een hele potquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:46 schreef Fha het volgende:
Ik heb net een pot thee leeg gedronken dus ik wacht maar weer even
Doe wel vlak voor ik weg moet weer, dan kan ik warmer op de fiets
Ja wel in de afgelopen twee uur ofzo hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een hele pot
ik heb eigenlijk thee gedronken omdat dat heter is dan koffie en dan krijg ik sneller warmere handen
nadeel van thee is dat ik wel veel naar de wc moet
quote:
quote:
Het kwam nogal droog overquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:58 schreef Fha het volgende:
[..]
ik moet nog werken dus zo raar is het niet
Sorryquote:
Een stagiair.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:48 schreef TJDoornbos het volgende:
wie gaat er koffie halen voor een harde werker?
Dat is toch geen slecht nieuws?!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Een stagiair.
Owja, ik heb slecht nieuws voor je, met oudjaar moet je Rotterdam uit: Rotterdam bant ordeverstoorders
we hebben hier geen stagiair.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Een stagiair.
Owja, ik heb slecht nieuws voor je, met oudjaar moet je Rotterdam uit: Rotterdam bant ordeverstoorders
Nee, natuurlijk geloof ik dat nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
we hebben hier geen stagiair.
Ik gedraag me maar dat geloof je vast niet.
Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is toch geen slecht nieuws?!
RotterdamDaar moet je gewoon sowieso niet zijn
Nee hoor, maar dat weet je best.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat is jou falende mensenkennis. Niet de mijne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |