Wazzup?quote:Op maandag 14 december 2009 06:46 schreef eleusis het volgende:
Goedemorgen
Ik heb hier niets te zoeken, maar moet toch ergens mijn ei kwijt... 6:45
Nee ik was wel al wakker half 7, maar ben blijven liggen omdat ik pas om 14.00 in Amsterdam hoef te zijn. Tentamenweek ftwquote:Op maandag 14 december 2009 06:44 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ben de eerste(of misschien is Chico al langs geweest, maar wist ze niets te zeggen
)
Laaaaaaaaange dag vandaag. 7:15 de deur uit, 20:30 thuis. Dus.
Bekend probleem... het is echt ontzettend irritant als je telkens weer je wachtwoord moet veranderen. Ik heb juist speciaal een wachtwoord met rare karakters enzo wat ik alleen daarvoor gebruik, moet ik 'm veranderen.... resultaat: mijn nieuwe wachtwoord is MINDER veilig EN ik kan me vooral het OUDE wachtwoord nog heel goed herinneren......quote:Op maandag 14 december 2009 09:20 schreef Syrena het volgende:
En ik ben m'n ww vergeten van internetbankieren, ik moest een nieuwe aanmaken maar is iets fout gegaan ofzo. Noes![]()
(Ik tjek minimaal 9x mijn saldo op een dag)
Maar, als je minimaal 9x je saldo checkt, dan lijkt het me dat je dat wachtwoord vrij vaak gebruikt!quote:Op maandag 14 december 2009 09:20 schreef Syrena het volgende:
En ik ben m'n ww vergeten van internetbankieren, ik moest een nieuwe aanmaken maar is iets fout gegaan ofzo. Noes![]()
(Ik tjek minimaal 9x mijn saldo op een dag)
quote:Op zondag 13 december 2009 19:35 schreef Goodbye het volgende:
Vakantiefoto's voor de geinteresseerden!WooooowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!! Rechtstreeks uit een tijdschrift lijken ze!
Ja, maar moest 't gisteren dus veranderen en heb 't daarna niet meer gebruiktquote:Op maandag 14 december 2009 09:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar, als je minimaal 9x je saldo checkt, dan lijkt het me dat je dat wachtwoord vrij vaak gebruikt!
Ik kon ook niet uit m'n bed komen vanmorgen...Nu uiteindelijk wel in de bieb beland. Oplader van m'n laptop vergeten, dus hem zo weinig mogelijk gebruiken. Misschien ben ik dan nog wel een beetje productief.
Uhm.... Plakken in een PM en dan de rondjes vervangen met een X is denk ik de meest handige manier?quote:Op maandag 14 december 2009 09:55 schreef AKnynke het volgende:
is het de bedoeling dat ik online de hokjes kan aankruisen? Want dat lukt hier niet.
Oh, ik kijk m'n saldo eigenlijk nooit. 1x per maand maak ik geld over van Nederland naar Zweden, en dan kijk ik.
Bedankt!!quote:Op maandag 14 december 2009 09:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
PF!
1: V, 2: 20-29, 3: Ja, 4: Anders; 3-4 x p.w., 5: Ja, 6: 2x p.w., 7: Ja (anders zou ik het niet doen he!), 8: supermarkt, 9: vegetarische lasagne / pasta / ovenschotel, 10: 6x, 11: 2x p.w. 12: anders: 1x per 2 weken, 13: restaurant, pizzeria, chinees, 14: 7-10, 15: 15-20, 16: 15-20, 17: werkend fulltime, 18: 2803
Alstu
Speculaasquote:Op maandag 14 december 2009 10:49 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgen!
O: Twee boterhammen met speculaas
T: Mandarijn.
L: Twee boterhammen met speculaas.
T: Iets anders.
A: Gewoon groente, vlees en aardappels.
T: Vanille yoghurt.
Nice! Ik zit rustig huiswerk te maken en kijk naast mij hoe mijn vriendje slaapt. Vraag af en toe: Moet je iets doen vandaag? En dan mompelt hij: nee..... Lijkt mij heerlijk om daar te liggen in zijn plaatsquote:Op maandag 14 december 2009 11:02 schreef conleche het volgende:
G'morgen. Ik heb echt héérlijk uitgeslapen!Iedere keer als ik zo'n beetje wakker werd dacht ik: "Ik hoef niks vandaag, zal ik?" En dan draaide ik me nog eens om en dommelde weer in.
Nu ga ik maar eens een omeletje fixen voor het ontbijt. Pompidompidom........
witbroodquote:Op maandag 14 december 2009 11:01 schreef shinydiscoball het volgende:
Dat vind ik wel lekker, op witbrood met boter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |