zoiets dus iddquote:Op zondag 13 december 2009 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De bioscopen hebben dus eerst hun zakken gevuld door de film nog langer te laten draaien en lopen nu te janken dat ze hem nog niet in de winkel hebben
angs dat de laatste weken wanneer t zou draaien er minder bezoekers zouden komenquote:Op zondag 13 december 2009 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap er niets van
Wat hebben bioscoopeigenaren nu nog te verliezen bij een release op DVD?
Daar zou ik dus gek van worden, van dat wachten, maar ik heb het geluk dat ik maar hoef te roepen en de gewenste film staat op schijfquote:Op zondag 13 december 2009 21:08 schreef Toverheks het volgende:
ik moet nog 38 min wachten voor deel 2,
ik klikte ergens op en dan kan je lid worden megavideo stond in ned. prenium of zoiets.
Link? Niet gezienquote:Op zondag 13 december 2009 21:10 schreef Toverheks het volgende:
hebben jullie op die link geklikt van mij, daar staan zoveel films enzo
quote:Op zondag 13 december 2009 21:10 schreef Toverheks het volgende:
hebben jullie op die link geklikt van mij, daar staan zoveel films enzo
ja, jij hebt echt mazzelquote:Op zondag 13 december 2009 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zou ik dus gek van worden, van dat wachten, maar ik heb het geluk dat ik maar hoef te roepen en de gewenste film staat op schijf
ff naar boven scrollen Piet, want weet niet of ik dat hier mocht plaatsen van die sitequote:
Zie PI enzulksquote:Op zondag 13 december 2009 21:13 schreef Toverheks het volgende:
ff naar boven scrollen Piet, want weet niet of ik dat hier mocht plaatsen van die site
Over een kwartier pasquote:Op zondag 13 december 2009 21:14 schreef Toverheks het volgende:
ik ga ff peter r kijken, is verhoor van Joran van de sloot.
tot straks
Maar hij draait nu toch niet meer?quote:Op zondag 13 december 2009 21:10 schreef gomi het volgende:
[..]
angs dat de laatste weken wanneer t zou draaien er minder bezoekers zouden komen
Als je 'm op DVD uitbrengt terwijl ie nog in de bios draait zijn mensen eerder geneigd de DVD te kopen?quote:
Precies, 2 december draaide de laatste voorstelling en ze hadden toch stil kunnen houden dat 2 weken later de dvd in de winkel zou liggen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Maar hij draait nu toch niet meer?
Gewoon uitbrengen dus
Uiteraardquote:Op zondag 13 december 2009 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je 'm op DVD uitbrengt terwijl ie nog in de bios draait zijn mensen eerder geneigd de DVD te kopen?
Dat dusquote:Op zondag 13 december 2009 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, 2 december draaide de laatste voorstelling en ze hadden toch stil kunnne houden dat 2 weken later de dvd in de winkel zou liggen.
vind ik ook. draait niet meer en dan ineens naar buiten brengen dat hij komende maandag in de winkel ligt. iedereen blij en je pakt de kerstverkoop nog mee.quote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Maar hij draait nu toch niet meer?
Gewoon uitbrengen dus
idd. gewoon nu naar buiten brengen dat de release alnog vervroegd is ofzo.quote:
Nouja, ik wacht wel. Hij komt vast wel een keer uitquote:Op zondag 13 december 2009 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
vind ik ook. draait niet meer en dan ineens naar buiten brengen dat hij komende maandag in de winkel ligt. iedereen blij en je pakt de kerstverkoop nog mee.
preciesquote:Op zondag 13 december 2009 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik wacht wel. Hij komt vast wel een keer uit
quote:Op zondag 13 december 2009 21:40 schreef gomi het volgende:
[..]
precies
en ik ben er gelijk weer vandoor.
laters
Dan kun je net zo goed in NL blijvenquote:Op zondag 13 december 2009 21:45 schreef hondjes het volgende:
Spanje![]()
Sneeuw in de bergen, regen in dal en3 c![]()
IEK, ook al zo koudquote:Op zondag 13 december 2009 21:45 schreef hondjes het volgende:
Spanje![]()
Sneeuw in de bergen, regen in dal en3 c![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |