Heb hier op "Niet OK" gedrukt. Niks mis met jailbait, maar blote meisjesborsten gaan echt te verquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb nog een 2e link van de gezamenlijke hyves gepost, check die pics
en dit is geen kerel, dit is een jongetje
aan het zwembad:
[ afbeelding ]
echt, faal niet zo hard!!!!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Heb hier op "Niet OK" gedrukt. Niks mis met jailbait, maar blote meisjesborsten gaan echt te ver
Ik beroep me op mijn vorige postquote:
Whehehhehequote:Op dinsdag 15 december 2009 13:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Heb hier op "Niet OK" gedrukt. Niks mis met jailbait, maar blote meisjesborsten gaan echt te ver
jij bent echt zon wijf van "je moet geen ruzie met mij hebben"quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik beroep me op mijn vorige post
ze lullen zich eruit door te zeggen dat ze aan het trollen warenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:08 schreef Turquaz52 het volgende:
Jong!! DAT JOCH IS EEN EEN VENT![]()
Damn.. stelletje Gaylords hier![]()
Ik ben heel aardig hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:16 schreef Opkloter het volgende:
[..]
jij bent echt zon wijf van "je moet geen ruzie met mij hebben"
zoiets, ik pas op
De enige die hier aan het trollen is ben jij, iedereen hier ziet gewoon dat het een meisje is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze lullen zich eruit door te zeggen dat ze aan het trollen waren
[..]
Ik ben heel aardig hoor
ja, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De enige die hier aan het trollen is ben jij, iedereen hier ziet gewoon dat het een meisje is.
yes, ik krijg een kusjequote:Op dinsdag 15 december 2009 14:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze lullen zich eruit door te zeggen dat ze aan het trollen waren
[..]
Ik ben heel aardig hoor
Neeequote:
Natuurlijk, je gaat toch ook niet in discussie met een kind van 5?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Neee![]()
Je hebt je overgegeven..
Nog maar 1 man in de strijd![]()
ik geef me er teminste niet aan overquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Natuurlijk, je gaat toch ook niet in discussie met een kind van 5?
Dus jij denkt serieus nog dat het een kerel is?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Neee![]()
Je hebt je overgegeven..
Nog maar 1 man in de strijd![]()
Ik weet zeker dat het een jochie is van de brugklas van een vmbo bbl opleiding..quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dus jij denkt serieus nog dat het een kerel is?
Ik kan Penisbaard niet naar zijn kamer sturenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik geef me er teminste niet aan over
Nooit geleerd wanneer je moet stoppen zeker? Gast, eerst was het nog grappig, maar een paar posts geleden al niet meer hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dus jij denkt serieus nog dat het een kerel is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |