quote:Op maandag 14 december 2009 12:22 schreef Netsplitter het volgende:
Andere vraag: Speel je Diablo?
Antwoord: Nee, maar ben bereid om het te leren.
Wat ze bedoelen is om uit te vinden of je binnenkort zwanger gaat worden.quote:Op maandag 14 december 2009 12:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Administratieve functie:
Woon je samen? Nee
Heb je een relatie? Nee
Waarom niet? ...![]()
![]()
Eerder om te kijken of je niet contactgestoord bent. Als je met iemand samen in een huis kunt wonen moet het samen op kantoor ook wel lukken ofzo.quote:Op maandag 14 december 2009 12:33 schreef Deetch het volgende:
[..]
Wat ze bedoelen is om uit te vinden of je binnenkort zwanger gaat worden.
quote:Op maandag 14 december 2009 12:33 schreef Deetch het volgende:
[..]
Wat ze bedoelen is om uit te vinden of je binnenkort zwanger gaat worden.
Oh ja dat zal het em zijn..quote:Op maandag 14 december 2009 12:34 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
[..]
Eerder om te kijken of je niet contactgestoord bent. Als je met iemand samen in een huis kunt wonen moet het samen op kantoor ook wel lukken ofzo.
Was dat ook niet een beetje obvious?quote:Op maandag 14 december 2009 12:32 schreef Deetch het volgende:
dat soort vragen zijn vaak bedoeld om een bepaalde reactie uit te lokken. Ik heb ik keer gesolliciteerd en was best enthousiast in dat gesprek, zegt vervolgens die gast: "Volgens mij wil je deze baan helemaal niet"
Toen schoot ik dus wel een beetje uit mijn slof en begon die andere vent te lachen. Heb bij dat bedrijf vier jaar met veel plezier gewerkt.
Antwoord: "Ligt eraan hoe je vrouw er tegen die tijd uitziet."quote:Op maandag 14 december 2009 12:35 schreef plakkert- het volgende:
Deze vraag kan wel, maar ik vind 'm wel dom
"Waar zie jij jezelf over 5-10 jaar?"
Weet ik veel. Ik weet niet eens wat ik vanavond ga eten
Dit is nou precies waarom ze die vraag stellenquote:Op maandag 14 december 2009 12:35 schreef plakkert- het volgende:
Deze vraag kan wel, maar ik vind 'm wel dom
"Waar zie jij jezelf over 5-10 jaar?"
Weet ik veel. Ik weet niet eens wat ik vanavond ga eten
Idd.quote:Op maandag 14 december 2009 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is nou precies waarom ze die vraag stellen
Ehm, 2 jaar Mavo-duits betekent NIET per definitie dat je goed Duits spreekt hoorquote:Op maandag 14 december 2009 12:47 schreef Prowl het volgende:
Bij een sollicitatiegesprek op een simpel helpdesk baantje op een Scholengemeenschap
Geen enkele vraag over mijn ict kennis maar wel het volgende:
ICT Manager geval 2 jr ouder dan mij: Ik zie bij talen dat je goed Duits spreekt, hoe kan dat zo?
Ik:Heeft u de Mavo gevolgd? (Had ik al gevonden op schoolbank)
ICT Manager geval 2 jr ouder dan mij: Ja, hoezo?
Ik: Nou ik ook en in de 2e en 3e heb ik Duits gehad![]()
ICT Manager geval 2 jr ouder dan mij:...........
![]()
![]()
![]()
Ik had echt geen interesse meer in die vacature na dat belachelijke gesprek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |