abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? zondag 13 december 2009 @ 15:11:55 #1
70532 loveli
N
pi_75578900

Het vorige deel: (Slank #895) Waar iedereen voor de TV hangt met lekkers :P

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
crap in = crap out
pi_75578912
Teeveepee

En tevens fipo
  zondag 13 december 2009 @ 15:13:23 #3
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75578939
die titel
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 13 december 2009 @ 15:15:51 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75579013
Goeie TT!
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 13 december 2009 @ 15:17:16 #5
70532 loveli
N
pi_75579052
quote:
Op zondag 13 december 2009 15:13 schreef _Calimero_ het volgende:
die titel
Schuld van Daph, ik wilde de voorlaatste post plaatsen, niet het topic volmaken.
crap in = crap out
pi_75579057
Mehehehe, die TT
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 13 december 2009 @ 15:19:47 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75579128
De TT
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75579277
Hehe Leuke
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75579281
tt

Lijstjes:
O: boterham met pindakaas
L: boterham met jam en een hardgekookt eitje
T: cracker appelstroop
T: boterham appelstroop
T: handje cashewnoten
T: yoghurt wat gaat meenemen
A: pasta met tomatenpestosaus van de knorr (voor mij zonder kip)
T: appel ofzo...

edit: had treiin gemist en had honger dus maar handje cashenoten gepakt

[ Bericht 35% gewijzigd door Californium op 13-12-2009 15:40:23 ]
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zondag 13 december 2009 @ 15:23:43 #10
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75579284
tvp!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_75579289
TVP met lijstje! ontopic

O: gekookt eitje
L:1 wasa cracker original crisp met een gekookt eitje, 1 zo'n cracker met osseworst en eentje met pindakaas/sambal
T: cracker met osseworst
T: wodka met handje noten
D: ik heb werkelijk geen flauw idee.
pi_75579330
quote:
Op zondag 13 december 2009 15:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Schuld van Daph, ik wilde de voorlaatste post plaatsen, niet het topic volmaken.
  zondag 13 december 2009 @ 15:34:45 #13
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75579683
TT

Lijstje? Lijstje.

O/L: drie kleine afbakbroodjes met chorizo (nu op! )
T: twee gekookte eitjes
T: bakje yoghurt denk ik, met jam
D: kliekjes Chinees

En misschien nog een T, broodje ofzo!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75580112
Whehe, dit titel. Ik krijg toch zin in een visschotel.
pi_75580142
Ik zat ook al aan vissticks te denken voor vanavond!!
pi_75580419
Lol @ topictitel
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind snurken nou niet echt een reden om het uit te maken dan zou ik nu nog steeds vrijgezel zijn ik snurk ontzettend
Ik ook niet Hij dumpte mij, via MSN, daarna vond ik het gerechtvaardigd om zn negatieve eigenschappen in een ander perspectief te plaatsen

Over een uurtje ga ik naar een kerstmarkt, weird omdat ik nog totaal niet in een 'hoera het bijna kerstmis' stemming ben. Ah well, gezellig wordt het toch wel!
Smile, open your eyes, love and go on
pi_75580460
tvp.

Leuke verhalen hier!
pi_75580563
whehe

die TT!

net hardgelopen! vier keer 8 minuten en nog 3 minuten extra warmgelopen! We hebben nog niet geziene paden ontdekt! En we kunnen voorlopig weer vooruit met loop-gronden. Zo eens even in MapMy Run kijken hoe ver we hebben gelopen
Ja doei.
  zondag 13 december 2009 @ 16:04:36 #19
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75580608
Which reminds me! Mo, MrMo rent toch ook mee enzo met als doel wat kilo's kwijt te raken? Heeft hij geen zin om mee te posten hier en veren in zn reet te krijgen voor goed hardloopgedrag?

Tevens: way to go! 4x8 + 3

Twinkle, groot gelijk hoor! De snurkende zak hooi.
  zondag 13 december 2009 @ 16:04:52 #20
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75580622

Ow een snel vraagje over excel.
als ik rood typ dan wil ik het rood
blauw, blauw
Enz...
Dat doe ik met voorwaardelijke opmaak maar ik kan er maar 3 invoeren maar ik moet er 8, hoe doe ik dat?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 13 december 2009 @ 16:06:15 #21
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75580659
Wow, hardlopen, ben jaloers dat jullie dat nog doen,respect
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75580830
quote:
Op zondag 13 december 2009 16:04 schreef uniekhoorn het volgende:

Ow een snel vraagje over excel.
als ik rood typ dan wil ik het rood
blauw, blauw
Enz...
Dat doe ik met voorwaardelijke opmaak maar ik kan er maar 3 invoeren maar ik moet er 8, hoe doe ik dat?
Beheers je een beetje VBA?

Zo nee: hoe snel heb je het nodig?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 13 december 2009 @ 16:14:05 #23
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_75580867
quote:
Op zondag 13 december 2009 16:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Which reminds me! Mo, MrMo rent toch ook mee enzo met als doel wat kilo's kwijt te raken? Heeft hij geen zin om mee te posten hier en veren in zn reet te krijgen voor goed hardloopgedrag?

Ik hoor mijn naam?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_75580868
quote:
Op zondag 13 december 2009 16:04 schreef MariaEtcetera het volgende:

ik heb het hem laten lezen
Ja doei.
pi_75580876
ah, daar issie al
Ja doei.
  zondag 13 december 2009 @ 16:15:54 #26
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_75580925
Nou, waar blijven die veren?
  zondag 13 december 2009 @ 16:16:10 #27
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75580935
quote:
Op zondag 13 december 2009 16:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Beheers je een beetje VBA?

Zo nee: hoe snel heb je het nodig?
Denk het niet want weet niet wat VBA is?

Maar het kan toch niet zo moeilijk zijn?
pi_75580941
Wij zijn uit wandelen geweest. Niet aan het plan gehouden en daardoor wat langer gewandeld dan de bedoeling was; 3uur en 3 kwartier.

Lijst:
  • Havermout
    [*}eigengebakken volkorenbrood; 2 x gerookte botervis, mayo & worst, 2 x boter & jam
  • 3:45 wandelen
  • advocaat met slagroom
  • bak lamsvleespompoensoep & anderhalve plak brood met boter
  • Avondeten wordt denk ik pasta, koolvisfilet & boontjes. Toe: ananas
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_75580949
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 16:15 schreef Wolve000 het volgende:
    Maria heeft er wel wat op haar indiantentooi zitten maar ik vind 't wel een puik idee als je hier mee post! Lijstjes willen we zien!
    Ja doei.
    pi_75580978
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 16:16 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Denk het niet want weet niet wat VBA is?

Maar het kan toch niet zo moeilijk zijn?
    Je kan ze met de hand de kleur geven die je maar wil. Maar met voorwaardelijke opmaak heb je maar drie mogelijkheden. En dan een standaardkleur, dus 4 kleurtjes in totaal.
      zondag 13 december 2009 @ 16:18:42 #32
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75580988
    quote:
    Komt ie!

Nee maar no kidding, tof dat jullie samen hardlopen! Dubbele motivatie en zo!

Ik probeer Maarten ook aan het Zumba te krijgen maar hij is niet bovengemiddeld enthousiast geloof ik
      zondag 13 december 2009 @ 16:19:20 #33
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_75581009
    Voor lijstjes, zie MoBlo.
    pi_75581011
    Mr.Mo sleurt mij mee de deur uit dat heb ik wel echt nodig, vooral op zondagen
    Ja doei.
    pi_75581023
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 16:19 schreef Wolve000 het volgende:
    Voor lijstjes, zie MoBlo.
    jij hebt heul niet dezelfde lijstjes al ik! vandaag misschien, maar doordeweeks heul nie
    Ja doei.
      zondag 13 december 2009 @ 16:22:43 #36
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_75581086
    Deeltje 896.................

Dat gaat allemaal veels te hard hier...

Dus bijlezen wordt alvast preventief geschrapt.
      zondag 13 december 2009 @ 16:22:58 #37
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75581095
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
    Mr.Mo sleurt mij mee de deur uit dat heb ik wel echt nodig, vooral op zondagen
    Erg is dat he! Vooral als je ook een studiebolletje bent. Naar de sportschool ga ik vaak wel maar als ik deadlines heb gaat dat voor zeg maar.

Dus ik ben later als ik groowt ben gewoon superslim. En dik.

Prioriteiten

pi_75581256
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 16:16 schreef sigme het volgende:
    Wij zijn uit wandelen geweest. Niet aan het plan gehouden en daardoor wat langer gewandeld dan de bedoeling was; 3uur en 3 kwartier.

Lijst:
  • Havermout
    [*}eigengebakken volkorenbrood; 2 x gerookte botervis, mayo & worst, 2 x boter & jam
  • 3:45 wandelen
  • advocaat met slagroom
  • bak lamsvleespompoensoep & anderhalve plak brood met boter
  • Avondeten wordt denk ik pasta, koolvisfilet & boontjes. Toe: ananas
  • Hee, ik zie bekenden! Advocaat, ananas, slagroom, pompoensoep... (die hebben wij vanavond ook, als mijn meneer de messen weer heeft geslepen )...en het schapenvlees van laatst kan je dus meteen al gebruiken? Moet dat niet eerst een tijd hangen, zoals biefstuk?
      Vis een optie? zondag 13 december 2009 @ 16:29:00 #39
    70532 loveli
    N
    pi_75581265
    Wolve, welkom. Wie zijn je vader en moeder, wat is je doel en hoe denkt MoBlo dat te bereiken?
    crap in = crap out
    pi_75581351
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_75581358
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 16:28 schreef Laureline het volgende:

[..]

Hee, ik zie bekenden! Advocaat, ananas, slagroom, pompoensoep... (die hebben wij vanavond ook, als mijn meneer de messen weer heeft geslepen )...
    quote:
    en het schapenvlees van laatst kan je dus meteen al gebruiken? Moet dat niet eerst een tijd hangen, zoals biefstuk?
    Het verse vlees hangt nog! Bij de slager. Woensdag ga ik het halen (en dan heeft het dus ruim 9 dagen afgehangen). Dat was de reden om maar eens naar deze slager te gaan; bij de vorigen zat er maar een paar dagen tussen slacht en ophalen.
    pi_75581619
    loveli!

hij moet van mij heul niets!
    Ja doei.
      zondag 13 december 2009 @ 16:41:33 #43
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_75581627
    Ja, MoBlo riep ook al meteen dat ik me moest voorstellen...

Dus laten we dat eens proberen.

Ik ben René, m'n vader en moeder wonen In Doetinchem, nog altijd in het huis waar ik geboren ben. En ik ga er van uit dat ik deze zomer met MoBlo in het huwelijksbootjemotortje kan stappen. Maar dat laatste wisten jullie vast al wel.

In de loop van de afgelopen jaren zijn er langzaam stukje bij beetje geleidelijk wat kilootjes bijgekomen. En waar ik in het begin zonder training MoBlo nog makkelijk voorbleef zijn de rollen ondertussen omgedraaid.

Met de trouwerij in aantocht wil ik er op die dag (en in de vele dagen die ik daarna nog hoop mee te maken) wel een beetje goed uitzien. En een van de dingen om dat te bewerkstelligen is meer bewegen. Het volgen van het Evy-schema is daar ene hulpmiddel bij. Van mezelf weet ik dat ik mij beter aan een schema kan houden als ik een doel heb. We willen ons dan ook gaan inschrijven voor de CPC 10km loop. Alleen was de inschrijving onlangs nog niet geopend.

Ik hoop (geen idee of het realistisch is) een kilo of 10 kwijt te raken, maar het gewicht is voor mij niet het doel op zich. Ik wil er vooral wat beter uitzien.

Uhm.... dat was zo'n beetje wat ik kon zeggen. Ondertussen is de douche vrijgekomen en mag ik het zweet van 4 x 8 minuten weg gaan spoelen.

Oja, en hoe MoBlo dat denkt te gaan bereiken, is dat ik haar meesleep om te gaan hardlopen, waardoor ik weer met haar mee ga en dus ook aan het hardlopen kom.
    pi_75581631
    Mijn lijstje tot nu toe vandaag is wel heel erg weekeinde:

O: ananas yoghurt, grapefruitsap, mandarijn
    T: 2 cappuccino, 2 croissantjes
    L: roerei van 2 eieren
    T: stukje oude kaas, glas witte wijn, stuk marsepein met chocola

En nu heb ik verschrikkelijke trek in allerlei lekkers, dat komt vast door de wijn! Dus er zal, op de pompoensoep na, nog wel een rijtje etenswaar bijkomen...

En ik heb een dilemma: mijn figuur vind ik mooier als ik rond de 60 kilo weeg (of nog minder), maar mijn hoofd helemaal niet!
    Door het ziekzijn laatst begon er in mijn toch al holle wangen nòg een extra kuil te vallen en dan zie ik er echt uit als een mager scharminkel Dus voor mijn gezicht is het beter als ik rond de 61/62 blijf, daaronder wordt het dramatisch, dan ben ik echt Anne Frank. Of heeeeel erg langzaam afvallen, zoals bijv. ColdFeet en uniekhoorn, zou dat nog wat uitmaken? Kan het me niet voorstellen, dat plaatselijk afslanken bestond toch ook niet, dus waarom zouden de vetjes wel op mijn jukbeenderen blijven zitten, maar niet op mijn heupen? Moeilijk, moeilijk...
    pi_75581718
    Wat een leuke verhalen in het vorige topic. . Van m'n ex (die nare) kreeg ik allemaal veel te dure cadeaus, van m'n huidige vriendje krijg ik gedichtjes en gerbera's.

Verder, wat een heerlijke zondagmiddag! . Geweldig weer. We zijn gaan wandelen, door het Noorderplantsoen, en zijn gek genoeg zomaar ineens aan een tafeltje beland waar voor we het doorhadden warme choco en heerlijke appeltaart op stond. En even later nog wijn met olijven, stukjes Italiaanse kaas, nootjes en knoflookworst. Héél apart.
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
      zondag 13 december 2009 @ 16:46:45 #46
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75581780
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Wat een leuke verhalen in het vorige topic. . Van m'n ex (die nare) kreeg ik allemaal veel te dure cadeaus, van m'n huidige vriendje krijg ik gedichtjes en gerbera's.

Verder, wat een heerlijke zondagmiddag! . Geweldig weer. We zijn gaan wandelen, door het Noorderplantsoen, en zijn gek genoeg zomaar ineens aan een tafeltje beland waar voor we het doorhadden warme choco en heerlijke appeltaart op stond. En even later nog wijn met olijven, stukjes Italiaanse kaas, nootjes en knoflookworst. Héél apart.
    Bizar hoor .

Klinkt als een fijne middag en het was idd prachtig weer .
    Niet meer actief op Fok!
      Vis een optie? zondag 13 december 2009 @ 16:48:08 #47
    70532 loveli
    N
    pi_75581823
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 16:41 schreef Laureline het volgende:
    En ik heb een dilemma: mijn figuur vind ik mooier als ik rond de 60 kilo weeg (of nog minder), maar mijn hoofd helemaal niet!
    Door het ziekzijn laatst begon er in mijn toch al holle wangen nòg een extra kuil te vallen en dan zie ik er echt uit als een mager scharminkel Dus voor mijn gezicht is het beter als ik rond de 61/62 blijf, daaronder wordt het dramatisch, dan ben ik echt Anne Frank. Of heeeeel erg langzaam afvallen, zoals bijv. ColdFeet en uniekhoorn, zou dat nog wat uitmaken? Kan het me niet voorstellen, dat plaatselijk afslanken bestond toch ook niet, dus waarom zouden de vetjes wel op mijn jukbeenderen blijven zitten, maar niet op mijn heupen? Moeilijk, moeilijk...
    Same here. Ik ga maar weer eens de sportvariant proberen, om te kijken of vet zich dan toch beter gaat verdelen. Bij voorkeur dat wat zich nog op m'n buik bevindt naar boven en naarbeneden migreert.

plaatselijk afvallen is niet helemaal onzin, rechtshandige vrouwen hebben vaak een wat kleinere rechterborst. Ofzo.
    Laatste tijd lijk ik zowel links- als rechtshandig te zijn
    crap in = crap out
    pi_75581834
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 16:32 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

Het verse vlees hangt nog! Bij de slager. Woensdag ga ik het halen (en dan heeft het dus ruim 9 dagen afgehangen). Dat was de reden om maar eens naar deze slager te gaan; bij de vorigen zat er maar een paar dagen tussen slacht en ophalen.
    Dus een dag of 10 is genoeg? Ik ben benieuwd hoe het smaakt, zal wel lekker zijn, je eigen schapen, toch? Vooral bij lamsvlees kan het zo'n enorm verschil maken! Wij hebben een slager in de buurt met geweldig lamsvlees, de lamsfilet hoef je amper te kauwen en smelt op je tong, om maar weer eens een cliché te gebruiken , maar we hebben bij verschillende andere slagers wel eens lam/schaap gehaald en dan kon de smaak zo vreselijk fout uitpakken! (Huuu, weer zo'n oude beer! zei mijn meneer dan) Maar ik weet niet waar dat dan aan lag, die oude bokkensmaak. Te oud vlees, of niet goed behandeld?
    pi_75581858
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 16:41 schreef Laureline het volgende:

Kan je niet een tijdje ophouden met afvallen en tussen de 60 en 61kg blijven?
    Je zou kunnen proberen daarna een tijd extra te eten met extra sporten; kijjken of je vetgehalte dan op peil wil blijven terwijl je lichaam door meer spier toch strakker wordt.
    Ofzo.
    Die foto laatst, wat woog je daar? Zag er buitengewoon goedgevormd uit in elk geval.
      zondag 13 december 2009 @ 16:49:44 #50
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75581868
    Officieel: welkom RenéWolveBlo! 10 kilo vind ik idd best veel, maar je hebt nog wel eventjes de tijd én, wat je zelf ook al zegt: hoe het eruit ziet / hoe je je voelt is het belangrijkste, dus strakker en gezonder worden moet sowieso wel lukken

Gedichtjes en gerbera's Wat allitereert dat trouwens ook leuk
    Ik gaf je gedichtjes en gerberaaaa's

Lau: ik vond je figuur sowieso al ideaal, dus aan mij moet je het niet vragen denk ik Ik vind brede heupen bij een vrouw wel mooi, veelal. Dus ik zou voor het vollere gezichtje gaan, als je toch kunt kiezen
    pi_75581906
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 16:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Same here. Ik ga maar weer eens de sportvariant proberen, om te kijken of vet zich dan toch beter gaat verdelen. Bij voorkeur dat wat zich nog op m'n buik bevindt naar boven en naarbeneden migreert.

plaatselijk afvallen is niet helemaal onzin, rechtshandige vrouwen hebben vaak een wat kleinere rechterborst. Ofzo.
    O, dan ga ik gewoon squats doen en verder helemaal stoppen met denken en praten
      Vis een optie? zondag 13 december 2009 @ 16:53:31 #52
    70532 loveli
    N
    pi_75581989
    Er was ook zoiets met kou, geloof dat CF dat zei. Kou zorgt voor speklaag, dus gezicht in de kou en benen goed inpakken.
    crap in = crap out
      zondag 13 december 2009 @ 16:57:04 #53
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_75582105
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 16:53 schreef loveli het volgende:
    Er was ook zoiets met kou, geloof dat CF dat zei. Kou zorgt voor speklaag, dus gezicht in de kou en benen goed inpakken.
    Volgens mij geldt dat ook als je niet aan het hardlopen bent, dus...

Raam open en warme dekens!

Alleen ligt er dan zo'n ijsklompje tegen me aan, dus sinds enkele dagen is het wat minder doorgelucht op de slaapkamer...
    pi_75582124
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 16:48 schreef Laureline het volgende:

[..]

Dus een dag of 10 is genoeg?
    Korter is blijkbaar gebruikelijker, want tot nog toe deden de voorgaande slagers binnen een week slachten en uitbenen. Dan of 10 moet méér dan genoeg zijn. Ben wel heel benieuwd of ik verschil merk.
    quote:
    Ik ben benieuwd hoe het smaakt, zal wel lekker zijn, je eigen schapen, toch? Vooral bij lamsvlees kan het zo'n enorm verschil maken! Wij hebben een slager in de buurt met geweldig lamsvlees, de lamsfilet hoef je amper te kauwen en smelt op je tong, om maar weer eens een cliché te gebruiken , maar we hebben bij verschillende andere slagers wel eens lam/schaap gehaald en dan kon de smaak zo vreselijk fout uitpakken! (Huuu, weer zo'n oude beer! zei mijn meneer dan) Maar ik weet niet waar dat dan aan lag, die oude bokkensmaak. Te oud vlees, of niet goed behandeld?
    Leeftijd, voeding, ras, geslacht.
    Het ras schapen dat ik houd is ook op latere leeftijd nog erg lekker. Er zit wel duidelijk verschil tussen érg jong en érg oud. Vorige herfst hebben we ramlammetjes geslacht die wel wat erg jong waren. Dat levert vlees op waar je geen goede braadstukken van kan maken. Wel mooi kort roerbakvlees. De echt oude schapen hebben een soort leversmaakje door het vlees.

Nadeel van het uitsnijden zoals ik het gewoonlijk laat doen is dat er weinig fijntjes gesneden wordt. lamsfilet bijvoorbeeld, hebben wij niet. Wat we jarenlang gekregen hebben van slager 1 is:
    bout, schouderbout, schenkel, rib, cotelet en nek. En lever/hart/nieren.
    Bij slager 2 konden we ook rollade vragen, dat was een mooie aanvulling.
    Bij slager 3 (de huidige dus) heb ik gevraagd om carre, cotelet, achterbout, rollade, en de rest allemaal uitbenen en gehakt van draaien. Gehakt dan wel in twee soorten: worstgehakt en gewoon gehakt.
      zondag 13 december 2009 @ 17:05:43 #55
    277802 _Calimero_
    pi_75582342
    ik heb vandaag echt de meest onproductieve dag van het jaar

heb net eindelijk afgewassen en ga nu boodschappen doen.
    O en ik ben gedouched en aangekleed, dat was ook een prestatie vandaag

En Lau, ik zag eerst ook een foto van je een daar was je een fantaschtisch lekker wijf, niks meer aan doen dus
      zondag 13 december 2009 @ 17:08:34 #56
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_75582441
    Zijn jullie trouwens ook al aan goede voornemens aan het doen?

Gezien de enorm ruime thee-consumptie hier in huis en op het werk, wil ik toch maar eens de hoeveelheid suiker halveren (van 2 schepjes naar 1). Nee, ik ga niet ineens cold-turkey van de suiker af, dat komt wel in 2011.
      zondag 13 december 2009 @ 17:11:03 #57
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_75582537
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 16:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat... ik ben ook echt wat te mager..mijn ribben en heupen gaan echt uitsteken... alleen mijn buik, dat is nog 1 blob. Nog een grotere blob als mijn ingevallen tieten
    Dus mijn doel is strakker worden!!
      zondag 13 december 2009 @ 17:17:12 #58
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75582773
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 17:08 schreef Wolve000 het volgende:

Gezien de enorm ruime thee-consumptie hier in huis en op het werk, wil ik toch maar eens de hoeveelheid suiker halveren (van 2 schepjes naar 1). Nee, ik ga niet ineens cold-turkey van de suiker af, dat komt wel in 2011.
    Zoetjes!
    Niet meer actief op Fok!
    pi_75582818
    oh hoi hier zijn jullie.

hoi meneer moblo!
    Kwak
      zondag 13 december 2009 @ 17:18:47 #60
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75582840
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 17:08 schreef Wolve000 het volgende:

Ik doe nie zo aan goede voornemens, nouja, in ieder geval niet gebonden aan 1 januari. Mijn goede voornemen gedurende de hele tijd is gezonder en kick-asser worden En soms hou ik me daaraan en soms niet

Minder suiker is wel tof! Ik ben cold turkey gestopt, en nu hou ik weer van thee, ook al zit er geen suiker in Maar ja, ik ging van 1 schepje naar 0. Van 2 naar 1 is ook al een vooruitgang dan Tip van flip: sinaasappelthee! Is erg goed te doen, vooral in de periode dat je denkt "Bwuh ik wil mn vertrouwde zoete thee terug "

Edit: en zoetjes zijn fiesss Vinnik!
    pi_75582885
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 17:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zoetjes!
    mottie niet
    Ja doei.
    pi_75582947
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 16:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Korter is blijkbaar gebruikelijker, want tot nog toe deden de voorgaande slagers binnen een week slachten en uitbenen. Dan of 10 moet méér dan genoeg zijn. Ben wel heel benieuwd of ik verschil merk.
    [..]

Leeftijd, voeding, ras, geslacht.
    Het ras schapen dat ik houd is ook op latere leeftijd nog erg lekker. Er zit wel duidelijk verschil tussen érg jong en érg oud. Vorige herfst hebben we ramlammetjes geslacht die wel wat erg jong waren. Dat levert vlees op waar je geen goede braadstukken van kan maken. Wel mooi kort roerbakvlees. De echt oude schapen hebben een soort leversmaakje door het vlees.

Nadeel van het uitsnijden zoals ik het gewoonlijk laat doen is dat er weinig fijntjes gesneden wordt. lamsfilet bijvoorbeeld, hebben wij niet. Wat we jarenlang gekregen hebben van slager 1 is:
    bout, schouderbout, schenkel, rib, cotelet en nek. En lever/hart/nieren.
    Bij slager 2 konden we ook rollade vragen, dat was een mooie aanvulling.
    Bij slager 3 (de huidige dus) heb ik gevraagd om carre, cotelet, achterbout, rollade, en de rest allemaal uitbenen en gehakt van draaien. Gehakt dan wel in twee soorten: worstgehakt en gewoon gehakt.
    Maar dan houden jullie zeker ook van de vetjes? Mijn moeder smikkelt die altijd op van de lamskoteletten, ik griezel daar weer van Ik ben een echt mietje dat alleen filet wil. Maar die kan je toch zelf nog maken, uit grovere stukken?
    En wat is verschil tussen worstgehakt en gewoon? Vetter? Ik herinner me nog een leuke foto(serie) van jouw zelfgedraaide worstjesproductie bij de worstmachine van vorige keer Maak je dan ook nog verschillende smaken, zoals bijv. extra pittig? Mmm, ik krijg trek in worstjes.
    pi_75583026
    gatver... er zijn gisteren op een verjaardag waar ik was veel foto's gemaakt en ik zie er echt heel heel erg dik uit. echt walgelijk... bah. mn leuke outfitje flatteert op de foto helemaal niet... en urgh...

zoiets zou me moeten motiveren, maar ik heb alleen maar nog meer de neiging om me even goed vol te proppen als ik dat zie...
    Kwak
      zondag 13 december 2009 @ 17:24:33 #64
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_75583034
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 17:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zoetjes!
    Ja, geprobeerd.... smaakt mij te chemisch!
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 17:18 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik doe nie zo aan goede voornemens, nouja, in ieder geval niet gebonden aan 1 januari. Mijn goede voornemen gedurende de hele tijd is gezonder en kick-asser worden En soms hou ik me daaraan en soms niet

Minder suiker is wel tof! Ik ben cold turkey gestopt, en nu hou ik weer van thee, ook al zit er geen suiker in Maar ja, ik ging van 1 schepje naar 0. Van 2 naar 1 is ook al een vooruitgang dan Tip van flip: sinaasappelthee! Is erg goed te doen, vooral in de periode dat je denkt "Bwuh ik wil mn vertrouwde zoete thee terug "

Edit: en zoetjes zijn fiesss Vinnik!
    We hebben hier vooral (echte) Engelse thee in huis. Bovendien ben ik niet zo van de vruchtenthee. Alleen kaneelthee, 'graaf grijs' en gewone groene thee vind ik nog wel lekker. Andere smaken zitten daar toch wel een stuk onder...

We hadden op het werk ook wel een aardige manier bedacht om het te laten afnemen (ik ben de enige met suiker in z'n thee). Elk kopje een korreltje meer van het klontje afhalen. En als je ze bewaart, kan je halverwege de verwijderde stapeltjes korreltjes gebruiken. Alleen wilde de collega aan wie de taak was toegewezen om de korreltjes in een klontje te tellen niet meewerken...
      zondag 13 december 2009 @ 17:27:31 #65
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_75583146
    Hoi mrmoblo. Sterkte en succes enzo.
    @Lau; ik zou gaan voor de meer vet en meer sport variant. Je hoofd ziet iedereen, je lichaam niet en me kleding kun je heel veel doen. En dan heel veel gaan sporten zodat je mooi strak wordt én een mooi koppie houdt.
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_75583200
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 16:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Kan je niet een tijdje ophouden met afvallen en tussen de 60 en 61kg blijven?
    Je zou kunnen proberen daarna een tijd extra te eten met extra sporten; kijjken of je vetgehalte dan op peil wil blijven terwijl je lichaam door meer spier toch strakker wordt.
    Ofzo.
    Die foto laatst, wat woog je daar? Zag er buitengewoon goedgevormd uit in elk geval.
    Ik heb eigenlijk een hekel aan sport Behalve aan schaatsen, maar dan zou ik naar Zweden moeten emigreren om die liefde enig effect te laten hebben. De foto van laatst was 61 kilo, en ziet er qua figuur idd goed uit, maar daar hoort dus al dit hoofd bij:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    en dat moet niet nog ingevallener

Ow mèn, ik heb echt enorme paarse kringen Als ik nog een kind had genomen waren ze vast zwart

[ Bericht 1% gewijzigd door Laureline op 13-12-2009 18:52:05 ]
    pi_75583225
    Oja, niet de foto quoten, want ik haal hem zo weer weg!
    pi_75583236
    Lau, jij bent een mooie dame!
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_75583318
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 17:29 schreef Ewelina het volgende:
    Lau, jij bent een mooie dame!
    dat dus
    Ja doei.
      zondag 13 december 2009 @ 17:33:18 #70
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_75583383
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 17:28 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk een hekel aan sport Behalve aan schaatsen, maar dan zou ik naar Zweden moeten emigreren om die liefde enig effect te laten hebben. De foto van laatst was 61 kilo, en ziet er qua figuur idd goed uit, maar daar hoort dus al dit hoofd bij:

en dat moet niet nog ingevallener

Ow mèn, ik heb echt enorme paarse kringen Als ik nog een kind had genomen waren ze vast zwart
    (Goede) skeelers geen optie? Voelt met deze temperaturen al gauw als schaatsen.
      zondag 13 december 2009 @ 17:34:48 #71
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_75583432
    Mooi ben jij! Maar niet smaller in gezicht worden nee
      zondag 13 december 2009 @ 17:37:23 #72
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75583535
    Mwoh, Lau, natural beauty
    Ik kwoot Calimero en zeg: niks meer aan doen
    pi_75583537
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 17:33 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

(Goede) skeelers geen optie? Voelt met deze temperaturen al gauw als schaatsen.
    Ja, daar heb ik wel over gedacht. Het lijkt me erg fijn om te doen, alleen dan ben ik wel weer heel erg bang om te vallen! Op het ijs glij je gewoon lekker door, maar op asfalt niet, en ik kan ècht geen polsblessure gebruiken, dan zijn we meteen failliet.
    pi_75583641

Had ik al eens gezegd dat dit de mooie-meiden-hoek van fok is?
    Laureline!

Ik kan me voorstellen dat magerder wat veel tekent, maar goed, zo te zien ga je beeldschoon blijven. En anders hou je het op 61, wat is daar mis mee? Heerlijk lijf, prachtig gezicht, en je mag ook nog met regelmaat een Laurelientje plegen.
    pi_75583689
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 17:37 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, daar heb ik wel over gedacht. Het lijkt me erg fijn om te doen, alleen dan ben ik wel weer heel erg bang om te vallen! Op het ijs glij je gewoon lekker door, maar op asfalt niet, en ik kan ècht geen polsblessure gebruiken, dan zijn we meteen failliet.
    Als je maat 39 hebt, heb ik nog wel skeelers liggen Bauers waren 't geloof ik.
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_75583733
    Jaloersmakend mooi, Lau.
    pi_75584020
    je bent prachtig Lau! Ik vind je gezicht op die foto nog niet eng mager ofzo... tenger, slank, ja...
    Kwak
    pi_75584049
    Wat een mooi koppie! En dat noemen wij geen ingevallen wangen, maar hoge jukbeenderen! Niks meer aan doen!!
      zondag 13 december 2009 @ 17:56:15 #79
    277802 _Calimero_
    pi_75584081
    Wat een beauty
    pi_75584112
    Dank voor alle lof over mijn hoofd (dat ik ook maar toevallig gekregen heb )! En ik ga Sigme's advies ter harte nemen, deze week op 61 blijven hangen, en vanavond een Laurelientje plegen (de meneer is al naar de AH voor vlees en dropmix, honingcashews en -pinda's, pure chocolade met notenmix en witte wijn ) Dan doe ik morgen braaf weer een uniekhoorntje.
    pi_75584146
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 17:22 schreef Laureline het volgende:

[..]

Maar dan houden jullie zeker ook van de vetjes? Mijn moeder smikkelt die altijd op van de lamskoteletten, ik griezel daar weer van Ik ben een echt mietje dat alleen filet wil. Maar die kan je toch zelf nog maken, uit grovere stukken?
    Ja, zelf uitbenen doe ik soms wel, maar dan is niet meer zo goed te zien welke spier je precies bij de poot hebt .

Ik ga ooit nog wel een keer met een compleet geslacht, maar niet uitgesneden lam naar een echte fijnslager, om het in nette onderdeeltjes te laten snijden. En dan afkijken .
    Mijn Groene Weg-slager biedt dat aan .
    quote:
    En wat is verschil tussen worstgehakt en gewoon? Vetter? Ik herinner me nog een leuke foto(serie) van jouw zelfgedraaide worstjesproductie bij de worstmachine van vorige keer Maak je dan ook nog verschillende smaken, zoals bijv. extra pittig? Mmm, ik krijg trek in worstjes.
    Worstgehakt is vetter & grover. Ik hoop dat door dat wat apart te vragen, het overige gehakt wat minder vet is. Ik heb ook wel eens té vet gehakt gehad, dat was onsmakelijk.
    Afhankelijk van de hoeveelheid worstgehakt maak ik verschillende varianten worst. Na wat experimenteren heb ik dat voorlopig teruggebracht tot: Hollands gekruid, knoflook, italiaans gekruid. Een extra pittige variant lijkt me best een leuke aanvulling .
    pi_75585465

Ben jij dat op die foto Lau? Wat een beauty ben je. Ik vind zo'n Franse uitstraling (geen idee of dat zo is, maar zo vind ik het er uit zien ) altijd mooi, heeft Co ook vind ik
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_75585566
    Mmm, zoals die Spaanse knalrode worstjes! Of Turkse

Ik heb ook al een onsje rosbief op, even gebakken in knoflook, yakatorisaus en kikkoman, kreeg zo'n zin in vlees van al die lammetjesverhalen. Nu staat de pompoensoep te pruttelen
      zondag 13 december 2009 @ 18:44:46 #84
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75585599
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 18:40 schreef Goodbye het volgende:

Ben jij dat op die foto Lau? Wat een beauty ben je. Ik vind zo'n Franse uitstraling (geen idee of dat zo is, maar zo vind ik het er uit zien ) altijd mooi, heeft Co ook vind ik
    Nee, dat is Juliette Greco . Idd een Frans koppie .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_75585607
    quote:

Oei, nu ben ik het niet meer hoor! Heb het na een uurtje geëdit! Maar mijn dubbelganger, volgens de humor van mijn moeder en haar man, als ik weer eens een pony heb geknipt
      zondag 13 december 2009 @ 18:45:23 #86
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75585620
    Mooie dame, die Lau
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_75585625
    Ja hee, je lijdt me om de tuin! Foto per pm graag
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_75585647
    Ik zag helemaal niet dat die posts al zo oud waren. En ik vond je naam ook al zo Fransig ja, geen idee dat dat gewoon een heel ander persoon was
    pi_75585802
    Mooi koppie Laureline! En ja, ik heb ook de echte versie gezien .
    pi_75585822
    Verwarring alom hier! Ik doe wel even een ander plaatje....
      zondag 13 december 2009 @ 18:51:33 #91
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_75585823
    quote:
    Mr. Moblo!
    pi_75585842
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 18:51 schreef Laureline het volgende:
    Verwarring alom hier! Ik doe wel even een ander plaatje....
    En een pm!
    pi_75585873
    quote:

Hee, ho!! Hoe was Kenia?!?!?!?!
    pi_75585897
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 18:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Hee, ho!! Hoe was Kenia?!?!?!?!
    Heel erg gaaf! Twee keer op safari geweest en echt zoveel mooie dingen gezien. Ik post nog wel een keer foto's, zit nu lui op de bank te wachten tot ik honger krijg. Mijn eetpatroon is nogal ontregeld
    pi_75585927
    Veel vlees zeker?
      zondag 13 december 2009 @ 18:56:26 #96
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_75585950
    Lau! Ik wil ook een foto zien! Ik denk altijd dat jij op je avatar lijkt...
      zondag 13 december 2009 @ 18:57:08 #97
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_75585978
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 18:56 schreef AKnynke het volgende:
    Lau! Ik wil ook een foto zien! Ik denk altijd dat jij op je avatar lijkt...
    oh, en hier in Zweden is helegaar geen ijs...maar t komt nog wel. K heb me zelf voorgenomen om deze winter van uppsala naar stockholm te schaatsen, moet mogelijk zijn!
    pi_75586007
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 18:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Heel erg gaaf! Twee keer op safari geweest en echt zoveel mooie dingen gezien. Ik post nog wel een keer foto's, zit nu lui op de bank te wachten tot ik honger krijg. Mijn eetpatroon is nogal ontregeld
    Zeker doen! Ben heel benieuwd! Ben je vandaag pas terug?
    pi_75586059
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 18:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Zeker doen! Ben heel benieuwd! Ben je vandaag pas terug?
    Nee, gisternacht rond een uur of half zes. Beroerde vlucht gehad, aangezien ik de laatste dag nog even verbrand was en ik het dus zooooo warm had. Dit was namelijk het eerste vliegtuig waar het een keer niet koud was. En met een zonnesteek 12 uur in een vliegtuig zitten is kut, dus niet geslapen. Gister half en half een beetje ingehaald, vandaag weer op aarde geland
    pi_75586779
    Goeieavond!

Ook ff een lijstje, slaat nergens op maar eetlust en keelpijn maken hier ruzie met elkaar ofzoiets

O: smoothie van yoghurt, banaan, kiwi
    T: wat stukken van de chocokerstman
    L: hele bak (500gr) optimel kwark appel/kaneel
    D: kom kippensoep van unox, 2 boterhammen, 4 knakworsten, mosterd
    pi_75587283
    Vakantiefoto's voor de geinteresseerden!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_75587409
    Wow, mooi Goodbye!
      zondag 13 december 2009 @ 19:40:03 #103
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75587452
    Stoere foto's Goedbij! En wee bee!
    Staan er ook verkeersbordjes met "Beware - random wildlife crossing"?
    pi_75587514
    mooi Goodbye!!

ons avondeten zit er ook weer in
    een heerlijke halve kip uit de braadslee (een hele erin dus, allebei de helft) met patatjes

maar calorietechnisch is dat prima aangezien we verder alleen ontbeten hebben en ook nog hardgelopen hebben
    Ja doei.
    pi_75587670
    Thanks! En nee Maria, maar je mag ook niet uit de auto Hoewel, in een ander deel ben ik er wel uit geweest, maar dan onder begeleiding van een ranger met geweer!
      zondag 13 december 2009 @ 19:50:14 #106
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_75587828
    Ja, zal ik mij ook eens aan een lijstje wagen dan? (Hoewel MoBlo het natuurlijk allemaal al verraden heeft. )

O/L: 3 afbakbroodjes
    D: kip, patat en geen appelmoes!
    Verder: 1 glas melk en vele koppen thee.

Halve kip uit de oven, geen olie/vet en suuuuuupermals! En zelfgefrituurde patat ter compensatie.
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 18:51 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Mr. Moblo!
    Da's wel heel enthousiast!
    pi_75587842
    Mooie foto's GeeBeetje!!
    pi_75587939
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 19:50 schreef Wolve000 het volgende:
    Ja, zal ik mij ook eens aan een lijstje wagen dan? (Hoewel MoBlo het natuurlijk allemaal al verraden heeft. )

dat dus, + een S: hardlopen, Evy 20
    Ja doei.
      zondag 13 december 2009 @ 19:53:25 #109
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_75587947
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 19:50 schreef Wolve000 het volgende:

Halve kip uit de oven, geen olie/vet en suuuuuupermals! En zelfgefrituurde patat ter compensatie.
    [..]

Da's wel heel enthousiast!
    ja!

Wanneer komen jullie nu eens naar het noorden op de motor?

Mooie foto's goodbye, ik ben jaloers dat je een luipaard gezien hebt!
      zondag 13 december 2009 @ 19:53:35 #110
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_75587953
    Ik hoor dat ik nog wat miste, de S van sport in het lijstje! Maar dat komt de volgende keer wel in orde, dat had ik namelijk al wel los gemeld.
      zondag 13 december 2009 @ 19:54:31 #111
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_75587987
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 19:53 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ja!

Hoe lang zit je daar nog?
    pi_75588018
    Wow mooi goodbye . Dat zal wel wennen zijn hier, komende week vorst verwacht .
    pi_75588030
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 19:53 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ja!

Mooie foto's goodbye, ik ben jaloers dat je een luipaard gezien hebt!
    Ik heb er zelfs drie gezien!
    pi_75588069
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 19:55 schreef Chicolate het volgende:
    Wow mooi goodbye . Dat zal wel wennen zijn hier, komende week vorst verwacht .
    Ja klopt, je wilt niet weten hoe koud ik het heb! En mijn 'echte' winterjassen moeten nog naar de stomerij en ik heb mijn sjaal laten liggen bij m'n schoonmoeder
      zondag 13 december 2009 @ 20:04:00 #115
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75588392
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 19:55 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb er zelfs drie gezien!
    Oe, bijna kwartet!
    Heb jij voor mij, van de ultrasnelle viervoeters met vlekjes, een lui paard?
    pi_75588556
    Mooi, ook een giraf En die olifanten lopen leuk, net zoals de eland op het verkeersbord.
      Vis een optie? zondag 13 december 2009 @ 20:09:28 #117
    70532 loveli
    N
    pi_75588635
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 20:04 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oe, bijna kwartet!
    Heb jij voor mij, van de ultrasnelle viervoeters met vlekjes, een lui paard?
    Vooruit.
    SPOILER
    /flauw
    crap in = crap out
    pi_75588662
    Ja doei.
      zondag 13 december 2009 @ 20:13:03 #119
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75588816
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 20:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Vooruit.
    SPOILER
    /flauw
    R.I.P. meneer L. Paard
    pi_75588873
    Ik wist niet eens dat je naar Kenia was, Goodbye. . Maar welkom terug, en wat een gave foto's!!

Lijstje:

O: Brinta
    T: chocolademunten (we vonden nog een netje, achtergelaten door m'n neefjes en nichtjes)
    B: gewandeld
    T: warme choco met slagroom, appeltaart (ook nog warm ), glas witte wijn, paar olijven, wat stukjes kaas, plakje knoflookworst, wat gemengde nootjes
    B: weer naar huis gewandeld
    D: tomatenbasilicumsoep (waarbij ik er helaas iets te laat achterkwam dat er een gaatje in het deksel van m'n blender zit. M'n vriend is nu de keuken aan het schoonmaken ) met een stukje afbakciabatta en wat Paturain
    pi_75588921
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 20:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

R.I.P. meneer L. Paard
    !
    Ja doei.
      zondag 13 december 2009 @ 20:17:11 #122
    236335 neen
    schone schijn
    pi_75589002
    het lijkt niet wat het is
    pi_75589203
    neen! je bent niet meer de enige man!
    Ja doei.
      zondag 13 december 2009 @ 20:22:31 #124
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75589293
    Wassie al niet! We hadden nog een ex-dieetclubber (Klonk!) en een sporadisch stuk kaas rondvliegen!

Maarja, tussen al die typzieke vrouwmenschen vallen ze nie zo op!
      zondag 13 december 2009 @ 20:27:08 #125
    236335 neen
    schone schijn
    pi_75589515
    Nee! En ik heb de foto van Laureline gemist en dat was zeker wel tof, die vakantie, GoodBye?
    pi_75589547
    oh ja! Klonk!

waar is die ineens na 1 post heengevlogen?
    Ja doei.
      zondag 13 december 2009 @ 20:29:27 #127
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_75589609
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 20:27 schreef motorbloempje het volgende:
    oh ja! Klonk!

waar is die ineens na 1 post heengevlogen?
    Naar het weblog, daar vermaakt 'ie zich wel met het posten van loze zaken waar mensen als ik dan weer hun tijd aan kunnen verspillen.
    pi_75589661
    zeg.. moest jij niet afstuderen
    Ja doei.
    pi_75594125
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 20:07 schreef Laureline het volgende:
    Mooi, ook een giraf En die olifanten lopen leuk, net zoals de eland op het verkeersbord.
    Giraffes zijn echt geweldig wanneer ze rennen, een soort van slowmotion lijkt het, echt prachtig!

En DaD, volgensmij had ik het ook maar één keertje gezegd hier hoor!
    pi_75594867
    Lau, mag ik ook een foto?

Hoi Mr. Mo!

Mooie foto's Goodbye!
      zondag 13 december 2009 @ 22:09:41 #131
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_75595061
    Hé moblo, ik denk dat Krea echt een zwak voor je heeft Hij blijft je foto maar posten en geeft eindelijk toe dat je dus absoluut niet lelijk bent. Zou 't 'm dwars zitten dat jullie zo gelukkig kijken op die foto
    Ik vind 'm dus helemaal geweldig, die foto dus
    pi_75595148
    ik zag 't topic in FB

foto maar even weggehaald tot 't topic op slot is

geen zin in dit gezeik snap ook niet wat er niet geweldig fout en grappig aan die foto is ! alsof we dit gekocht hebben om mee te doen met een schoonheids-/modewedstrijd !
    Ja doei.
    pi_75595769
    Ow Mo, je eerste rel als mod! Hoort vast bij de ontgroening
    pi_75595785
    hij gaat de analen ( ) in!
    Ja doei.
      zondag 13 december 2009 @ 22:23:04 #135
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_75595851
    Daglijstje
    -0,02 l jachtbitter
    - bak zelfgemaakt bananenijs
    - kippenborst + 3 opscheplepel rijst + spinazie met gember, koreander en knoflook + nog een indisch groentegerecht met kip + paar stukjes brood
    - kwart bakje patat + kwart curryworst
    - peer + stuk mango
    - stukje kerstbrood
    - chocomelk
    pi_75595874
    Nu wel dreigen dat als je niet genoeg steun krijgt, je naaktreportage niet doorgaat
    pi_75595955
    goeie! Als het topic morgen nog loopt gooi ik die erin!

wel een mooie, zo rond kerst

of misschien moet ik dreigen dat hij juist wel doorgaat.. ik wil niemand mijn naakfoto's aandoen
    Ja doei.
    pi_75596072
    Oja, lijstjes:
    O: ananas, yoghurt, grapefruitsap, mandarijn
    T: 3 cappuccino, 2 croissants
    L: roerei
    T: stuk marsepein met chocola, glas witte wijn, stuk kaas
    D: pompoensoep, rosbief
    T: boterham pindakaas, boterham kaas, cashews met honing, hele marsepeinchocoladereep, 3 glazen witte wijn, zak Venco salmiak & mintmix, kwark met vanilleyoghurt

En ik heb nu nog best trek
    pi_75596293
    Welkom Mr Moblo!
    En wat een prachtige safarifoto's, die miniolifant is

Kerstmarkt was leuk, maar niet zo uitgebreid als verwacht. In drie kwartier waren we hele grot door
    Lijstje is uhm..niet al te best, maargoed, het was een ontzettend gezellige avond.
    *Evy les 6
    *Muesli met melk
    * Drie boterhammen met pain du provence, beker bosvruchtenkarnemelk
    *Warme chocomel met slagroom
    *Uiteten, vooraf tapas, als hoofdgerecht een pizza taco Na het eten géén chocolademousse of ijs, maar een kopje thee.
    pi_75596337
    Edit: een keer is wel voldoende..
      zondag 13 december 2009 @ 22:36:38 #141
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75596603
    Pizza taco? Is dat een soort 'best of both worlds'-redenatie?

Zo. Ik kwam net tot de conclusie dat ik bijna de hele dag naar mn scherm gekeken heb ivm paper, dus nu ga ik recreatief naar mn scherm staren en gamen
    pi_75596995
    yay!

Schoonouders komen kerstavond hier eten dus dan hebben we tweede kerstdag niets! Oh, wat zullen we toch eens niets gaan doen met kerst!

what to do!!!!??
    Ja doei.
    pi_75597015
    Mr.Mo: oh. en nu komen vast de meubelboulevard/IKEA-tips
    Ja doei.
    pi_75597025
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 22:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Pizza taco? Is dat een soort 'best of both worlds'-redenatie?

Zo. Ik kwam net tot de conclusie dat ik bijna de hele dag naar mn scherm gekeken heb ivm paper, dus nu ga ik recreatief naar mn scherm staren en gamen
    In combinatie met de tapas, bedoel je? Of die pizza opzich?

Game ze!!
      zondag 13 december 2009 @ 22:48:08 #145
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_75597173
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
    Mr.Mo: oh. en nu komen vast de meubelboulevard/IKEA-tips
    de hele dag lekker niets doen? Uitslapen, filmpjes kijken, lang in bed blijven..Heerlijk lijkt het me.
    pi_75597198
    ja, zoiets gaat het worden een foute kerstfilmmarathon ofzo??
    Ja doei.
      zondag 13 december 2009 @ 22:49:42 #147
    236335 neen
    schone schijn
    pi_75597250
    voetbalspelletjes

pi_75597261
    Boh. Wat vallen wereldgerechten toch zwaar-op-de-maag! Brrr. Nu lekker chips en whisky en nog een of andere serie kijken

Zo even snel bijlezend: goodbye, hoe tof Ik vroeg me laatst al af waar je was gebleven, maar Afrika dus! Heerlijk joh.
    MisterMoBlo, welkom Ben benieuwd hoe het je zal vergaan, als stellen samen gaan lijnen, zie je meestal dat de vent sneller afvalt dan de dame

En Lau, PM me De Foto eens, dan
    pi_75597314
    ik gun 't 'm CF! ik gun 't 'm!

en dan ga ik wel zaniken tussen spoilers!

reminds me: even nieuwe batterijen kopen voor de weegschaal
    Ja doei.
      zondag 13 december 2009 @ 22:51:27 #150
    236335 neen
    schone schijn
    pi_75597335
    Oeh! Pm mij die foto ook dan
    pi_75597568
    Mij ook dus
    pi_75597928
    truste
    Ja doei.
    pi_75598037
    Bye!
      zondag 13 december 2009 @ 23:49:36 #154
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75599415
    Oooeeeh Shiny is bannerified

En Twinkle, ik doelde op het pizza taco idee Zag in mn geestesoog al een pizza gedecoreerd met taco's ofzo Maar dat zal het wel niet geweest zijn

En nu ga ik ook slapen! Ajuus!
      maandag 14 december 2009 @ 06:44:49 #155
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75602954
    Goeiemorgen .

Ik ben de eerste (of misschien is Chico al langs geweest, maar wist ze niets te zeggen )
    Laaaaaaaaange dag vandaag. 7:15 de deur uit, 20:30 thuis. Dus .
    Niet meer actief op Fok!
      maandag 14 december 2009 @ 06:46:07 #156
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_75602958
    Goedemorgen

Ik heb hier niets te zoeken, maar moet toch ergens mijn ei kwijt... 6:45
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
    pi_75602965
    Goeiemorgen.
    Vertel eleusis, waarom zit er je een ei dwars?
      maandag 14 december 2009 @ 06:53:49 #158
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75602966
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 06:46 schreef eleusis het volgende:
    Goedemorgen

Ik heb hier niets te zoeken, maar moet toch ergens mijn ei kwijt... 6:45
    Wazzup?
    Niet meer actief op Fok!
    pi_75602977
    Goedemorgen!

Ik ook een lange dag, over een kwartiertje de deur uit, tot 16:00 in Katwijk kinderen testen, en dan nog weer naar huis (2 uur reistijd..). T kán vandaag de laatste keer zijn (wat ik hoop ), maar tis iig de één na laatste keer.

Wel vanavond vrij (ik werk normaal op maandagavond), dat scheelt.
    pi_75602982
    Oh en een lijstje:

O: muesli met vanilleyoghurt
    L: vier boterhammen met ham
    D: teriyaki
    pi_75603012
    Goeiemorgen!

Ik stond gewoon vrolijk naast mijn bed om 6.10 vanmorgen Hopelijk kan ik dat een beetje lang volhouden, want voor m'n vakantie was ik mijn bed niet uit te krijgen als het nog donker was
    pi_75603228
    hoi!

vroeg!

donker!

koud!

Lijstje:

O: 2 gekookte eitjes
    T: appel
    T: boterham pindakaas
    L: 2 boterhammen pindakaas
    T: appel (?)
    D: wraps met gehakt en groente
    Ja doei.
    pi_75603668
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 06:44 schreef Viking84 het volgende:
    Goeiemorgen .

Ik ben de eerste (of misschien is Chico al langs geweest, maar wist ze niets te zeggen )
    Laaaaaaaaange dag vandaag. 7:15 de deur uit, 20:30 thuis. Dus .
    Nee ik was wel al wakker half 7, maar ben blijven liggen omdat ik pas om 14.00 in Amsterdam hoef te zijn. Tentamenweek ftw .
    pi_75603714
    Hier niet zo vroeg. . Er komt tussen 8 en 12 iemand langs voor het glas in de deur maar we kwamen ons bed weer eens niet uit.
    pi_75603756
    Mogge! Ik was echt verbaasd dat ik om half 8 m'n nest uit kon komen Drukke dag voor de boeg
      maandag 14 december 2009 @ 08:50:32 #166
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75603791
    Ik ben alweer 2,5 uur op!

En ik heb het koud

En had me voorgenomen weer normaal te gaan doen met eten, en prompt ben ik lunch vergeten en is m'n collega niet met de fiets, waardoor ik ook niks kan halen... Dat wordt dus weer een veul te duur broodje bij de lunchtoko voor snobs hiernaast .

Gelukkig vanavond wel RPM.
    pi_75604149
    Oh ik was niet de enige die echt geeeeeeeeeeeeeeeen zin had om op te staan.
    En dan kom ik op m'n werk, moet ik 32 opdrachten gaan printen omdat de baaz slecht kan plannen (hij weet al weken dat ie les moet geven vandaag)

En toen ging onze printer ook nog deaud, dus moet ik kei ver lopen om op de studentenprinter te printen Met dank aan de monteur van Oce (mannen uit Noord-Limburg, onbetrouwbaar sujetten zijn het, allemaal!)
    pi_75604163
    En ik ben m'n ww vergeten van internetbankieren, ik moest een nieuwe aanmaken maar is iets fout gegaan ofzo. Noes

(Ik tjek minimaal 9x mijn saldo op een dag)
      maandag 14 december 2009 @ 09:36:04 #169
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_75604394
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 09:20 schreef Syrena het volgende:
    En ik ben m'n ww vergeten van internetbankieren, ik moest een nieuwe aanmaken maar is iets fout gegaan ofzo. Noes

Bekend probleem... het is echt ontzettend irritant als je telkens weer je wachtwoord moet veranderen. Ik heb juist speciaal een wachtwoord met rare karakters enzo wat ik alleen daarvoor gebruik, moet ik 'm veranderen.... resultaat: mijn nieuwe wachtwoord is MINDER veilig EN ik kan me vooral het OUDE wachtwoord nog heel goed herinneren......
      maandag 14 december 2009 @ 09:39:54 #170
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_75604451
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 09:20 schreef Syrena het volgende:

Maar, als je minimaal 9x je saldo checkt, dan lijkt het me dat je dat wachtwoord vrij vaak gebruikt!

Ik kon ook niet uit m'n bed komen vanmorgen...Nu uiteindelijk wel in de bieb beland. Oplader van m'n laptop vergeten, dus hem zo weinig mogelijk gebruiken. Misschien ben ik dan nog wel een beetje productief.
    pi_75604522
    Haai! Gala was leuk
    pi_75604532
    O en ik heb nog 15 mensen nodig voor het invullen van mijn enquete,
    wie wil helpen ? Pleaseeeeee ?
    pi_75604562
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 19:35 schreef Goodbye het volgende:
    Vakantiefoto's voor de geinteresseerden!
    SPOILER
    Wooooow !!!!! Rechtstreeks uit een tijdschrift lijken ze!
    pi_75604605
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 09:39 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Maar, als je minimaal 9x je saldo checkt, dan lijkt het me dat je dat wachtwoord vrij vaak gebruikt!

Ik kon ook niet uit m'n bed komen vanmorgen...Nu uiteindelijk wel in de bieb beland. Oplader van m'n laptop vergeten, dus hem zo weinig mogelijk gebruiken. Misschien ben ik dan nog wel een beetje productief.
    Ja, maar moest 't gisteren dus veranderen en heb 't daarna niet meer gebruikt
    pi_75604635
    Oh ik had me net vertikt zag ik Hij doettet weer!
      maandag 14 december 2009 @ 09:51:32 #176
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75604682
    Waarom controleer je 9x per dag je saldo eigenlijk? Ik misschien 2-3 keer in de week. En als ik niet gepind heb recentelijk, kijk ik soms ook wel eens een week niet .

Lunchprobleem opgelost: collega moet nog brood halen, dus ik kan meerijden en alsnog m'n gezonde salades gaan halen. Yey!
    pi_75604694
    En nu ben ik ook benieuwd naar de foto van L:aureline!
    pi_75604719
    Dit is de enquete: http://docs.google.com/Doc?docid=0ATjdmx70rgLLZGdmaDMzM21fMWc4cThkemMz&hl=en
    Ik heb nog 15 mensen nodig dus als iemand zou willen helpen heel graag (maakt niet uit waar je woont)
      maandag 14 december 2009 @ 09:55:48 #179
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_75604759
    is het de bedoeling dat ik online de hokjes kan aankruisen? Want dat lukt hier niet.

Oh, ik kijk m'n saldo eigenlijk nooit. 1x per maand maak ik geld over van Nederland naar Zweden, en dan kijk ik.
    pi_75604782
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 09:55 schreef AKnynke het volgende:
    is het de bedoeling dat ik online de hokjes kan aankruisen? Want dat lukt hier niet.

Oh, ik kijk m'n saldo eigenlijk nooit. 1x per maand maak ik geld over van Nederland naar Zweden, en dan kijk ik.
    Uhm.... Plakken in een PM en dan de rondjes vervangen met een X is denk ik de meest handige manier?
    Ik heb helaas niet zo een geadvanceerde enquete kunnen makken
      maandag 14 december 2009 @ 09:57:23 #181
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75604788
    PF!

1: V, 2: 20-29, 3: Ja, 4: Anders; 3-4 x p.w., 5: Ja, 6: 2x p.w., 7: Ja (anders zou ik het niet doen he!), 8: supermarkt, 9: vegetarische lasagne / pasta / ovenschotel, 10: 6x, 11: 2x p.w. 12: anders: 1x per 2 weken, 13: restaurant, pizzeria, chinees, 14: 7-10, 15: 15-20, 16: 15-20, 17: werkend fulltime, 18: 2803

Alstu
    pi_75604813
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 09:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
    PF!

1: V, 2: 20-29, 3: Ja, 4: Anders; 3-4 x p.w., 5: Ja, 6: 2x p.w., 7: Ja (anders zou ik het niet doen he!), 8: supermarkt, 9: vegetarische lasagne / pasta / ovenschotel, 10: 6x, 11: 2x p.w. 12: anders: 1x per 2 weken, 13: restaurant, pizzeria, chinees, 14: 7-10, 15: 15-20, 16: 15-20, 17: werkend fulltime, 18: 2803

Alstu
    Bedankt!!
    pi_75604875
    De glasmeneer is er en ik wil best een gesprekje met 'm voeren maar ik versta 'm niet. .
    pi_75604877
    Waarom staat dit topic niet meer in de OP !
    (Slanke) tips voor een goddelijk lichaam #6
    pi_75605215
    Mooie vakantiefoto's GB! Zal straks even verder teruglezen!

Lijst:
    O: bakje yoghurt en een beker optimel
    T: beker warme choco
    L: op kantoor, denk bruine boterham gebraden gehakt, bruine boterham ham, witte boterham zoetigheid
    T: 2 mandarijntjes
    D: hutspot met bal gehakt (gisteren hadden we plots shoarma )

Later naar kantoor vandaag, want heb cursus om 15.00 en ik trek het niet als ik dan al om 8 of 9 uur op kantoor ben.
      maandag 14 december 2009 @ 10:26:27 #187
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75605464
    Ik zit alweer 1,5 uur op Windesheim videotapes op dvd over te zetten en het is hier kououououououououd . Maar ik heb gelukkig wel een pc'tje weten te veroveren .

Waarom komt eleusis niet even vertellen wat er loos is?
    Niet meer actief op Fok!
    pi_75605759
    Goedemorgen.

Planning voor vandaag:
    O: witlofsalade met ei
    L: tomaten, turkse geitenkaas, zwarte olijven
    T: yoghurt met frambozen
    D: verse pasta met spinazieroomsaus
    S: anderhalf uur sporten
    pi_75606186
    Goedemorgen!

O: Twee boterhammen met speculaas
    T: Mandarijn.
    L: Twee boterhammen met speculaas.
    T: Iets anders.
    A: Gewoon groente, vlees en aardappels.
    T: Vanille yoghurt.
    I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
    pi_75606462
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 10:49 schreef Tamashii het volgende:
    Goedemorgen!

O: Twee boterhammen met speculaas
    T: Mandarijn.
    L: Twee boterhammen met speculaas.
    T: Iets anders.
    A: Gewoon groente, vlees en aardappels.
    T: Vanille yoghurt.
    Speculaas !?
    pi_75606587
    Dat vind ik wel lekker, op witbrood met boter
    pi_75606597
    G'morgen. Ik heb echt héérlijk uitgeslapen! Iedere keer als ik zo'n beetje wakker werd dacht ik: "Ik hoef niks vandaag, zal ik?" En dan draaide ik me nog eens om en dommelde weer in.

Nu ga ik maar eens een omeletje fixen voor het ontbijt. Pompidompidom........
    pi_75606699
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 11:02 schreef conleche het volgende:
    G'morgen. Ik heb echt héérlijk uitgeslapen! Iedere keer als ik zo'n beetje wakker werd dacht ik: "Ik hoef niks vandaag, zal ik?" En dan draaide ik me nog eens om en dommelde weer in.

Nu ga ik maar eens een omeletje fixen voor het ontbijt. Pompidompidom........
    Nice! Ik zit rustig huiswerk te maken en kijk naast mij hoe mijn vriendje slaapt. Vraag af en toe: Moet je iets doen vandaag? En dan mompelt hij: nee..... Lijkt mij heerlijk om daar te liggen in zijn plaats !
    pi_75606717
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 11:01 schreef shinydiscoball het volgende:
    Dat vind ik wel lekker, op witbrood met boter
    witbrood
    echte boter
    speculaas

Dat is echt evol
    pi_75606822
    Is dat erg? Ik had eindelijk het idee dat ik wat goeds at. Het is trouwens wel bruin brood.
    I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
      maandag 14 december 2009 @ 11:12:24 #196
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75606911
    Dat speculaas nou niet echt een slanke keuze is, is toch geen wereldnieuws?
    pi_75606975
    Speculaas is een fakking koekje! Dus sowieso niet gezond (Hagelslag is ook niet gezond.. en schuddebuikjes...)

Kan je geloof ik nog het beste jam nemen, dat is wel zoet maar niet vet..
      maandag 14 december 2009 @ 11:15:40 #198
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75607004
    Of appelstroop
    pi_75607064
    Ja! Of appel-perenstroop
      maandag 14 december 2009 @ 11:18:51 #200
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75607102

Deze is ook NOM, maar wel minder slank-verantwoord dan de appelstroop. Maarja, alleen verkrijgbaar in de winter.
      maandag 14 december 2009 @ 11:18:55 #201
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_75607105
    men, ik moet ongesteld worden en heb zo'n buikpijn dat als ik loop de scheuten richting m'n schaambeen gaan. Dat heb ik nog nooit gehad!
    pi_75607227
    Loveli zou nu waarschijnlijk wel 3 wondermiddeltjes weten
      maandag 14 december 2009 @ 11:24:17 #203
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75607262
    Die weet ik ook wel

- Niet lopen
    - Kruik / warme douche
    - Pijnstiller

Maar dat is vast niet helemaal wat je bedoelde
    pi_75607288
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 11:05 schreef P.F het volgende:

[..]

witbrood
    echte boter
    speculaas

Dat is echt evol
    I know, maar heerlijk! Heb het overigens al jaren niet gehad hoor
    pi_75607359
    Ibuprofen 400. Het enige wat mij mij dan helpt. Helaas duurt het best lang voordat het begint te werken.........
    pi_75607366
    Natuurvoedingspindakaas is echt veel lekkerder dan gewone pindakaas. En het stinkt ook niet
      maandag 14 december 2009 @ 11:29:10 #207
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_75607453
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 11:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Die weet ik ook wel

- Niet lopen
    - Kruik / warme douche
    - Pijnstiller

Maar dat is vast niet helemaal wat je bedoelde
    Ja, helaas zit ik in de bieb en moet ik echt studeren. Maar goed, toen ik ging lopen was dat om mezelf een grote mocha koffie te kopen, en die drink ik nu op, vergezeld met zelfgemaakte chcoolade biscotti, en de volgende keer dat ik ga lopen is straks pas, om te lunchen. En vanavond met kruik op bed.
    pi_75607600
    Aleve intense (naproxen dus)! Dat werd mij aangeraden in het ziekenhuis toen ik zulke krampen had vorige week!
    pi_75607669
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 11:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Aleve intense (naproxen dus)! Dat werd mij aangeraden in het ziekenhuis toen ik zulke krampen had vorige week!
    Oja hoe staat het daamee eigenlijk? Voel je je goed nu?
      maandag 14 december 2009 @ 11:36:35 #210
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75607725
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 11:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Works like a charm ja. Neem het ook wel eens als ik erg veel last heb van m'n EDS. Maar! Je kan er wel duf van worden!
    pi_75607783
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 11:35 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Oja hoe staat het daamee eigenlijk? Voel je je goed nu?
    Jup, nergens last meer van!
    pi_75608023
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 09:57 schreef P.F het volgende:

[..]

Uhm.... Plakken in een PM en dan de rondjes vervangen met een X is denk ik de meest handige manier?
    Ik heb helaas niet zo een geadvanceerde enquete kunnen makken
    heb je google forms weleens geprobeerd? (onderdeel van docs)? das supermakkelijk!
    Kwak
    pi_75608081
    pief! je inbox is vol!! ik wil je enquete best invullen maar dan moet je wel effe je box legen...
    Kwak
    pi_75608221
    Ik check mijn saldo vaak omdat ik een neuroot ben en wil weten hoe het met mijn centjes is.
    Of er geen mensen zomaar geld van mijn rekening afschrijven
    pi_75608272
    My god, mijn moeder wilde mijn ex vriendje uitnodigen voor kerst. Hij komt nu wel eten, maar ik heb echt geen zin in vragende blikken van familie, dus hij komt maar de 21ste ofzo.
    pi_75608310
    Je ex-vriendje? . Hoezo?
    pi_75608428
    Ja nou, mijn ex vriendje zei laatst dat hij best wel weer eens bij mijn ouders wilde eten, omdat ie dat altijd zo gezellig vond, met mijn broertje en zusje erbij enzo. Ik had zoiets van...oke eh, mij best.
    Toen zei ik het tegen mijn moeder en toen was ze helemaal enthousiast en wilde ze hem uitnodigen met kerst. Maar het lijkt mij dat ik er ook nog iets in te zeggen heb, dus daar ga ik een stokje voor steken
    pi_75608505
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 11:50 schreef Syrena het volgende:
    Ik check mijn saldo vaak omdat ik een neuroot ben en wil weten hoe het met mijn centjes is.

Ik check dat hooguit eens per week. Ik weet welke machtigingen ik heb uitstaan, en eens per week betaal ik de rekeningen en controleer ik of alles nog zoals gepland gaat.
    pi_75608534
    vooral als ik 'rijk' ben kijk ik er vaak op om te genieten van mijn saldo
    Ja doei.
    pi_75608596
    Ik controleer het alleen als ik weer eens bij de AH sta en er staat: Geen saldo. Dan hevel ik weer wat over vanaf mijn spaarrekening en kan ik weer door.

Ik bedenk me nu dat dit niet eeuwig kan doorgaan
      maandag 14 december 2009 @ 12:04:01 #221
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75608634
    Ik ben 1x het slachtoffer geweest van skimming en sindsdien kijk ik dus wel wat vaker, maar niet 9x per dag .
    pi_75608720
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
    vooral als ik 'rijk' ben kijk ik er vaak op om te genieten van mijn saldo

Bij mij lijkt het altijd alsof ik superveel spaargeld heb, omdat hiet in België de huurwaarborg een rekening in beheerder van de huurder is

Voor zo'n gat-in-de-handexemplaar als mijn persoon kan ik eigenlijk nog best goed met geld omgaan Niet teveel machtigingen, saldo checken na uitgebreide shoopsessies, en altijd je rekeningen direct betalen (nouja, in dezelfde week).
    pi_75608771
    idd... zolang je alles 'meteen' betaalt, heb je ook echt een goed overzicht van je financiele situatie dan wanneer je alles uitstelt en zelfs tot de aanmaning laat liggen..

dan heb je 'langer' geld op je rekening staan, maar als je dat dan uitgeeft, heb je geen geld meer om die energierekening te betalen

verstandig met geld omgaan is zó tof
    Ja doei.
    pi_75608817
    Ik doe dat ook, mijn rekeningen direct betalen, anders gaat het mis. Als het eenmaal op een stapel belandt, vergeet ik het per direct. Dus het gaat weleens mis, maar eigenlijk meestal verbazingwekkend goed.
    pi_75608842
    ik was er laatst ook een vergeten! ineens een herinnering, had ik echt al lang niet meer gehad maar wel meteen betaald daarna. Was ook maar iets van 50 euro ofzo, en geen ramp maar toch... :
    Ja doei.
    pi_75608872
    Ik leg rekeningen altijd bij de pc Daar kan ik ze niet over het hoofd zien.

Zo, ik heb mijn eerste stuk marketingplan opgestuurd. Zonder grafieken, matrixen, of tabellen. De docent zei wel dat ze die graag zien in zo'n plan, maar ik ben er echt reteslecht in (zowel het maken als het aflezen).
    Ik kreeg mijn gegevens niet zo gepresenteerd dat ze m'n probleem lieten zien. Dus dan maar zonder. Benieuwd of ik donderdag hoongelach te horen krijg
    pi_75608888
    ik betaal de rekeningen meestal direkt of als dat niet kan zodra mn nieuwe salaris er is. Dan wordt er ook automagisch geld overgeschreven naar mn spaarrekening om de terugkerende kwartaallasten te betalen (of jaarlasten zoals inboedelverzekering). verder houd ik in een documentje mn uitgaven bij. niet heel nauwkeurig, maar wel zo dat ik tegen het einde van de maand gewoon weet wat ik nog kan uitgeven.

ik ben nog steeds aan het terugkrabbelen uit schulden, dus sparen kan helaas nog niet...
    Kwak
    pi_75608904
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 11:18 schreef AKnynke het volgende:
    men, ik moet ongesteld worden en heb zo'n buikpijn dat als ik loop de scheuten richting m'n schaambeen gaan. Dat heb ik nog nooit gehad!
    Naproxen (zoals hier al gezegd is). Geweldig spul tegen krampen.

Zometeen maar eens richting Amsterdam. Bovenleiding stuk, dus mag hopen dat ik nog op tijd ben (en dan ga ik nog een halfuur eerder weg ook).
    pi_75608949
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 12:13 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Naproxen (zoals hier al gezegd is). Geweldig spul tegen krampen.

Zometeen maar eens richting Amsterdam. Bovenleiding stuk, dus mag hopen dat ik nog op tijd ben (en dan ga ik nog een halfuur eerder weg ook).
    Succes met je tentamen Chicootje
    pi_75608952
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
    ik was er laatst ook een vergeten! ineens een herinnering, had ik echt al lang niet meer gehad maar wel meteen betaald daarna. Was ook maar iets van 50 euro ofzo, en geen ramp maar toch... :
    Ik kreeg vorig jaar ook een aanmaning, maar toen bleek dat ik de originele rekening nooit had ontvangen Ik krijg vaker post niet. Gelukkig stuurden ze toen het origineel nog eens en hoefde ik de ophoging ook niet te betalen

Ik moet CZ nog mailen, ik heb wel hun pasje gekregen, maar niet m'n polis. En die wil ik toch wel ff lezen voor ik definitief overstap. Echt zo irritant, post niet krijgen
      maandag 14 december 2009 @ 12:15:58 #231
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75608963
    Goeiemiddag

Ik duik weer een middagje Hiroshima in (van John Hersey) in de hoop er iets zinnigs over te zeggen

En succes Chicoooo!
      maandag 14 december 2009 @ 12:24:18 #232
    277802 _Calimero_
    pi_75609185
    Morning!

lijstje:
    O: 2 crackers met pindakaas van cashews gemaakt, 2 van die tortilladingen met kwark en kipfilet
    L: 1 krentebol met pindakaas, 1 mueslibol
    T: kwark
    D: maaltijdsalade met tonijn
    S: spinning
    SPOILER
      maandag 14 december 2009 @ 12:24:49 #233
    277802 _Calimero_
    pi_75609208
    ohhh en welkom terug GB, toffe foto;s, héél mooi lijkt het me daar!!
    En welkom Mr Mo natuurlijk
    pi_75609331
    Lijstje!

O: magere yoghurt met suikervrije siroop
    T: banaan
    L: boterham philadelpia/tomaat, 2 plakjes kipfilet, beker optimel
    T: ws nog wat yoghurt ofzo
    D: gekookte aardappels, spinazie a la creme en iets van vlees
    pi_75609338
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 12:24 schreef _Calimero_ het volgende:
    Morning!
    SPOILER
    wat tof!
    SPOILER
    Kwak
      maandag 14 december 2009 @ 12:31:50 #236
    277802 _Calimero_
    pi_75609379
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 12:29 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

wat tof!
    SPOILER
    SPOILER
    pi_75609383
    overigens: kwark en klipfilet ieuw!

oh en nog even iets wat helemaal niet leuk is maar waar ik stiekem wel om moest lachen gisteren
    SPOILER
    Kwak
      maandag 14 december 2009 @ 12:33:39 #238
    277802 _Calimero_
    pi_75609419
    ahw, sneu kwak, het is nooit leuk om mensen te zien af takelen om wie je geeft, hoewel de situatie ook wel enigszins hilarisch kan aandoen, maar dat dubbele maakt het dan juist weer zo pijnlijk....

enne, kwark met kipfilet is prima: soort van sour cream op je wrap
      Vis een optie? maandag 14 december 2009 @ 12:34:07 #239
    70532 loveli
    N
    pi_75609431
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 11:23 schreef P.F het volgende:
    Loveli zou nu waarschijnlijk wel 3 wondermiddeltjes weten
    Geen wondermiddel, maar visolie (of theunisbloemolie) en dan als onderdeel van je totale voedingspatroon, niet slechts eens per maand. Of vaak genoeg vette vis eten. Voor het moment helpt een pijnstiller, om het te voorkomen werkt goede voeding.
    crap in = crap out
      Vis een optie? maandag 14 december 2009 @ 12:36:23 #240
    70532 loveli
    N
    pi_75609483
    quote:
    Morning!

lijstje:
    O: 2 crackers met pindakaas van cashews gemaakt, 2 van die tortilladingen met kwark en kipfilet
    SPOILER

En een beetje
    crap in = crap out
    pi_75609553
    PF, je inbox is vol! Ik kan je geen enquete sturen!

-edit- wat een onmogelijke enquete. Ik kan er te vaak geen antwoord op geven, sorry.
    pi_75609567
    maar de vraag is, Cali, ben je blijven slapen?
    Ja doei.
    pi_75609586
    SPOILER
      maandag 14 december 2009 @ 12:45:10 #244
    277802 _Calimero_
    pi_75609718
    Ja blijven slapen en nee -behalve zoenen- niks gebeurd
    en heb gezegd dat ik daar ook écht nog even mee wil wachten en dat snapte hij wel.

nu werken, dag slanke poppetjes!!
      maandag 14 december 2009 @ 12:46:52 #245
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_75609766
    Er wordt 's-ochtends ook al druk met lijstjes gestrooid zie ik...
    En wat weten er dan veel mensen al dat/wat ze tussendoor gaan eten... Avondeten weet ik wel (zelfs voor de rest van de week ), maar dat is meer uit inkooptechnische overwegingen zo gekomen...

Maar ondertussen heb ik wel een idee:
    O: yoghurt met crusli
    L: 3 boterhammen
    D: gehaktwraps
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 11:27 schreef conleche het volgende:
    Ibuprofen 400. Het enige wat mij mij dan helpt. Helaas duurt het best lang voordat het begint te werken.........
    Hoeveel calorieen zitten daar eigenlijk wel niet in?
    pi_75609879
    TVP!
    Zonder lijstje want ik zit op de universiteit zonder eten en ik kan niet weg.

Wat fijn Cali!

Niet veel tijd om terug te lezen, heb ik verder nog iets gemist hier?
    Are you pondering what I'm pondering?
    pi_75609921
    Fijn, Calimero. .
      maandag 14 december 2009 @ 12:53:48 #248
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75609993
    Calimero-kuiken Yay, klinkt tof!
      maandag 14 december 2009 @ 12:57:29 #249
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75610104
    en voor Calimero

Ik zit nu heerlijk aan m'n Griekse salade . Zoveel beter dan brood .
    pi_75610203
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 11:46 schreef kwakz0r het volgende:
    pief! je inbox is vol!! ik wil je enquete best invullen maar dan moet je wel effe je box legen...
    Oeeps! Hij is leeg nu!
      Vis een optie? maandag 14 december 2009 @ 13:01:32 #251
    70532 loveli
    N
    pi_75610220
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 12:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
    en voor Calimero

Ik zit nu heerlijk aan m'n Griekse salade . Zoveel beter dan brood .
    Brood is overrated.
    crap in = crap out
      Vis een optie? maandag 14 december 2009 @ 13:03:09 #252
    70532 loveli
    N
    pi_75610273
    PF, in je enquete staat ergens "biologische eten". Ff de 'e' achter biologische weghalen.
    crap in = crap out
      maandag 14 december 2009 @ 13:03:16 #253
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75610277
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 13:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Brood is overrated.
    Ik vind brood echt heel erg lekker, maar bij 3 sneetjes tussen de middag heb ik na een kwartier alweer trek. Het vult gewoon niet. Hap snap weg en dan zit ik zo van . En ga ik dus bij de theepauze de koekjestrommel plunderen.
    pi_75610307
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 13:03 schreef loveli het volgende:
    PF, in je enquete staat ergens "biologische eten". Ff de 'e' achter biologische weghalen.
    Bedankt, ik zal het aanpassen !
      maandag 14 december 2009 @ 13:05:27 #255
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_75610336
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik vind brood echt heel erg lekker, maar bij 3 sneetjes tussen de middag heb ik na een kwartier alweer trek. Het vult gewoon niet. Hap snap weg en dan zit ik zo van . En ga ik dus bij de theepauze de koekjestrommel plunderen.
    Wit of bruin? Bruin brood vult bij mij prima, maar wit brood absoluut niet. Nou helpt het in mijn geval wel dat ik bruin brood ook nog eens lekkerder vind dan wit brood.
    pi_75610422
    Naar aanleiding van het lijstje van Mr. Mo bedacht ik me dat mijn vriend eigenlijk ook idioot weinig eet. 's Ochtends drie boterhammen met pindakaas, 's middags een appel en dan 's avonds gewoon het avondeten wat ik ook eet. . Toen ik 'm net kende at 'ie zelfs helemaal geen ontbijt en was het avondeten z'n eerste maaltijd van de dag. .
      maandag 14 december 2009 @ 13:09:48 #257
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75610464
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 13:05 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Wit of bruin? Bruin brood vult bij mij prima, maar wit brood absoluut niet. Nou helpt het in mijn geval wel dat ik bruin brood ook nog eens lekkerder vind dan wit brood.
    Maakt niet uit eigenlijk... Kan net zo goed happen lucht nemen denk ik wel eens.
      maandag 14 december 2009 @ 13:11:22 #258
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75610503
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 13:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Naar aanleiding van het lijstje van Mr. Mo bedacht ik me dat mijn vriend eigenlijk ook idioot weinig eet. 's Ochtends drie boterhammen met pindakaas, 's middags een appel en dan 's avonds gewoon het avondeten wat ik ook eet. . Toen ik 'm net kende at 'ie zelfs helemaal geen ontbijt en was het avondeten z'n eerste maaltijd van de dag. .
    Mja herkenbaar! Mijn vriend eet ook te weinig en als ik er wat van zeg zegt ie dat ie toch genoeg heeft Hij eet geloof ik 4 sneetjes brood bij de lunch en dan avondeten. Dude!
      maandag 14 december 2009 @ 13:24:33 #259
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_75610881
    Weinig?

Er gaat een behoorlijke berg cruesli in m'n yoghurt. Overigens ben ik nu na een paar maanden een beetje uitgekeken op de yoghurt met crusli. Nog 1 bakje en dan is de yoghurt op en stap ik over op brood als ontbijt. Ik ben trouwens altijd wel een ontbijter geweest. Zonder ontbijt ben ik de rest van de dag niet zo veel waard...

Toen ik nog een klein meneertje was, at ik 's-ochtends 2 boterhammen en 's-middags 2 boterhammen....
      Vis een optie? maandag 14 december 2009 @ 13:27:58 #260
    70532 loveli
    N
    pi_75610990
    Cruesli = carbs (en suiker). Wat dacht je van havermout? Dat zijn ook carbs, maar dan met dingen waar je nog wat aan hebt. En zonder de suiker.
    crap in = crap out
    pi_75611027
    Havermout is wel echt fiesssssss.
      maandag 14 december 2009 @ 13:30:08 #262
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75611059
    Ontbijten is puik! Maar weet je hoeveel kerels moeten eten op een dag, heul veul hoor! Volgens mij iets van 2500 kcal, dus om af te vallen iets van 2000? Precies zeggen kan ik het niet, want heb me er niet zo in verdiept. Je moet je BMR maar eens uitrekenen, dan weet je hoeveel je lichaam MINIMAAL nodig heeft. Kan op interwebz!

Overigens zit in cruesli ook veel suiker, dus goed dat je overgaat op brood Als je toch al suiker ging minderen..! Spuit 11.
    pi_75611068
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 13:11 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mja herkenbaar! Mijn vriend eet ook te weinig en als ik er wat van zeg zegt ie dat ie toch genoeg heeft Hij eet geloof ik 4 sneetjes brood bij de lunch en dan avondeten. Dude!
    Ik heb me d'r nog een tijdje druk om gemaakt, om Meneers eetpatroon, maar het is zijn eigen verantwoordelijkheid... Nou ja.

Wolve, dat met die tussendoortjes: het helpt mij iig wel om een beetje te plannen wat ik ga eten dat ik dan minder geneigd ben om te gaan snaaien.
    Cruesli is trouwens ev0l
    pi_75611314
    same here eet ook vrij weinig.... Avondeten en dan overdag 4 boterhammen ofzo... Soms een appel, soms een extra boterham... Wel 2 keer zoveel avondeten als ik... mja dan komt hij misschien uit op 1500 a 1600 kcal en hij moet echt niet afvallen
    SPOILER
    Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
    Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
      maandag 14 december 2009 @ 13:40:33 #265
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_75611371
    quote:
    Morning!

lijstje:
    SPOILER
    Wat fijn Calimero! En wat leuk is dat proces zeg! Die spanning is zo geweldig leuk! Ben je uiteindelijk blijven slapen?
      maandag 14 december 2009 @ 13:41:32 #266
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_75611403
    aha, ik ben spuit elf, zie ik wel!

Lijstje:
    O: appel, banaan door muesli met yoghurt
    T: mocha coffie met biscotti
    L: vis met spinaziesaus met volkorensaus
    T: -
    D: bietensoep en versgebakken brood met avocado.
    T: geen idee!

Best okay lijstje dacht ik zo...
      maandag 14 december 2009 @ 13:43:14 #267
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_75611455
    oh, m'n eet ook stom. Alleen met mij ontbijt hij, anders alleen een kop koffie. Dan wel gewoon middageten en avondeten, maar dat laatste is meestal niet heel gezond, en hij eet heeeeel veel ongezonds op een dag. En er zit geen gram vet aan...
    pi_75611503
    Hier ook een vriendje dat weinig eet. Hij wil nota bene afvallen, maar dat hij dan misschien juist meer moet gaan eten wil er niet echt in. Ach ja, ik heb hem nu wel zover dat hij overdag 6 of 7 boterhammen eet, want 2 keer 2 vind ik voor een man echt te weinig.

Toch maar een lijstje:
    O: 2 sneetjes bruin brood met brie
    T: niks, tenzij koffie met creamer ook telt
    L: cup-a-soup Koninginnen (zit nog steeds op de uni zonder eten)
    T: 2 sneetjes brood met kaas
    D: kabeljauwburger en broccoli met aardappelpuree en pasta/rijst (even improviseren, ik bedenk net dat ik gisteren aardappels had moeten meenemen van m'n ouders )
    T: appel, pruim
    T: half flesje bier, misschien een glas wijn
    Are you pondering what I'm pondering?
    pi_75611564
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 13:30 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb me d'r nog een tijdje druk om gemaakt, om Meneers eetpatroon, maar het is zijn eigen verantwoordelijkheid... Nou ja.

Wolve, dat met die tussendoortjes: het helpt mij iig wel om een beetje te plannen wat ik ga eten dat ik dan minder geneigd ben om te gaan snaaien.
    Cruesli is trouwens ev0l
    hihi, nu ben ik het niet die zegt 'hoe hij zou kunnen/moeten eten'

goed naar de Slankies luisteren hè?
    Ja doei.
    pi_75611602
    P.F, ik heb je enquete ingevuld en gePMd!
    pi_75611657
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 11:50 schreef Syrena het volgende:
    Zit je bij ING? Dan heb je de beschikking over MSN Buddy. MSN venstertje openen en 'saldo' in tikken en je krijgt je actuele saldo van al je rekeningen. Tik je 'afschrijvingen' krijg je van elke rekening de laatste 5 af- en/of bijschrijvingen
    He who dies with the most toys
    still dies
      maandag 14 december 2009 @ 13:50:46 #272
    236335 neen
    schone schijn
    pi_75611695
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 13:49 schreef VulcanJ het volgende:

[..]

Zit je bij ING? Dan heb je de beschikking over MSN Buddy. MSN venstertje openen en 'saldo' in tikken en je krijgt je actuele saldo van al je rekeningen. Tik je 'afschrijvingen' krijg je van elke rekening de laatste 5 af- en/of bijschrijvingen
    Wat is daar het adres van dan? Als ik van de spaar naar lopende overmaak moet ik altijd een dag wachten voordat het erop staat (althans volgens mijn.ing dan) of kun je het dan al meteen uitgeven zonder dat het zichtbaar op je rekening staat?
      maandag 14 december 2009 @ 13:52:42 #273
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_75611758
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 13:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Ontbijten is puik! Maar weet je hoeveel kerels moeten eten op een dag, heul veul hoor! Volgens mij iets van 2500 kcal, dus om af te vallen iets van 2000? Precies zeggen kan ik het niet, want heb me er niet zo in verdiept. Je moet je BMR maar eens uitrekenen, dan weet je hoeveel je lichaam MINIMAAL nodig heeft. Kan op interwebz!

Overigens zit in cruesli ook veel suiker, dus goed dat je overgaat op brood Als je toch al suiker ging minderen..! Spuit 11.
    BMR is 1876 kcal.
    Volgens de webpagina heb ik met de huidige hoeveelheid sporten per dag 2626 kcal nodig om op gewicht te blijven.

Nou ja, de website zegt eigenlijk dat ik 2626 calorieen nodig heb, maar dat lijkt me wel heeeeeeeeel weinig.

Kortom, ik moet daar ergens tussenin zitten.
      maandag 14 december 2009 @ 13:54:40 #274
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_75611825
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 13:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hihi, nu ben ik het niet die zegt 'hoe hij zou kunnen/moeten eten'

goed naar de Slankies luisteren hè?
      maandag 14 december 2009 @ 14:05:40 #275
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75612159
    Ik heb weer es een weekmenu gemaakt, ben helemaal trots

Maandag: hutspot met biefstukje
    Dinsdag: Griekse salade met keftedes
    Woensdag: courgette ovenschotel met kaas en crème fraiche
    Donderdag: andijvie stamppot met spekjes
    Vrijdag: Duits biefstuk op broodjes
    Zaterdag: penne met pestoballetjes en sperziebonen
    Zondag: wokken
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 13:52 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

BMR is 1876 kcal.
    Volgens de webpagina heb ik met de huidige hoeveelheid sporten per dag 2626 kcal nodig om op gewicht te blijven.

Nou ja, de website zegt eigenlijk dat ik 2626 calorieen nodig heb, maar dat lijkt me wel heeeeeeeeel weinig.

Kortom, ik moet daar ergens tussenin zitten.
    Dan zat ik met mn 2000 nog nie eens zo verkeerd Zou dan idd rond de 2200 ofzo proberen te zitten! Of wat meer eten op dagen dat je sport enzo
    pi_75612160
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 13:50 schreef neen het volgende:
    Wat is daar het adres van dan? Als ik van de spaar naar lopende overmaak moet ik altijd een dag wachten voordat het erop staat (althans volgens mijn.ing dan) of kun je het dan al meteen uitgeven zonder dat het zichtbaar op je rekening staat?
    De FAQ van ING Buddy puntje 4

En die van de spaarrekeningen (puntje 3 )

He who dies with the most toys
    still dies
    pi_75612193
    En wat is het ijzig koud! Ik ben helemaal bevroren van 2 x fietsen, en heb alleen nog maar zin met een hoeveelheid lekkers op de bank naar de film te kijken.

We hebben Inglourious basterds (goed geschreven?) nu opstaan, en God wat is die Brad Pitt toch altijd stom (sorry fans )
      Vis een optie? maandag 14 december 2009 @ 14:07:42 #278
    70532 loveli
    N
    pi_75612217
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 14:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Ja, euh.. geen broccoli?
    crap in = crap out
    pi_75612287
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 14:06 schreef Laureline het volgende:
    En wat is het ijzig koud! Ik ben helemaal bevroren van 2 x fietsen, en heb alleen nog maar zin met een hoeveelheid lekkers op de bank naar de film te kijken.

We hebben Inglourious basterds (goed geschreven?) nu opstaan, en God wat is die Brad Pitt toch altijd stom (sorry fans )
    Heb je die ene film gezien, hoe heette 'ie ook alweer, Burn after reading? Daarin vond ik hem heel goed uit de verf komen
      maandag 14 december 2009 @ 14:12:37 #280
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75612391
    Brad Pitt, nooit gesnapt wat daar nou zo leuk aan is.

Lijstje:
    O: bakje yoghurt met wat cranberryjam en krentjes
    T: 3 mandarijnen, 2 lange vingers
    L: grote trog met griekse salade
    T: 3 mandarijntjes
    S: RPM
    D: vierkantje (een kwart) lasagne

Lijkt me wel ok .
    pi_75612407
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 14:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Heb je die ene film gezien, hoe heette 'ie ook alweer, Burn after reading? Daarin vond ik hem heel goed uit de verf komen
    Die was goeeed, maar man, wat was ie daarin nog stommer dan anders.
    pi_75612441
    Kga vanaaf trouwens naar de film precious, iemand die gezien?
      maandag 14 december 2009 @ 14:15:40 #283
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75612485
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 14:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja, euh.. geen broccoli?
    Vriendje lust geen broccoli Heb wel eens experimenteel geprobeerd om 1 stronk in mn upje op te krijgen, maar dan komt de broccoli bijkans je neus uit

XM: *voert nog twee sneetjes brood bij* Whoppaaa.
    pi_75612529
    SPOILER
    Ja doei.
      maandag 14 december 2009 @ 14:21:14 #285
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75612626
    @Maria: vind je dat er nog 2 boterhammen bij moeten? Kan ik evt nog wel implementeren voor het fietsen !
      maandag 14 december 2009 @ 14:21:54 #286
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75612642
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
    SPOILER
    SPOILER
      maandag 14 december 2009 @ 14:22:36 #287
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_75612667
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 14:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

Maandag: hutspot met biefstukje
    Dinsdag: Griekse salade met keftedes
    Woensdag: courgette ovenschotel met kaas en crème fraiche
    Donderdag: andijvie stamppot met spekjes
    Vrijdag: Duits biefstuk op broodjes
    Zaterdag: penne met pestoballetjes en sperziebonen
    Zondag: wokken
    [..]
    Had MoBlo ons lijstje al neergegooid? Zo niet, staat het vast ergens in het weekmenulijstjestopic (hoe dat ook mag heten).
    quote:
    Dan zat ik met mn 2000 nog nie eens zo verkeerd Zou dan idd rond de 2200 ofzo proberen te zitten! Of wat meer eten op dagen dat je sport enzo
    Maar hoe kom ik er achter hoeveel dat is.
    pi_75612705
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 14:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, dat vond ik precies zo bij die film! De enige echte goede rol voor Brad, daarin was hij perfect gecast
      maandag 14 december 2009 @ 14:24:34 #289
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_75612732
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 14:15 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Vriendje lust geen broccoli Heb wel eens experimenteel geprobeerd om 1 stronk in mn upje op te krijgen, maar dan komt de broccoli bijkans je neus uit

XM: *voert nog twee sneetjes brood bij* Whoppaaa.
    Broccolisoep! Dan vliegt het er wel doorheen. Stuur je 'vriendlief' maar een keer naar z'n vrienden (of de snackbar).
    pi_75612864
    Maandag: wraps met gehakt en groenten
    Dinsdag: couscoussalade met feta
    Woensdag: kipshoarma
    Donderdag: pasta met tomaten/basilicumsaus (en borrelhapjes op kerstborrel)
    Vrijdag: nasi
    Zaterdag: frikadellen en chinees
    Zondag: geen idee, verjaardag van schoonzusje

ons weekmenu
    Ja doei.
      Vis een optie? maandag 14 december 2009 @ 14:29:02 #291
    70532 loveli
    N
    pi_75612883
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 14:22 schreef Wolve000 het volgende:
    Maar hoe kom ik er achter hoeveel dat is.
    Simpel. Dingen met suiker enzo erin zijn ruim 500 kcal per 100 gram, dus 400 gram chocola of koekjes is zo'n beetje 2200 kal. Of je neemt wortelen, 10 kcals per 100 gram. Eet je 22 kilo wortelen om aan je energie intake te komen.
    crap in = crap out
      maandag 14 december 2009 @ 14:32:44 #292
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_75612996
    Zaterdag is culinair gezien een taalkundig ingewikkelde dag...
      Vis een optie? maandag 14 december 2009 @ 14:33:16 #293
    70532 loveli
    N
    pi_75613019
    SPOILER
    crap in = crap out
      Vis een optie? maandag 14 december 2009 @ 14:35:30 #294
    70532 loveli
    N
    pi_75613094
    Mo, denk niet dat 'goed genoeg' niet het criterium is. Gaat wel lukken, woensdag.
    crap in = crap out
    pi_75613112
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 13:47 schreef Laureline het volgende:
    P.F, ik heb je enquete ingevuld en gePMd!
    Dank je wel!! Ik hoef er nog maar 7 !!
      maandag 14 december 2009 @ 14:36:46 #296
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75613135
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
    @Maria: vind je dat er nog 2 boterhammen bij moeten? Kan ik evt nog wel implementeren voor het fietsen !
    !

Ik denk dat je dan idd zo'n beetje zit op wat je moet binnenkrijgen! Al weet ik natuurlijk niet hoeveel yoghurt / feta etc. je op hebt, maar dit zegt mn boerenverstand

Loveli en zie nu pas je andere post dus een erbij! Lief schaaps
    Wolve: je kunt op allerlei manieren (internetcalculators enzo) uitrekenen hoeveel je ongeveer binnenkrijgt. Mo weet vast wel een goeie! Wat ik doe/deed: een soortement 'basis' - dagmenu met semi-gezonde dingen uitrekenen (ontbijt, lunch, avondeten, nog tussendoortjes) waarmee ik op een goed aantal kcal zou zitten - aan de hand daarvan improviseer ik nu (en schiet nog wel eens de fout in ) maar als je eenmaal een beetje weet hoeveel alles ongeveer is, wordt het improviseren ook een stuk makkelijker
    pi_75613142
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 14:33 schreef loveli het volgende:
    SPOILER
    awww arme loveli!

Kwak
      maandag 14 december 2009 @ 14:37:17 #298
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_75613157
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 14:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Simpel. Dingen met suiker enzo erin zijn ruim 500 kcal per 100 gram, dus 400 gram chocola of koekjes is zo'n beetje 2200 kal. Of je neemt wortelen, 10 kcals per 100 gram. Eet je 22 kilo wortelen om aan je energie intake te komen.
    Ik heb alleen geen idee hoeveel ik precies eet...
    MoBlo kookt meestal.

Alhoewel, lading groente draagt calorisch niet zoveel bij (er zit zelden 22kg wortelen in een gerecht), en pasta, rijst, en vles zijn meestal wel aardig afgemeten. Dus dat is nog wel enigszins in te schatten.
    Maar hoeveel doet een beledge boterham... met kaas, of pindakaas (en sambal!), of hagelslag, of smerkaas, of...... wat er toevallig voor handen is. Wel altijd met "boter" trouwens.
      maandag 14 december 2009 @ 14:38:39 #300
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75613212
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
    www.caloriechecker.nl
    Badaboom-PISH!

U vraagt, zij draait
    pi_75613242
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 14:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Badaboom-PISH!

U vraagt, zij draait
    ik zei het al tegen hem, maar woorden zijn niet klikbaar !
    Ja doei.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')