hey toverheks,quote:Op zondag 13 december 2009 20:17 schreef Toverheks het volgende:
avond all
krijg ik net een link van kutje pppffttt ze weet wil zo graag this is it van Mjackson zien, is het een site waar je alle nieuwe films kan bekijken, 61 minuten lang dan moet je ff een uurtje wachten en dan kan je de andere helft zien, dus zit helemaal in de moonwalk voor Deissy de 1e helft is al gaaf nu de 2e helft nog, en prima geluid en kwaliteit beeld.
dat eerste ik ook en dat tweede nooitquote:Op zondag 13 december 2009 20:17 schreef gomi het volgende:
[..]
gelukkig geen last van. alleen als ik ziek ben ofzo en gedurende periodes dat ajax zoveel wint als in de jaren 90
gomi ik weet niet hoe dat werktquote:Op zondag 13 december 2009 20:18 schreef gomi het volgende:
[..]
hey toverheks,
had hje dan niet beter gewoon een versie kunnen downloaden?
hehe, ik tegenwoordig ook niet meerquote:Op zondag 13 december 2009 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
dat eerste ik ook en dat tweede nooit
Kijk je uit dat je je oranje lampjes er niet af moonwalktquote:Op zondag 13 december 2009 20:17 schreef Toverheks het volgende:
avond all
krijg ik net een link van kutje pppffttt ze weet wil zo graag this is it van Mjackson zien, is het een site waar je alle nieuwe films kan bekijken, 61 minuten lang dan moet je ff een uurtje wachten en dan kan je de andere helft zien, dus zit helemaal in de moonwalk voor Deissy de 1e helft is al gaaf nu de 2e helft nog, en prima geluid en kwaliteit beeld.
ah ik doe meestal gewoon via usenet, of als ik ergens anders ben via torrents.quote:Op zondag 13 december 2009 20:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gomi ik weet niet hoe dat werktwilde hem opslaan op comp maar weet ook niet hoe dat werkt.
Uuuuhhhhh ik kwam juigend binnenquote:Op zondag 13 december 2009 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ik tegenwoordig ook niet meer![]()
maar dat komt wel weer goed. eerder dan jullie kunnen juichen
nou die staat ook nog niet op balkon, dinsdag is hansje vrij dan duikt ie pas het berghok in, alles moet uitgeruimd worden en alles van de kerst ligt achterin ergens, maar mijn oranje voetballampjes heb ik al gevonden dus dinsdag gelijk aan de slag, boom op balkon.quote:Op zondag 13 december 2009 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je je oranje lampjes er niet af moonwalkt
beetje donker idd, maar zal wel mooi zijn denk ikquote:Op zondag 13 december 2009 20:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Veuls te donker hier.
Je moet ook kaarsjes erbij aan doenquote:Op zondag 13 december 2009 20:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Veuls te donker hier.
ja maar dat is juist het probleem, zat al op pirate weetikveel com te turen maar kan niet uit dat engels komen, en de laatste keer dat ik wat downloden ging mijn comp helemaal raar doen, dus ik wacht braaf 54 min. tot de 2e helft, maar hij is helemaal toppie, en ik geloof niks van ziekte etc. want hij danst nog als een bezetene, al vond ik hem wel mager eruit zien.quote:Op zondag 13 december 2009 20:23 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ik doe meestal gewoon via usenet, of als ik ergens anders ben via torrents.
gewoon een abbo bij usenetserver of torrentding downloaden, installeren en je kunt aan de gang
Mijn boom is iedere dag anders dank zij die 2 kattenquote:Op zondag 13 december 2009 20:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou die staat ook nog niet op balkon, dinsdag is hansje vrij dan duikt ie pas het berghok in, alles moet uitgeruimd worden en alles van de kerst ligt achterin ergens, maar mijn oranje voetballampjes heb ik al gevonden dus dinsdag gelijk aan de slag, boom op balkon.
heb hier 2 nepperts staan van ieder 45 cm lang ( dacht dat ze groter waren plaatje op doos zag er langer en mooier uit) rode slinger erin, lampjes en ze staan aan iedere kant van de vensterbank.
Nee net op dit topicquote:Op zondag 13 december 2009 20:25 schreef gomi het volgende:
[..]
vrijdag?
moet wel een feest zijn als de mensen al juichen bij t binnenkomen
zie je boom wel hoor, omdat ik weet dat het een kerstboom is, met leuke lichtjes maar de foto is te donker.quote:Op zondag 13 december 2009 20:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Veuls te donker hier.
ah ja, uiteindelijk zie je m ook. en daar gaat t om hequote:Op zondag 13 december 2009 20:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar dat is juist het probleem, zat al op pirate weetikveel com te turen maar kan niet uit dat engels komen, en de laatste keer dat ik wat downloden ging mijn comp helemaal raar doen, dus ik wacht braaf 54 min. tot de 2e helft, maar hij is helemaal toppie, en ik geloof niks van ziekte etc. want hij danst nog als een bezetene, al vond ik hem wel mager eruit zien.
Tja.....quote:Op zondag 13 december 2009 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
[UPD] Berlusconi geslagen in Milaan
quote:Op zondag 13 december 2009 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
zag t net op t journaal.quote:Op zondag 13 december 2009 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
degeen die de klap uitdeelde ligt binnenkort dus ergens langs een snelwegquote:Op zondag 13 december 2009 20:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo ligt lekker open, verdiend die vent ook maffia van de 1e orde.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
hij is adembenemend Gomi, echt voetenwerk wilde dat ik zo kon dansen, kan wel in mijn kruis grijpen en auwwww roepen maar verder kom ik niet, en o ja achteruit lopen lukt ook nog welquote:Op zondag 13 december 2009 20:28 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ja, uiteindelijk zie je m ook. en daar gaat t om he
ik ga die film ook maar eens zoeken en downloaden. wil t ook wel eens zien
Preciesquote:Op zondag 13 december 2009 20:29 schreef Toverheks het volgende:
zo ligt lekker open, verdiend die vent ook maffia van de 1e orde.
ja ik ookquote:
dansen kon hij wel, en over mijn eigen danskwalititeiten zwijg ik maarquote:Op zondag 13 december 2009 20:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij is adembenemend Gomi, echt voetenwerk wilde dat ik zo kon dansen, kan wel in mijn kruis grijpen en auwwww roepen maar verder kom ik niet, en o ja achteruit lopen lukt ook nog wel
Ach vind het wel wat hebbenquote:Op zondag 13 december 2009 20:28 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, zo kom je natuurlijk nooit van je hese stem af he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |