Schuld van Daph, ik wilde de voorlaatste post plaatsen, niet het topic volmaken.quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 15:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Schuld van Daph, ik wilde de voorlaatste post plaatsen, niet het topic volmaken.
Ik ook nietquote:Op zondag 13 december 2009 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind snurken nou niet echt een reden om het uit te makendan zou ik nu nog steeds vrijgezel zijn
ik snurk ontzettend
Beheers je een beetje VBA?quote:Op zondag 13 december 2009 16:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow een snel vraagje over excel.
als ik rood typ dan wil ik het rood
blauw, blauw
Enz...
Dat doe ik met voorwaardelijke opmaak maar ik kan er maar 3 invoeren maar ik moet er 8, hoe doe ik dat?
Ik hoor mijn naam?quote:Op zondag 13 december 2009 16:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Which reminds me! Mo, MrMo rent toch ook mee enzo met als doel wat kilo's kwijt te raken? Heeft hij geen zin om mee te posten hier en veren in zn reet te krijgen voor goed hardloopgedrag?
Tevens: way to go! 4x8 + 3![]()
Twinkle, groot gelijk hoor! De snurkende zak hooi.
ik heb het hem laten lezenquote:Op zondag 13 december 2009 16:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Which reminds me! Mo, MrMo rent toch ook mee enzo met als doel wat kilo's kwijt te raken? Heeft hij geen zin om mee te posten hier en veren in zn reet te krijgen voor goed hardloopgedrag?
Tevens: way to go! 4x8 + 3![]()
Twinkle, groot gelijk hoor! De snurkende zak hooi.
Denk het niet want weet niet wat VBA is?quote:Op zondag 13 december 2009 16:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Beheers je een beetje VBA?
Zo nee: hoe snel heb je het nodig?
Maria heeft er wel wat op haar indiantentooi zittenquote:
Je kan ze met de hand de kleur geven die je maar wil. Maar met voorwaardelijke opmaak heb je maar drie mogelijkheden. En dan een standaardkleur, dus 4 kleurtjes in totaal.quote:Op zondag 13 december 2009 16:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Denk het niet want weet niet wat VBA is?
Maar het kan toch niet zo moeilijk zijn?
jij hebt heul niet dezelfde lijstjes al ik!quote:
Erg is dat he! Vooral als je ook een studiebolletje bent. Naar de sportschool ga ik vaak wel maar als ik deadlines heb gaat dat voor zeg maar.quote:Op zondag 13 december 2009 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo sleurt mij mee de deur uitdat heb ik wel echt nodig, vooral op zondagen
Hee, ik zie bekenden! Advocaat, ananas, slagroom, pompoensoep... (die hebben wij vanavond ook, als mijn meneer de messen weer heeft geslepenquote:Op zondag 13 december 2009 16:16 schreef sigme het volgende:
Wij zijn uit wandelen geweest. Niet aan het plan gehouden en daardoor wat langer gewandeld dan de bedoeling was; 3uur en 3 kwartier.
Lijst:Havermout
[*}eigengebakken volkorenbrood; 2 x gerookte botervis, mayo & worst, 2 x boter & jam3:45 wandelen advocaat met slagroom bak lamsvleespompoensoep & anderhalve plak brood met boter Avondeten wordt denk ik pasta, koolvisfilet & boontjes. Toe: ananas
quote:Op zondag 13 december 2009 16:28 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hee, ik zie bekenden! Advocaat, ananas, slagroom, pompoensoep... (die hebben wij vanavond ook, als mijn meneer de messen weer heeft geslepen)...
Het verse vlees hangt nog! Bij de slager. Woensdag ga ik het halen (en dan heeft het dus ruim 9 dagen afgehangen). Dat was de reden om maar eens naar deze slager te gaan; bij de vorigen zat er maar een paar dagen tussen slacht en ophalen.quote:en het schapenvlees van laatst kan je dus meteen al gebruiken? Moet dat niet eerst een tijd hangen, zoals biefstuk?
Bizar hoorquote:Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een leuke verhalen in het vorige topic.. Van m'n ex (die nare) kreeg ik allemaal veel te dure cadeaus, van m'n huidige vriendje krijg ik gedichtjes en gerbera's.
Verder, wat een heerlijke zondagmiddag!. Geweldig weer. We zijn gaan wandelen, door het Noorderplantsoen, en zijn gek genoeg zomaar ineens aan een tafeltje beland waar voor we het doorhadden warme choco en heerlijke appeltaart op stond. En even later nog wijn met olijven, stukjes Italiaanse kaas, nootjes en knoflookworst. Héél apart.
Same here. Ik ga maar weer eens de sportvariant proberen, om te kijken of vet zich dan toch beter gaat verdelen. Bij voorkeur dat wat zich nog op m'n buik bevindt naar boven en naarbeneden migreert.quote:Op zondag 13 december 2009 16:41 schreef Laureline het volgende:
En ik heb een dilemma: mijn figuur vind ik mooier als ik rond de 60 kilo weeg (of nog minder), maar mijn hoofd helemaal niet!![]()
Door het ziekzijn laatst begon er in mijn toch al holle wangen nòg een extra kuil te vallenen dan zie ik er echt uit als een mager scharminkel
Dus voor mijn gezicht is het beter als ik rond de 61/62 blijf, daaronder wordt het dramatisch, dan ben ik echt Anne Frank. Of heeeeel erg langzaam afvallen, zoals bijv. ColdFeet en uniekhoorn, zou dat nog wat uitmaken? Kan het me niet voorstellen, dat plaatselijk afslanken bestond toch ook niet, dus waarom zouden de vetjes wel op mijn jukbeenderen blijven zitten, maar niet op mijn heupen? Moeilijk, moeilijk...
Dus een dag of 10 is genoeg? Ik ben benieuwd hoe het smaakt, zal wel lekker zijn, je eigen schapen, toch? Vooral bij lamsvlees kan het zo'n enorm verschil maken! Wij hebben een slager in de buurt met geweldig lamsvlees, de lamsfilet hoef je amper te kauwen en smelt op je tong, om maar weer eens een cliché te gebruikenquote:Op zondag 13 december 2009 16:32 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Het verse vlees hangt nog! Bij de slager. Woensdag ga ik het halen (en dan heeft het dus ruim 9 dagen afgehangen). Dat was de reden om maar eens naar deze slager te gaan; bij de vorigen zat er maar een paar dagen tussen slacht en ophalen.
Kan je niet een tijdje ophouden met afvallen en tussen de 60 en 61kg blijven?quote:Op zondag 13 december 2009 16:41 schreef Laureline het volgende:
En ik heb een dilemma: mijn figuur vind ik mooier als ik rond de 60 kilo weeg (of nog minder), maar mijn hoofd helemaal niet!![]()
Door het ziekzijn laatst begon er in mijn toch al holle wangen nòg een extra kuil te vallenen dan zie ik er echt uit als een mager scharminkel
Dus voor mijn gezicht is het beter als ik rond de 61/62 blijf, daaronder wordt het dramatisch, dan ben ik echt Anne Frank. Of heeeeel erg langzaam afvallen, zoals bijv. ColdFeet en uniekhoorn, zou dat nog wat uitmaken? Kan het me niet voorstellen, dat plaatselijk afslanken bestond toch ook niet, dus waarom zouden de vetjes wel op mijn jukbeenderen blijven zitten, maar niet op mijn heupen? Moeilijk, moeilijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |