pics van je dochterquote:Op donderdag 10 december 2009 16:28 schreef Marijke-san het volgende:
Ja sinds er internet is, en die KINDEREN (want dat zijn het heren!) die zo makkelijk te beinvloeden zijn, dit soort foto's plaatsen (gedwongen of niet), hebben PEDOFIELEN het wel heel makkelijk.
Walgelijke topic dit! Ik denk dat Wilders misschien toch gelijk heeft over hoe pedofielen behandeld moeten worden.
En lekker rukken achter je computertje maar! Want dat is toch wat jullie de godganse trieste dag zitten te doen?!

quote:Op donderdag 10 december 2009 16:28 schreef Marijke-san het volgende:
Ja sinds er internet is, en die KINDEREN (want dat zijn het heren!) die zo makkelijk te beinvloeden zijn, dit soort foto's plaatsen (gedwongen of niet), hebben PEDOFIELEN het wel heel makkelijk.
Walgelijke topic dit! Ik denk dat Wilders misschien toch gelijk heeft over hoe pedofielen behandeld moeten worden.
En lekker rukken achter je computertje maar! Want dat is toch wat jullie de godganse trieste dag zitten te doen?!

Ziekelijk.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:28 schreef L-IS het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten tot mijn nichtje langs komt

Je kent zijn nichtje wil je zeggen?quote:

Nicequote:Op woensdag 9 december 2009 17:18 schreef o.us het volgende:
Als goedmakertje mijn 14-jarige buurmeisje:
[ afbeelding ]

Hij verheugt zich op z'n nichtje.quote:Op maandag 14 december 2009 00:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kent zijn nichtje wil je zeggen?

ze kiezen er toch zelf voor om zo hoerig op de foto te gaanquote:Op donderdag 10 december 2009 16:28 schreef Marijke-san het volgende:

Ja dat dus.quote:Op maandag 14 december 2009 10:56 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ze kiezen er toch zelf voor om zo hoerig op de foto te gaan

quote:Op maandag 14 december 2009 12:41 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ja dat dus.
"ja maar ze moeten tegen zichzelf beschermd worden boehoehoe"
Nee kuthoer, ze moeten gewoon keihard gebatst worden.

quote:Op maandag 14 december 2009 12:41 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ja dat dus.
"ja maar ze moeten tegen zichzelf beschermd worden boehoehoe"
Nee kuthoer, ze moeten gewoon keihard gebatst worden.

Klopt, mijn vriendin is ook vele jaren jonger dan mij. Sowieso meiden onder de 18quote:Op donderdag 10 december 2009 16:32 schreef Marijke-san het volgende:
Blijkbaar zien vrouwen van jullie eigen leeftijd (65?:)) jullie niet staan. Het is inderdaad makkelijker een kind te beinvloeden (dwingen!)![]()
Tja, kun je geen vrouw krijgen, moet je het misschien maar doen met kwijlen achter je beeldscherm, he?
En als je inderdaad in het leven niks zinnigs te doen hebt, ga je zoeken op hyves naar 'geile kinderen'. Cool man!

Die geile slet wil me! Checkquote:Op donderdag 10 december 2009 16:20 schreef garriej het volgende:
http://miss--sunglasses.hyves.nl/ 15![]()
voorproefje [ afbeelding ]
quote:Hey Hey Joey!
Leuk Dat je er bent
Stuur me gerust een krabbel, ik reageer niet op priveberichten.
Voeg www.Jordi--Jessica.hyves.nl toe!
kusjes Jessica

Flikker eens op jaloerse teef. Jouw trauma welke je op je dertiende hebt opgelopen vanwege je uiterlijk hoef je hier niet te melden. Open je eigen topic!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:28 schreef Marijke-san het volgende:

1e krabbel:quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:45 schreef PietPossum het volgende:
http://glamorous2.hyves.nl/
[ afbeelding ]
BOI-OI--OI-OINGGGG
overigens wel 'rimpels' voor dr leeftijd

Haar zus mag er ook zijn.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:20 schreef garriej het volgende:
http://miss--sunglasses.hyves.nl/ 15![]()
voorproefje [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |