Uhm.... Plakken in een PM en dan de rondjes vervangen met een X is denk ik de meest handige manier?quote:Op maandag 14 december 2009 09:55 schreef AKnynke het volgende:
is het de bedoeling dat ik online de hokjes kan aankruisen? Want dat lukt hier niet.
Oh, ik kijk m'n saldo eigenlijk nooit. 1x per maand maak ik geld over van Nederland naar Zweden, en dan kijk ik.
Bedankt!!quote:Op maandag 14 december 2009 09:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
PF!
1: V, 2: 20-29, 3: Ja, 4: Anders; 3-4 x p.w., 5: Ja, 6: 2x p.w., 7: Ja (anders zou ik het niet doen he!), 8: supermarkt, 9: vegetarische lasagne / pasta / ovenschotel, 10: 6x, 11: 2x p.w. 12: anders: 1x per 2 weken, 13: restaurant, pizzeria, chinees, 14: 7-10, 15: 15-20, 16: 15-20, 17: werkend fulltime, 18: 2803
Alstu
Speculaasquote:Op maandag 14 december 2009 10:49 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgen!
O: Twee boterhammen met speculaas
T: Mandarijn.
L: Twee boterhammen met speculaas.
T: Iets anders.
A: Gewoon groente, vlees en aardappels.
T: Vanille yoghurt.
Nice! Ik zit rustig huiswerk te maken en kijk naast mij hoe mijn vriendje slaapt. Vraag af en toe: Moet je iets doen vandaag? En dan mompelt hij: nee..... Lijkt mij heerlijk om daar te liggen in zijn plaatsquote:Op maandag 14 december 2009 11:02 schreef conleche het volgende:
G'morgen. Ik heb echt héérlijk uitgeslapen!Iedere keer als ik zo'n beetje wakker werd dacht ik: "Ik hoef niks vandaag, zal ik?" En dan draaide ik me nog eens om en dommelde weer in.
Nu ga ik maar eens een omeletje fixen voor het ontbijt. Pompidompidom........
witbroodquote:Op maandag 14 december 2009 11:01 schreef shinydiscoball het volgende:
Dat vind ik wel lekker, op witbrood met boter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |