Niet tofquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:37 schreef DaMart het volgende:
Potver! Een paar weken geleden had ik iets geschreven in een document. Nu wilde ik daar op verder gaan, maar die hele pagina is onvindbaar... ik vermoed dus dat het verkeerde bestand overschreven is bij een back-upactie.
Mja, voor mij wel. Ik schrijf af en toe wat gedachten en gevoelens van me af, en dit was best een goede tekst, die ik nu wel opnieuw ga schrijven, maar ik kan hem niet meer 100% reproduceren zoals hij was. Ik moet toch echt eens gaan zorgen voor een beter bestandscirculatiesysteemquote:
Pen en papier vriend, pen en papierquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, voor mij wel. Ik schrijf af en toe wat gedachten en gevoelens van me af, en dit was best een goede tekst, die ik nu wel opnieuw ga schrijven, maar ik kan hem niet meer 100% reproduceren zoals hij was. Ik moet toch echt eens gaan zorgen voor een beter bestandscirculatiesysteem.
Foto maken!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:42 schreef wel.o.k het volgende:
boom is af, kan iemand bolle tegen houden?
er zitten zuurstokjes in
Typmachine en papier vriend, typmachine en papier!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, dan kan ik het na een paar maanden niet meer ontcijferen.
Maar dan blijf ik het overtypen als ik een fout ziequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Typmachine en papier vriend, typmachine en papier!
Jij wil gewoon niet geholpen worden hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dan blijf ik het overtypen als ik een fout zie.
Er is nog een optie over hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij wil gewoon niet geholpen worden hoor![]()
Dat kan ook nog jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is nog een optie over hoor.
Een secretaresse nemen, en dicteren.
Jaja...quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is nog een optie over hoor.
Een secretaresse nemen, en dicteren.
heftig verhaalquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:57 schreef Fha het volgende:
De meneer waar ik straks moet waken heeft echt een zielig verhaal
Hij werd ziek, bleek blaaskanker te hebben. Door al dat achterlijke kastje-muur gezeik hiero in dit pokkeland duurde het een eeuwigheid voor hij eindelijk hulp kreeg en toen was het dus al te laatUitzaaiingen door zijn hele lijf en nu gaat hij dus dood
Man wat kan ik daar verschrikkelijk boos om worden zeg.
Dus ik wou het even vertellen
Ja dat snap je toch niet?! Ik kan daar zo verschrikkelijk boos om worden..quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heftig verhaal![]()
maar herken het wel.
niet in verhouding maar de knie operatie van mijn vrouw, operatie klaar, ontwaakt uit narcosenaar huis.
wat ze gedaan hebben, revalideren ?![]()
gelukkig hebben we een fysio die erg behulpzaam is. anders had ze nu nog op krukken gelopen en had ik inplaats van een liefde vol gevuld broodtrommeltje een bak gestapelde boterhammen gehad.
artsen zijn net IT-ers, goed in hun vak maar comunicerenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat snap je toch niet?! Ik kan daar zo verschrikkelijk boos om worden..
En helemaal bij wat oudere mensen, die zich vaak ook niet bewust zijn van hun rechten en hoe het ook anders kan en die dus ook zelf geen herrie gaan schoppen (Wat veel jongere mensen gelukkig wel doen).
Aaaaarg.. echt... sommige artsen..
Heb je ook verstand van wasmachines?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
artsen zijn net IT-ers, goed in hun vak maar comuniceren![]()
eehh, had ik verteld dat eigenlijk electrischiën ben
Hopelijk wel, want van artsen niet echt veel zo te horenquote:
omgeving Den Boschquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nijnsvriendinnetje
![]()
waar zit je tegenwoordig?
ik kan ze uit elkaar halen en in elkaar zetten, repareren maar niet bedienenquote:
Meer heb ik niet nodigquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan ze uit elkaar halen en in elkaar zetten, repareren maar niet bedienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |