Schuld van Daph, ik wilde de voorlaatste post plaatsen, niet het topic volmaken.quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 15:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Schuld van Daph, ik wilde de voorlaatste post plaatsen, niet het topic volmaken.
Ik ook nietquote:Op zondag 13 december 2009 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind snurken nou niet echt een reden om het uit te makendan zou ik nu nog steeds vrijgezel zijn
ik snurk ontzettend
Beheers je een beetje VBA?quote:Op zondag 13 december 2009 16:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow een snel vraagje over excel.
als ik rood typ dan wil ik het rood
blauw, blauw
Enz...
Dat doe ik met voorwaardelijke opmaak maar ik kan er maar 3 invoeren maar ik moet er 8, hoe doe ik dat?
Ik hoor mijn naam?quote:Op zondag 13 december 2009 16:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Which reminds me! Mo, MrMo rent toch ook mee enzo met als doel wat kilo's kwijt te raken? Heeft hij geen zin om mee te posten hier en veren in zn reet te krijgen voor goed hardloopgedrag?
Tevens: way to go! 4x8 + 3![]()
Twinkle, groot gelijk hoor! De snurkende zak hooi.
ik heb het hem laten lezenquote:Op zondag 13 december 2009 16:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Which reminds me! Mo, MrMo rent toch ook mee enzo met als doel wat kilo's kwijt te raken? Heeft hij geen zin om mee te posten hier en veren in zn reet te krijgen voor goed hardloopgedrag?
Tevens: way to go! 4x8 + 3![]()
Twinkle, groot gelijk hoor! De snurkende zak hooi.
Denk het niet want weet niet wat VBA is?quote:Op zondag 13 december 2009 16:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Beheers je een beetje VBA?
Zo nee: hoe snel heb je het nodig?
Maria heeft er wel wat op haar indiantentooi zittenquote:
Je kan ze met de hand de kleur geven die je maar wil. Maar met voorwaardelijke opmaak heb je maar drie mogelijkheden. En dan een standaardkleur, dus 4 kleurtjes in totaal.quote:Op zondag 13 december 2009 16:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Denk het niet want weet niet wat VBA is?
Maar het kan toch niet zo moeilijk zijn?
jij hebt heul niet dezelfde lijstjes al ik!quote:
Erg is dat he! Vooral als je ook een studiebolletje bent. Naar de sportschool ga ik vaak wel maar als ik deadlines heb gaat dat voor zeg maar.quote:Op zondag 13 december 2009 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo sleurt mij mee de deur uitdat heb ik wel echt nodig, vooral op zondagen
Hee, ik zie bekenden! Advocaat, ananas, slagroom, pompoensoep... (die hebben wij vanavond ook, als mijn meneer de messen weer heeft geslepenquote:Op zondag 13 december 2009 16:16 schreef sigme het volgende:
Wij zijn uit wandelen geweest. Niet aan het plan gehouden en daardoor wat langer gewandeld dan de bedoeling was; 3uur en 3 kwartier.
Lijst:Havermout
[*}eigengebakken volkorenbrood; 2 x gerookte botervis, mayo & worst, 2 x boter & jam3:45 wandelen advocaat met slagroom bak lamsvleespompoensoep & anderhalve plak brood met boter Avondeten wordt denk ik pasta, koolvisfilet & boontjes. Toe: ananas
quote:Op zondag 13 december 2009 16:28 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hee, ik zie bekenden! Advocaat, ananas, slagroom, pompoensoep... (die hebben wij vanavond ook, als mijn meneer de messen weer heeft geslepen)...
Het verse vlees hangt nog! Bij de slager. Woensdag ga ik het halen (en dan heeft het dus ruim 9 dagen afgehangen). Dat was de reden om maar eens naar deze slager te gaan; bij de vorigen zat er maar een paar dagen tussen slacht en ophalen.quote:en het schapenvlees van laatst kan je dus meteen al gebruiken? Moet dat niet eerst een tijd hangen, zoals biefstuk?
Bizar hoorquote:Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een leuke verhalen in het vorige topic.. Van m'n ex (die nare) kreeg ik allemaal veel te dure cadeaus, van m'n huidige vriendje krijg ik gedichtjes en gerbera's.
Verder, wat een heerlijke zondagmiddag!. Geweldig weer. We zijn gaan wandelen, door het Noorderplantsoen, en zijn gek genoeg zomaar ineens aan een tafeltje beland waar voor we het doorhadden warme choco en heerlijke appeltaart op stond. En even later nog wijn met olijven, stukjes Italiaanse kaas, nootjes en knoflookworst. Héél apart.
Same here. Ik ga maar weer eens de sportvariant proberen, om te kijken of vet zich dan toch beter gaat verdelen. Bij voorkeur dat wat zich nog op m'n buik bevindt naar boven en naarbeneden migreert.quote:Op zondag 13 december 2009 16:41 schreef Laureline het volgende:
En ik heb een dilemma: mijn figuur vind ik mooier als ik rond de 60 kilo weeg (of nog minder), maar mijn hoofd helemaal niet!![]()
Door het ziekzijn laatst begon er in mijn toch al holle wangen nòg een extra kuil te vallenen dan zie ik er echt uit als een mager scharminkel
Dus voor mijn gezicht is het beter als ik rond de 61/62 blijf, daaronder wordt het dramatisch, dan ben ik echt Anne Frank. Of heeeeel erg langzaam afvallen, zoals bijv. ColdFeet en uniekhoorn, zou dat nog wat uitmaken? Kan het me niet voorstellen, dat plaatselijk afslanken bestond toch ook niet, dus waarom zouden de vetjes wel op mijn jukbeenderen blijven zitten, maar niet op mijn heupen? Moeilijk, moeilijk...
Dus een dag of 10 is genoeg? Ik ben benieuwd hoe het smaakt, zal wel lekker zijn, je eigen schapen, toch? Vooral bij lamsvlees kan het zo'n enorm verschil maken! Wij hebben een slager in de buurt met geweldig lamsvlees, de lamsfilet hoef je amper te kauwen en smelt op je tong, om maar weer eens een cliché te gebruikenquote:Op zondag 13 december 2009 16:32 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Het verse vlees hangt nog! Bij de slager. Woensdag ga ik het halen (en dan heeft het dus ruim 9 dagen afgehangen). Dat was de reden om maar eens naar deze slager te gaan; bij de vorigen zat er maar een paar dagen tussen slacht en ophalen.
Kan je niet een tijdje ophouden met afvallen en tussen de 60 en 61kg blijven?quote:Op zondag 13 december 2009 16:41 schreef Laureline het volgende:
En ik heb een dilemma: mijn figuur vind ik mooier als ik rond de 60 kilo weeg (of nog minder), maar mijn hoofd helemaal niet!![]()
Door het ziekzijn laatst begon er in mijn toch al holle wangen nòg een extra kuil te vallenen dan zie ik er echt uit als een mager scharminkel
Dus voor mijn gezicht is het beter als ik rond de 61/62 blijf, daaronder wordt het dramatisch, dan ben ik echt Anne Frank. Of heeeeel erg langzaam afvallen, zoals bijv. ColdFeet en uniekhoorn, zou dat nog wat uitmaken? Kan het me niet voorstellen, dat plaatselijk afslanken bestond toch ook niet, dus waarom zouden de vetjes wel op mijn jukbeenderen blijven zitten, maar niet op mijn heupen? Moeilijk, moeilijk...
O, dan ga ik gewoon squats doen en verder helemaal stoppen met denken en pratenquote:Op zondag 13 december 2009 16:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Same here. Ik ga maar weer eens de sportvariant proberen, om te kijken of vet zich dan toch beter gaat verdelen. Bij voorkeur dat wat zich nog op m'n buik bevindt naar boven en naarbeneden migreert.
plaatselijk afvallen is niet helemaal onzin, rechtshandige vrouwen hebben vaak een wat kleinere rechterborst. Ofzo.
Laatste tijd lijk ik zowel links- als rechtshandig te zijn![]()
Volgens mij geldt dat ook als je niet aan het hardlopen bent, dus...quote:Op zondag 13 december 2009 16:53 schreef loveli het volgende:
Er was ook zoiets met kou, geloof dat CF dat zei. Kou zorgt voor speklaag, dus gezicht in de kou en benen goed inpakken.
Korter is blijkbaar gebruikelijker, want tot nog toe deden de voorgaande slagers binnen een week slachten en uitbenen. Dan of 10 moet méér dan genoeg zijn. Ben wel heel benieuwd of ik verschil merk.quote:
Leeftijd, voeding, ras, geslacht.quote:Ik ben benieuwd hoe het smaakt, zal wel lekker zijn, je eigen schapen, toch? Vooral bij lamsvlees kan het zo'n enorm verschil maken! Wij hebben een slager in de buurt met geweldig lamsvlees, de lamsfilet hoef je amper te kauwen en smelt op je tong, om maar weer eens een cliché te gebruiken, maar we hebben bij verschillende andere slagers wel eens lam/schaap gehaald en dan kon de smaak zo vreselijk fout uitpakken! (Huuu, weer zo'n oude beer! zei mijn meneer dan) Maar ik weet niet waar dat dan aan lag, die oude bokkensmaak. Te oud vlees, of niet goed behandeld?
Dat... ik ben ook echt wat te mager..mijn ribben en heupen gaan echt uitsteken... alleen mijn buik, dat is nog 1 blob. Nog een grotere blob als mijn ingevallen tietenquote:Op zondag 13 december 2009 16:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Same here. Ik ga maar weer eens de sportvariant proberen, om te kijken of vet zich dan toch beter gaat verdelen. Bij voorkeur dat wat zich nog op m'n buik bevindt naar boven en naarbeneden migreert.
plaatselijk afvallen is niet helemaal onzin, rechtshandige vrouwen hebben vaak een wat kleinere rechterborst. Ofzo.
Laatste tijd lijk ik zowel links- als rechtshandig te zijn![]()
Zoetjes!quote:Op zondag 13 december 2009 17:08 schreef Wolve000 het volgende:
Zijn jullie trouwens ook al aan goede voornemens aan het doen?
Gezien de enorm ruime thee-consumptie hier in huis en op het werk, wil ik toch maar eens de hoeveelheid suiker halveren (van 2 schepjes naar 1). Nee, ik ga niet ineens cold-turkey van de suiker af, dat komt wel in 2011.
Ik doe nie zo aan goede voornemens, nouja, in ieder geval niet gebonden aan 1 januari. Mijn goede voornemen gedurende de hele tijd is gezonder en kick-asser wordenquote:Op zondag 13 december 2009 17:08 schreef Wolve000 het volgende:
Zijn jullie trouwens ook al aan goede voornemens aan het doen?
Gezien de enorm ruime thee-consumptie hier in huis en op het werk, wil ik toch maar eens de hoeveelheid suiker halveren (van 2 schepjes naar 1). Nee, ik ga niet ineens cold-turkey van de suiker af, dat komt wel in 2011.
Maar dan houden jullie zeker ook van de vetjes? Mijn moeder smikkelt die altijd op van de lamskoteletten, ik griezel daar weer vanquote:Op zondag 13 december 2009 16:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Korter is blijkbaar gebruikelijker, want tot nog toe deden de voorgaande slagers binnen een week slachten en uitbenen. Dan of 10 moet méér dan genoeg zijn. Ben wel heel benieuwd of ik verschil merk.
[..]
Leeftijd, voeding, ras, geslacht.
Het ras schapen dat ik houd is ook op latere leeftijd nog erg lekker. Er zit wel duidelijk verschil tussen érg jong en érg oud. Vorige herfst hebben we ramlammetjes geslacht die wel wat erg jong waren. Dat levert vlees op waar je geen goede braadstukken van kan maken. Wel mooi kort roerbakvlees. De echt oude schapen hebben een soort leversmaakje door het vlees.
Nadeel van het uitsnijden zoals ik het gewoonlijk laat doen is dat er weinig fijntjes gesneden wordt. lamsfilet bijvoorbeeld, hebben wij niet. Wat we jarenlang gekregen hebben van slager 1 is:
bout, schouderbout, schenkel, rib, cotelet en nek. En lever/hart/nieren.
Bij slager 2 konden we ook rollade vragen, dat was een mooie aanvulling.
Bij slager 3 (de huidige dus) heb ik gevraagd om carre, cotelet, achterbout, rollade, en de rest allemaal uitbenen en gehakt van draaien. Gehakt dan wel in twee soorten: worstgehakt en gewoon gehakt.
Ja, geprobeerd.... smaakt mij te chemisch!quote:
We hebben hier vooral (echte) Engelse thee in huis. Bovendien ben ik niet zo van de vruchtenthee. Alleen kaneelthee, 'graaf grijs' en gewone groene thee vind ik nog wel lekker. Andere smaken zitten daar toch wel een stuk onder...quote:Op zondag 13 december 2009 17:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik doe nie zo aan goede voornemens, nouja, in ieder geval niet gebonden aan 1 januari. Mijn goede voornemen gedurende de hele tijd is gezonder en kick-asser wordenEn soms hou ik me daaraan en soms niet
Minder suiker is wel tof! Ik ben cold turkey gestopt, en nu hou ik weer van thee, ook al zit er geen suiker inMaar ja, ik ging van 1 schepje naar 0. Van 2 naar 1 is ook al een vooruitgang dan
Tip van flip: sinaasappelthee! Is erg goed te doen, vooral in de periode dat je denkt "Bwuh ik wil mn vertrouwde zoete thee terug
"
Edit: en zoetjes zijn fiesssVinnik!
Ik heb eigenlijk een hekel aan sportquote:Op zondag 13 december 2009 16:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Kan je niet een tijdje ophouden met afvallen en tussen de 60 en 61kg blijven?
Je zou kunnen proberen daarna een tijd extra te eten met extra sporten; kijjken of je vetgehalte dan op peil wil blijven terwijl je lichaam door meer spier toch strakker wordt.
Ofzo.
Die foto laatst, wat woog je daar? Zag er buitengewoon goedgevormd uit in elk geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat moet niet nog ingevallener
Ow mèn, ik heb echt enorme paarse kringenAls ik nog een kind had genomen waren ze vast zwart
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Laureline op 13-12-2009 18:52:05 ]
(Goede) skeelers geen optie? Voelt met deze temperaturen al gauw als schaatsen.quote:Op zondag 13 december 2009 17:28 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk een hekel aan sportBehalve aan schaatsen, maar dan zou ik naar Zweden moeten emigreren om die liefde enig effect te laten hebben. De foto van laatst was 61 kilo, en ziet er qua figuur idd goed uit, maar daar hoort dus al dit hoofd bij:
en dat moet niet nog ingevallener
Ow mèn, ik heb echt enorme paarse kringenAls ik nog een kind had genomen waren ze vast zwart
![]()
Ja, daar heb ik wel over gedacht. Het lijkt me erg fijn om te doen, alleen dan ben ik wel weer heel erg bang om te vallen! Op het ijs glij je gewoon lekker door, maar op asfalt niet, en ik kan ècht geen polsblessure gebruiken, dan zijn we meteen failliet.quote:Op zondag 13 december 2009 17:33 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
(Goede) skeelers geen optie? Voelt met deze temperaturen al gauw als schaatsen.
Als je maat 39 hebt, heb ik nog wel skeelers liggenquote:Op zondag 13 december 2009 17:37 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik wel over gedacht. Het lijkt me erg fijn om te doen, alleen dan ben ik wel weer heel erg bang om te vallen! Op het ijs glij je gewoon lekker door, maar op asfalt niet, en ik kan ècht geen polsblessure gebruiken, dan zijn we meteen failliet.
Ja, zelf uitbenen doe ik soms wel, maar dan is niet meer zo goed te zien welke spier je precies bij de poot hebtquote:Op zondag 13 december 2009 17:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
Maar dan houden jullie zeker ook van de vetjes? Mijn moeder smikkelt die altijd op van de lamskoteletten, ik griezel daar weer vanIk ben een echt mietje dat alleen filet wil. Maar die kan je toch zelf nog maken, uit grovere stukken?
Worstgehakt is vetter & grover. Ik hoop dat door dat wat apart te vragen, het overige gehakt wat minder vet is. Ik heb ook wel eens té vet gehakt gehad, dat was onsmakelijk.quote:En wat is verschil tussen worstgehakt en gewoon? Vetter? Ik herinner me nog een leuke foto(serie) van jouw zelfgedraaide worstjesproductie bij de worstmachine van vorige keerMaak je dan ook nog verschillende smaken, zoals bijv. extra pittig? Mmm, ik krijg trek in worstjes.
Nee, dat is Juliette Grecoquote:Op zondag 13 december 2009 18:40 schreef Goodbye het volgende:![]()
Ben jij dat op die foto Lau?Wat een beauty ben je. Ik vind zo'n Franse uitstraling (geen idee of dat zo is, maar zo vind ik het er uit zien
) altijd mooi, heeft Co ook vind ik
Oei, nu ben ik het niet meer hoor! Heb het na een uurtje geëdit! Maar mijn dubbelganger, volgens de humor van mijn moeder en haar man, als ik weer eens een pony heb gekniptquote:Op zondag 13 december 2009 18:40 schreef Goodbye het volgende:![]()
Ben jij dat op die foto Lau?Wat een beauty ben je. Ik vind zo'n Franse uitstraling (geen idee of dat zo is, maar zo vind ik het er uit zien
En een pm!quote:Op zondag 13 december 2009 18:51 schreef Laureline het volgende:
Verwarring alom hier! Ik doe wel even een ander plaatje....
Hee, ho!! Hoe was Kenia?!?!?!?!quote:Op zondag 13 december 2009 18:40 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Heel erg gaaf!quote:
oh, en hier in Zweden is helegaar geen ijs...maar t komt nog wel. K heb me zelf voorgenomen om deze winter van uppsala naar stockholm te schaatsen, moet mogelijk zijn!quote:Op zondag 13 december 2009 18:56 schreef AKnynke het volgende:
Lau! Ik wil ook een foto zien! Ik denk altijd dat jij op je avatar lijkt...
Zeker doen! Ben heel benieuwd! Ben je vandaag pas terug?quote:Op zondag 13 december 2009 18:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heel erg gaaf!Twee keer op safari geweest en echt zoveel mooie dingen gezien. Ik post nog wel een keer foto's, zit nu lui op de bank te wachten tot ik honger krijg. Mijn eetpatroon is nogal ontregeld
Nee, gisternacht rond een uur of half zes. Beroerde vlucht gehad, aangezien ik de laatste dag nog even verbrand was en ik het dus zooooo warm had. Dit was namelijk het eerste vliegtuig waar het een keer niet koud was. En met een zonnesteek 12 uur in een vliegtuig zitten is kut, dus niet geslapen. Gister half en half een beetje ingehaald, vandaag weer op aarde gelandquote:Op zondag 13 december 2009 18:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeker doen! Ben heel benieuwd! Ben je vandaag pas terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Da's wel heel enthousiast!quote:
dat dus, + een S: hardlopen, Evy 20quote:Op zondag 13 december 2009 19:50 schreef Wolve000 het volgende:
Ja, zal ik mij ook eens aan een lijstje wagen dan? (Hoewel MoBlo het natuurlijk allemaal al verraden heeft.)
O/L: 3 afbakbroodjes
D: kip, patat en geen appelmoes!
Verder: 1 glas melk en vele koppen thee.
ja!quote:Op zondag 13 december 2009 19:50 schreef Wolve000 het volgende:
Ja, zal ik mij ook eens aan een lijstje wagen dan? (Hoewel MoBlo het natuurlijk allemaal al verraden heeft.)
O/L: 3 afbakbroodjes
D: kip, patat en geen appelmoes!
Verder: 1 glas melk en vele koppen thee.
Halve kip uit de oven, geen olie/vet en suuuuuupermals!En zelfgefrituurde patat ter compensatie.
[..]
Da's wel heel enthousiast!
Hoe lang zit je daar nog?quote:Op zondag 13 december 2009 19:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja!
Wanneer komen jullie nu eens naar het noorden op de motor?
Ik heb er zelfs drie gezien!quote:Op zondag 13 december 2009 19:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja!
Wanneer komen jullie nu eens naar het noorden op de motor?
Mooie foto's goodbye, ik ben jaloers dat je een luipaard gezien hebt!
Ja klopt, je wilt niet weten hoe koud ik het heb! En mijn 'echte' winterjassen moeten nog naar de stomerij en ik heb mijn sjaal laten liggen bij m'n schoonmoederquote:Op zondag 13 december 2009 19:55 schreef Chicolate het volgende:
Wow mooi goodbye. Dat zal wel wennen zijn hier, komende week vorst verwacht
.
Oe, bijna kwartet!quote:
Vooruit.quote:Op zondag 13 december 2009 20:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, bijna kwartet!![]()
Heb jij voor mij, van de ultrasnelle viervoeters met vlekjes, een lui paard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./flauwcrap in = crap out
quote:Op zondag 13 december 2009 20:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Vooruit.R.I.P. meneer L. PaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./flauw
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Naar het weblog, daar vermaakt 'ie zich wel met het posten van loze zaken waar mensen als ik dan weer hun tijd aan kunnen verspillen.quote:Op zondag 13 december 2009 20:27 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja! Klonk!
waar is die ineens na 1 post heengevlogen?
Giraffes zijn echt geweldig wanneer ze rennen, een soort van slowmotion lijkt het, echt prachtig!quote:Op zondag 13 december 2009 20:07 schreef Laureline het volgende:
Mooi, ook een girafEn die olifanten lopen leuk, net zoals de eland op het verkeersbord.
In combinatie met de tapas, bedoel je? Of die pizza opzich?quote:Op zondag 13 december 2009 22:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pizza taco?Is dat een soort 'best of both worlds'-redenatie?
![]()
![]()
Zo. Ik kwam net tot de conclusie dat ik bijna de hele dag naar mn scherm gekeken heb ivm paper, dus nu ga ik recreatief naar mn scherm staren en gamen![]()
de hele dag lekker niets doen? Uitslapen, filmpjes kijken, lang in bed blijven..Heerlijk lijkt het me.quote:Op zondag 13 december 2009 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo: oh. en nu komen vast de meubelboulevard/IKEA-tips
Wazzup?quote:Op maandag 14 december 2009 06:46 schreef eleusis het volgende:
Goedemorgen
Ik heb hier niets te zoeken, maar moet toch ergens mijn ei kwijt... 6:45
Nee ik was wel al wakker half 7, maar ben blijven liggen omdat ik pas om 14.00 in Amsterdam hoef te zijn. Tentamenweek ftwquote:Op maandag 14 december 2009 06:44 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ben de eerste(of misschien is Chico al langs geweest, maar wist ze niets te zeggen
)
Laaaaaaaaange dag vandaag. 7:15 de deur uit, 20:30 thuis. Dus.
Bekend probleem... het is echt ontzettend irritant als je telkens weer je wachtwoord moet veranderen. Ik heb juist speciaal een wachtwoord met rare karakters enzo wat ik alleen daarvoor gebruik, moet ik 'm veranderen.... resultaat: mijn nieuwe wachtwoord is MINDER veilig EN ik kan me vooral het OUDE wachtwoord nog heel goed herinneren......quote:Op maandag 14 december 2009 09:20 schreef Syrena het volgende:
En ik ben m'n ww vergeten van internetbankieren, ik moest een nieuwe aanmaken maar is iets fout gegaan ofzo. Noes![]()
(Ik tjek minimaal 9x mijn saldo op een dag)
Maar, als je minimaal 9x je saldo checkt, dan lijkt het me dat je dat wachtwoord vrij vaak gebruikt!quote:Op maandag 14 december 2009 09:20 schreef Syrena het volgende:
En ik ben m'n ww vergeten van internetbankieren, ik moest een nieuwe aanmaken maar is iets fout gegaan ofzo. Noes![]()
(Ik tjek minimaal 9x mijn saldo op een dag)
quote:Op zondag 13 december 2009 19:35 schreef Goodbye het volgende:
Vakantiefoto's voor de geinteresseerden!WooooowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!! Rechtstreeks uit een tijdschrift lijken ze!
Ja, maar moest 't gisteren dus veranderen en heb 't daarna niet meer gebruiktquote:Op maandag 14 december 2009 09:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar, als je minimaal 9x je saldo checkt, dan lijkt het me dat je dat wachtwoord vrij vaak gebruikt!
Ik kon ook niet uit m'n bed komen vanmorgen...Nu uiteindelijk wel in de bieb beland. Oplader van m'n laptop vergeten, dus hem zo weinig mogelijk gebruiken. Misschien ben ik dan nog wel een beetje productief.
Uhm.... Plakken in een PM en dan de rondjes vervangen met een X is denk ik de meest handige manier?quote:Op maandag 14 december 2009 09:55 schreef AKnynke het volgende:
is het de bedoeling dat ik online de hokjes kan aankruisen? Want dat lukt hier niet.
Oh, ik kijk m'n saldo eigenlijk nooit. 1x per maand maak ik geld over van Nederland naar Zweden, en dan kijk ik.
Bedankt!!quote:Op maandag 14 december 2009 09:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
PF!
1: V, 2: 20-29, 3: Ja, 4: Anders; 3-4 x p.w., 5: Ja, 6: 2x p.w., 7: Ja (anders zou ik het niet doen he!), 8: supermarkt, 9: vegetarische lasagne / pasta / ovenschotel, 10: 6x, 11: 2x p.w. 12: anders: 1x per 2 weken, 13: restaurant, pizzeria, chinees, 14: 7-10, 15: 15-20, 16: 15-20, 17: werkend fulltime, 18: 2803
Alstu
Speculaasquote:Op maandag 14 december 2009 10:49 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgen!
O: Twee boterhammen met speculaas
T: Mandarijn.
L: Twee boterhammen met speculaas.
T: Iets anders.
A: Gewoon groente, vlees en aardappels.
T: Vanille yoghurt.
Nice! Ik zit rustig huiswerk te maken en kijk naast mij hoe mijn vriendje slaapt. Vraag af en toe: Moet je iets doen vandaag? En dan mompelt hij: nee..... Lijkt mij heerlijk om daar te liggen in zijn plaatsquote:Op maandag 14 december 2009 11:02 schreef conleche het volgende:
G'morgen. Ik heb echt héérlijk uitgeslapen!Iedere keer als ik zo'n beetje wakker werd dacht ik: "Ik hoef niks vandaag, zal ik?" En dan draaide ik me nog eens om en dommelde weer in.
Nu ga ik maar eens een omeletje fixen voor het ontbijt. Pompidompidom........
witbroodquote:Op maandag 14 december 2009 11:01 schreef shinydiscoball het volgende:
Dat vind ik wel lekker, op witbrood met boter
I know, maar heerlijk! Heb het overigens al jaren niet gehad hoorquote:Op maandag 14 december 2009 11:05 schreef P.F het volgende:
[..]
witbrood
echte boter
speculaas
Dat is echt evol
Ja, helaas zit ik in de bieb en moet ik echt studeren. Maar goed, toen ik ging lopen was dat om mezelf een grote mocha koffie te kopen, en die drink ik nu op, vergezeld met zelfgemaakte chcoolade biscotti, en de volgende keer dat ik ga lopen is straks pas, om te lunchen. En vanavond met kruik op bed.quote:Op maandag 14 december 2009 11:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die weet ik ook wel![]()
- Niet lopen
- Kruik / warme douche
- Pijnstiller
Maar dat is vast niet helemaal wat je bedoelde
Oja hoe staat het daamee eigenlijk? Voel je je goed nu?quote:Op maandag 14 december 2009 11:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aleve intense (naproxen dus)! Dat werd mij aangeraden in het ziekenhuis toen ik zulke krampen had vorige week!
Works like a charm ja. Neem het ook wel eens als ik erg veel last heb van m'n EDS. Maar! Je kan er wel duf van worden!quote:Op maandag 14 december 2009 11:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aleve intense (naproxen dus)! Dat werd mij aangeraden in het ziekenhuis toen ik zulke krampen had vorige week!
Jup, nergens last meer van!quote:Op maandag 14 december 2009 11:35 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oja hoe staat het daamee eigenlijk? Voel je je goed nu?
heb je google forms weleens geprobeerd? (onderdeel van docs)? das supermakkelijk!quote:Op maandag 14 december 2009 09:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhm.... Plakken in een PM en dan de rondjes vervangen met een X is denk ik de meest handige manier?
Ik heb helaas niet zo een geadvanceerde enquete kunnen makken
quote:Op maandag 14 december 2009 11:50 schreef Syrena het volgende:
Ik check mijn saldo vaak omdat ik een neuroot ben en wil weten hoe het met mijncentjes
is.
Of er geen mensen zomaar geld van mijn rekening afschrijven
quote:Op maandag 14 december 2009 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
vooral als ik 'rijk' ben kijk ik er vaak op om te genieten van mijn saldo![]()
Naproxen (zoals hier al gezegd is). Geweldig spul tegen krampen.quote:Op maandag 14 december 2009 11:18 schreef AKnynke het volgende:
men, ik moet ongesteld worden en heb zo'n buikpijn dat als ik loop de scheuten richting m'n schaambeen gaan. Dat heb ik nog nooit gehad!
Succes met je tentamen Chicootjequote:Op maandag 14 december 2009 12:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Naproxen (zoals hier al gezegd is). Geweldig spul tegen krampen.
Zometeen maar eens richting Amsterdam. Bovenleiding stuk, dus mag hopen dat ik nog op tijd ben(en dan ga ik nog een halfuur eerder weg ook).
Ik kreeg vorig jaar ook een aanmaning, maar toen bleek dat ik de originele rekening nooit had ontvangenquote:Op maandag 14 december 2009 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik was er laatst ook een vergeten!ineens een herinnering, had ik echt al lang niet meer gehad
maar wel meteen betaald daarna. Was ook maar iets van 50 euro ofzo, en geen ramp
maar toch... :
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op maandag 14 december 2009 12:24 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op maandag 14 december 2009 12:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]wat tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Geen wondermiddel, maar visolie (of theunisbloemolie) en dan als onderdeel van je totale voedingspatroon, niet slechts eens per maand. Of vaak genoeg vette vis eten. Voor het moment helpt een pijnstiller, om het te voorkomen werkt goede voeding.quote:Op maandag 14 december 2009 11:23 schreef P.F het volgende:
Loveli zou nu waarschijnlijk wel 3 wondermiddeltjes weten
Morning!
lijstje:
O: 2 crackers met pindakaas van cashews gemaakt, 2 van die tortilladingen met kwark en kipfilet
L: 1 krentebol met pindakaas, 1 mueslibol
T: kwark
D: maaltijdsalade met tonijn
S: spinningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En een beetje
crap in = crap out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel calorieen zitten daar eigenlijk wel niet in?quote:Op maandag 14 december 2009 11:27 schreef conleche het volgende:
Ibuprofen 400. Het enige wat mij mij dan helpt. Helaas duurt het best lang voordat het begint te werken.........
Oeeps! Hij is leeg nu!quote:Op maandag 14 december 2009 11:46 schreef kwakz0r het volgende:
pief! je inbox is vol!! ik wil je enquete best invullen maar dan moet je wel effe je box legen...
quote:Op maandag 14 december 2009 12:57 schreef XcUZ_Me het volgende:en
voor Calimero
Ik zit nu heerlijk aan m'n Griekse salade![]()
. Zoveel beter dan brood
.
Ik vind brood echt heel erg lekker, maar bij 3 sneetjes tussen de middag heb ik na een kwartier alweer trek. Het vult gewoon niet. Hap snap weg en dan zit ik zo vanquote:
Bedankt, ik zal het aanpassenquote:Op maandag 14 december 2009 13:03 schreef loveli het volgende:
PF, in je enquete staat ergens "biologische eten". Ff de 'e' achter biologische weghalen.
Wit of bruin? Bruin brood vult bij mij prima, maar wit brood absoluut niet. Nou helpt het in mijn geval wel dat ik bruin brood ook nog eens lekkerder vind dan wit brood.quote:Op maandag 14 december 2009 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind brood echt heel erg lekker, maar bij 3 sneetjes tussen de middag heb ik na een kwartier alweer trek. Het vult gewoon niet. Hap snap weg en dan zit ik zo van. En ga ik dus bij de theepauze de koekjestrommel plunderen.
Maakt niet uit eigenlijk... Kan net zo goed happen lucht nemen denk ik wel eens.quote:Op maandag 14 december 2009 13:05 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Wit of bruin? Bruin brood vult bij mij prima, maar wit brood absoluut niet. Nou helpt het in mijn geval wel dat ik bruin brood ook nog eens lekkerder vind dan wit brood.
Mja herkenbaar! Mijn vriend eet ook te weinig en als ik er wat van zeg zegt ie dat ie toch genoeg heeftquote:Op maandag 14 december 2009 13:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Naar aanleiding van het lijstje van Mr. Mo bedacht ik me dat mijn vriend eigenlijk ook idioot weinig eet. 's Ochtends drie boterhammen met pindakaas, 's middags een appel en dan 's avonds gewoon het avondeten wat ik ook eet.. Toen ik 'm net kende at 'ie zelfs helemaal geen ontbijt en was het avondeten z'n eerste maaltijd van de dag.
.
Ik heb me d'r nog een tijdje druk om gemaakt, om Meneers eetpatroon, maar het is zijn eigen verantwoordelijkheid... Nou ja.quote:Op maandag 14 december 2009 13:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mja herkenbaar! Mijn vriend eet ook te weinig en als ik er wat van zeg zegt ie dat ie toch genoeg heeftHij eet geloof ik 4 sneetjes brood bij de lunch en dan avondeten. Dude!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Morning!
lijstje:
O: 2 crackers met pindakaas van cashews gemaakt, 2 van die tortilladingen met kwark en kipfilet
L: 1 krentebol met pindakaas, 1 mueslibol
T: kwark
D: maaltijdsalade met tonijn
S: spinningWat fijn Calimero! En wat leuk is dat proces zeg! Die spanning is zo geweldig leuk! Ben je uiteindelijk blijven slapen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
hihi, nu ben ik het niet die zegt 'hoe hij zou kunnen/moeten eten'quote:Op maandag 14 december 2009 13:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb me d'r nog een tijdje druk om gemaakt, om Meneers eetpatroon, maar het is zijn eigen verantwoordelijkheid... Nou ja.
Wolve, dat met die tussendoortjes: het helpt mij iig wel om een beetje te plannen wat ik ga etendat ik dan minder geneigd ben om te gaan snaaien.
Cruesli is trouwens ev0l
Zit je bij ING? Dan heb je de beschikking over MSN Buddy. MSN venstertje openen en 'saldo' in tikken en je krijgt je actuele saldo van al je rekeningen. Tik je 'afschrijvingen' krijg je van elke rekening de laatste 5 af- en/of bijschrijvingenquote:Op maandag 14 december 2009 11:50 schreef Syrena het volgende:
Ik check mijn saldo vaak omdat ik een neuroot ben en wil weten hoe het met mijncentjes
is.
Of er geen mensen zomaar geld van mijn rekening afschrijven
Wat is daar het adres van dan? Als ik van de spaar naar lopende overmaak moet ik altijd een dag wachten voordat het erop staat (althans volgens mijn.ing dan) of kun je het dan al meteen uitgeven zonder dat het zichtbaar op je rekening staat?quote:Op maandag 14 december 2009 13:49 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Zit je bij ING? Dan heb je de beschikking over MSN Buddy. MSN venstertje openen en 'saldo' in tikken en je krijgt je actuele saldo van al je rekeningen. Tik je 'afschrijvingen' krijg je van elke rekening de laatste 5 af- en/of bijschrijvingen
BMR is 1876 kcal.quote:Op maandag 14 december 2009 13:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ontbijten is puik! Maar weet je hoeveel kerels moeten eten op een dag, heul veul hoor!Volgens mij iets van 2500 kcal, dus om af te vallen iets van 2000? Precies zeggen kan ik het niet, want heb me er niet zo in verdiept. Je moet je BMR maar eens uitrekenen, dan weet je hoeveel je lichaam MINIMAAL nodig heeft. Kan op interwebz!
Overigens zit in cruesli ook veel suiker, dus goed dat je overgaat op broodAls je toch al suiker ging minderen..!
Spuit 11.
quote:Op maandag 14 december 2009 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hihi, nu ben ik het niet die zegt 'hoe hij zou kunnen/moeten eten'
goed naar de Slankies luisteren hè?
Dan zat ik met mn 2000 nog nie eens zo verkeerdquote:Op maandag 14 december 2009 13:52 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
BMR is 1876 kcal.
Volgens de webpagina heb ik met de huidige hoeveelheid sporten per dag 2626 kcal nodig om op gewicht te blijven.
Nou ja, de website zegt eigenlijk dat ik 2626 calorieen nodig heb, maar dat lijkt me wel heeeeeeeeel weinig.
Kortom, ik moet daar ergens tussenin zitten.
De FAQ van ING Buddy puntje 4quote:Op maandag 14 december 2009 13:50 schreef neen het volgende:
Wat is daar het adres van dan? Als ik van de spaar naar lopende overmaak moet ik altijd een dag wachten voordat het erop staat (althans volgens mijn.ing dan) of kun je het dan al meteen uitgeven zonder dat het zichtbaar op je rekening staat?
Ja, euh.. geen broccoli?quote:Op maandag 14 december 2009 14:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb weer es een weekmenu gemaakt, ben helemaal trots![]()
Heb je die ene film gezien, hoe heette 'ie ook alweer, Burn after reading? Daarin vond ik hem heel goed uit de verf komenquote:Op maandag 14 december 2009 14:06 schreef Laureline het volgende:
En wat is het ijzig koud! Ik ben helemaal bevroren van 2 x fietsen, en heb alleen nog maar zin met een hoeveelheid lekkers op de bank naar de film te kijken.
We hebben Inglourious basterds (goed geschreven?) nu opstaan, en God wat is die Brad Pitt toch altijd stom(sorry fans
)
Die was goeeed, maar man, wat was ie daarin nog stommer dan anders.quote:Op maandag 14 december 2009 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je die ene film gezien, hoe heette 'ie ook alweer, Burn after reading? Daarin vond ik hem heel goed uit de verf komen
Vriendje lust geen broccoliquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op maandag 14 december 2009 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Had MoBlo ons lijstje al neergegooid? Zo niet, staat het vast ergens in het weekmenulijstjestopic (hoe dat ook mag heten).quote:Op maandag 14 december 2009 14:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb weer es een weekmenu gemaakt, ben helemaal trots![]()
Maandag: hutspot met biefstukje
Dinsdag: Griekse salade met keftedes
Woensdag: courgette ovenschotel met kaas en crème fraiche
Donderdag: andijvie stamppot met spekjes
Vrijdag: Duits biefstuk op broodjes
Zaterdag: penne met pestoballetjes en sperziebonen
Zondag: wokken
[..]
Maar hoe kom ik er achter hoeveel dat is.quote:Dan zat ik met mn 2000 nog nie eens zo verkeerd![]()
Zou dan idd rond de 2200 ofzo proberen te zitten! Of wat meer eten op dagen dat je sport enzo
Ja, dat vond ik precies zo bij die film! De enige echte goede rol voor Brad, daarin was hij perfect gecastquote:Op maandag 14 december 2009 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je die ene film gezien, hoe heette 'ie ook alweer, Burn after reading? Daarin vond ik hem heel goed uit de verf komen
Broccolisoep!quote:Op maandag 14 december 2009 14:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Vriendje lust geen broccoliHeb wel eens experimenteel geprobeerd om 1 stronk in mn upje op te krijgen, maar dan komt de broccoli bijkans je neus uit
![]()
XM: *voert nog twee sneetjes brood bij* Whoppaaa.
Simpel. Dingen met suiker enzo erin zijn ruim 500 kcal per 100 gram, dus 400 gram chocola of koekjes is zo'n beetje 2200 kal. Of je neemt wortelen, 10 kcals per 100 gram. Eet je 22 kilo wortelen om aan je energie intake te komen.quote:Op maandag 14 december 2009 14:22 schreef Wolve000 het volgende:
Maar hoe kom ik er achter hoeveel dat is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Dank je wel!! Ik hoef er nog maar 7quote:Op maandag 14 december 2009 13:47 schreef Laureline het volgende:
P.F, ik heb je enquete ingevuld en gePMd!
quote:Op maandag 14 december 2009 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Maria: vind je dat er nog 2 boterhammen bij moeten? Kan ik evt nog wel implementeren voor het fietsen!
quote:Op maandag 14 december 2009 14:33 schreef loveli het volgende:awww arme loveli!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
Ik heb alleen geen idee hoeveel ik precies eet...quote:Op maandag 14 december 2009 14:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Simpel. Dingen met suiker enzo erin zijn ruim 500 kcal per 100 gram, dus 400 gram chocola of koekjes is zo'n beetje 2200 kal. Of je neemt wortelen, 10 kcals per 100 gram. Eet je 22 kilo wortelen om aan je energie intake te komen.
ik zei het al tegen hem, maar woorden zijn niet klikbaarquote:Op maandag 14 december 2009 14:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Badaboom-PISH!
U vraagt, zij draait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |