De FAQ van ING Buddy puntje 4quote:Op maandag 14 december 2009 13:50 schreef neen het volgende:
Wat is daar het adres van dan? Als ik van de spaar naar lopende overmaak moet ik altijd een dag wachten voordat het erop staat (althans volgens mijn.ing dan) of kun je het dan al meteen uitgeven zonder dat het zichtbaar op je rekening staat?
Ja, euh.. geen broccoli?quote:Op maandag 14 december 2009 14:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb weer es een weekmenu gemaakt, ben helemaal trots![]()
Heb je die ene film gezien, hoe heette 'ie ook alweer, Burn after reading? Daarin vond ik hem heel goed uit de verf komenquote:Op maandag 14 december 2009 14:06 schreef Laureline het volgende:
En wat is het ijzig koud! Ik ben helemaal bevroren van 2 x fietsen, en heb alleen nog maar zin met een hoeveelheid lekkers op de bank naar de film te kijken.
We hebben Inglourious basterds (goed geschreven?) nu opstaan, en God wat is die Brad Pitt toch altijd stom(sorry fans
)
Die was goeeed, maar man, wat was ie daarin nog stommer dan anders.quote:Op maandag 14 december 2009 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je die ene film gezien, hoe heette 'ie ook alweer, Burn after reading? Daarin vond ik hem heel goed uit de verf komen
Vriendje lust geen broccoliquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op maandag 14 december 2009 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Had MoBlo ons lijstje al neergegooid? Zo niet, staat het vast ergens in het weekmenulijstjestopic (hoe dat ook mag heten).quote:Op maandag 14 december 2009 14:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb weer es een weekmenu gemaakt, ben helemaal trots![]()
Maandag: hutspot met biefstukje
Dinsdag: Griekse salade met keftedes
Woensdag: courgette ovenschotel met kaas en crème fraiche
Donderdag: andijvie stamppot met spekjes
Vrijdag: Duits biefstuk op broodjes
Zaterdag: penne met pestoballetjes en sperziebonen
Zondag: wokken
[..]
Maar hoe kom ik er achter hoeveel dat is.quote:Dan zat ik met mn 2000 nog nie eens zo verkeerd![]()
Zou dan idd rond de 2200 ofzo proberen te zitten! Of wat meer eten op dagen dat je sport enzo
Ja, dat vond ik precies zo bij die film! De enige echte goede rol voor Brad, daarin was hij perfect gecastquote:Op maandag 14 december 2009 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je die ene film gezien, hoe heette 'ie ook alweer, Burn after reading? Daarin vond ik hem heel goed uit de verf komen
Broccolisoep!quote:Op maandag 14 december 2009 14:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Vriendje lust geen broccoliHeb wel eens experimenteel geprobeerd om 1 stronk in mn upje op te krijgen, maar dan komt de broccoli bijkans je neus uit
![]()
XM: *voert nog twee sneetjes brood bij* Whoppaaa.
Simpel. Dingen met suiker enzo erin zijn ruim 500 kcal per 100 gram, dus 400 gram chocola of koekjes is zo'n beetje 2200 kal. Of je neemt wortelen, 10 kcals per 100 gram. Eet je 22 kilo wortelen om aan je energie intake te komen.quote:Op maandag 14 december 2009 14:22 schreef Wolve000 het volgende:
Maar hoe kom ik er achter hoeveel dat is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Dank je wel!! Ik hoef er nog maar 7quote:Op maandag 14 december 2009 13:47 schreef Laureline het volgende:
P.F, ik heb je enquete ingevuld en gePMd!
quote:Op maandag 14 december 2009 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Maria: vind je dat er nog 2 boterhammen bij moeten? Kan ik evt nog wel implementeren voor het fietsen!
quote:Op maandag 14 december 2009 14:33 schreef loveli het volgende:awww arme loveli!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
Ik heb alleen geen idee hoeveel ik precies eet...quote:Op maandag 14 december 2009 14:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Simpel. Dingen met suiker enzo erin zijn ruim 500 kcal per 100 gram, dus 400 gram chocola of koekjes is zo'n beetje 2200 kal. Of je neemt wortelen, 10 kcals per 100 gram. Eet je 22 kilo wortelen om aan je energie intake te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |