quote:Op zondag 13 december 2009 12:43 schreef Noek het volgende:
Liesje, met wie heb je in godsnaam discussies over gesneden stokbrood?
Wie, wie, wie?
Mijn poezebeest loopt achter haar eigen staart aanquote:Op zondag 13 december 2009 13:43 schreef Deisyy het volgende:
Mijn poezebeest is echt de slimste van de hele wereld![]()
Ze snapt nu al hoe het chipgestuurde kattenluik werkt
Zo'n dombo is de mijne ook en je kan haar ook nog steeds in de maling nemen door schaduwen met je handen te makenquote:Op zondag 13 december 2009 13:46 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn poezebeest loopt achter haar eigen staart aan
Echt hè?quote:Op zondag 13 december 2009 12:07 schreef Gert het volgende:
Dat kost nou eenmaal twee nachten slapen om er weer bovenop te komen, als je liederlijk hebt lopen tanken.![]()
De tijd dat je dan 's ochtends hoofdpijn had en 's middags al wel weer zin in een biertje, is lang geleden helaas.
Ze heeft gisteren ook alle lampjes van de kerstboom die op de muur schenen gevangenquote:Op zondag 13 december 2009 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n dombo is de mijne ook en je kan haar ook nog steeds in de maling nemen door schaduwen met je handen te maken
Vergeleken met jullie creatieve hoerenbomen is de mijne een hele saaie hoorquote:
Zit je behang er nog op?quote:Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft gisteren ook alle lampjes van de kerstboom die op de muur schenen gevangen
nicequote:Op zondag 13 december 2009 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeleken met jullie creatieve hoerenbomen is de mijne een hele saaie hoor![]()
[ afbeelding ]
Leuke boom Deis!quote:Op zondag 13 december 2009 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeleken met jullie creatieve hoerenbomen is de mijne een hele saaie hoor![]()
[ afbeelding ]
Nee ik ben lekker thuis aan het bijkomen van de zaterdagnacht.quote:Op zondag 13 december 2009 14:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ben je thuis aan het bijkomen van de lange werkdagen?
* Dottey kijkt buiten naar een hoop wolken..quote:
Nee, echt hoor, ik werd zo'n beetje wakker van de zon die in m'n gezicht scheen, alhoewel in nu toch wat wolken ziequote:Op zondag 13 december 2009 14:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey kijkt buiten naar een hoop wolken..
Berg en Dalseweg niet hoorquote:Op zondag 13 december 2009 14:53 schreef Laysa het volgende:
Lees net dat Nijmegen gisteravond, behalve mijn stadsgedeelte, een tijd zonder stroom heeft gezeten.
Niet dat ik er anders wel wat van had gemerkt want toen lag ik al te slapen
Hier de eerste sneeuwquote:Op zondag 13 december 2009 14:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey kijkt buiten naar een hoop wolken..
Was even naar koopzondag en nu weer thuis.quote:Op zondag 13 december 2009 14:37 schreef Dottey het volgende:
Nee ik ben lekker thuis aan het bijkomen van de zaterdagnacht.
En jij?
Hoi,quote:Op zondag 13 december 2009 15:03 schreef Sporti het volgende:
Hier de eerste sneeuw[ afbeelding ]
middag
hier ookquote:Op zondag 13 december 2009 15:03 schreef Sporti het volgende:
[..]
middag
quote:Op zondag 13 december 2009 15:03 schreef Sporti het volgende:
[..]
middag
Heb je nog wat gekocht?quote:Op zondag 13 december 2009 15:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Was even naar koopzondag en nu weer thuis.
[..]
Jeetje Sporti wat mooi.
dit is toch niet vandaag?quote:Op zondag 13 december 2009 15:03 schreef Sporti het volgende:
[..]
middag
Daar gingen wij al vanuit toen je lange tijd niets meer zeiquote:Op zondag 13 december 2009 14:53 schreef Laysa het volgende:
Lees net dat Nijmegen gisteravond, behalve mijn stadsgedeelte, een tijd zonder stroom heeft gezeten.
Niet dat ik er anders wel wat van had gemerkt want toen lag ik al te slapen
EN dit al helemaal nietquote:
das best lekker de zon in je giecheltje, maar hier is het hardstikke koud en bewolkt.quote:Op zondag 13 december 2009 14:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, echt hoor, ik werd zo'n beetje wakker van de zon die in m'n gezicht scheen, alhoewel in nu toch wat wolken zie
Ja is in de Eifel Fluiter, omgeving van Monschauquote:Op zondag 13 december 2009 15:04 schreef tuinfluiter het volgende:
Sporti wat mooi, is dit in Duitsland.
straat bordje geeft aan van welquote:Op zondag 13 december 2009 15:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sporti heeft dacht ik ook een woning in Duitsland.
quote:
Heeft wel wat ja.quote:Op zondag 13 december 2009 15:08 schreef Sporti het volgende:
Ja is in de Eifel Fluiter, omgeving van Monschau
Dat kun jij lezen?quote:Op zondag 13 december 2009 15:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
straat bordje geeft aan van wel
althans niet NL.
jij toch ookquote:
Ik kon het niet lezen, misschien het type bordje.quote:
en waar is dat dan?quote:Op zondag 13 december 2009 15:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vooral gekeken bij een tuincentra en stukje bos ingelopen, wat gedronken en inderdaad net als
bij Jian was er veel zon.
Ik zou dat alleen al willen om foto's te maken.quote:Op zondag 13 december 2009 15:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik kon het niet lezen, misschien het type bordje.
He nu wil ik naar een kerstmarkt in Duitsland, nog steeds niet geweest.
Grappig, ooit nog eens met Duitse gasten gevaren die daar vandaan kwamen. Inge Reiners, wonend aan de Eslerbornerstrasse en Gabi Smitz wonend aan de Dröftquote:Op zondag 13 december 2009 15:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja is in de Eifel Fluiter, omgeving van Monschau
Buslandingen vol uit Nederland hoor, je moet wel erg van mensenmassa's houden wil je op zo'n markt kunnen genieten, ikzelf woon er praktisch naast maar kom er nooitquote:Op zondag 13 december 2009 15:13 schreef tuinfluiter het volgende:
He nu wil ik naar een kerstmarkt in Duitsland, nog steeds niet geweest.
Jep, feestjequote:
quote:Op zondag 13 december 2009 15:17 schreef Sporti het volgende:
[..]
Busladingen vol uit Nederland hoor, je moet wel erg van mensenmassa's houden wil je op zo'n markt kunnen genieten, ikzelf woon er praktisch naast maar kom er nooit
16:35?quote:Op zondag 13 december 2009 15:19 schreef D. het volgende:
Ik ga maar weer een stukkie fietsen
tot 435
Ja, dat vooral.quote:Op zondag 13 december 2009 15:14 schreef Dottey het volgende:
Ik zou dat alleen al willen om foto's te maken.
quote:
Ik was echt heel erg moequote:Op zondag 13 december 2009 15:07 schreef D. het volgende:
[..]
Daar gingen wij al vanuit toen je lange tijd niets meer zei
mooi bos? Daar ben ik nog nooit geweest.quote:Op zondag 13 december 2009 15:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vlakbij Amsterdam, het Amsterdamse bos .
wij krijgen komende week sneeuw las ik van de week.quote:Op zondag 13 december 2009 15:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was echt heel erg moe![]()
En WTF....Sneeuw?? hier nog niets
quote:
Voor jullie denk ik meer een groot park.quote:Op zondag 13 december 2009 15:22 schreef Dottey het volgende:
mooi bos? Daar ben ik nog nooit geweest.
Hoezo? is dat maar 30m2?quote:Op zondag 13 december 2009 15:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Voor jullie denk ik meer een groot park.
t is ook eigenlijk meer een groot stadspark dan een bos.quote:Op zondag 13 december 2009 15:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Voor jullie denk ik meer een groot park.
Inclusief tandartsverzekering?quote:Op zondag 13 december 2009 15:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo, overgestapt van zorgverzekeraar.
jawel, daar is een grote rode knop voor uitgevonden.quote:Op zondag 13 december 2009 15:24 schreef Gert het volgende:
Er zit hier een heel irritant aapje in m'n oor te tetteren. Dat aapje van Dora, Boots. Dood moet-ie. Maar ja, dat kan natuurlijk weer niet in een kinderserie.
Jep, maar wel met vrijwillig eigen risico want ik wilde onder de 100 euro p maand blijven.quote:Op zondag 13 december 2009 15:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Inclusief tandartsverzekering?
En van wie naar wie?
Dan mag je er een half jaar geen gebruik van makenquote:Op zondag 13 december 2009 15:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Inclusief tandartsverzekering?
Als ik dat doe dan gaat er een ánder aapje heel irritant in m'n oor tetteren.quote:Op zondag 13 december 2009 15:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
jawel, daar is een grote rode knop voor uitgevonden.
Dat wordt een afspraak in juliquote:Op zondag 13 december 2009 15:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan mag je er een half jaar geen gebruik van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |