quote:Op maandag 14 december 2009 12:57 schreef XcUZ_Me het volgende:en
voor Calimero
Ik zit nu heerlijk aan m'n Griekse salade![]()
. Zoveel beter dan brood
.
Ik vind brood echt heel erg lekker, maar bij 3 sneetjes tussen de middag heb ik na een kwartier alweer trek. Het vult gewoon niet. Hap snap weg en dan zit ik zo vanquote:
Bedankt, ik zal het aanpassenquote:Op maandag 14 december 2009 13:03 schreef loveli het volgende:
PF, in je enquete staat ergens "biologische eten". Ff de 'e' achter biologische weghalen.
Wit of bruin? Bruin brood vult bij mij prima, maar wit brood absoluut niet. Nou helpt het in mijn geval wel dat ik bruin brood ook nog eens lekkerder vind dan wit brood.quote:Op maandag 14 december 2009 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind brood echt heel erg lekker, maar bij 3 sneetjes tussen de middag heb ik na een kwartier alweer trek. Het vult gewoon niet. Hap snap weg en dan zit ik zo van. En ga ik dus bij de theepauze de koekjestrommel plunderen.
Maakt niet uit eigenlijk... Kan net zo goed happen lucht nemen denk ik wel eens.quote:Op maandag 14 december 2009 13:05 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Wit of bruin? Bruin brood vult bij mij prima, maar wit brood absoluut niet. Nou helpt het in mijn geval wel dat ik bruin brood ook nog eens lekkerder vind dan wit brood.
Mja herkenbaar! Mijn vriend eet ook te weinig en als ik er wat van zeg zegt ie dat ie toch genoeg heeftquote:Op maandag 14 december 2009 13:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Naar aanleiding van het lijstje van Mr. Mo bedacht ik me dat mijn vriend eigenlijk ook idioot weinig eet. 's Ochtends drie boterhammen met pindakaas, 's middags een appel en dan 's avonds gewoon het avondeten wat ik ook eet.. Toen ik 'm net kende at 'ie zelfs helemaal geen ontbijt en was het avondeten z'n eerste maaltijd van de dag.
.
Ik heb me d'r nog een tijdje druk om gemaakt, om Meneers eetpatroon, maar het is zijn eigen verantwoordelijkheid... Nou ja.quote:Op maandag 14 december 2009 13:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mja herkenbaar! Mijn vriend eet ook te weinig en als ik er wat van zeg zegt ie dat ie toch genoeg heeftHij eet geloof ik 4 sneetjes brood bij de lunch en dan avondeten. Dude!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op maandag 14 december 2009 12:24 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning!
lijstje:
O: 2 crackers met pindakaas van cashews gemaakt, 2 van die tortilladingen met kwark en kipfilet
L: 1 krentebol met pindakaas, 1 mueslibol
T: kwark
D: maaltijdsalade met tonijn
S: spinningWat fijn Calimero! En wat leuk is dat proces zeg! Die spanning is zo geweldig leuk! Ben je uiteindelijk blijven slapen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
hihi, nu ben ik het niet die zegt 'hoe hij zou kunnen/moeten eten'quote:Op maandag 14 december 2009 13:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb me d'r nog een tijdje druk om gemaakt, om Meneers eetpatroon, maar het is zijn eigen verantwoordelijkheid... Nou ja.
Wolve, dat met die tussendoortjes: het helpt mij iig wel om een beetje te plannen wat ik ga etendat ik dan minder geneigd ben om te gaan snaaien.
Cruesli is trouwens ev0l
Zit je bij ING? Dan heb je de beschikking over MSN Buddy. MSN venstertje openen en 'saldo' in tikken en je krijgt je actuele saldo van al je rekeningen. Tik je 'afschrijvingen' krijg je van elke rekening de laatste 5 af- en/of bijschrijvingenquote:Op maandag 14 december 2009 11:50 schreef Syrena het volgende:
Ik check mijn saldo vaak omdat ik een neuroot ben en wil weten hoe het met mijncentjes
is.
Of er geen mensen zomaar geld van mijn rekening afschrijven
Wat is daar het adres van dan? Als ik van de spaar naar lopende overmaak moet ik altijd een dag wachten voordat het erop staat (althans volgens mijn.ing dan) of kun je het dan al meteen uitgeven zonder dat het zichtbaar op je rekening staat?quote:Op maandag 14 december 2009 13:49 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Zit je bij ING? Dan heb je de beschikking over MSN Buddy. MSN venstertje openen en 'saldo' in tikken en je krijgt je actuele saldo van al je rekeningen. Tik je 'afschrijvingen' krijg je van elke rekening de laatste 5 af- en/of bijschrijvingen
BMR is 1876 kcal.quote:Op maandag 14 december 2009 13:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ontbijten is puik! Maar weet je hoeveel kerels moeten eten op een dag, heul veul hoor!Volgens mij iets van 2500 kcal, dus om af te vallen iets van 2000? Precies zeggen kan ik het niet, want heb me er niet zo in verdiept. Je moet je BMR maar eens uitrekenen, dan weet je hoeveel je lichaam MINIMAAL nodig heeft. Kan op interwebz!
Overigens zit in cruesli ook veel suiker, dus goed dat je overgaat op broodAls je toch al suiker ging minderen..!
Spuit 11.
quote:Op maandag 14 december 2009 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hihi, nu ben ik het niet die zegt 'hoe hij zou kunnen/moeten eten'
goed naar de Slankies luisteren hè?
Dan zat ik met mn 2000 nog nie eens zo verkeerdquote:Op maandag 14 december 2009 13:52 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
BMR is 1876 kcal.
Volgens de webpagina heb ik met de huidige hoeveelheid sporten per dag 2626 kcal nodig om op gewicht te blijven.
Nou ja, de website zegt eigenlijk dat ik 2626 calorieen nodig heb, maar dat lijkt me wel heeeeeeeeel weinig.
Kortom, ik moet daar ergens tussenin zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |