Hahaha niks heb gewoon een heerlijk weekend gehadquote:
Zit jij gewoon hier te vertellen dat we elkaars lingerie aantrekkenquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Zit jij gewoon hier te vertellen dat we elkaars lingerie aantrekkenssssttttttttttttttttt
Hoi julliequote:
Hoi Muisquote:
quote:
altijd gezelligquote:Op zondag 13 december 2009 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee nee ik ben altijd met meerdere in mijn hoofd
Meestal wel behalve als we ruzie onderling krijgenquote:
hehe, doet me ineens ff denken aan die sitcom uit de jaren 90 oid. hermans head ofzoquote:Op zondag 13 december 2009 19:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Meestal wel behalve als we ruzie onderling krijgen
Ow, dan willen wij jullie onze verontschuldigingen aanbiedenquote:Op zondag 13 december 2009 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee nee ik ben altijd met meerdere in mijn hoofd
O ja met dat kleine wijffie met die irri stemquote:Op zondag 13 december 2009 19:57 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, doet me ineens ff denken aan die sitcom uit de jaren 90 oid. hermans head ofzo
yeah die lisa dr stem in the simpsons ook doet iddquote:Op zondag 13 december 2009 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja met dat kleine wijffie met die irri stem
Die accepteren wij van julliequote:Op zondag 13 december 2009 19:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dan willen wij jullie onze verontschuldigingen aanbieden
Mijn stem is er sinds vrijdag haast niet meerquote:Op zondag 13 december 2009 20:02 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah die lisa dr stem in the simpsons ook doet idd
je herkent dr stem ook in je hoofd?
zo zwaar de beest uitgehangen?quote:Op zondag 13 december 2009 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn stem is er sinds vrijdag haast niet meer
Nee niet echt, maar de muziek was luid en ik heb veel gepraat (oude bekenden) en dan gaat mijn stem er al snel aan maar nu duurt het wel erg lang haha Manuela Kemp eat you're heart outquote:
dat was dus gewoon whiskey en sigarettenquote:Op zondag 13 december 2009 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar de muziek was luid en ik heb veel gepraat (oude bekenden) en dan gaat mijn stem er al snel aan maar nu duurt het wel erg lang haha Manuela Kemp eat you're heart out
Bacootjes en sigarettenquote:Op zondag 13 december 2009 20:09 schreef gomi het volgende:
[..]
dat was dus gewoon whiskey en sigaretten
Jaquote:
gelukkig geen last van. alleen als ik ziek ben ofzo en gedurende periodes dat ajax zoveel wint als in de jaren 90quote:Op zondag 13 december 2009 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Jamaar ik ben sowieso heel snel hees aan mijn stem, hoef ik niet veel voor te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |