Vergeleken met jullie creatieve hoerenbomen is de mijne een hele saaie hoorquote:
Zit je behang er nog op?quote:Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft gisteren ook alle lampjes van de kerstboom die op de muur schenen gevangen
nicequote:Op zondag 13 december 2009 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeleken met jullie creatieve hoerenbomen is de mijne een hele saaie hoor![]()
[ afbeelding ]
Leuke boom Deis!quote:Op zondag 13 december 2009 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeleken met jullie creatieve hoerenbomen is de mijne een hele saaie hoor![]()
[ afbeelding ]
Nee ik ben lekker thuis aan het bijkomen van de zaterdagnacht.quote:Op zondag 13 december 2009 14:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ben je thuis aan het bijkomen van de lange werkdagen?
* Dottey kijkt buiten naar een hoop wolken..quote:
Nee, echt hoor, ik werd zo'n beetje wakker van de zon die in m'n gezicht scheen, alhoewel in nu toch wat wolken ziequote:Op zondag 13 december 2009 14:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey kijkt buiten naar een hoop wolken..
Berg en Dalseweg niet hoorquote:Op zondag 13 december 2009 14:53 schreef Laysa het volgende:
Lees net dat Nijmegen gisteravond, behalve mijn stadsgedeelte, een tijd zonder stroom heeft gezeten.
Niet dat ik er anders wel wat van had gemerkt want toen lag ik al te slapen
Hier de eerste sneeuwquote:Op zondag 13 december 2009 14:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey kijkt buiten naar een hoop wolken..
Was even naar koopzondag en nu weer thuis.quote:Op zondag 13 december 2009 14:37 schreef Dottey het volgende:
Nee ik ben lekker thuis aan het bijkomen van de zaterdagnacht.
En jij?
Hoi,quote:Op zondag 13 december 2009 15:03 schreef Sporti het volgende:
Hier de eerste sneeuw[ afbeelding ]
middag
hier ookquote:Op zondag 13 december 2009 15:03 schreef Sporti het volgende:
[..]
middag
quote:Op zondag 13 december 2009 15:03 schreef Sporti het volgende:
[..]
middag
Heb je nog wat gekocht?quote:Op zondag 13 december 2009 15:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Was even naar koopzondag en nu weer thuis.
[..]
Jeetje Sporti wat mooi.
dit is toch niet vandaag?quote:Op zondag 13 december 2009 15:03 schreef Sporti het volgende:
[..]
middag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |