2009 14:58 schreef Opa_Fok het volgende:
Moohh heb er nog niet echt iets tussen zien staan, dat ik denk van DAAMMNNN ROAAR
waar blijft die kwaliteit mensen?
Een duidelijk voorbeeld van weinig ervaring met vrouwenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |