I know, maar heerlijk! Heb het overigens al jaren niet gehad hoorquote:Op maandag 14 december 2009 11:05 schreef P.F het volgende:
[..]
witbrood
echte boter
speculaas
Dat is echt evol
Ja, helaas zit ik in de bieb en moet ik echt studeren. Maar goed, toen ik ging lopen was dat om mezelf een grote mocha koffie te kopen, en die drink ik nu op, vergezeld met zelfgemaakte chcoolade biscotti, en de volgende keer dat ik ga lopen is straks pas, om te lunchen. En vanavond met kruik op bed.quote:Op maandag 14 december 2009 11:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die weet ik ook wel![]()
- Niet lopen
- Kruik / warme douche
- Pijnstiller
Maar dat is vast niet helemaal wat je bedoelde
Oja hoe staat het daamee eigenlijk? Voel je je goed nu?quote:Op maandag 14 december 2009 11:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aleve intense (naproxen dus)! Dat werd mij aangeraden in het ziekenhuis toen ik zulke krampen had vorige week!
Works like a charm ja. Neem het ook wel eens als ik erg veel last heb van m'n EDS. Maar! Je kan er wel duf van worden!quote:Op maandag 14 december 2009 11:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aleve intense (naproxen dus)! Dat werd mij aangeraden in het ziekenhuis toen ik zulke krampen had vorige week!
Jup, nergens last meer van!quote:Op maandag 14 december 2009 11:35 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oja hoe staat het daamee eigenlijk? Voel je je goed nu?
heb je google forms weleens geprobeerd? (onderdeel van docs)? das supermakkelijk!quote:Op maandag 14 december 2009 09:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhm.... Plakken in een PM en dan de rondjes vervangen met een X is denk ik de meest handige manier?
Ik heb helaas niet zo een geadvanceerde enquete kunnen makken
quote:Op maandag 14 december 2009 11:50 schreef Syrena het volgende:
Ik check mijn saldo vaak omdat ik een neuroot ben en wil weten hoe het met mijncentjes
is.
Of er geen mensen zomaar geld van mijn rekening afschrijven
quote:Op maandag 14 december 2009 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
vooral als ik 'rijk' ben kijk ik er vaak op om te genieten van mijn saldo![]()
Naproxen (zoals hier al gezegd is). Geweldig spul tegen krampen.quote:Op maandag 14 december 2009 11:18 schreef AKnynke het volgende:
men, ik moet ongesteld worden en heb zo'n buikpijn dat als ik loop de scheuten richting m'n schaambeen gaan. Dat heb ik nog nooit gehad!
Succes met je tentamen Chicootjequote:Op maandag 14 december 2009 12:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Naproxen (zoals hier al gezegd is). Geweldig spul tegen krampen.
Zometeen maar eens richting Amsterdam. Bovenleiding stuk, dus mag hopen dat ik nog op tijd ben(en dan ga ik nog een halfuur eerder weg ook).
Ik kreeg vorig jaar ook een aanmaning, maar toen bleek dat ik de originele rekening nooit had ontvangenquote:Op maandag 14 december 2009 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik was er laatst ook een vergeten!ineens een herinnering, had ik echt al lang niet meer gehad
maar wel meteen betaald daarna. Was ook maar iets van 50 euro ofzo, en geen ramp
maar toch... :
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op maandag 14 december 2009 12:24 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op maandag 14 december 2009 12:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]wat tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Geen wondermiddel, maar visolie (of theunisbloemolie) en dan als onderdeel van je totale voedingspatroon, niet slechts eens per maand. Of vaak genoeg vette vis eten. Voor het moment helpt een pijnstiller, om het te voorkomen werkt goede voeding.quote:Op maandag 14 december 2009 11:23 schreef P.F het volgende:
Loveli zou nu waarschijnlijk wel 3 wondermiddeltjes weten
Morning!
lijstje:
O: 2 crackers met pindakaas van cashews gemaakt, 2 van die tortilladingen met kwark en kipfilet
L: 1 krentebol met pindakaas, 1 mueslibol
T: kwark
D: maaltijdsalade met tonijn
S: spinningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En een beetje
crap in = crap out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel calorieen zitten daar eigenlijk wel niet in?quote:Op maandag 14 december 2009 11:27 schreef conleche het volgende:
Ibuprofen 400. Het enige wat mij mij dan helpt. Helaas duurt het best lang voordat het begint te werken.........
Oeeps! Hij is leeg nu!quote:Op maandag 14 december 2009 11:46 schreef kwakz0r het volgende:
pief! je inbox is vol!! ik wil je enquete best invullen maar dan moet je wel effe je box legen...
quote:Op maandag 14 december 2009 12:57 schreef XcUZ_Me het volgende:en
voor Calimero
Ik zit nu heerlijk aan m'n Griekse salade![]()
. Zoveel beter dan brood
.
Ik vind brood echt heel erg lekker, maar bij 3 sneetjes tussen de middag heb ik na een kwartier alweer trek. Het vult gewoon niet. Hap snap weg en dan zit ik zo vanquote:
Bedankt, ik zal het aanpassenquote:Op maandag 14 december 2009 13:03 schreef loveli het volgende:
PF, in je enquete staat ergens "biologische eten". Ff de 'e' achter biologische weghalen.
Wit of bruin? Bruin brood vult bij mij prima, maar wit brood absoluut niet. Nou helpt het in mijn geval wel dat ik bruin brood ook nog eens lekkerder vind dan wit brood.quote:Op maandag 14 december 2009 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind brood echt heel erg lekker, maar bij 3 sneetjes tussen de middag heb ik na een kwartier alweer trek. Het vult gewoon niet. Hap snap weg en dan zit ik zo van. En ga ik dus bij de theepauze de koekjestrommel plunderen.
Maakt niet uit eigenlijk... Kan net zo goed happen lucht nemen denk ik wel eens.quote:Op maandag 14 december 2009 13:05 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Wit of bruin? Bruin brood vult bij mij prima, maar wit brood absoluut niet. Nou helpt het in mijn geval wel dat ik bruin brood ook nog eens lekkerder vind dan wit brood.
Mja herkenbaar! Mijn vriend eet ook te weinig en als ik er wat van zeg zegt ie dat ie toch genoeg heeftquote:Op maandag 14 december 2009 13:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Naar aanleiding van het lijstje van Mr. Mo bedacht ik me dat mijn vriend eigenlijk ook idioot weinig eet. 's Ochtends drie boterhammen met pindakaas, 's middags een appel en dan 's avonds gewoon het avondeten wat ik ook eet.. Toen ik 'm net kende at 'ie zelfs helemaal geen ontbijt en was het avondeten z'n eerste maaltijd van de dag.
.
Ik heb me d'r nog een tijdje druk om gemaakt, om Meneers eetpatroon, maar het is zijn eigen verantwoordelijkheid... Nou ja.quote:Op maandag 14 december 2009 13:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mja herkenbaar! Mijn vriend eet ook te weinig en als ik er wat van zeg zegt ie dat ie toch genoeg heeftHij eet geloof ik 4 sneetjes brood bij de lunch en dan avondeten. Dude!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Morning!
lijstje:
O: 2 crackers met pindakaas van cashews gemaakt, 2 van die tortilladingen met kwark en kipfilet
L: 1 krentebol met pindakaas, 1 mueslibol
T: kwark
D: maaltijdsalade met tonijn
S: spinningWat fijn Calimero! En wat leuk is dat proces zeg! Die spanning is zo geweldig leuk! Ben je uiteindelijk blijven slapen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
hihi, nu ben ik het niet die zegt 'hoe hij zou kunnen/moeten eten'quote:Op maandag 14 december 2009 13:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb me d'r nog een tijdje druk om gemaakt, om Meneers eetpatroon, maar het is zijn eigen verantwoordelijkheid... Nou ja.
Wolve, dat met die tussendoortjes: het helpt mij iig wel om een beetje te plannen wat ik ga etendat ik dan minder geneigd ben om te gaan snaaien.
Cruesli is trouwens ev0l
Zit je bij ING? Dan heb je de beschikking over MSN Buddy. MSN venstertje openen en 'saldo' in tikken en je krijgt je actuele saldo van al je rekeningen. Tik je 'afschrijvingen' krijg je van elke rekening de laatste 5 af- en/of bijschrijvingenquote:Op maandag 14 december 2009 11:50 schreef Syrena het volgende:
Ik check mijn saldo vaak omdat ik een neuroot ben en wil weten hoe het met mijncentjes
is.
Of er geen mensen zomaar geld van mijn rekening afschrijven
Wat is daar het adres van dan? Als ik van de spaar naar lopende overmaak moet ik altijd een dag wachten voordat het erop staat (althans volgens mijn.ing dan) of kun je het dan al meteen uitgeven zonder dat het zichtbaar op je rekening staat?quote:Op maandag 14 december 2009 13:49 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Zit je bij ING? Dan heb je de beschikking over MSN Buddy. MSN venstertje openen en 'saldo' in tikken en je krijgt je actuele saldo van al je rekeningen. Tik je 'afschrijvingen' krijg je van elke rekening de laatste 5 af- en/of bijschrijvingen
BMR is 1876 kcal.quote:Op maandag 14 december 2009 13:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ontbijten is puik! Maar weet je hoeveel kerels moeten eten op een dag, heul veul hoor!Volgens mij iets van 2500 kcal, dus om af te vallen iets van 2000? Precies zeggen kan ik het niet, want heb me er niet zo in verdiept. Je moet je BMR maar eens uitrekenen, dan weet je hoeveel je lichaam MINIMAAL nodig heeft. Kan op interwebz!
Overigens zit in cruesli ook veel suiker, dus goed dat je overgaat op broodAls je toch al suiker ging minderen..!
Spuit 11.
quote:Op maandag 14 december 2009 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hihi, nu ben ik het niet die zegt 'hoe hij zou kunnen/moeten eten'
goed naar de Slankies luisteren hè?
Dan zat ik met mn 2000 nog nie eens zo verkeerdquote:Op maandag 14 december 2009 13:52 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
BMR is 1876 kcal.
Volgens de webpagina heb ik met de huidige hoeveelheid sporten per dag 2626 kcal nodig om op gewicht te blijven.
Nou ja, de website zegt eigenlijk dat ik 2626 calorieen nodig heb, maar dat lijkt me wel heeeeeeeeel weinig.
Kortom, ik moet daar ergens tussenin zitten.
De FAQ van ING Buddy puntje 4quote:Op maandag 14 december 2009 13:50 schreef neen het volgende:
Wat is daar het adres van dan? Als ik van de spaar naar lopende overmaak moet ik altijd een dag wachten voordat het erop staat (althans volgens mijn.ing dan) of kun je het dan al meteen uitgeven zonder dat het zichtbaar op je rekening staat?
Ja, euh.. geen broccoli?quote:Op maandag 14 december 2009 14:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb weer es een weekmenu gemaakt, ben helemaal trots![]()
Heb je die ene film gezien, hoe heette 'ie ook alweer, Burn after reading? Daarin vond ik hem heel goed uit de verf komenquote:Op maandag 14 december 2009 14:06 schreef Laureline het volgende:
En wat is het ijzig koud! Ik ben helemaal bevroren van 2 x fietsen, en heb alleen nog maar zin met een hoeveelheid lekkers op de bank naar de film te kijken.
We hebben Inglourious basterds (goed geschreven?) nu opstaan, en God wat is die Brad Pitt toch altijd stom(sorry fans
)
Die was goeeed, maar man, wat was ie daarin nog stommer dan anders.quote:Op maandag 14 december 2009 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je die ene film gezien, hoe heette 'ie ook alweer, Burn after reading? Daarin vond ik hem heel goed uit de verf komen
Vriendje lust geen broccoliquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op maandag 14 december 2009 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Had MoBlo ons lijstje al neergegooid? Zo niet, staat het vast ergens in het weekmenulijstjestopic (hoe dat ook mag heten).quote:Op maandag 14 december 2009 14:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb weer es een weekmenu gemaakt, ben helemaal trots![]()
Maandag: hutspot met biefstukje
Dinsdag: Griekse salade met keftedes
Woensdag: courgette ovenschotel met kaas en crème fraiche
Donderdag: andijvie stamppot met spekjes
Vrijdag: Duits biefstuk op broodjes
Zaterdag: penne met pestoballetjes en sperziebonen
Zondag: wokken
[..]
Maar hoe kom ik er achter hoeveel dat is.quote:Dan zat ik met mn 2000 nog nie eens zo verkeerd![]()
Zou dan idd rond de 2200 ofzo proberen te zitten! Of wat meer eten op dagen dat je sport enzo
Ja, dat vond ik precies zo bij die film! De enige echte goede rol voor Brad, daarin was hij perfect gecastquote:Op maandag 14 december 2009 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je die ene film gezien, hoe heette 'ie ook alweer, Burn after reading? Daarin vond ik hem heel goed uit de verf komen
Broccolisoep!quote:Op maandag 14 december 2009 14:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Vriendje lust geen broccoliHeb wel eens experimenteel geprobeerd om 1 stronk in mn upje op te krijgen, maar dan komt de broccoli bijkans je neus uit
![]()
XM: *voert nog twee sneetjes brood bij* Whoppaaa.
Simpel. Dingen met suiker enzo erin zijn ruim 500 kcal per 100 gram, dus 400 gram chocola of koekjes is zo'n beetje 2200 kal. Of je neemt wortelen, 10 kcals per 100 gram. Eet je 22 kilo wortelen om aan je energie intake te komen.quote:Op maandag 14 december 2009 14:22 schreef Wolve000 het volgende:
Maar hoe kom ik er achter hoeveel dat is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Dank je wel!! Ik hoef er nog maar 7quote:Op maandag 14 december 2009 13:47 schreef Laureline het volgende:
P.F, ik heb je enquete ingevuld en gePMd!
quote:Op maandag 14 december 2009 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Maria: vind je dat er nog 2 boterhammen bij moeten? Kan ik evt nog wel implementeren voor het fietsen!
quote:Op maandag 14 december 2009 14:33 schreef loveli het volgende:awww arme loveli!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
Ik heb alleen geen idee hoeveel ik precies eet...quote:Op maandag 14 december 2009 14:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Simpel. Dingen met suiker enzo erin zijn ruim 500 kcal per 100 gram, dus 400 gram chocola of koekjes is zo'n beetje 2200 kal. Of je neemt wortelen, 10 kcals per 100 gram. Eet je 22 kilo wortelen om aan je energie intake te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |