SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:10 schreef UnderSiege het volgende:
Geil likkennn befffen pijpen allesssss geile kutjesssssssssssss
Intrappen?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
Wel ziek ja.
Sommige lijken gewoon al 18+.
Wat kut als je daar in trapt trouwens tijdens uitgaan ofso.
Dat dus inderdaad.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:09 schreef o.us het volgende:
En maar klagen dat er zo veel pedo's rondlopen.
Ouders moeten eerst eens naar hun dochters kijken.
Excuseer mijn taalfout.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:12 schreef UnderSiege het volgende:
[..]
Intrappen?
Instampen bedoelde gij
Whaha is dit serieus zo?quote:Sub-klacht: niet naar jonge sletjes kunnen zoeken op Hyves doordat de zoekfunctie pas begint vanaf 16.
Dat hebben ze natuurlijk ook niet voor niets gedaanquote:Op woensdag 9 december 2009 16:08 schreef Chriz2k het volgende:
Sub-klacht: niet naar jonge sletjes kunnen zoeken op Hyves doordat de zoekfunctie pas begint vanaf 16.
Google staat er vol mee!quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:19 schreef xyz147 het volgende:
Hoe zullen de smatjes van 2025 er wel niet uitzien?
OMGquote:Op woensdag 9 december 2009 16:25 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ongelooflijk dat er meerderjarigen zijn die hier op geilen, te walgelijk voor woorden!
Waarom wachten als je haar ook zelf kunt posten?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:28 schreef L-IS het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten tot mijn nichtje langs komt
Post jij ze maarquote:Op woensdag 9 december 2009 16:28 schreef L-IS het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten tot mijn nichtje langs komt
Dat zijn nou douchebagsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |