abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75583733
Jaloersmakend mooi, Lau.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75584020
je bent prachtig Lau! Ik vind je gezicht op die foto nog niet eng mager ofzo... tenger, slank, ja...
Kwak
pi_75584049
Wat een mooi koppie! En dat noemen wij geen ingevallen wangen, maar hoge jukbeenderen! Niks meer aan doen!!
  zondag 13 december 2009 @ 17:56:15 #79
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75584081
Wat een beauty
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_75584112
Dank voor alle lof over mijn hoofd (dat ik ook maar toevallig gekregen heb )! En ik ga Sigme's advies ter harte nemen, deze week op 61 blijven hangen, en vanavond een Laurelientje plegen (de meneer is al naar de AH voor vlees en dropmix, honingcashews en -pinda's, pure chocolade met notenmix en witte wijn ) Dan doe ik morgen braaf weer een uniekhoorntje.
pi_75584146
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:22 schreef Laureline het volgende:

[..]

Maar dan houden jullie zeker ook van de vetjes? Mijn moeder smikkelt die altijd op van de lamskoteletten, ik griezel daar weer van Ik ben een echt mietje dat alleen filet wil. Maar die kan je toch zelf nog maken, uit grovere stukken?
Ja, zelf uitbenen doe ik soms wel, maar dan is niet meer zo goed te zien welke spier je precies bij de poot hebt .

Ik ga ooit nog wel een keer met een compleet geslacht, maar niet uitgesneden lam naar een echte fijnslager, om het in nette onderdeeltjes te laten snijden. En dan afkijken .
Mijn Groene Weg-slager biedt dat aan .
quote:
En wat is verschil tussen worstgehakt en gewoon? Vetter? Ik herinner me nog een leuke foto(serie) van jouw zelfgedraaide worstjesproductie bij de worstmachine van vorige keer Maak je dan ook nog verschillende smaken, zoals bijv. extra pittig? Mmm, ik krijg trek in worstjes.
Worstgehakt is vetter & grover. Ik hoop dat door dat wat apart te vragen, het overige gehakt wat minder vet is. Ik heb ook wel eens té vet gehakt gehad, dat was onsmakelijk.
Afhankelijk van de hoeveelheid worstgehakt maak ik verschillende varianten worst. Na wat experimenteren heb ik dat voorlopig teruggebracht tot: Hollands gekruid, knoflook, italiaans gekruid. Een extra pittige variant lijkt me best een leuke aanvulling .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_75585465

Ben jij dat op die foto Lau? Wat een beauty ben je. Ik vind zo'n Franse uitstraling (geen idee of dat zo is, maar zo vind ik het er uit zien ) altijd mooi, heeft Co ook vind ik
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75585566
Mmm, zoals die Spaanse knalrode worstjes! Of Turkse

Ik heb ook al een onsje rosbief op, even gebakken in knoflook, yakatorisaus en kikkoman, kreeg zo'n zin in vlees van al die lammetjesverhalen. Nu staat de pompoensoep te pruttelen
  zondag 13 december 2009 @ 18:44:46 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75585599
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:40 schreef Goodbye het volgende:

Ben jij dat op die foto Lau? Wat een beauty ben je. Ik vind zo'n Franse uitstraling (geen idee of dat zo is, maar zo vind ik het er uit zien ) altijd mooi, heeft Co ook vind ik
Nee, dat is Juliette Greco . Idd een Frans koppie .
Niet meer actief op Fok!
pi_75585607
quote:

Oei, nu ben ik het niet meer hoor! Heb het na een uurtje geëdit! Maar mijn dubbelganger, volgens de humor van mijn moeder en haar man, als ik weer eens een pony heb geknipt
  zondag 13 december 2009 @ 18:45:23 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75585620
Mooie dame, die Lau
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75585625
Ja hee, je lijdt me om de tuin! Foto per pm graag
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75585647
Ik zag helemaal niet dat die posts al zo oud waren. En ik vond je naam ook al zo Fransig ja, geen idee dat dat gewoon een heel ander persoon was
pi_75585802
Mooi koppie Laureline! En ja, ik heb ook de echte versie gezien .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75585822
Verwarring alom hier! Ik doe wel even een ander plaatje....
  zondag 13 december 2009 @ 18:51:33 #91
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75585823
quote:
Op zondag 13 december 2009 16:15 schreef Wolve000 het volgende:
Nou, waar blijven die veren?
Mr. Moblo!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_75585842
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:51 schreef Laureline het volgende:
Verwarring alom hier! Ik doe wel even een ander plaatje....
En een pm!
pi_75585873
quote:

Hee, ho!! Hoe was Kenia?!?!?!?!
pi_75585897
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Hee, ho!! Hoe was Kenia?!?!?!?!
Heel erg gaaf! Twee keer op safari geweest en echt zoveel mooie dingen gezien. Ik post nog wel een keer foto's, zit nu lui op de bank te wachten tot ik honger krijg. Mijn eetpatroon is nogal ontregeld
pi_75585927
Veel vlees zeker?
  zondag 13 december 2009 @ 18:56:26 #96
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75585950
Lau! Ik wil ook een foto zien! Ik denk altijd dat jij op je avatar lijkt...
  zondag 13 december 2009 @ 18:57:08 #97
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75585978
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:56 schreef AKnynke het volgende:
Lau! Ik wil ook een foto zien! Ik denk altijd dat jij op je avatar lijkt...
oh, en hier in Zweden is helegaar geen ijs...maar t komt nog wel. K heb me zelf voorgenomen om deze winter van uppsala naar stockholm te schaatsen, moet mogelijk zijn!
pi_75586007
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Heel erg gaaf! Twee keer op safari geweest en echt zoveel mooie dingen gezien. Ik post nog wel een keer foto's, zit nu lui op de bank te wachten tot ik honger krijg. Mijn eetpatroon is nogal ontregeld
Zeker doen! Ben heel benieuwd! Ben je vandaag pas terug?
pi_75586059
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Zeker doen! Ben heel benieuwd! Ben je vandaag pas terug?
Nee, gisternacht rond een uur of half zes. Beroerde vlucht gehad, aangezien ik de laatste dag nog even verbrand was en ik het dus zooooo warm had. Dit was namelijk het eerste vliegtuig waar het een keer niet koud was. En met een zonnesteek 12 uur in een vliegtuig zitten is kut, dus niet geslapen. Gister half en half een beetje ingehaald, vandaag weer op aarde geland
pi_75586779
Goeieavond!

Ook ff een lijstje, slaat nergens op maar eetlust en keelpijn maken hier ruzie met elkaar ofzoiets

O: smoothie van yoghurt, banaan, kiwi
T: wat stukken van de chocokerstman
L: hele bak (500gr) optimel kwark appel/kaneel
D: kom kippensoep van unox, 2 boterhammen, 4 knakworsten, mosterd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')