daar zijn koekjes voor uitgevondenquote:Op zondag 13 december 2009 15:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan gaat er een ánder aapje heel irritant in m'n oor tetteren.
quote:
hehe ik las dus ook nasi, maar dat heb ik gister al opquote:Op zondag 13 december 2009 15:39 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik las nasi..![]()
ik denk dat ik maar wat te eten ga scoren.
quote:Op zondag 13 december 2009 15:08 schreef Sporti het volgende:
Ja is in de Eifel Fluiter, omgeving van Monschau
Ja gezellig hoor, ik was ook al in het Kerstmarkttopic, zag leuke tips.quote:Op zondag 13 december 2009 15:46 schreef Sporti het volgende:
[ afbeelding ]
Aken Fluiter, lekker rustig moment tegen sluitingstijd 21 uur.
En was Relmoppie ook tegen?quote:Op zondag 13 december 2009 13:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja wel vaker eigenlijk, de ergste keer was op een feestje bij remlof, vond de hele kamer mij maar dom terwijl ik het juist zo handig vind.
Zag het net ook ja, btw met jou kruidvat kaartje is Aken echt heel goed te doen hoor, Intercity Amsterdam Heerlen, en dan Heerlen Aken is nog maar een klein half uurtjequote:Op zondag 13 december 2009 15:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja gezellig hoor, ik was ook al in het Kerstmarkttopic, zag leuke tips.
Kerstmarkt Duitsland
Ja heb nog steeds 4 kruidvat treinkaartjes, gebruik ze niet voor een ritje naar Utrecht.quote:Op zondag 13 december 2009 15:58 schreef Sporti het volgende:
Zag het net ook ja, btw met jou kruidvat kaartje is Aken echt heel goed te doen hoor, Intercity Amsterdam Heerlen, en dan Heerlen Aken is nog maar een klein half uurtje
Ja!quote:Op zondag 13 december 2009 15:53 schreef Noek het volgende:
[..]
En was Relmoppie ook tegen?
Het is ook handig maar nee, het moet schuin en 3cm breed zijn want anders maak je de structuur van de kruimels dood en dat gaat ten koste van de smaak.
Zelf maken....ik ben mn eetgewoontes zwaar aan het verbeterenquote:Op zondag 13 december 2009 15:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ga je het zelf makenof halen?
Eet smakelijk.
Lijkt me lekker zeg.quote:Op zondag 13 december 2009 16:04 schreef Laysa het volgende:
Zelf maken....ik ben mn eetgewoontes zwaar aan het verbeteren![]()
Mooie heldere dag met blauwe lucht toch, hier?quote:Op zondag 13 december 2009 16:01 schreef liesje1979 het volgende:
Jeej er hebben al mensen sneeuwSporti weer als eerste als was vorig jaar je landschapfoto mooier, of alleen in mijn herinnering.
*Stikjaloers is.![]()
Gert! Snel! Zeg iets positiefs over ons stadje?
Maar iedereen vind je dan wel heul lief, heb je dat tochquote:Op zondag 13 december 2009 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ja!
Ik helemaal in de winkel van, we kunnen het ook laten snijden?
Hij nee joh onzin, kleine moeite doen we gewoon vanavond.
Ik maar....
Ik de hele avond een snijplank met stokbrood op mijn schoot om iedereen te voorzien van de nodige stokbroodjes natuurlijk.![]()
Ik: normaal laat ik het altijd gewoon meteen even snijden,
Iedereen:![]()
Praat me er niet van,
Nee hoor niets reserveren , Heerlen Aken noemen ze de Euregiobahn, weet niet of je daar op schiphol kaartjes voor kan kopen, wel op station Heerlen.quote:Op zondag 13 december 2009 16:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja heb nog steeds 4 kruidvattreinkaartjes, gebruik ze niet voor een ritje naar Utrecht.
Zijn die treinen alleen met vast reserveerplekken?
Kan ik dat kaartje Heerlen-Aken gewoon kopen op station Schiphol?
Ik dacht meteen: wat een achterlijk lui gemakzuchtig varken.quote:Op zondag 13 december 2009 16:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar iedereen vind je dan wel heul lief, heb je dat toch.
Ben jij met kerst ook weg?quote:Op zondag 13 december 2009 16:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooie heldere dag met blauwe lucht toch, hier?
Die sneeuw komt nog wel. Met kerst. O wacht dan ben ik diep in de provincie dus die sneeuw zit sowieso wel goed dan.
't Is wel echt koúd ineens hè. Wel tof, vind ik.
Dat denk jij echt niet als je net een stokbroodje met brie aangereikt krijgt.quote:Op zondag 13 december 2009 16:08 schreef Gert het volgende:
Ik dacht meteen: wat een achterlijk lui gemakzuchtig varken.
Klopt ja Liesje die was echt prachtig toen lag er al een dik pak, op die plek ligt er nu nog praktisch niets.quote:Op zondag 13 december 2009 16:01 schreef liesje1979 het volgende:
Jeej er hebben al mensen sneeuwSporti weer als eerste als was vorig jaar je landschapfoto mooier, of alleen in mijn herinnering.
*Stikjaloers is.![]()
Bedankt, dat is al prettiger weggaan, dat eventuele reserveren hield me tegen.quote:Op zondag 13 december 2009 16:07 schreef Sporti het volgende:
Nee hoor niets reserveren , Heerlen Aken noemen ze de Euregiobahn, weet niet of je daar op schiphol kaartjes voor kan kopen, wel op station Heerlen.
Ah zie, ik verbeelde het mij niet.quote:Op zondag 13 december 2009 16:11 schreef Sporti het volgende:
[..]
Klopt ja Liesje die was echt prachtig toen lag er al een dik pak, op die plek ligt er nu nog praktisch niets.
Ik ben vaak jaloers op jou als je snel nog ff naar AH huppelt, moet ik ruim een half uur voor rijden
Besteed het dan ook úit!quote:Op zondag 13 december 2009 16:10 schreef liesje1979 het volgende:![]()
Voorgesneden stokbrood is makkelijk,![]()
Heeft niets met lief of lui te maken.
Eerder met een kleine motorische handicap mijnerzijds, plus dat ik het er gewoon op het moment supreme veel te druk voor heb, dat snijden.
Dat zeg je nu, dat had je voor de bbq moeten zegen, nu hebben jullie moeten eten van mijn culinaire wanprestatiesquote:Op zondag 13 december 2009 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Besteed het dan ook úit!
Ik snij een heel stokbrood binnen een halve minuut in mooie stukjes.
Alleen doe ik meestal expres allerlei diktes, want dat is juist het leuke aan stokbrood. Dat het niet allemaal machinale plakjes van een 1.3 centimeter zijn. Dus als ik nog een keer met jou in een ruimte ben waar stokbrood gesneden moet worden, dan geef je maar een gil!
O, ik heb wél een broodmes waarmee ik met één haal heen en terug een snee stokrood af kan snijden. Als het bij jou met een aardappelschilmesje moet dan wordt het een ander verhaal.
Zit nu al jaren bij Ohra en kreeg een mail van Airmiles dat ik bij de Ohra kan verzekeren,quote:Op zondag 13 december 2009 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jep, maar wel met vrijwillig eigen risico want ik wilde onder de 100 euro p maand blijven.
Menzis --> Interpolis (collectief met korting)
Serieus, een pizza?quote:Op zondag 13 december 2009 16:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, dat had je voor de bbq moeten zegen, nu hebben jullie moeten eten van mijn culinaire wanprestatiesIk weet niet, bij mij worden de plakjes altijd soort van ovaal ofzo, ik druk het brood plat tijdens het snijden en allemaal gedoe.
Na het gourmetten hebben we wat plakjes stokbrood op mijn kachel gelegd, dan was het wel weer fijn dat dunne, werden het soort van geroosterde kleine toastjes.
*Liefdevol naar haar kachel/ wasdroger/oven kijkt.
Ik heb er zelfs laatst een keer een pizza op gebakken, serieus
Volgens weather underground donderdag sneeuw in Den Haag Lies.quote:Op zondag 13 december 2009 16:25 schreef Dementor het volgende:
Volgens Yahoo weather gaat het volgende week flink sneeuwen (in Apeldoorn).
Morgen gewoon even Apeldoorn Ohra bellenquote:Op zondag 13 december 2009 16:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zit nu al jaren bij Ohra en kreeg een mail van Airmiles dat ik bij de Ohra kan verzekeren,
collectief met korting en per persoon 3000 extra airmiles, dat zijn toch weer 3
bioscoopkaarten.
Weet nu niet hoe ik het moet aanpakken, afzeggen bij de Ohra en dan opnieuw
aanmelden om in aanmerking te komen voor collectief verzekeren en 3000 airmiles.
Nieuwe polis 2010 , zorgverzekering 96,49 en tandengaaf 23,95 (verzekerd tandarts 500,-)
totale premie 119,72.
Heb overwogen om de tandartsverzekering af te zeggen omdat ik al een paar jaar geen
klachten heb , maar ja dan zal je net zien.
Ja ik bel ze morgen even op , het is toch alweer bijna half december.quote:Op zondag 13 december 2009 16:29 schreef Deisyy het volgende:
Morgen gewoon even Apeldoorn Ohra bellen![]()
Ik moet nog steeds op zoek naar een ziektekostenverzekering voor mijn dochter die in januari 18 wordt![]()
Ik zal morgen ook eens bellen met mijn huidige verzekeraar, ik had eigenlijk wel gedacht automatisch iets van ze te horen omdat zij uit onze polis valt.quote:Op zondag 13 december 2009 16:31 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja ik bel ze morgen even op , het is toch alweer bijna half december.
Hebben zij je dochter al een polisblad toegestuurd ? Tanden is gelukkig verlengd tot 22 jaar.
Vandaag eet ik lekker ossehaas met sla en aardappelschijfjesquote:Op zondag 13 december 2009 16:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Had ik ook vandaag , zelfgemaakte..
Ook niet gek,quote:Op zondag 13 december 2009 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vandaag eet ik lekker ossehaas met sla en aardappelschijfjes
Echt? ECHT?!!!!quote:Op zondag 13 december 2009 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens weather underground donderdag sneeuw in Den Haag Lies.
Aangezien ik de op marktplaats aangeschafte combimagnetron nog steeds niet zo goed snap en alleen de grill functie heb gevonden ging de pizza eerst even knapperig worden aan de bovenkant, en toen hup op de kachel. Nog nooit zo'n krokante bodem gehadquote:Op zondag 13 december 2009 16:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Serieus, een pizza?![]()
Maar de bovenkant dan? Die wordt dan toch niet mooi gaar? Of vond je het wel aanvaardbaar?![]()
O ja, dat brood helemaal platduwen en dan met een lomp mes plakjes snijden, waarna er gaten in het midden van de sneetjes stokbrood vallen. Nee dan beter even door de machine halen in de winkel. Of één van de stokbroodsnij-experts in je gezelschap lief aankijken, kun jij weer verder beppen.![]()
Krijg je nu toch minder vergoed?quote:Op zondag 13 december 2009 16:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ook niet gek,
Ik ben trouwens bij Avero verzekerd, omdat beugels,100 % vergoed werden, en mijn kids zitten in die leeftijd,maar in de nieuwe polis staan al heel wat veranderingetjes, in ons nadeel natuurlijk.
Minister was 2 weken geleden op het nieuws dat er veel jongeren niet meer naar de tandartsquote:Op zondag 13 december 2009 16:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik zal morgen ook eens bellen met mijn huidige verzekeraar, ik had eigenlijk wel gedacht automatisch iets van ze te horen omdat zij uit onze polis valt.
Voor haar hoef ik dan dus geen extra tandenverzekering, die hebben we nu wel, mar zij heeft tot nu toe een puntgaaf gebit en als tandarts er toch tot 22 jaar inzit scheelt dat per maand zo'n 25 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |