neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.. vriezen..... sneeuwen... natuurijsquote:Op zondag 13 december 2009 22:12 schreef D. het volgende:
Doe mij maar weer zomer
Afgelopen woensdag zelfs een trui aangehad
quote:Op zondag 13 december 2009 22:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.. vriezen..... sneeuwen... natuurijs![]()
ik kijk der zo naar uit!
Uiteraard liever koud dan natquote:Op zondag 13 december 2009 22:40 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind die kou wel lekker, gezonder ook dan dat druilerige, vieze natte weer, laat maar komen die winter.
Ik ook! Lekker schaatsen op natuurijs, mooier is er niet vind ik. Zo tussen de weilanden door en dan die stilte, ik vind het geweldig.quote:Op zondag 13 december 2009 22:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.. vriezen..... sneeuwen... natuurijs![]()
ik kijk der zo naar uit!
Zoon had gereageerd op het geluid van.. Qmusic? zag hij later dat hij door een onbekend nummer was teruggebeldquote:Op zondag 13 december 2009 22:51 schreef Anniebab het volgende:
t ergste is dat ik gebeld kon worden voor 4 dec. om zaalkandidaat te zijn, en had dus steeds me telefoon bij me, een ochtend ben ik hem vergeten 2 weken geleden ,en toen ben ik 2 keer gebeld door een privenr. ik weet dat dat meestal een verkoper ergens van is, maar die bellen vaker terug,dus ik heb nu al 2 weken t gevoel dat dat t telefoontje was van de postcodeloterij.....
Zeker weten, als ik dan al die klagers om me heen hoorquote:
Nee dat was Bart Smit of je weer in wilde vallen tijdens de Sint Nicolaasdrukte.quote:Op zondag 13 december 2009 22:51 schreef Anniebab het volgende:
t ergste is dat ik gebeld kon worden voor 4 dec. om zaalkandidaat te zijn, en had dus steeds me telefoon bij me, een ochtend ben ik hem vergeten 2 weken geleden ,en toen ben ik 2 keer gebeld door een privenr. ik weet dat dat meestal een verkoper ergens van is, maar die bellen vaker terug,dus ik heb nu al 2 weken t gevoel dat dat t telefoontje was van de postcodeloterij.....
Bedankt , fijne dag.quote:
Sneeuw? Echt? Dat wil ik hier ook!quote:Op maandag 14 december 2009 09:34 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Het sneeuwt, de bougainville staat nog steeds in bloei en de kerstboom staat,![]()
Zal fotos maken, kijken of het lukt de boel erop te zetten, eerst batterij opladen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |