SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Da's wel heel enthousiast!quote:
dat dus, + een S: hardlopen, Evy 20quote:Op zondag 13 december 2009 19:50 schreef Wolve000 het volgende:
Ja, zal ik mij ook eens aan een lijstje wagen dan? (Hoewel MoBlo het natuurlijk allemaal al verraden heeft.)
O/L: 3 afbakbroodjes
D: kip, patat en geen appelmoes!
Verder: 1 glas melk en vele koppen thee.
ja!quote:Op zondag 13 december 2009 19:50 schreef Wolve000 het volgende:
Ja, zal ik mij ook eens aan een lijstje wagen dan? (Hoewel MoBlo het natuurlijk allemaal al verraden heeft.)
O/L: 3 afbakbroodjes
D: kip, patat en geen appelmoes!
Verder: 1 glas melk en vele koppen thee.
Halve kip uit de oven, geen olie/vet en suuuuuupermals!En zelfgefrituurde patat ter compensatie.
[..]
Da's wel heel enthousiast!
Hoe lang zit je daar nog?quote:Op zondag 13 december 2009 19:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja!
Wanneer komen jullie nu eens naar het noorden op de motor?
Ik heb er zelfs drie gezien!quote:Op zondag 13 december 2009 19:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja!
Wanneer komen jullie nu eens naar het noorden op de motor?
Mooie foto's goodbye, ik ben jaloers dat je een luipaard gezien hebt!
Ja klopt, je wilt niet weten hoe koud ik het heb! En mijn 'echte' winterjassen moeten nog naar de stomerij en ik heb mijn sjaal laten liggen bij m'n schoonmoederquote:Op zondag 13 december 2009 19:55 schreef Chicolate het volgende:
Wow mooi goodbye. Dat zal wel wennen zijn hier, komende week vorst verwacht
.
Oe, bijna kwartet!quote:
Vooruit.quote:Op zondag 13 december 2009 20:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, bijna kwartet!![]()
Heb jij voor mij, van de ultrasnelle viervoeters met vlekjes, een lui paard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./flauwcrap in = crap out
quote:Op zondag 13 december 2009 20:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Vooruit.R.I.P. meneer L. PaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./flauw
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |