lijkt mij ook wel makkelijk idd. zal er aan denken als ik meer dan normaal nodig hebquote:Op zondag 13 december 2009 18:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb het ook weleens gesneden gekocht...is wel lekker makkelijk
tbh heb jij me met dat topic gewoon op een idee gebracht voor als ik meer stokbroden nodig hebquote:Op zondag 13 december 2009 18:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het van mijn exschoonmoeder, zodra ik het zag dacht ik ja, dat is iets voor mij
Omg, zelfs Noek heeft er gepostquote:Op zondag 13 december 2009 18:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja
Is wel het best bezochte topic wat ik ooit geopend heb denk ik.
Zelfs Noek heeft er gepost
Laat jij je stokbrood in de winkel snijden?
Ik laat het ook snijden. Het lukt me gewoon niet om mooie stukjes te snijden, op de 1 of andere manier druk ik dat stokbrood plat en worden het kleine stukjes waar je nog amper iets op kunt smeren.quote:Op zondag 13 december 2009 18:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het van mijn exschoonmoeder, zodra ik het zag dacht ik ja, dat is iets voor mij
Dat dusquote:Op zondag 13 december 2009 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik laat het ook snijden. Het lukt me gewoon niet om mooie stukjes te snijden, op de 1 of andere manier druk ik dat stokbrood plat en worden het kleine stukjes waar je nog amper iets op kunt smeren.
Aan de kust valt bijna nooit een goed pak sneeuw.quote:Op zondag 13 december 2009 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens weather underground donderdag sneeuw in Den Haag Lies.
Sommige zeikpijpers weten zelfs van een stokbrood een hot item te makenquote:Op zondag 13 december 2009 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ik schrik al een paar keer rot van het af en toe al langskomende vuurwerk
Maar ze hebben wel de meeste zonurenquote:Op zondag 13 december 2009 18:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Aan de kust valt bijna nooit een goed pak sneeuw.
Ik?quote:Op zondag 13 december 2009 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige zeikpijpers weten zelfs van een stokbrood een hot item te maken
niet zo vroeg idd. later in de winter is er meer kans op sneeuw aan de kust. te vroeg in de winter is t water nog te warm ofzoquote:Op zondag 13 december 2009 18:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Aan de kust valt bijna nooit een goed pak sneeuw.
Dat wel natuurlijk.quote:Op zondag 13 december 2009 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel de meeste zonuren
Het was sowieso erg onrustig in regio Rotterdam dit weekend......oh en ik heb gezwaaid hoor toen ik langs je afslag kwamquote:Op zondag 13 december 2009 18:47 schreef Deisyy het volgende:
Het vuurwerk valt hier nog wel mee, ik hoorde wel dat gisteren 2 jongens zwaar gewond zijn geraakt toen hun vuurwerkbom ontplofte
nog niets definitiefs staan. wel globaal idee dat we gaan feestvieren. ws weer bij vrienden en daarvandaan dan ff stad in ofzoquote:Op zondag 13 december 2009 18:45 schreef Laysa het volgende:
Wat gaan jullie doen met Oud & Nieuw?
Ik heb vandaag besloten om te zorgen dat ik sowieso om 0.00 uur op mn eigenste bank zit....Miss ga ik nog ff langs mn moeder en/of broer maar verders niet...
Was jij dat?quote:Op zondag 13 december 2009 18:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het was sowieso erg onrustig in regio Rotterdam dit weekend......oh en ik heb gezwaaid hoor toen ik langs je afslag kwam
quote:Op zondag 13 december 2009 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was jij dat?![]()
Dan ben ik blij dat ik terug zwaaide
doet hij standaard in cul geloof ik. kan er vaak wel om lachen tbhquote:Op zondag 13 december 2009 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, gekke![]()
Die Piet- hoeheethijverder
Ik blijf denk ik gewoon lekker thuis, mijn zoon wil me zijn vrienden naar buiten en dan ben ik toch liever thuis.quote:Op zondag 13 december 2009 18:45 schreef Laysa het volgende:
Wat gaan jullie doen met Oud & Nieuw?
Ik heb vandaag besloten om te zorgen dat ik sowieso om 0.00 uur op mn eigenste bank zit....Miss ga ik nog ff langs mn moeder en/of broer maar verders niet...
Alleen?quote:Op zondag 13 december 2009 18:55 schreef Laysa het volgende:
Ik vind dat Oud & nieuw gebeuren zo opgelegd.....ik ga mezelf lekker op de bank instaleren en dan lekker om half 1 ofzo naar bed
![]()
oliebollen op tafel....klein flesje champie voor mezelf die gewoon op is voor twaalf uur.....
ja tegen 12en wel...en nee das niet zielig of vervelend ik vind het wel relaxed....zal mezelf wel ff uitnodigen bij mn moeder of broer om te etenquote:
120 euro premie is wel veel. Je kan overwegen om 't tandartsbedrag te verlagen naar bijv. 200 euro (verzekerd bedrag) en te knippen in de andere aanvullende pakketten. Volledig de tandarts afzeggen is weer 't andere uiterstequote:Op zondag 13 december 2009 16:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Zit nu al jaren bij Ohra en kreeg een mail van Airmiles dat ik bij de Ohra kan verzekeren,
collectief met korting en per persoon 3000 extra airmiles, dat zijn toch weer 3
bioscoopkaarten.
Weet nu niet hoe ik het moet aanpakken, afzeggen bij de Ohra en dan opnieuw
aanmelden om in aanmerking te komen voor collectief verzekeren en 3000 airmiles.
Nieuwe polis 2010 , zorgverzekering 96,49 en tandengaaf 23,95 (verzekerd tandarts 500,-)
totale premie 119,72.
Heb overwogen om de tandartsverzekering af te zeggen omdat ik al een paar jaar geen
klachten heb , maar ja dan zal je net zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |