Buslandingen vol uit Nederland hoor, je moet wel erg van mensenmassa's houden wil je op zo'n markt kunnen genieten, ikzelf woon er praktisch naast maar kom er nooitquote:Op zondag 13 december 2009 15:13 schreef tuinfluiter het volgende:
He nu wil ik naar een kerstmarkt in Duitsland, nog steeds niet geweest.
Jep, feestjequote:
quote:Op zondag 13 december 2009 15:17 schreef Sporti het volgende:
[..]
Busladingen vol uit Nederland hoor, je moet wel erg van mensenmassa's houden wil je op zo'n markt kunnen genieten, ikzelf woon er praktisch naast maar kom er nooit
16:35?quote:Op zondag 13 december 2009 15:19 schreef D. het volgende:
Ik ga maar weer een stukkie fietsen
tot 435
Ja, dat vooral.quote:Op zondag 13 december 2009 15:14 schreef Dottey het volgende:
Ik zou dat alleen al willen om foto's te maken.
quote:
Ik was echt heel erg moequote:Op zondag 13 december 2009 15:07 schreef D. het volgende:
[..]
Daar gingen wij al vanuit toen je lange tijd niets meer zei
mooi bos? Daar ben ik nog nooit geweest.quote:Op zondag 13 december 2009 15:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vlakbij Amsterdam, het Amsterdamse bos .
wij krijgen komende week sneeuw las ik van de week.quote:Op zondag 13 december 2009 15:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was echt heel erg moe![]()
En WTF....Sneeuw?? hier nog niets
quote:
Voor jullie denk ik meer een groot park.quote:Op zondag 13 december 2009 15:22 schreef Dottey het volgende:
mooi bos? Daar ben ik nog nooit geweest.
Hoezo? is dat maar 30m2?quote:Op zondag 13 december 2009 15:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Voor jullie denk ik meer een groot park.
t is ook eigenlijk meer een groot stadspark dan een bos.quote:Op zondag 13 december 2009 15:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Voor jullie denk ik meer een groot park.
Inclusief tandartsverzekering?quote:Op zondag 13 december 2009 15:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo, overgestapt van zorgverzekeraar.
jawel, daar is een grote rode knop voor uitgevonden.quote:Op zondag 13 december 2009 15:24 schreef Gert het volgende:
Er zit hier een heel irritant aapje in m'n oor te tetteren. Dat aapje van Dora, Boots. Dood moet-ie. Maar ja, dat kan natuurlijk weer niet in een kinderserie.
Jep, maar wel met vrijwillig eigen risico want ik wilde onder de 100 euro p maand blijven.quote:Op zondag 13 december 2009 15:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Inclusief tandartsverzekering?
En van wie naar wie?
Dan mag je er een half jaar geen gebruik van makenquote:Op zondag 13 december 2009 15:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Inclusief tandartsverzekering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |