daar zijn koekjes voor uitgevondenquote:Op zondag 13 december 2009 15:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan gaat er een ánder aapje heel irritant in m'n oor tetteren.
quote:
hehe ik las dus ook nasi, maar dat heb ik gister al opquote:Op zondag 13 december 2009 15:39 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik las nasi..![]()
ik denk dat ik maar wat te eten ga scoren.
quote:Op zondag 13 december 2009 15:08 schreef Sporti het volgende:
Ja is in de Eifel Fluiter, omgeving van Monschau
Ja gezellig hoor, ik was ook al in het Kerstmarkttopic, zag leuke tips.quote:Op zondag 13 december 2009 15:46 schreef Sporti het volgende:
[ afbeelding ]
Aken Fluiter, lekker rustig moment tegen sluitingstijd 21 uur.
En was Relmoppie ook tegen?quote:Op zondag 13 december 2009 13:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja wel vaker eigenlijk, de ergste keer was op een feestje bij remlof, vond de hele kamer mij maar dom terwijl ik het juist zo handig vind.
Zag het net ook ja, btw met jou kruidvat kaartje is Aken echt heel goed te doen hoor, Intercity Amsterdam Heerlen, en dan Heerlen Aken is nog maar een klein half uurtjequote:Op zondag 13 december 2009 15:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja gezellig hoor, ik was ook al in het Kerstmarkttopic, zag leuke tips.
Kerstmarkt Duitsland
Ja heb nog steeds 4 kruidvat treinkaartjes, gebruik ze niet voor een ritje naar Utrecht.quote:Op zondag 13 december 2009 15:58 schreef Sporti het volgende:
Zag het net ook ja, btw met jou kruidvat kaartje is Aken echt heel goed te doen hoor, Intercity Amsterdam Heerlen, en dan Heerlen Aken is nog maar een klein half uurtje
Ja!quote:Op zondag 13 december 2009 15:53 schreef Noek het volgende:
[..]
En was Relmoppie ook tegen?
Het is ook handig maar nee, het moet schuin en 3cm breed zijn want anders maak je de structuur van de kruimels dood en dat gaat ten koste van de smaak.
Zelf maken....ik ben mn eetgewoontes zwaar aan het verbeterenquote:Op zondag 13 december 2009 15:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ga je het zelf makenof halen?
Eet smakelijk.
Lijkt me lekker zeg.quote:Op zondag 13 december 2009 16:04 schreef Laysa het volgende:
Zelf maken....ik ben mn eetgewoontes zwaar aan het verbeteren![]()
Mooie heldere dag met blauwe lucht toch, hier?quote:Op zondag 13 december 2009 16:01 schreef liesje1979 het volgende:
Jeej er hebben al mensen sneeuwSporti weer als eerste als was vorig jaar je landschapfoto mooier, of alleen in mijn herinnering.
*Stikjaloers is.![]()
Gert! Snel! Zeg iets positiefs over ons stadje?
Maar iedereen vind je dan wel heul lief, heb je dat tochquote:Op zondag 13 december 2009 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ja!
Ik helemaal in de winkel van, we kunnen het ook laten snijden?
Hij nee joh onzin, kleine moeite doen we gewoon vanavond.
Ik maar....
Ik de hele avond een snijplank met stokbrood op mijn schoot om iedereen te voorzien van de nodige stokbroodjes natuurlijk.![]()
Ik: normaal laat ik het altijd gewoon meteen even snijden,
Iedereen:![]()
Praat me er niet van,
Nee hoor niets reserveren , Heerlen Aken noemen ze de Euregiobahn, weet niet of je daar op schiphol kaartjes voor kan kopen, wel op station Heerlen.quote:Op zondag 13 december 2009 16:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja heb nog steeds 4 kruidvattreinkaartjes, gebruik ze niet voor een ritje naar Utrecht.
Zijn die treinen alleen met vast reserveerplekken?
Kan ik dat kaartje Heerlen-Aken gewoon kopen op station Schiphol?
Ik dacht meteen: wat een achterlijk lui gemakzuchtig varken.quote:Op zondag 13 december 2009 16:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar iedereen vind je dan wel heul lief, heb je dat toch.
Ben jij met kerst ook weg?quote:Op zondag 13 december 2009 16:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooie heldere dag met blauwe lucht toch, hier?
Die sneeuw komt nog wel. Met kerst. O wacht dan ben ik diep in de provincie dus die sneeuw zit sowieso wel goed dan.
't Is wel echt koúd ineens hè. Wel tof, vind ik.
Dat denk jij echt niet als je net een stokbroodje met brie aangereikt krijgt.quote:Op zondag 13 december 2009 16:08 schreef Gert het volgende:
Ik dacht meteen: wat een achterlijk lui gemakzuchtig varken.
Klopt ja Liesje die was echt prachtig toen lag er al een dik pak, op die plek ligt er nu nog praktisch niets.quote:Op zondag 13 december 2009 16:01 schreef liesje1979 het volgende:
Jeej er hebben al mensen sneeuwSporti weer als eerste als was vorig jaar je landschapfoto mooier, of alleen in mijn herinnering.
*Stikjaloers is.![]()
Bedankt, dat is al prettiger weggaan, dat eventuele reserveren hield me tegen.quote:Op zondag 13 december 2009 16:07 schreef Sporti het volgende:
Nee hoor niets reserveren , Heerlen Aken noemen ze de Euregiobahn, weet niet of je daar op schiphol kaartjes voor kan kopen, wel op station Heerlen.
Ah zie, ik verbeelde het mij niet.quote:Op zondag 13 december 2009 16:11 schreef Sporti het volgende:
[..]
Klopt ja Liesje die was echt prachtig toen lag er al een dik pak, op die plek ligt er nu nog praktisch niets.
Ik ben vaak jaloers op jou als je snel nog ff naar AH huppelt, moet ik ruim een half uur voor rijden
Besteed het dan ook úit!quote:Op zondag 13 december 2009 16:10 schreef liesje1979 het volgende:![]()
Voorgesneden stokbrood is makkelijk,![]()
Heeft niets met lief of lui te maken.
Eerder met een kleine motorische handicap mijnerzijds, plus dat ik het er gewoon op het moment supreme veel te druk voor heb, dat snijden.
Dat zeg je nu, dat had je voor de bbq moeten zegen, nu hebben jullie moeten eten van mijn culinaire wanprestatiesquote:Op zondag 13 december 2009 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Besteed het dan ook úit!
Ik snij een heel stokbrood binnen een halve minuut in mooie stukjes.
Alleen doe ik meestal expres allerlei diktes, want dat is juist het leuke aan stokbrood. Dat het niet allemaal machinale plakjes van een 1.3 centimeter zijn. Dus als ik nog een keer met jou in een ruimte ben waar stokbrood gesneden moet worden, dan geef je maar een gil!
O, ik heb wél een broodmes waarmee ik met één haal heen en terug een snee stokrood af kan snijden. Als het bij jou met een aardappelschilmesje moet dan wordt het een ander verhaal.
Zit nu al jaren bij Ohra en kreeg een mail van Airmiles dat ik bij de Ohra kan verzekeren,quote:Op zondag 13 december 2009 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jep, maar wel met vrijwillig eigen risico want ik wilde onder de 100 euro p maand blijven.
Menzis --> Interpolis (collectief met korting)
Serieus, een pizza?quote:Op zondag 13 december 2009 16:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, dat had je voor de bbq moeten zegen, nu hebben jullie moeten eten van mijn culinaire wanprestatiesIk weet niet, bij mij worden de plakjes altijd soort van ovaal ofzo, ik druk het brood plat tijdens het snijden en allemaal gedoe.
Na het gourmetten hebben we wat plakjes stokbrood op mijn kachel gelegd, dan was het wel weer fijn dat dunne, werden het soort van geroosterde kleine toastjes.
*Liefdevol naar haar kachel/ wasdroger/oven kijkt.
Ik heb er zelfs laatst een keer een pizza op gebakken, serieus
Volgens weather underground donderdag sneeuw in Den Haag Lies.quote:Op zondag 13 december 2009 16:25 schreef Dementor het volgende:
Volgens Yahoo weather gaat het volgende week flink sneeuwen (in Apeldoorn).
Morgen gewoon even Apeldoorn Ohra bellenquote:Op zondag 13 december 2009 16:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zit nu al jaren bij Ohra en kreeg een mail van Airmiles dat ik bij de Ohra kan verzekeren,
collectief met korting en per persoon 3000 extra airmiles, dat zijn toch weer 3
bioscoopkaarten.
Weet nu niet hoe ik het moet aanpakken, afzeggen bij de Ohra en dan opnieuw
aanmelden om in aanmerking te komen voor collectief verzekeren en 3000 airmiles.
Nieuwe polis 2010 , zorgverzekering 96,49 en tandengaaf 23,95 (verzekerd tandarts 500,-)
totale premie 119,72.
Heb overwogen om de tandartsverzekering af te zeggen omdat ik al een paar jaar geen
klachten heb , maar ja dan zal je net zien.
Ja ik bel ze morgen even op , het is toch alweer bijna half december.quote:Op zondag 13 december 2009 16:29 schreef Deisyy het volgende:
Morgen gewoon even Apeldoorn Ohra bellen![]()
Ik moet nog steeds op zoek naar een ziektekostenverzekering voor mijn dochter die in januari 18 wordt![]()
Ik zal morgen ook eens bellen met mijn huidige verzekeraar, ik had eigenlijk wel gedacht automatisch iets van ze te horen omdat zij uit onze polis valt.quote:Op zondag 13 december 2009 16:31 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja ik bel ze morgen even op , het is toch alweer bijna half december.
Hebben zij je dochter al een polisblad toegestuurd ? Tanden is gelukkig verlengd tot 22 jaar.
Vandaag eet ik lekker ossehaas met sla en aardappelschijfjesquote:Op zondag 13 december 2009 16:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Had ik ook vandaag , zelfgemaakte..
Ook niet gek,quote:Op zondag 13 december 2009 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vandaag eet ik lekker ossehaas met sla en aardappelschijfjes
Echt? ECHT?!!!!quote:Op zondag 13 december 2009 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens weather underground donderdag sneeuw in Den Haag Lies.
Aangezien ik de op marktplaats aangeschafte combimagnetron nog steeds niet zo goed snap en alleen de grill functie heb gevonden ging de pizza eerst even knapperig worden aan de bovenkant, en toen hup op de kachel. Nog nooit zo'n krokante bodem gehadquote:Op zondag 13 december 2009 16:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Serieus, een pizza?![]()
Maar de bovenkant dan? Die wordt dan toch niet mooi gaar? Of vond je het wel aanvaardbaar?![]()
O ja, dat brood helemaal platduwen en dan met een lomp mes plakjes snijden, waarna er gaten in het midden van de sneetjes stokbrood vallen. Nee dan beter even door de machine halen in de winkel. Of één van de stokbroodsnij-experts in je gezelschap lief aankijken, kun jij weer verder beppen.![]()
Krijg je nu toch minder vergoed?quote:Op zondag 13 december 2009 16:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ook niet gek,
Ik ben trouwens bij Avero verzekerd, omdat beugels,100 % vergoed werden, en mijn kids zitten in die leeftijd,maar in de nieuwe polis staan al heel wat veranderingetjes, in ons nadeel natuurlijk.
Minister was 2 weken geleden op het nieuws dat er veel jongeren niet meer naar de tandartsquote:Op zondag 13 december 2009 16:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik zal morgen ook eens bellen met mijn huidige verzekeraar, ik had eigenlijk wel gedacht automatisch iets van ze te horen omdat zij uit onze polis valt.
Voor haar hoef ik dan dus geen extra tandenverzekering, die hebben we nu wel, mar zij heeft tot nu toe een puntgaaf gebit en als tandarts er toch tot 22 jaar inzit scheelt dat per maand zo'n 25 euro.
Is wel vreemd he dat ik nog niets gehoord heb, maar ik ben sowieso vrij om over te stappen omdat de premie ook weer omhoog is gegaan. Voor studenten krijgen bij diverse maatschappijen inderdaad een collectiviteitskorting, dat is voor haar natuurlijk interessant, nou ja voor mij danquote:Op zondag 13 december 2009 16:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Minister was 2 weken geleden op het nieuws dat er veel jongeren niet meer naar de tandarts
gingen doordat ze geen tandartverzekering hadden en het nu verlengd is van 18 naar 22 jaar.
Premie wijziging had je allang in huis moeten hebben voor je dochter, maar ja, nu ben je dus
vrij om haar eventueel elders aan te melden, misschien ook iets met collectiefs verzekeren?
Ja een eigen vergoeding van ik dacht 25%, ik heb er nu dan nog een die er pas mee begint dus t valt nog wel mee, maar ik bedoel dat t allemaal in je nadeel opgeschroefd wordt.Zelf krijg ik een kroon en moet daar ook een deel van betalen ,maar dat is altijd al zo, ongeacht of je t hoogste pakket hebt, en die heb ik.Bij Avero dus. Maar voor de rest ben ik niet ontevreden.quote:Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijg je nu toch minder vergoed?
Ik ben bij VGZ verzekerd en kreeg daar ook orthodontie voor 100% vergoed met een max. van 2500 euro over de hele verzekeringsperiode. Mijn zoon is sinds een maand van zijn beugel, dus daar hoef ik me niet mer zo druk om te maken.
Kijk, das nog eens leuk bezoek...quote:Op zondag 13 december 2009 16:53 schreef liesje1979 het volgende:
Bezoek heeft rijst met kip, knoflooksaus, sambalsaus en sla meegenomen, eten.
Zo'n bezoek krijg ik nooit.quote:Op zondag 13 december 2009 16:53 schreef liesje1979 het volgende:
Bezoek heeft rijst met kip, knoflooksaus, sambalsaus en sla meegenomen, eten.
Ik vond het nou niet bepaald een kerstmaaltijdquote:Op zondag 13 december 2009 16:58 schreef Anniebab het volgende:
Volgens mij staat er nu dan ook een arreslee met een paar rendieren voor de deur bij Liesje, en hangt er een rood/witte jas plus muts aan de kapstok.
Mooie heldere dag met blauwe lucht toch,quote:Op zondag 13 december 2009 16:01 schreef liesje1979 het volgende:
*Stikjaloers is.![]()
Gert! Snel! Zeg iets positiefs over ons stadje?
Ja, dat wel.quote:Op zondag 13 december 2009 17:12 schreef vorginiaiv het volgende:
[..]
Mooie heldere dag met blauwe lucht toch,
Tot 15:00 uur was het inderdaad een mooie blauwe lucht met ook zon.quote:Op zondag 13 december 2009 17:12 schreef vorginiaiv het volgende:
Mooie heldere dag met blauwe lucht toch,
Ik zag het ja.....heel de stokbrodensfeer naar de klotenquote:Op zondag 13 december 2009 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zitten ze gewoon te sneren in mijn stokbroodtopic
Ik vind het wel leukquote:Op zondag 13 december 2009 18:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zag het ja.....heel de stokbrodensfeer naar de kloten...maar ik heb ook wat kunnen melden daar
Jaquote:
ik heb het ook weleens gesneden gekocht...is wel lekker makkelijkquote:Op zondag 13 december 2009 18:25 schreef gomi het volgende:
[..]
weet je dat jij de 1e persoon bent van wie ik hoor dat die zijn/haar stokbrood laat snijden
Ik heb het van mijn exschoonmoeder, zodra ik het zag dacht ik ja, dat is iets voor mijquote:Op zondag 13 december 2009 18:25 schreef gomi het volgende:
[..]
weet je dat jij de 1e persoon bent van wie ik hoor dat die zijn/haar stokbrood laat snijden
lijkt mij ook wel makkelijk idd. zal er aan denken als ik meer dan normaal nodig hebquote:Op zondag 13 december 2009 18:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb het ook weleens gesneden gekocht...is wel lekker makkelijk
tbh heb jij me met dat topic gewoon op een idee gebracht voor als ik meer stokbroden nodig hebquote:Op zondag 13 december 2009 18:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het van mijn exschoonmoeder, zodra ik het zag dacht ik ja, dat is iets voor mij
Omg, zelfs Noek heeft er gepostquote:Op zondag 13 december 2009 18:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja
Is wel het best bezochte topic wat ik ooit geopend heb denk ik.
Zelfs Noek heeft er gepost
Laat jij je stokbrood in de winkel snijden?
Ik laat het ook snijden. Het lukt me gewoon niet om mooie stukjes te snijden, op de 1 of andere manier druk ik dat stokbrood plat en worden het kleine stukjes waar je nog amper iets op kunt smeren.quote:Op zondag 13 december 2009 18:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het van mijn exschoonmoeder, zodra ik het zag dacht ik ja, dat is iets voor mij
Dat dusquote:Op zondag 13 december 2009 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik laat het ook snijden. Het lukt me gewoon niet om mooie stukjes te snijden, op de 1 of andere manier druk ik dat stokbrood plat en worden het kleine stukjes waar je nog amper iets op kunt smeren.
Aan de kust valt bijna nooit een goed pak sneeuw.quote:Op zondag 13 december 2009 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens weather underground donderdag sneeuw in Den Haag Lies.
Sommige zeikpijpers weten zelfs van een stokbrood een hot item te makenquote:Op zondag 13 december 2009 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ik schrik al een paar keer rot van het af en toe al langskomende vuurwerk
Maar ze hebben wel de meeste zonurenquote:Op zondag 13 december 2009 18:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Aan de kust valt bijna nooit een goed pak sneeuw.
Ik?quote:Op zondag 13 december 2009 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige zeikpijpers weten zelfs van een stokbrood een hot item te maken
niet zo vroeg idd. later in de winter is er meer kans op sneeuw aan de kust. te vroeg in de winter is t water nog te warm ofzoquote:Op zondag 13 december 2009 18:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Aan de kust valt bijna nooit een goed pak sneeuw.
Dat wel natuurlijk.quote:Op zondag 13 december 2009 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel de meeste zonuren
Het was sowieso erg onrustig in regio Rotterdam dit weekend......oh en ik heb gezwaaid hoor toen ik langs je afslag kwamquote:Op zondag 13 december 2009 18:47 schreef Deisyy het volgende:
Het vuurwerk valt hier nog wel mee, ik hoorde wel dat gisteren 2 jongens zwaar gewond zijn geraakt toen hun vuurwerkbom ontplofte
nog niets definitiefs staan. wel globaal idee dat we gaan feestvieren. ws weer bij vrienden en daarvandaan dan ff stad in ofzoquote:Op zondag 13 december 2009 18:45 schreef Laysa het volgende:
Wat gaan jullie doen met Oud & Nieuw?
Ik heb vandaag besloten om te zorgen dat ik sowieso om 0.00 uur op mn eigenste bank zit....Miss ga ik nog ff langs mn moeder en/of broer maar verders niet...
Was jij dat?quote:Op zondag 13 december 2009 18:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het was sowieso erg onrustig in regio Rotterdam dit weekend......oh en ik heb gezwaaid hoor toen ik langs je afslag kwam
quote:Op zondag 13 december 2009 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was jij dat?![]()
Dan ben ik blij dat ik terug zwaaide
doet hij standaard in cul geloof ik. kan er vaak wel om lachen tbhquote:Op zondag 13 december 2009 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, gekke![]()
Die Piet- hoeheethijverder
Ik blijf denk ik gewoon lekker thuis, mijn zoon wil me zijn vrienden naar buiten en dan ben ik toch liever thuis.quote:Op zondag 13 december 2009 18:45 schreef Laysa het volgende:
Wat gaan jullie doen met Oud & Nieuw?
Ik heb vandaag besloten om te zorgen dat ik sowieso om 0.00 uur op mn eigenste bank zit....Miss ga ik nog ff langs mn moeder en/of broer maar verders niet...
Alleen?quote:Op zondag 13 december 2009 18:55 schreef Laysa het volgende:
Ik vind dat Oud & nieuw gebeuren zo opgelegd.....ik ga mezelf lekker op de bank instaleren en dan lekker om half 1 ofzo naar bed
![]()
oliebollen op tafel....klein flesje champie voor mezelf die gewoon op is voor twaalf uur.....
ja tegen 12en wel...en nee das niet zielig of vervelend ik vind het wel relaxed....zal mezelf wel ff uitnodigen bij mn moeder of broer om te etenquote:
120 euro premie is wel veel. Je kan overwegen om 't tandartsbedrag te verlagen naar bijv. 200 euro (verzekerd bedrag) en te knippen in de andere aanvullende pakketten. Volledig de tandarts afzeggen is weer 't andere uiterstequote:Op zondag 13 december 2009 16:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Zit nu al jaren bij Ohra en kreeg een mail van Airmiles dat ik bij de Ohra kan verzekeren,
collectief met korting en per persoon 3000 extra airmiles, dat zijn toch weer 3
bioscoopkaarten.
Weet nu niet hoe ik het moet aanpakken, afzeggen bij de Ohra en dan opnieuw
aanmelden om in aanmerking te komen voor collectief verzekeren en 3000 airmiles.
Nieuwe polis 2010 , zorgverzekering 96,49 en tandengaaf 23,95 (verzekerd tandarts 500,-)
totale premie 119,72.
Heb overwogen om de tandartsverzekering af te zeggen omdat ik al een paar jaar geen
klachten heb , maar ja dan zal je net zien.
Ja.quote:Op zondag 13 december 2009 18:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja tegen 12en wel...en nee das niet zielig of vervelend ik vind het wel relexed....zal mezelf wel ff uitnodigen bij mn moeder of broer om te eten...en dan lekker rond 10en naar huis...maar hey als een leuk iemand zich meldt die dag is het ook gezellig
Waarom blij je niet bij je moeder danquote:Op zondag 13 december 2009 18:57 schreef Laysa het volgende:
ja tegen 12en wel...en nee das niet zielig of vervelend ik vind het wel relaxed....zal mezelf wel ff uitnodigen bij mn moeder of broer om te eten...en dan lekker rond 10en naar huis...maar hey als een leuk iemand zich meldt die dag is het ook gezellig
quote:Op zondag 13 december 2009 19:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit hier dus naast de kerstboom, alwaar ik gisteren een zakje gevulde musketkransjes heb gehangen![]()
Ik heb ze nu in een half uur tijd allemaal opgevroten, op één na
omdat ik gewoon thuis wil zijn na 10en...en als ze het echt kut vindt ( wat niet zo is) dan komt ze maar naar mij toe.....ws is ze rond die tijd in Engeland dus mn broer is de klos....mits die thuis is....Morgen ff vragenquote:Op zondag 13 december 2009 19:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom blij je niet bij je moeder dan? Vindt zij toch ook kut als je om 22u weggaat
.
Ik schrok joh....maar dat is al heel lang zo lang liesjequote:Op zondag 13 december 2009 19:06 schreef liesje1979 het volgende:
NU!
Sbs6
Wat is er met ali's haar gebeurd?
waarom wil jij eigenlijk perse thuis zijn na 10en?quote:Op zondag 13 december 2009 19:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
omdat ik gewoon thuis wil zijn na 10en...en als ze het echt kut vindt ( wat niet zo is) dan komt ze maar naar mij toe.....ws is ze rond die tijd in Engeland dus mn broer is de klos....mits die thuis is....Morgen ff vragen
En jij bent wel sterkquote:Op zondag 13 december 2009 19:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
....ik heb ze nog niet gekocht, maar ze gillen wel heel hard als ik langsloop in de winkel
Ze wil graag hardop aftellen maar schaamt zich daar een beetje voorquote:Op zondag 13 december 2009 19:10 schreef gomi het volgende:
waarom wil jij eigenlijk perse thuis zijn na 10en?
het jaar rustig overdenken ofzo?
daar heb ik tijd genoeg voor gehad het afgelopen jaarquote:Op zondag 13 december 2009 19:10 schreef gomi het volgende:
[..]
waarom wil jij eigenlijk perse thuis zijn na 10en?
het jaar rustig overdenken ofzo?
quote:Op zondag 13 december 2009 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En jij bent wel sterk![]()
Ik had het kunnen weten, die kransjes zijn onweerstaanbaar
quote:Op zondag 13 december 2009 19:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze wil graag hardop aftellen maar schaamt zich daar een beetje voor.
ah k. mijn kat is met oud en nieuw altijd bij mijn ouders.quote:Op zondag 13 december 2009 19:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar heb ik tijd genoeg voor gehad het afgelopen jaar![]()
Waarom niet???....ook wil ik voor de poezebeessies thuis zijn....die houden niet zo van de knallen......en ik wil gewoon lekker thuis zijn.....
en bij nul van de bank afspringen. met een sprong t nieuwe jaar inquote:Op zondag 13 december 2009 19:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze wil graag hardop aftellen maar schaamt zich daar een beetje voor.
of van het balkon...met een touw...voor het leuke schrik effect voor de onderburenquote:Op zondag 13 december 2009 19:14 schreef gomi het volgende:
[..]
en bij nul van de bank afspringen. met een sprong t nieuwe jaar in
ouch, doe dan de bank maar voor een klein sprongetjequote:Op zondag 13 december 2009 19:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
of van het balkon...met een touw...voor het leuke schrik effect voor de onderburen
oliebollen. daar wacht ik nog maar ff mee, pas in de laatste week voor kerst voor ik daaraan begin.quote:Op zondag 13 december 2009 19:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik denk dat ik deze week ga zwichten onder de druk....ooki voor de oliebollen
![]()
Dankzij dat topic ben ik op de fiets gestapt en een stokbrood gehaald (ongesneden) En dat met kaas, komkommer, uitjes en tomaten belegd. De helft is opgevroten. Mogen is ie taai maar dat heeft ook wel wat.quote:Op zondag 13 december 2009 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zitten ze gewoon te sneren in mijn stokbroodtopic
Oeh lekker!!quote:Op zondag 13 december 2009 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dankzij dat topic ben ik op de fiets gestapt en een stokbrood gehaald (ongesneden) En dat met kaas, komkommer, uitjes en tomaten belegd. De helft is opgevroten. Mogen is ie taai maar dat heeft ook wel wat.
Goeie messen zijn altijd handig.. Voor alles btw. Kost een beetje maar jaren plezierquote:Op zondag 13 december 2009 19:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh lekker!!
Ik eet het niet altijd gesneden hoor, als ik het voor mezelf haal dan liever gewoon een hele en in de lengte doorsnijden. Maar dit was meer als je plakjes nodig hebt.
Wat nou weerquote:
Hahaha niks heb gewoon een heerlijk weekend gehadquote:
Zit jij gewoon hier te vertellen dat we elkaars lingerie aantrekkenquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Zit jij gewoon hier te vertellen dat we elkaars lingerie aantrekkenssssttttttttttttttttt
Hoi julliequote:
Hoi Muisquote:
quote:
altijd gezelligquote:Op zondag 13 december 2009 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee nee ik ben altijd met meerdere in mijn hoofd
Meestal wel behalve als we ruzie onderling krijgenquote:
hehe, doet me ineens ff denken aan die sitcom uit de jaren 90 oid. hermans head ofzoquote:Op zondag 13 december 2009 19:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Meestal wel behalve als we ruzie onderling krijgen
Ow, dan willen wij jullie onze verontschuldigingen aanbiedenquote:Op zondag 13 december 2009 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee nee ik ben altijd met meerdere in mijn hoofd
O ja met dat kleine wijffie met die irri stemquote:Op zondag 13 december 2009 19:57 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, doet me ineens ff denken aan die sitcom uit de jaren 90 oid. hermans head ofzo
yeah die lisa dr stem in the simpsons ook doet iddquote:Op zondag 13 december 2009 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja met dat kleine wijffie met die irri stem
Die accepteren wij van julliequote:Op zondag 13 december 2009 19:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dan willen wij jullie onze verontschuldigingen aanbieden
Mijn stem is er sinds vrijdag haast niet meerquote:Op zondag 13 december 2009 20:02 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah die lisa dr stem in the simpsons ook doet idd
je herkent dr stem ook in je hoofd?
zo zwaar de beest uitgehangen?quote:Op zondag 13 december 2009 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn stem is er sinds vrijdag haast niet meer
Nee niet echt, maar de muziek was luid en ik heb veel gepraat (oude bekenden) en dan gaat mijn stem er al snel aan maar nu duurt het wel erg lang haha Manuela Kemp eat you're heart outquote:
dat was dus gewoon whiskey en sigarettenquote:Op zondag 13 december 2009 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar de muziek was luid en ik heb veel gepraat (oude bekenden) en dan gaat mijn stem er al snel aan maar nu duurt het wel erg lang haha Manuela Kemp eat you're heart out
Bacootjes en sigarettenquote:Op zondag 13 december 2009 20:09 schreef gomi het volgende:
[..]
dat was dus gewoon whiskey en sigaretten
Jaquote:
gelukkig geen last van. alleen als ik ziek ben ofzo en gedurende periodes dat ajax zoveel wint als in de jaren 90quote:Op zondag 13 december 2009 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Jamaar ik ben sowieso heel snel hees aan mijn stem, hoef ik niet veel voor te doen
hey toverheks,quote:Op zondag 13 december 2009 20:17 schreef Toverheks het volgende:
avond all
krijg ik net een link van kutje pppffttt ze weet wil zo graag this is it van Mjackson zien, is het een site waar je alle nieuwe films kan bekijken, 61 minuten lang dan moet je ff een uurtje wachten en dan kan je de andere helft zien, dus zit helemaal in de moonwalk voor Deissy de 1e helft is al gaaf nu de 2e helft nog, en prima geluid en kwaliteit beeld.
dat eerste ik ook en dat tweede nooitquote:Op zondag 13 december 2009 20:17 schreef gomi het volgende:
[..]
gelukkig geen last van. alleen als ik ziek ben ofzo en gedurende periodes dat ajax zoveel wint als in de jaren 90
gomi ik weet niet hoe dat werktquote:Op zondag 13 december 2009 20:18 schreef gomi het volgende:
[..]
hey toverheks,
had hje dan niet beter gewoon een versie kunnen downloaden?
hehe, ik tegenwoordig ook niet meerquote:Op zondag 13 december 2009 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
dat eerste ik ook en dat tweede nooit
Kijk je uit dat je je oranje lampjes er niet af moonwalktquote:Op zondag 13 december 2009 20:17 schreef Toverheks het volgende:
avond all
krijg ik net een link van kutje pppffttt ze weet wil zo graag this is it van Mjackson zien, is het een site waar je alle nieuwe films kan bekijken, 61 minuten lang dan moet je ff een uurtje wachten en dan kan je de andere helft zien, dus zit helemaal in de moonwalk voor Deissy de 1e helft is al gaaf nu de 2e helft nog, en prima geluid en kwaliteit beeld.
ah ik doe meestal gewoon via usenet, of als ik ergens anders ben via torrents.quote:Op zondag 13 december 2009 20:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gomi ik weet niet hoe dat werktwilde hem opslaan op comp maar weet ook niet hoe dat werkt.
Uuuuhhhhh ik kwam juigend binnenquote:Op zondag 13 december 2009 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ik tegenwoordig ook niet meer![]()
maar dat komt wel weer goed. eerder dan jullie kunnen juichen
nou die staat ook nog niet op balkon, dinsdag is hansje vrij dan duikt ie pas het berghok in, alles moet uitgeruimd worden en alles van de kerst ligt achterin ergens, maar mijn oranje voetballampjes heb ik al gevonden dus dinsdag gelijk aan de slag, boom op balkon.quote:Op zondag 13 december 2009 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je je oranje lampjes er niet af moonwalkt
beetje donker idd, maar zal wel mooi zijn denk ikquote:Op zondag 13 december 2009 20:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Veuls te donker hier.
Je moet ook kaarsjes erbij aan doenquote:Op zondag 13 december 2009 20:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Veuls te donker hier.
ja maar dat is juist het probleem, zat al op pirate weetikveel com te turen maar kan niet uit dat engels komen, en de laatste keer dat ik wat downloden ging mijn comp helemaal raar doen, dus ik wacht braaf 54 min. tot de 2e helft, maar hij is helemaal toppie, en ik geloof niks van ziekte etc. want hij danst nog als een bezetene, al vond ik hem wel mager eruit zien.quote:Op zondag 13 december 2009 20:23 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ik doe meestal gewoon via usenet, of als ik ergens anders ben via torrents.
gewoon een abbo bij usenetserver of torrentding downloaden, installeren en je kunt aan de gang
Mijn boom is iedere dag anders dank zij die 2 kattenquote:Op zondag 13 december 2009 20:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou die staat ook nog niet op balkon, dinsdag is hansje vrij dan duikt ie pas het berghok in, alles moet uitgeruimd worden en alles van de kerst ligt achterin ergens, maar mijn oranje voetballampjes heb ik al gevonden dus dinsdag gelijk aan de slag, boom op balkon.
heb hier 2 nepperts staan van ieder 45 cm lang ( dacht dat ze groter waren plaatje op doos zag er langer en mooier uit) rode slinger erin, lampjes en ze staan aan iedere kant van de vensterbank.
Nee net op dit topicquote:Op zondag 13 december 2009 20:25 schreef gomi het volgende:
[..]
vrijdag?
moet wel een feest zijn als de mensen al juichen bij t binnenkomen
zie je boom wel hoor, omdat ik weet dat het een kerstboom is, met leuke lichtjes maar de foto is te donker.quote:Op zondag 13 december 2009 20:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Veuls te donker hier.
ah ja, uiteindelijk zie je m ook. en daar gaat t om hequote:Op zondag 13 december 2009 20:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar dat is juist het probleem, zat al op pirate weetikveel com te turen maar kan niet uit dat engels komen, en de laatste keer dat ik wat downloden ging mijn comp helemaal raar doen, dus ik wacht braaf 54 min. tot de 2e helft, maar hij is helemaal toppie, en ik geloof niks van ziekte etc. want hij danst nog als een bezetene, al vond ik hem wel mager eruit zien.
Tja.....quote:Op zondag 13 december 2009 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
[UPD] Berlusconi geslagen in Milaan
quote:Op zondag 13 december 2009 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
zag t net op t journaal.quote:Op zondag 13 december 2009 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
degeen die de klap uitdeelde ligt binnenkort dus ergens langs een snelwegquote:Op zondag 13 december 2009 20:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo ligt lekker open, verdiend die vent ook maffia van de 1e orde.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
hij is adembenemend Gomi, echt voetenwerk wilde dat ik zo kon dansen, kan wel in mijn kruis grijpen en auwwww roepen maar verder kom ik niet, en o ja achteruit lopen lukt ook nog welquote:Op zondag 13 december 2009 20:28 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ja, uiteindelijk zie je m ook. en daar gaat t om he
ik ga die film ook maar eens zoeken en downloaden. wil t ook wel eens zien
Preciesquote:Op zondag 13 december 2009 20:29 schreef Toverheks het volgende:
zo ligt lekker open, verdiend die vent ook maffia van de 1e orde.
ja ik ookquote:
dansen kon hij wel, en over mijn eigen danskwalititeiten zwijg ik maarquote:Op zondag 13 december 2009 20:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij is adembenemend Gomi, echt voetenwerk wilde dat ik zo kon dansen, kan wel in mijn kruis grijpen en auwwww roepen maar verder kom ik niet, en o ja achteruit lopen lukt ook nog wel
Ach vind het wel wat hebbenquote:Op zondag 13 december 2009 20:28 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, zo kom je natuurlijk nooit van je hese stem af he
ja zodra de flim op dvd komt ga ik hem kopen, en heerlijk via mijn boxen bekijken.quote:Op zondag 13 december 2009 20:32 schreef gomi het volgende:
[..]
dansen kon hij wel, en over mijn eigen danskwalititeiten zwijg ik maar
ergens in de week voor kerst toch?quote:Op zondag 13 december 2009 20:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zodra de flim op dvd komt ga ik hem kopen, en heerlijk via mijn boxen bekijken.
Hij ligt open van een miniatuur dom haha door een 73-jarige manquote:Op zondag 13 december 2009 20:30 schreef gomi het volgende:
[..]
degeen die de klap uitdeelde ligt binnenkort dus ergens langs een snelweg
kan hard aankomen hoor een miniatuurquote:Op zondag 13 december 2009 20:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij ligt open van een miniatuur dom haha door een 73-jarige man
Jawel dat zie ikquote:
oh dat wist ik niet moet ik ff in de gaten houden dank je wel, las wel op de MJ topic dat sommige ook dachten dat het voor kerst werd uitgebracht.quote:
ik vroeg t een tijdje terug hier en kreeg te horen vlak voor kerst.quote:Op zondag 13 december 2009 20:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat wist ik niet moet ik ff in de gaten houden dank je wel, las wel op de MJ topic dat sommige ook dachten dat het voor kerst werd uitgebracht.
vind t ook niet logisch, oorspronkelijke plan was december idd. maar bioscopen vonden dat tekort na het uit de bios halen. en daarom dus naar januari.quote:Op zondag 13 december 2009 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Januari pas, niet logisch![]()
Ik heb het ook even aan Donald gevraagd, maar er is nog geen goede This is it te downloaden, anders had ik hem voor je laten downloaden en hem naar je opgestuurd Toverheks.
Gisteravond ben ik naar 2012 geweest, het leek me helemaal niet, maar het viel toch wel mee, een indrukwekkende film, met af en toe wat over the top stunts, dat wel
oh wat lief van je Deissy. en 2012 is dat ook een goede film, zit nu op een site te kijken van this is it staan allemaal films op moet je daar eens kijkenquote:Op zondag 13 december 2009 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Januari pas, niet logisch![]()
Ik heb het ook even aan Donald gevraagd, maar er is nog geen goede This is it te downloaden, anders had ik hem voor je laten downloaden en hem naar je opgestuurd Toverheks.
Gisteravond ben ik naar 2012 geweest, het leek me helemaal niet, maar het viel toch wel mee, een indrukwekkende film, met af en toe wat over the top stunts, dat wel
Ik geloof niet dat bioscopen inspraak hebben, het is dus een keuze van Sonyquote:Op zondag 13 december 2009 20:57 schreef gomi het volgende:
vind t ook niet logisch, oorspronkelijke plan was december idd. maar bioscopen vonden dat tekort na het uit de bios halen. en daarom dus naar januari.
oke thanks dus pas in jan.quote:Op zondag 13 december 2009 20:57 schreef gomi het volgende:
[..]
vind t ook niet logisch, oorspronkelijke plan was december idd. maar bioscopen vonden dat tekort na het uit de bios halen. en daarom dus naar januari.
dat als ik net ff.
laters kally
de biscopen zijn ook groot en hebben weldegelijk invloed.quote:Op zondag 13 december 2009 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat bioscopen inspraak hebben, het is dus een keuze van Sony
Ik snap er niets vanquote:Op zondag 13 december 2009 21:05 schreef gomi het volgende:
[..]
de biscopen zijn ook groot en hebben weldegelijk invloed.
zij hebben geklaagd en sony heeft geluisterd
Sony won't release 'This Is It' DVD before holidays
COMPANY TOWN
Theater owners had balked at the studio's request to narrow the normal release window for the Michael Jackson film.
October 30, 2009|Claudia Eller and Ben Fritz
Sony Pictures desperately wanted to release the DVD of the Michael Jackson concert movie "This Is It" for the holiday shopping season but backed down after movie theater owners complained that it would be too soon after the film's theatrical premiere.
That thwarted the latest attempt by a Hollywood studio to shorten the "window" between when movies appear in theaters and when they come out on DVD as the industry grapples with a downturn in DVD sales, which have traditionally propped up the movie business.
De bioscopen hebben dus eerst hun zakken gevuld door de film nog langer te laten draaien en lopen nu te janken dat ze hem nog niet in de winkel hebbenquote:Op zondag 13 december 2009 21:05 schreef gomi het volgende:
[..]
COMPANY TOWN
Theater owners had balked at the studio's request to narrow the normal release window for the Michael Jackson film.
Sony Pictures desperately wanted to release the DVD of the Michael Jackson concert movie "This Is It" for the holiday shopping season but backed down after movie theater owners complained that it would be too soon after the film's theatrical premiere.
That thwarted the latest attempt by a Hollywood studio to shorten the "window" between when movies appear in theaters and when they come out on DVD as the industry grapples with a downturn in DVD sales, which have traditionally propped up the movie business.
Is dit een grapquote:Op zondag 13 december 2009 21:08 schreef D. het volgende:
Ik snap er niets van
Wat hebben bioscoopeigenaren nu nog te verliezen bij een release op DVD?
eigenlijk ook stom dat ze wacgten, kerstkado is het verdienste lijkt me, daar cerdien je geld aan en ik denk dat als ze hem in jan. pas uitbrengen dat het niet zo storm zal lopen inplaats van met de kerst uitbrengenquote:Op zondag 13 december 2009 21:05 schreef gomi het volgende:
[..]
COMPANY TOWN
zoiets dus iddquote:Op zondag 13 december 2009 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De bioscopen hebben dus eerst hun zakken gevuld door de film nog langer te laten draaien en lopen nu te janken dat ze hem nog niet in de winkel hebben
angs dat de laatste weken wanneer t zou draaien er minder bezoekers zouden komenquote:Op zondag 13 december 2009 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap er niets van
Wat hebben bioscoopeigenaren nu nog te verliezen bij een release op DVD?
Daar zou ik dus gek van worden, van dat wachten, maar ik heb het geluk dat ik maar hoef te roepen en de gewenste film staat op schijfquote:Op zondag 13 december 2009 21:08 schreef Toverheks het volgende:
ik moet nog 38 min wachten voor deel 2,
ik klikte ergens op en dan kan je lid worden megavideo stond in ned. prenium of zoiets.
Link? Niet gezienquote:Op zondag 13 december 2009 21:10 schreef Toverheks het volgende:
hebben jullie op die link geklikt van mij, daar staan zoveel films enzo
quote:Op zondag 13 december 2009 21:10 schreef Toverheks het volgende:
hebben jullie op die link geklikt van mij, daar staan zoveel films enzo
ja, jij hebt echt mazzelquote:Op zondag 13 december 2009 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zou ik dus gek van worden, van dat wachten, maar ik heb het geluk dat ik maar hoef te roepen en de gewenste film staat op schijf
ff naar boven scrollen Piet, want weet niet of ik dat hier mocht plaatsen van die sitequote:
Zie PI enzulksquote:Op zondag 13 december 2009 21:13 schreef Toverheks het volgende:
ff naar boven scrollen Piet, want weet niet of ik dat hier mocht plaatsen van die site
Over een kwartier pasquote:Op zondag 13 december 2009 21:14 schreef Toverheks het volgende:
ik ga ff peter r kijken, is verhoor van Joran van de sloot.
tot straks
Maar hij draait nu toch niet meer?quote:Op zondag 13 december 2009 21:10 schreef gomi het volgende:
[..]
angs dat de laatste weken wanneer t zou draaien er minder bezoekers zouden komen
Als je 'm op DVD uitbrengt terwijl ie nog in de bios draait zijn mensen eerder geneigd de DVD te kopen?quote:
Precies, 2 december draaide de laatste voorstelling en ze hadden toch stil kunnen houden dat 2 weken later de dvd in de winkel zou liggen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Maar hij draait nu toch niet meer?
Gewoon uitbrengen dus
Uiteraardquote:Op zondag 13 december 2009 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je 'm op DVD uitbrengt terwijl ie nog in de bios draait zijn mensen eerder geneigd de DVD te kopen?
Dat dusquote:Op zondag 13 december 2009 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, 2 december draaide de laatste voorstelling en ze hadden toch stil kunnne houden dat 2 weken later de dvd in de winkel zou liggen.
vind ik ook. draait niet meer en dan ineens naar buiten brengen dat hij komende maandag in de winkel ligt. iedereen blij en je pakt de kerstverkoop nog mee.quote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Maar hij draait nu toch niet meer?
Gewoon uitbrengen dus
idd. gewoon nu naar buiten brengen dat de release alnog vervroegd is ofzo.quote:
Nouja, ik wacht wel. Hij komt vast wel een keer uitquote:Op zondag 13 december 2009 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
vind ik ook. draait niet meer en dan ineens naar buiten brengen dat hij komende maandag in de winkel ligt. iedereen blij en je pakt de kerstverkoop nog mee.
preciesquote:Op zondag 13 december 2009 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik wacht wel. Hij komt vast wel een keer uit
quote:Op zondag 13 december 2009 21:40 schreef gomi het volgende:
[..]
precies
en ik ben er gelijk weer vandoor.
laters
Dan kun je net zo goed in NL blijvenquote:Op zondag 13 december 2009 21:45 schreef hondjes het volgende:
Spanje![]()
Sneeuw in de bergen, regen in dal en3 c![]()
IEK, ook al zo koudquote:Op zondag 13 december 2009 21:45 schreef hondjes het volgende:
Spanje![]()
Sneeuw in de bergen, regen in dal en3 c![]()
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.. vriezen..... sneeuwen... natuurijsquote:Op zondag 13 december 2009 22:12 schreef D. het volgende:
Doe mij maar weer zomer
Afgelopen woensdag zelfs een trui aangehad
quote:Op zondag 13 december 2009 22:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.. vriezen..... sneeuwen... natuurijs![]()
ik kijk der zo naar uit!
Uiteraard liever koud dan natquote:Op zondag 13 december 2009 22:40 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind die kou wel lekker, gezonder ook dan dat druilerige, vieze natte weer, laat maar komen die winter.
Ik ook! Lekker schaatsen op natuurijs, mooier is er niet vind ik. Zo tussen de weilanden door en dan die stilte, ik vind het geweldig.quote:Op zondag 13 december 2009 22:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.. vriezen..... sneeuwen... natuurijs![]()
ik kijk der zo naar uit!
Zoon had gereageerd op het geluid van.. Qmusic? zag hij later dat hij door een onbekend nummer was teruggebeldquote:Op zondag 13 december 2009 22:51 schreef Anniebab het volgende:
t ergste is dat ik gebeld kon worden voor 4 dec. om zaalkandidaat te zijn, en had dus steeds me telefoon bij me, een ochtend ben ik hem vergeten 2 weken geleden ,en toen ben ik 2 keer gebeld door een privenr. ik weet dat dat meestal een verkoper ergens van is, maar die bellen vaker terug,dus ik heb nu al 2 weken t gevoel dat dat t telefoontje was van de postcodeloterij.....
Zeker weten, als ik dan al die klagers om me heen hoorquote:
Nee dat was Bart Smit of je weer in wilde vallen tijdens de Sint Nicolaasdrukte.quote:Op zondag 13 december 2009 22:51 schreef Anniebab het volgende:
t ergste is dat ik gebeld kon worden voor 4 dec. om zaalkandidaat te zijn, en had dus steeds me telefoon bij me, een ochtend ben ik hem vergeten 2 weken geleden ,en toen ben ik 2 keer gebeld door een privenr. ik weet dat dat meestal een verkoper ergens van is, maar die bellen vaker terug,dus ik heb nu al 2 weken t gevoel dat dat t telefoontje was van de postcodeloterij.....
Bedankt , fijne dag.quote:
Sneeuw? Echt? Dat wil ik hier ook!quote:Op maandag 14 december 2009 09:34 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Het sneeuwt, de bougainville staat nog steeds in bloei en de kerstboom staat,![]()
Zal fotos maken, kijken of het lukt de boel erop te zetten, eerst batterij opladen...
ik ben al ff aan het uploadenquote:
Ja, niet spectaculair, maar wel goed, en hij heeft er ook t juiste koppie voor.....quote:Op maandag 14 december 2009 09:03 schreef Jian het volgende:
X Factor UK gisterenavond gewonnen door Joe McElderry ! Niet mijn favo, maar tochWat een show is X Factor in de UK zeg, sensationeel gewoon, wat een spektakel
![]()
Komen wij aan met Poepstars
Een boom met het Down Syndroom, hoe schattig!quote:Op maandag 14 december 2009 10:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
check de missende tak links. Achter is ie eigenlijk gewoon plat (echt handig, zo past ie daar mooi in dat hoekje) en de kinderen hebben m gister liefdevol volgehangen.
![]()
hij is echt zo lelijk.En oh ja, hij valt uit. Nu al.
In het echt is ie veel meer kwijlend en gevlekt.quote:Op maandag 14 december 2009 10:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een boom met het Down Syndroom, hoe schattig!
Hij is wel goed hoor, maar ze hadden weer een bom talent natuurlijk. Ik ben persoonlijk meer gecharmeerd van Danyl Johnson, Jamie Archer en Stacey Soloman, daar gaan we nog van horenquote:Op maandag 14 december 2009 10:39 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja, niet spectaculair, maar wel goed, en hij heeft er ook t juiste koppie voor.....
Goed hèquote:Op maandag 14 december 2009 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaah!! gewoon met Queen (of what's left of it) op één podium staan.Echt tof zeg!!
Ik had het wel een beetje gevolgd. Maar écht hè. Wat een talent.quote:
Lief zeg.quote:Op maandag 14 december 2009 10:14 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemorgen!
Wij hebben een kromme kutboom een thuis gegeven.Da's pas de ware kerstgedachte.
![]()
Echt hè, geen porum man, dat ding.
oh. euh... nou ja wel denk ik.quote:Op maandag 14 december 2009 11:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lief zeg.
Mag deze boom ook in het kersttopic?
ja dat bedoelde ikquote:
Met name met dat nummer Dance with my father heeft ie heel veel goodwill gekweekt bij het publiek, 18 jaar, hij had de echt de gunfactor.quote:Op maandag 14 december 2009 11:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik had het wel een beetje gevolgd. Maar écht hè. Wat een talent.Jammer dat zo'n glad boybandtiep dan wint, maar vooruit. De rest komt er zo ook wel. Waarom lijkt het of ze in het buitenland altijd beter lijken te zingen?
Deze is het.quote:Op maandag 14 december 2009 11:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb je ook een linkje Fluiter?
Jaaa goed zeg!!! idd wel ff anders dan hier......quote:Op maandag 14 december 2009 11:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij is wel goed hoor, maar ze hadden weer een bom talent natuurlijk. Ik ben persoonlijk meer gecharmeerd van Danyl Johnson, Jamie Archer en Stacey Soloman, daar gaan we nog van horen![]()
Maar wat een show weer dit seizoen zeg, duetten met Robbie Williams, George Michael, Michael Buble etc.
Dit vond ik ook wel heel aardig, dat zie je toch niet bij onze Poepstars
Nu pas?quote:Op maandag 14 december 2009 06:58 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Hier nog geen sneeuw, wel koud. Zo koud dat ik de tuindeuren dicht heb gedaan vannacht.
IJzel.... ook gaaf!quote:Op maandag 14 december 2009 13:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, net als het ijs bijna dik genoeg is gaat het weer regenen
Ik heb heul geen dagboek! Ik heet toch zeker geen Anne.quote:
Vooral als je moet rijlessenquote:
Wel lekker dat je dan in elk geval een auto hebtquote:Op maandag 14 december 2009 14:14 schreef Copycat het volgende:
Ik vond het vanochtend wel lekker op de fiets, lekker crispy weer. Maar echt rouwig dat ik vanavond een auto mee moet nemen die ik tot woensdagochtend heb en vervolgens donderdag weer met een collega meelift ivm een etentje in Nuenen na het werk, ben ik nu ook weer niet.
Wel rouwig over het feit dat ik morgen om kwart voor zeven op moet staan. Dat is gewoon een uur en een kwartier vroeger dan normaal.
Honden zijn het, allemaal!
Of anders thermisch ondergoed, dat voel je niet zitten maar 't is heerlijk warmquote:Op maandag 14 december 2009 14:33 schreef Copycat het volgende:
Juist!
Dus ik vanochtend muts op, een maillot onder mijn jeans en nog een extra hoodie onder mijn parka. Heerlijk warm, behalve mijn neus maar dan had die maar niet zo groot moeten zijn.
Ja, spelling en zulksquote:Op maandag 14 december 2009 14:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk Mayo? WTF? nog ff gauw vet(ter) worden. Toen begreep ik het pas.
Ergens trek ik een grens. En thermisch ondergoed overschrijdt die grens. Met kilometers.quote:Op maandag 14 december 2009 14:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Of anders thermisch ondergoed, dat voel je niet zitten maar 't is heerlijk warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |