ja zodra de flim op dvd komt ga ik hem kopen, en heerlijk via mijn boxen bekijken.quote:Op zondag 13 december 2009 20:32 schreef gomi het volgende:
[..]
dansen kon hij wel, en over mijn eigen danskwalititeiten zwijg ik maar
ergens in de week voor kerst toch?quote:Op zondag 13 december 2009 20:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zodra de flim op dvd komt ga ik hem kopen, en heerlijk via mijn boxen bekijken.
Hij ligt open van een miniatuur dom haha door een 73-jarige manquote:Op zondag 13 december 2009 20:30 schreef gomi het volgende:
[..]
degeen die de klap uitdeelde ligt binnenkort dus ergens langs een snelweg
kan hard aankomen hoor een miniatuurquote:Op zondag 13 december 2009 20:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij ligt open van een miniatuur dom haha door een 73-jarige man
Jawel dat zie ikquote:
oh dat wist ik niet moet ik ff in de gaten houden dank je wel, las wel op de MJ topic dat sommige ook dachten dat het voor kerst werd uitgebracht.quote:
ik vroeg t een tijdje terug hier en kreeg te horen vlak voor kerst.quote:Op zondag 13 december 2009 20:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat wist ik niet moet ik ff in de gaten houden dank je wel, las wel op de MJ topic dat sommige ook dachten dat het voor kerst werd uitgebracht.
vind t ook niet logisch, oorspronkelijke plan was december idd. maar bioscopen vonden dat tekort na het uit de bios halen. en daarom dus naar januari.quote:Op zondag 13 december 2009 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Januari pas, niet logisch![]()
Ik heb het ook even aan Donald gevraagd, maar er is nog geen goede This is it te downloaden, anders had ik hem voor je laten downloaden en hem naar je opgestuurd Toverheks.
Gisteravond ben ik naar 2012 geweest, het leek me helemaal niet, maar het viel toch wel mee, een indrukwekkende film, met af en toe wat over the top stunts, dat wel
oh wat lief van je Deissy. en 2012 is dat ook een goede film, zit nu op een site te kijken van this is it staan allemaal films op moet je daar eens kijkenquote:Op zondag 13 december 2009 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Januari pas, niet logisch![]()
Ik heb het ook even aan Donald gevraagd, maar er is nog geen goede This is it te downloaden, anders had ik hem voor je laten downloaden en hem naar je opgestuurd Toverheks.
Gisteravond ben ik naar 2012 geweest, het leek me helemaal niet, maar het viel toch wel mee, een indrukwekkende film, met af en toe wat over the top stunts, dat wel
Ik geloof niet dat bioscopen inspraak hebben, het is dus een keuze van Sonyquote:Op zondag 13 december 2009 20:57 schreef gomi het volgende:
vind t ook niet logisch, oorspronkelijke plan was december idd. maar bioscopen vonden dat tekort na het uit de bios halen. en daarom dus naar januari.
oke thanks dus pas in jan.quote:Op zondag 13 december 2009 20:57 schreef gomi het volgende:
[..]
vind t ook niet logisch, oorspronkelijke plan was december idd. maar bioscopen vonden dat tekort na het uit de bios halen. en daarom dus naar januari.
dat als ik net ff.
laters kally
de biscopen zijn ook groot en hebben weldegelijk invloed.quote:Op zondag 13 december 2009 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat bioscopen inspraak hebben, het is dus een keuze van Sony
Ik snap er niets vanquote:Op zondag 13 december 2009 21:05 schreef gomi het volgende:
[..]
de biscopen zijn ook groot en hebben weldegelijk invloed.
zij hebben geklaagd en sony heeft geluisterd
Sony won't release 'This Is It' DVD before holidays
COMPANY TOWN
Theater owners had balked at the studio's request to narrow the normal release window for the Michael Jackson film.
October 30, 2009|Claudia Eller and Ben Fritz
Sony Pictures desperately wanted to release the DVD of the Michael Jackson concert movie "This Is It" for the holiday shopping season but backed down after movie theater owners complained that it would be too soon after the film's theatrical premiere.
That thwarted the latest attempt by a Hollywood studio to shorten the "window" between when movies appear in theaters and when they come out on DVD as the industry grapples with a downturn in DVD sales, which have traditionally propped up the movie business.
De bioscopen hebben dus eerst hun zakken gevuld door de film nog langer te laten draaien en lopen nu te janken dat ze hem nog niet in de winkel hebbenquote:Op zondag 13 december 2009 21:05 schreef gomi het volgende:
[..]
COMPANY TOWN
Theater owners had balked at the studio's request to narrow the normal release window for the Michael Jackson film.
Sony Pictures desperately wanted to release the DVD of the Michael Jackson concert movie "This Is It" for the holiday shopping season but backed down after movie theater owners complained that it would be too soon after the film's theatrical premiere.
That thwarted the latest attempt by a Hollywood studio to shorten the "window" between when movies appear in theaters and when they come out on DVD as the industry grapples with a downturn in DVD sales, which have traditionally propped up the movie business.
Is dit een grapquote:Op zondag 13 december 2009 21:08 schreef D. het volgende:
Ik snap er niets van
Wat hebben bioscoopeigenaren nu nog te verliezen bij een release op DVD?
eigenlijk ook stom dat ze wacgten, kerstkado is het verdienste lijkt me, daar cerdien je geld aan en ik denk dat als ze hem in jan. pas uitbrengen dat het niet zo storm zal lopen inplaats van met de kerst uitbrengenquote:Op zondag 13 december 2009 21:05 schreef gomi het volgende:
[..]
COMPANY TOWN
zoiets dus iddquote:Op zondag 13 december 2009 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De bioscopen hebben dus eerst hun zakken gevuld door de film nog langer te laten draaien en lopen nu te janken dat ze hem nog niet in de winkel hebben
angs dat de laatste weken wanneer t zou draaien er minder bezoekers zouden komenquote:Op zondag 13 december 2009 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap er niets van
Wat hebben bioscoopeigenaren nu nog te verliezen bij een release op DVD?
Daar zou ik dus gek van worden, van dat wachten, maar ik heb het geluk dat ik maar hoef te roepen en de gewenste film staat op schijfquote:Op zondag 13 december 2009 21:08 schreef Toverheks het volgende:
ik moet nog 38 min wachten voor deel 2,
ik klikte ergens op en dan kan je lid worden megavideo stond in ned. prenium of zoiets.
Link? Niet gezienquote:Op zondag 13 december 2009 21:10 schreef Toverheks het volgende:
hebben jullie op die link geklikt van mij, daar staan zoveel films enzo
quote:Op zondag 13 december 2009 21:10 schreef Toverheks het volgende:
hebben jullie op die link geklikt van mij, daar staan zoveel films enzo
ja, jij hebt echt mazzelquote:Op zondag 13 december 2009 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zou ik dus gek van worden, van dat wachten, maar ik heb het geluk dat ik maar hoef te roepen en de gewenste film staat op schijf
ff naar boven scrollen Piet, want weet niet of ik dat hier mocht plaatsen van die sitequote:
Zie PI enzulksquote:Op zondag 13 december 2009 21:13 schreef Toverheks het volgende:
ff naar boven scrollen Piet, want weet niet of ik dat hier mocht plaatsen van die site
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |