Ik had hongerquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan eet jij trouwens ook vroegNog plannen vanavond dan?
Dan klopt je biologische klok toch ook niet meerquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik had hongerEn ik moet waken vannacht
Dus ik werk straks van 11 tot 8, dus ik moet sowieso wat meer eten vandaag anders hou ik dat niet vol. Dit is meer een late lunch dus eigenlijk, dan maak ik straks nog tosti ofzo en ik neem brood mee straks
Daarom slaap ik als ik thuis kom tot 11 uur ongeveer en ga ik morgen rond 9 uur weer naar bed. Dan is het weer goedquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan klopt je biologische klok toch ook niet meer
Ik zou dat volgens mij echt niet kunnenquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Daarom slaap ik als ik thuis kom tot 11 uur ongeveer en ga ik morgen rond 9 uur weer naar bed. Dan is het weer goed
Omdat ik een nacht in de week 's nachts wakker blijf? Mijn sociale leven is iets stabieler dan dat gelukkigquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zou dat volgens mij echt niet kunnenMaar dan is het ook
met je sociale leven of niet?
Nee ik dacht dat je dat vaker hadquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat ik een nacht in de week 's nachts wakker blijf? Mijn sociale leven is iets stabieler dan dat gelukkig
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat je dat vaker had
MPGquote:
Kan me ook niet voorstellen dat je dat vrijwillig elke dag zou willen..quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:11 schreef Fha het volgende:
[..]Mag niet
Dus inderdaad omdat je dan geen leven meer overhoudt
Ik ook niet neequote:Op dinsdag 15 december 2009 17:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat je dat vrijwillig elke dag zou willen..
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan klopt je biologische klok toch ook niet meer
Niet echt relax lijkt mequote:Op dinsdag 15 december 2009 17:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
je klok gaat wel anders lopen![]()
Ook dat is je biologische klok. Puberquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
je klok gaat wel anders lopen![]()
voor mij wel ben niet anders meer gewendquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ook dat is je biologische klok. Puber
Oja daarom dequote:Op dinsdag 15 december 2009 17:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
daar had ik het ook over broekie
ja ging over mijn eigen klokquote:
DJquote:
hierquote:
In de winkel. Ik heb wel theequote:
dat ben ik nou net aan het drinkenquote:
een hele potquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:46 schreef Fha het volgende:
Ik heb net een pot thee leeg gedronken dus ik wacht maar weer even
Doe wel vlak voor ik weg moet weer, dan kan ik warmer op de fiets
Ja wel in de afgelopen twee uur ofzo hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een hele pot
ik heb eigenlijk thee gedronken omdat dat heter is dan koffie en dan krijg ik sneller warmere handen
nadeel van thee is dat ik wel veel naar de wc moet
quote:
quote:
Het kwam nogal droog overquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:58 schreef Fha het volgende:
[..]
ik moet nog werken dus zo raar is het niet
Sorryquote:
Een stagiair.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:48 schreef TJDoornbos het volgende:
wie gaat er koffie halen voor een harde werker?
Dat is toch geen slecht nieuws?!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Een stagiair.
Owja, ik heb slecht nieuws voor je, met oudjaar moet je Rotterdam uit: Rotterdam bant ordeverstoorders
we hebben hier geen stagiair.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Een stagiair.
Owja, ik heb slecht nieuws voor je, met oudjaar moet je Rotterdam uit: Rotterdam bant ordeverstoorders
Nee, natuurlijk geloof ik dat nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
we hebben hier geen stagiair.
Ik gedraag me maar dat geloof je vast niet.
Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is toch geen slecht nieuws?!
RotterdamDaar moet je gewoon sowieso niet zijn
Nee hoor, maar dat weet je best.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat is jou falende mensenkennis. Niet de mijne.
Nee. Ik ben er wel klaar mee.quote:
Popcorn buddyquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een zak popcorn liggen.
ik vind een mening over Rotterdam niet echt een reden om te vechten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:09 schreef Fha het volgende:
Wat een vrolijkheid zegGa lekker achter de schermen bekvechten
Jaaaquote:
We weten allebei dat dat niet de echte reden is van de gezelligheidquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik vind een mening over Rotterdam niet echt een reden om te vechten.
Lekkerquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaaa
eigenlijk niet, maar ik wil je niet teleurstellen
quote:
hallo ik zeg er NIKS over. Hij valt mij aan. Maar ik vind het prima. Ik blijf hier wel lekker weg! Geen zin in gezeik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:16 schreef Fha het volgende:
[..]
We weten allebei dat dat niet de echte reden is van de gezelligheidEn dat gene hoort hier gewoon niet thuis
Van mij hoef je niet weg te blijvenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hallo ik zeg er NIKS over. Hij valt mij aan maar ik vind het prima. Ik blijf hier wel lekker weg!
Ik maak me meer zorgen om de NS nuquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof dat blijft liggen in Nederland.
Ik ookquote:
Ik ook. Ik neem maar extra brood mee om de avond door te komen in een trein die onder 1 mm sneeuw is ingesneeuwdquote:
Als ik jou was zou ik voor de zekerheid ook een slaapzak mee nemenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook. Ik neem maar extra brood mee om de avond door te komen in een trein die onder 1 mm sneeuw is ingesneeuwd.
Ik zal maar niet de grap maken die bij MPG ongetwijfeld een TMI-reactie oproeptquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik voor de zekerheid ook een slaapzak mee nemen
Niet tofquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:37 schreef DaMart het volgende:
Potver! Een paar weken geleden had ik iets geschreven in een document. Nu wilde ik daar op verder gaan, maar die hele pagina is onvindbaar... ik vermoed dus dat het verkeerde bestand overschreven is bij een back-upactie.
Mja, voor mij wel. Ik schrijf af en toe wat gedachten en gevoelens van me af, en dit was best een goede tekst, die ik nu wel opnieuw ga schrijven, maar ik kan hem niet meer 100% reproduceren zoals hij was. Ik moet toch echt eens gaan zorgen voor een beter bestandscirculatiesysteemquote:
Pen en papier vriend, pen en papierquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, voor mij wel. Ik schrijf af en toe wat gedachten en gevoelens van me af, en dit was best een goede tekst, die ik nu wel opnieuw ga schrijven, maar ik kan hem niet meer 100% reproduceren zoals hij was. Ik moet toch echt eens gaan zorgen voor een beter bestandscirculatiesysteem.
Foto maken!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:42 schreef wel.o.k het volgende:
boom is af, kan iemand bolle tegen houden?
er zitten zuurstokjes in
Typmachine en papier vriend, typmachine en papier!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, dan kan ik het na een paar maanden niet meer ontcijferen.
Maar dan blijf ik het overtypen als ik een fout ziequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Typmachine en papier vriend, typmachine en papier!
Jij wil gewoon niet geholpen worden hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dan blijf ik het overtypen als ik een fout zie.
Er is nog een optie over hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij wil gewoon niet geholpen worden hoor![]()
Dat kan ook nog jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is nog een optie over hoor.
Een secretaresse nemen, en dicteren.
Jaja...quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is nog een optie over hoor.
Een secretaresse nemen, en dicteren.
heftig verhaalquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:57 schreef Fha het volgende:
De meneer waar ik straks moet waken heeft echt een zielig verhaal
Hij werd ziek, bleek blaaskanker te hebben. Door al dat achterlijke kastje-muur gezeik hiero in dit pokkeland duurde het een eeuwigheid voor hij eindelijk hulp kreeg en toen was het dus al te laatUitzaaiingen door zijn hele lijf en nu gaat hij dus dood
Man wat kan ik daar verschrikkelijk boos om worden zeg.
Dus ik wou het even vertellen
Ja dat snap je toch niet?! Ik kan daar zo verschrikkelijk boos om worden..quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heftig verhaal![]()
maar herken het wel.
niet in verhouding maar de knie operatie van mijn vrouw, operatie klaar, ontwaakt uit narcosenaar huis.
wat ze gedaan hebben, revalideren ?![]()
gelukkig hebben we een fysio die erg behulpzaam is. anders had ze nu nog op krukken gelopen en had ik inplaats van een liefde vol gevuld broodtrommeltje een bak gestapelde boterhammen gehad.
artsen zijn net IT-ers, goed in hun vak maar comunicerenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat snap je toch niet?! Ik kan daar zo verschrikkelijk boos om worden..
En helemaal bij wat oudere mensen, die zich vaak ook niet bewust zijn van hun rechten en hoe het ook anders kan en die dus ook zelf geen herrie gaan schoppen (Wat veel jongere mensen gelukkig wel doen).
Aaaaarg.. echt... sommige artsen..
Heb je ook verstand van wasmachines?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
artsen zijn net IT-ers, goed in hun vak maar comuniceren![]()
eehh, had ik verteld dat eigenlijk electrischiën ben
Hopelijk wel, want van artsen niet echt veel zo te horenquote:
omgeving Den Boschquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nijnsvriendinnetje
![]()
waar zit je tegenwoordig?
ik kan ze uit elkaar halen en in elkaar zetten, repareren maar niet bedienenquote:
Meer heb ik niet nodigquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan ze uit elkaar halen en in elkaar zetten, repareren maar niet bedienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |