Naproxen (zoals hier al gezegd is). Geweldig spul tegen krampen.quote:Op maandag 14 december 2009 11:18 schreef AKnynke het volgende:
men, ik moet ongesteld worden en heb zo'n buikpijn dat als ik loop de scheuten richting m'n schaambeen gaan. Dat heb ik nog nooit gehad!
Succes met je tentamen Chicootjequote:Op maandag 14 december 2009 12:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Naproxen (zoals hier al gezegd is). Geweldig spul tegen krampen.
Zometeen maar eens richting Amsterdam. Bovenleiding stuk, dus mag hopen dat ik nog op tijd ben(en dan ga ik nog een halfuur eerder weg ook).
Ik kreeg vorig jaar ook een aanmaning, maar toen bleek dat ik de originele rekening nooit had ontvangenquote:Op maandag 14 december 2009 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik was er laatst ook een vergeten!ineens een herinnering, had ik echt al lang niet meer gehad
maar wel meteen betaald daarna. Was ook maar iets van 50 euro ofzo, en geen ramp
maar toch... :
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op maandag 14 december 2009 12:24 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op maandag 14 december 2009 12:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]wat tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Geen wondermiddel, maar visolie (of theunisbloemolie) en dan als onderdeel van je totale voedingspatroon, niet slechts eens per maand. Of vaak genoeg vette vis eten. Voor het moment helpt een pijnstiller, om het te voorkomen werkt goede voeding.quote:Op maandag 14 december 2009 11:23 schreef P.F het volgende:
Loveli zou nu waarschijnlijk wel 3 wondermiddeltjes weten
quote:Op maandag 14 december 2009 12:24 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning!
lijstje:
O: 2 crackers met pindakaas van cashews gemaakt, 2 van die tortilladingen met kwark en kipfilet
L: 1 krentebol met pindakaas, 1 mueslibol
T: kwark
D: maaltijdsalade met tonijn
S: spinningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En een beetje
crap in = crap out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel calorieen zitten daar eigenlijk wel niet in?quote:Op maandag 14 december 2009 11:27 schreef conleche het volgende:
Ibuprofen 400. Het enige wat mij mij dan helpt. Helaas duurt het best lang voordat het begint te werken.........
Oeeps! Hij is leeg nu!quote:Op maandag 14 december 2009 11:46 schreef kwakz0r het volgende:
pief! je inbox is vol!! ik wil je enquete best invullen maar dan moet je wel effe je box legen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |