ik ben al ff aan het uploadenquote:
Ja, niet spectaculair, maar wel goed, en hij heeft er ook t juiste koppie voor.....quote:Op maandag 14 december 2009 09:03 schreef Jian het volgende:
X Factor UK gisterenavond gewonnen door Joe McElderry ! Niet mijn favo, maar tochWat een show is X Factor in de UK zeg, sensationeel gewoon, wat een spektakel
![]()
Komen wij aan met Poepstars
Een boom met het Down Syndroom, hoe schattig!quote:Op maandag 14 december 2009 10:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
check de missende tak links. Achter is ie eigenlijk gewoon plat (echt handig, zo past ie daar mooi in dat hoekje) en de kinderen hebben m gister liefdevol volgehangen.
![]()
hij is echt zo lelijk.En oh ja, hij valt uit. Nu al.
In het echt is ie veel meer kwijlend en gevlekt.quote:Op maandag 14 december 2009 10:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een boom met het Down Syndroom, hoe schattig!
Hij is wel goed hoor, maar ze hadden weer een bom talent natuurlijk. Ik ben persoonlijk meer gecharmeerd van Danyl Johnson, Jamie Archer en Stacey Soloman, daar gaan we nog van horenquote:Op maandag 14 december 2009 10:39 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja, niet spectaculair, maar wel goed, en hij heeft er ook t juiste koppie voor.....
Goed hèquote:Op maandag 14 december 2009 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaah!! gewoon met Queen (of what's left of it) op één podium staan.Echt tof zeg!!
Ik had het wel een beetje gevolgd. Maar écht hè. Wat een talent.quote:
Lief zeg.quote:Op maandag 14 december 2009 10:14 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemorgen!
Wij hebben een kromme kutboom een thuis gegeven.Da's pas de ware kerstgedachte.
![]()
Echt hè, geen porum man, dat ding.
oh. euh... nou ja wel denk ik.quote:Op maandag 14 december 2009 11:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lief zeg.
Mag deze boom ook in het kersttopic?
ja dat bedoelde ikquote:
Met name met dat nummer Dance with my father heeft ie heel veel goodwill gekweekt bij het publiek, 18 jaar, hij had de echt de gunfactor.quote:Op maandag 14 december 2009 11:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik had het wel een beetje gevolgd. Maar écht hè. Wat een talent.Jammer dat zo'n glad boybandtiep dan wint, maar vooruit. De rest komt er zo ook wel. Waarom lijkt het of ze in het buitenland altijd beter lijken te zingen?
Deze is het.quote:Op maandag 14 december 2009 11:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb je ook een linkje Fluiter?
Jaaa goed zeg!!! idd wel ff anders dan hier......quote:Op maandag 14 december 2009 11:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij is wel goed hoor, maar ze hadden weer een bom talent natuurlijk. Ik ben persoonlijk meer gecharmeerd van Danyl Johnson, Jamie Archer en Stacey Soloman, daar gaan we nog van horen![]()
Maar wat een show weer dit seizoen zeg, duetten met Robbie Williams, George Michael, Michael Buble etc.
Dit vond ik ook wel heel aardig, dat zie je toch niet bij onze Poepstars
Nu pas?quote:Op maandag 14 december 2009 06:58 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Hier nog geen sneeuw, wel koud. Zo koud dat ik de tuindeuren dicht heb gedaan vannacht.
IJzel.... ook gaaf!quote:Op maandag 14 december 2009 13:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, net als het ijs bijna dik genoeg is gaat het weer regenen
Ik heb heul geen dagboek! Ik heet toch zeker geen Anne.quote:
Vooral als je moet rijlessenquote:
Wel lekker dat je dan in elk geval een auto hebtquote:Op maandag 14 december 2009 14:14 schreef Copycat het volgende:
Ik vond het vanochtend wel lekker op de fiets, lekker crispy weer. Maar echt rouwig dat ik vanavond een auto mee moet nemen die ik tot woensdagochtend heb en vervolgens donderdag weer met een collega meelift ivm een etentje in Nuenen na het werk, ben ik nu ook weer niet.
Wel rouwig over het feit dat ik morgen om kwart voor zeven op moet staan. Dat is gewoon een uur en een kwartier vroeger dan normaal.
Honden zijn het, allemaal!
Of anders thermisch ondergoed, dat voel je niet zitten maar 't is heerlijk warmquote:Op maandag 14 december 2009 14:33 schreef Copycat het volgende:
Juist!
Dus ik vanochtend muts op, een maillot onder mijn jeans en nog een extra hoodie onder mijn parka. Heerlijk warm, behalve mijn neus maar dan had die maar niet zo groot moeten zijn.
Ja, spelling en zulksquote:Op maandag 14 december 2009 14:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk Mayo? WTF? nog ff gauw vet(ter) worden. Toen begreep ik het pas.
Ergens trek ik een grens. En thermisch ondergoed overschrijdt die grens. Met kilometers.quote:Op maandag 14 december 2009 14:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Of anders thermisch ondergoed, dat voel je niet zitten maar 't is heerlijk warm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |