Is wel vreemd he dat ik nog niets gehoord heb, maar ik ben sowieso vrij om over te stappen omdat de premie ook weer omhoog is gegaan. Voor studenten krijgen bij diverse maatschappijen inderdaad een collectiviteitskorting, dat is voor haar natuurlijk interessant, nou ja voor mij danquote:Op zondag 13 december 2009 16:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Minister was 2 weken geleden op het nieuws dat er veel jongeren niet meer naar de tandarts
gingen doordat ze geen tandartverzekering hadden en het nu verlengd is van 18 naar 22 jaar.
Premie wijziging had je allang in huis moeten hebben voor je dochter, maar ja, nu ben je dus
vrij om haar eventueel elders aan te melden, misschien ook iets met collectiefs verzekeren?
Ja een eigen vergoeding van ik dacht 25%, ik heb er nu dan nog een die er pas mee begint dus t valt nog wel mee, maar ik bedoel dat t allemaal in je nadeel opgeschroefd wordt.Zelf krijg ik een kroon en moet daar ook een deel van betalen ,maar dat is altijd al zo, ongeacht of je t hoogste pakket hebt, en die heb ik.Bij Avero dus. Maar voor de rest ben ik niet ontevreden.quote:Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijg je nu toch minder vergoed?
Ik ben bij VGZ verzekerd en kreeg daar ook orthodontie voor 100% vergoed met een max. van 2500 euro over de hele verzekeringsperiode. Mijn zoon is sinds een maand van zijn beugel, dus daar hoef ik me niet mer zo druk om te maken.
Kijk, das nog eens leuk bezoek...quote:Op zondag 13 december 2009 16:53 schreef liesje1979 het volgende:
Bezoek heeft rijst met kip, knoflooksaus, sambalsaus en sla meegenomen, eten.
Zo'n bezoek krijg ik nooit.quote:Op zondag 13 december 2009 16:53 schreef liesje1979 het volgende:
Bezoek heeft rijst met kip, knoflooksaus, sambalsaus en sla meegenomen, eten.
Ik vond het nou niet bepaald een kerstmaaltijdquote:Op zondag 13 december 2009 16:58 schreef Anniebab het volgende:
Volgens mij staat er nu dan ook een arreslee met een paar rendieren voor de deur bij Liesje, en hangt er een rood/witte jas plus muts aan de kapstok.
Mooie heldere dag met blauwe lucht toch,quote:Op zondag 13 december 2009 16:01 schreef liesje1979 het volgende:
Jeej er hebben al mensen sneeuwSporti weer als eerste als was vorig jaar je landschapfoto mooier, of alleen in mijn herinnering.
*Stikjaloers is.![]()
Gert! Snel! Zeg iets positiefs over ons stadje?
Ja, dat wel.quote:Op zondag 13 december 2009 17:12 schreef vorginiaiv het volgende:
[..]
Mooie heldere dag met blauwe lucht toch,
Tot 15:00 uur was het inderdaad een mooie blauwe lucht met ook zon.quote:Op zondag 13 december 2009 17:12 schreef vorginiaiv het volgende:
Mooie heldere dag met blauwe lucht toch,
Ik zag het ja.....heel de stokbrodensfeer naar de klotenquote:Op zondag 13 december 2009 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zitten ze gewoon te sneren in mijn stokbroodtopic
Ik vind het wel leukquote:Op zondag 13 december 2009 18:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zag het ja.....heel de stokbrodensfeer naar de kloten...maar ik heb ook wat kunnen melden daar
Jaquote:
ik heb het ook weleens gesneden gekocht...is wel lekker makkelijkquote:Op zondag 13 december 2009 18:25 schreef gomi het volgende:
[..]
weet je dat jij de 1e persoon bent van wie ik hoor dat die zijn/haar stokbrood laat snijden
Ik heb het van mijn exschoonmoeder, zodra ik het zag dacht ik ja, dat is iets voor mijquote:Op zondag 13 december 2009 18:25 schreef gomi het volgende:
[..]
weet je dat jij de 1e persoon bent van wie ik hoor dat die zijn/haar stokbrood laat snijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |